Als je op je vestiging komt, moet je om een paar van die grote retourenveloppen vragen. Als alle stukken voor die garageboxen en dergelijke zijn, dan kan je ze allemaal in zo'n envelop stoppen en hoef je alleen op het venster van die envelop het retouradres te schrijven. Scheelt een hoop tijd.quote:[b]
Op Bij de post bleek ook nog een soort van H.A.H. te zitten (energiebedrijf, en telecom voor vrijwel ieder pand, waarbij de telecomboer ook alle garages en bergingen op mn route had gestuurd, met als gevolg dat ik een berg afwerkpost had waar ik niet goed van werd...)
Wij hebben sinds kort ook nieuwe elastieken. Ze bevallen mij beter dan die oude, daar zat een soort talkpoeder overheen en ze roken naar rotte vis. Als er een nieuwe baal werd opengetrokken werd ik zowat misselijk.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:07 schreef PBZ64 het volgende:
Ik heb de laatste tijd van die dunne elastieken om de bundels zitten en kan er helemaal niets mee.
Vooral als de bundels erg dik zijn, blijven ze niet strak zitten en gaan de bundels aan de schuif.
Voor het werkoverleg een dunne stiek meegenomen en mijn ongenoegen erover uitgesproken en de TC wist niets af van die stieken.
Vandaag de good old PTT rekkers weer om de bundels.
Ja, die met talkpoeder hebben wij ook. Als ik een zwarte broek aan heb, zie ik er niet meer uit na een tijdje met die poeder-stieken. Hoe zulke elastieken hebben jullie nu dan? Dunne elastieken heb ik nog niet gezien.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:52 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Wij hebben sinds kort ook nieuwe elastieken. Ze bevallen mij beter dan die oude, daar zat een soort talkpoeder overheen en ze roken naar rotte vis. Als er een nieuwe baal werd opengetrokken werd ik zowat misselijk.
Succes met solliciteren!quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:35 schreef Eenskijken het volgende:
Ik heb ook net gesolliciteerd via de site. Heb een kleine fiets, maar wel een goede bagagedrager opzich. Als ik iets op 'nee' invulde zou mijn enquiry meteen geweigerd worden met 'je voldoet niet aan het profiel
nouja, ik hoor het wel hopelijk.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:07 schreef VNA9216 het volgende:
Ik probeer ze al zo ver te krijgen dat voor de bezorgers bij ons ook een testje wordt gedaan voor ze worden aangenomen. Eerst kijken hoe ver ze met tetris komen, komen ze niet ver, niet aannemen. Als je daar geen inzicht in hebt krijg je nooit alle post in je tassen![]()
Ze zijn iets dikker, dan die hele dunne die je bij de boekhandel koopt en zijn lang niet zo sterk.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:56 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Ja, die met talkpoeder hebben wij ook. Als ik een zwarte broek aan heb, zie ik er niet meer uit na een tijdje met die poeder-stieken. Hoe zulke elastieken hebben jullie nu dan? Dunne elastieken heb ik nog niet gezien.
Dat is inderdaad de mooiste oplossing, al heb ik ze met die manier wel al meerdere keren gewoon de volgende dag alweer retour gehad..quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:48 schreef TokenW het volgende:
[..]
Als je op je vestiging komt, moet je om een paar van die grote retourenveloppen vragen. Als alle stukken voor die garageboxen en dergelijke zijn, dan kan je ze allemaal in zo'n envelop stoppen en hoef je alleen op het venster van die envelop het retouradres te schrijven. Scheelt een hoop tijd.
die dunne dingen krijg ik de laatste tijd ook regelmatig om mn bundels.. net als dat laatst mn H.A.H. bij elkaar geknoopt was met dat plastic folie dat ze wel eens om volle containers heen wikkelen enzo.. Zie dat spul op straat maar eens los te krijgen... Een aantal van de rokers heeft uitgevonden dat het met een aansteker doorbranden wel lukt..quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:07 schreef PBZ64 het volgende:
Ik heb de laatste tijd van die dunne elastieken om de bundels zitten en kan er helemaal niets mee.
Vooral als de bundels erg dik zijn, blijven ze niet strak zitten en gaan de bundels aan de schuif.
Voor het werkoverleg een dunne stiek meegenomen en mijn ongenoegen erover uitgesproken en de TC wist niets af van die stieken.
Vandaag de good old PTT rekkers weer om de bundels.
Nou dan hadden ze er beter een VVV / Iris cheque van kunnen makenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:02 schreef Aardappel2610 het volgende:
Voor de bezorgers onder ons: Heeft iemand al een goed doel gevonden voor de Bijenkorf-bon van afgelopen week? Er zit hier nergens een bijenkorf in de buurt, dus die bon komt nooit op ben ik bang... Beetje jammer...
