SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hopen dat het nu goed gaat14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Welke mix?
Ik ben ook halfbloedKneusjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een ingewikkelde mix , maar laten we het er op houden dat mijn vader Surinaams is en mijn moeder uber-Gronings-blond.With the stars as her umbrella
Brofistquote:
Jij mag geen topics meer openenquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:44 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik had zo'n goede TT met het natte element erin
de TT's zouden duidelijker zijn als het nummer binnen de rechte haken stondquote:
topic-open-ban?quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij mag geen topics meer openen
Je biedt jezelf aan?quote:
Je hebt zo juist meer vrouwelijke rondingenquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:46 schreef Lokasenna het volgende:
Ziehier, het bewijs dat er wel wat kilo's van weg mogen en dat ik jammer genoeg niet meer zo plat ben als een jaar geleden.
[ afbeelding ]
zat meiden zouden jaloers zijn op je tetten, waarom wil jij er van afquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:46 schreef Lokasenna het volgende:
Ziehier, het bewijs dat er wel wat kilo's van weg mogen en dat ik jammer genoeg niet meer zo plat ben als een jaar geleden.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:46 schreef Samzz het volgende:
Ik zag vandaag een walvis