Je kunt hem ook gebruiken bij een online bestelling. Maar dan krijg je weer de verzendkosten van 2,95 of 3,95 erbij, beetje jammer. Wij als voorbereiders kregen ook zo'n ding, aardige geste!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:02 schreef Aardappel2610 het volgende:
Voor de bezorgers onder ons: Heeft iemand al een goed doel gevonden voor de Bijenkorf-bon van afgelopen week? Er zit hier nergens een bijenkorf in de buurt, dus die bon komt nooit op ben ik bang... Beetje jammer...
Wel raar, want hij diende als vergoeding voor het bezorgen van hah. En voorbereiders hebben toch niets met hah te maken?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:20 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Je kunt hem ook gebruiken bij een online bestelling. Maar dan krijg je weer de verzendkosten van 2,95 of 3,95 erbij, beetje jammer. Wij als voorbereiders kregen ook zo'n ding, aardige geste!
Dus....nooit bezuinigen op het materieel van de postbezorger.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:31 schreef Aardappel2610 het volgende:
Ik denk dat ik die elastieken wel ken. Niet al de sterk, maar ook niet heel smal. Beetje goedkope elastieken geloof ik.
Nee, idd, ik heb die HAH niet eens gezien, maar toch wel een bon. Nou ja, ik vind het wel leuk hoor! Maar of het terecht is, is een ander verhaal!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:41 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Wel raar, want hij diende als vergoeding voor het bezorgen van hah. En voorbereiders hebben toch niets met hah te maken?
Ik had als bezorger ook een bon van een tientje, van de bijenkorf. Waarvan de dichtstbijzijnde vestiging in Utrecht zit waardoor ik de helft van dat tientje al aan reiskosten kwijt benquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:53 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Nee, idd, ik heb die HAH niet eens gezien, maar toch wel een bon. Nou ja, ik vind het wel leuk hoor! Maar of het terecht is, is een ander verhaal!Misschien hebben bezorgers er meer op staan? Wij voorbereiders hadden een bon van een tientje.
Neuh, ik fiets al genoeg doordeweeksquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:02 schreef Aardappel2610 het volgende:
Op je afgetrapte postfiets naar Utrecht dus!
Ik heb de HAH wek gezien, maar geen bonquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:53 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Nee, idd, ik heb die HAH niet eens gezien, maar toch wel een bon. Nou ja, ik vind het wel leuk hoor! Maar of het terecht is, is een ander verhaal!Misschien hebben bezorgers er meer op staan? Wij voorbereiders hadden een bon van een tientje.
Leuk!quote:
Dat is idd het mooie ervan, met 2 tassen post nog eensquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:18 schreef gridjuh het volgende:
Geniaal.....Echt waar micheal boagert doet moeite en de postbode fiets daar....2vingers in zijn neus
Toen sliep jij zeker nog? Dat is dan leuk wakker worden!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 07:14 schreef Selestha het volgende:
Om 0700 al een scenario sms-je.. Lekker sociaal
Uit ervaring kan ik zeggen dat die tijden vaker niet dan wel kloppen en dat ze juist komen wanneer jij je afspraak hebt.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:34 schreef benx het volgende:
Jongens wat is dit![]()
Bezorgdatum: Vandaag 10:00-12:00
In Almelo is dit.
Ik wacht nog steeds, heb over een half uur een afspraak
Nee ik ben altijd wakker tussen 06.00 en 06.30 maar ik vond het voor mensen die wel uitslapen best vervelendquote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:44 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Toen sliep jij zeker nog? Dat is dan leuk wakker worden!
Geezusquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uit ervaring kan ik zeggen dat die tijden vaker niet dan wel kloppen en dat ze juist komen wanneer jij je afspraak hebt.
Wel veel "fijn post" bij ons.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:03 schreef VKV het volgende:
Mooi dagje vandaag, lekker weer en niet al te veel post
Officieel tot 1200. Maar praktijk wijst uit dat er ook nog om 1400 pakketten bezorgd worden.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:21 schreef benx het volgende:
Tot hoelaat bezorgen jullie pakketjes Zaterdag?
Trouwens, Pakketdienst medewerkers hebben we hier niet. Ik ben dan wel chauffeur, maar bestel geen pakkettenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:21 schreef benx het volgende:
Pakketchauffeurs bezorgen nog tot ongeveer 6 uur 's avonds.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:21 schreef benx het volgende:
dat is zeer afhankelijk van de vestiging. Bij ons is de vestiging op zaterdag al dicht om 1700quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pakketchauffeurs bezorgen nog tot ongeveer 6 uur 's avonds.
Hangt er vanaf hoe ver ze van het depot zijn.
Ze moeten om half 7 - 7 uur weer terug zijn.
Ik heb het over pakketchauffeurs hequote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
dat is zeer afhankelijk van de vestiging. Bij ons is de vestiging op zaterdag al dicht om 1700
Subco's weet ik dan niet, want die werken tot ze alles weg hebben, maar dan nog, de rest-pakketten moeten ze weer terugbrengen.
Pakkerdienst bij ons zit in hetzelfde pandquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het over pakketchauffeurs he![]()
Das volgens mij een andere tak van de sport.
Ohh aha, om het gemakkelijk te makenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Pakkerdienst bij ons zit in hetzelfde pand
Ja, pand is dus echt al dicht om 1700, die pakket chauffeurs moeten dan naar Nieuwegein vermoed ik om de restpakketten af te geven.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohh aha, om het gemakkelijk te maken
In principe kunnen ze rijden tot een uurtje of 21.00 - 21.30. Sorteercentrum pakketten zit in regio Utrecht op de Sophialaan in Utrecht. Sorteercentrum Nieuwegein is puur en alleen voor post.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, pand is dus echt al dicht om 1700, die pakket chauffeurs moeten dan naar Nieuwegein vermoed ik om de restpakketten af te geven.
Kleine aavulling / correctie. Buspakjes horen bij PostNL en gaan via de Postbezorger / Postbode omdat ze gewoon door de brievenbus kunnen er er niet voor getekend hoeft te worden en zo.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:36 schreef tntster het volgende:
Buspakjes behoren bij postnl. alles wat groter,aangetekend etc is hoort bij express
Of een kennisgeving invullen en pakketje naar het postagentschap brengen.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:49 schreef Herfstblad het volgende:
Maar soms gaan de buspakjes wel met de pakketdienst van PostNL mee als ze te groot zijn voor de bus/de bus te klein is.
Die bestaan tegenwoordig toch niet meer.....die formulieren zitten niet meer bij bezorgrappot, dat is de brief geworden met uw brievenbus is te klein....quote:Op zondag 3 juni 2012 20:12 schreef PBZ64 het volgende:
[..]
Of een kennisgeving invullen en pakketje naar het postagentschap brengen.
Kan de klant daar het pakje ophalen.
Ze bestaan nog steeds...wij hebben de nieuwe met het PostNL logo erop.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:56 schreef Herfstblad het volgende:
Dat bestaat hier inderdaad ook niet meer hoor. Die kennisgeving heb ik niet meer. Eerder liet ik trouwens de pakketjes achter op het depot.
Wij zijn maar weer overgestapt op de oude kennisgevingen. Die nieuwe waren binnen een week op!quote:Op zondag 3 juni 2012 20:32 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Die bestaan tegenwoordig toch niet meer.....die formulieren zitten niet meer bij bezorgrappot, dat is de brief geworden met uw brievenbus is te klein....
Die heb je dus nodig, als een buspakje niet door de bus past en naar het postagentschap moet.quote:Op maandag 4 juni 2012 09:43 schreef Herfstblad het volgende:
Wij hebben alleen de Te kleine brievenbus kennisgeving.
Fijn om te zien dat PostNL zo betrokken is bij haar personeel... Stel je voor dat je bedrijfskleding zou uitreiken om je personeel, dat al minimumloon betaald krijgt, tegemoet te komen m.b.t. het slijten van eigen kleding. Ze mogen blij zijn dat ze reparaties aan hun eigen fiets vergoed krijgen, hoor ik ze denken.quote:Het slijten van eigen kleding is voor ons geen reden voor het verstrekken van bedrijfskleding.
Wij hebben een kaartenbakje op het depot en daar zitten kennisgeveningen, bezorgberichten, signaalkaarten, oranje kaarten, excuuskaartjes, stickerrollen en retourenveloppen in.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:42 schreef Aardappel2610 het volgende:
Weet jullie toevallig of het de bedoeling is dat pakketjes niet (meer) bij de buren worden afgegeven? Ik heb geen briefjes meer daarvoor en ze worden ook niet bijgevuld.
Wanneer krijg je fietsreparaties vergoedt dan? Ik heb mijn reparaties dit jaar uit eigen zak betaalt, omdat mijn TC zei dat er geen reparaties vergoedt worden?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:46 schreef Aardappel2610 het volgende:
Kom net een PDF'je tegen op Mijn PostNL. Gaat over de nieuwe kleding en "waarom" er bepaalde dingen zijn weggelaten. Staat er de volgende regel in:
[..]
Fijn om te zien dat PostNL zo betrokken is bij haar personeel... Stel je voor dat je bedrijfskleding zou uitreiken om je personeel, dat al minimumloon betaald krijgt, tegemoet te komen m.b.t. het slijten van eigen kleding. Ze mogen blij zijn dat ze reparaties aan hun eigen fiets vergoed krijgen, hoor ik ze denken.
Laat ik over de rest van de PDF maar niet beginnen, want het is allemaal gebakken lucht en weinig echte argumentatie.
PostNL is lekker bezig. Nog even en je mag blij zijn als je je loon op tijd krijgt...
Je uren nakijken is sowieso al een verstandige, want het klopt lang niet altijd helaas.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:46 schreef Aardappel2610 het volgende:
Kom net een PDF'je tegen op Mijn PostNL. Gaat over de nieuwe kleding en "waarom" er bepaalde dingen zijn weggelaten. Staat er de volgende regel in:
[..]
Fijn om te zien dat PostNL zo betrokken is bij haar personeel... Stel je voor dat je bedrijfskleding zou uitreiken om je personeel, dat al minimumloon betaald krijgt, tegemoet te komen m.b.t. het slijten van eigen kleding. Ze mogen blij zijn dat ze reparaties aan hun eigen fiets vergoed krijgen, hoor ik ze denken.
Laat ik over de rest van de PDF maar niet beginnen, want het is allemaal gebakken lucht en weinig echte argumentatie.
PostNL is lekker bezig. Nog even en je mag blij zijn als je je loon op tijd krijgt...
Idd...je TC aan z'n haren trekken....als ie die heeft tenminste.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:43 schreef VixenFromHell het volgende:
Bezorgers kunnen normaal gesproken fietsreparaties declareren, omdat we daar niet standaard geld voor krijgen. Ze horen dat dus wel te vergoeden!
Bij ons bij ieder willekeurige fietsenzaak...quote:Op maandag 4 juni 2012 14:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zijn dat alle fietsreparaties en moet dat bij een bepaalde fietsenwinkel?
Kennelijk ben ik deze week bezorger geworden en geen zaterdagbesteller meer.
Aha ..quote:Op maandag 4 juni 2012 14:33 schreef PBZ64 het volgende:
Je moet trouwens eerst goedkeuring hebben van je TC.
Ik heb een reparatie van ruim boven de 100 euro ook gewoon vergoed gekregen.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:33 schreef Aardappel2610 het volgende:
Ik heb tot nu toe één keer goedkeuring gevraagd. Maar het ging bij mij om onderdelen van een paar tientjes.
Jep, en die van mij zei al bij de sollicitatie dat wij alleen bij uitzondering reparaties vergoeden (maar eigenlijk niet) want je moet maar zorgen dat je een stevige fiets hebt en dat is je eigen verantwoordelijkheid..quote:Op maandag 4 juni 2012 14:33 schreef PBZ64 het volgende:
Je moet trouwens eerst goedkeuring hebben van je TC.
Ja maar, zoiets als een lekke band?quote:Op maandag 4 juni 2012 15:38 schreef Selestha het volgende:
[..]
Jep, en die van mij zei al bij de sollicitatie dat wij alleen bij uitzondering reparaties vergoeden (maar eigenlijk niet) want je moet maar zorgen dat je een stevige fiets hebt en dat is je eigen verantwoordelijkheid..
Ik heb niet om details gevraagd, dit is wat hij zei. Als ik had geweten dat dat geen bedrijfsbeleid is had ik mijn reparatie van 60 euro vanwege doorgezakte binnenband 3 weken terug wel gedeclareerdquote:Op maandag 4 juni 2012 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja maar, zoiets als een lekke band?
Dat kan iedereen overkomen, toch?
Word dat niet bezorgd door selectvracht?quote:Op maandag 4 juni 2012 11:28 schreef EVH001 het volgende:
Kan iemand de status van mijn verzending nakijken???? Heb alleen een barcode van Deutsche Post maar ik krijg van niemand gehoor.
Er was bij ons ook een (oranje!) fiets gejat van een collega.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:58 schreef gridjuh het volgende:
Had trouwens een nieuwsbrief ontvangen...
Pas geleden een fiets gejat van collega, de fietstassen waren wel terug gevonden...
Het moet niet gekker worden
Ik moet het goed zeggen....de fietstassen met de post was terug gevondenquote:Op maandag 4 juni 2012 17:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er was bij ons ook een (oranje!) fiets gejat van een collega.
Dat was echt dicht in de buurt en nu zet ik altijd mijn fiets op slot.
Ik wil dat wel eens niet doen als hij nog in het zicht staat, maar blijkbaar stelen ze hem met fietstassen en al
Sjonge.. nou dat is dan een 'meevaller.'quote:Op maandag 4 juni 2012 17:08 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Ik moet het goed zeggen....de fietstassen met de post was terug gevonden
Ik zet altijd mijn fiets op slot, je weet het nooit
Doet de bedrijfsrecherche dan ook onderzoek?quote:Op maandag 4 juni 2012 17:34 schreef VixenFromHell het volgende:
Hier een tijdje terug ook al een fiets gestolen inclusief post. Net nieuw en alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |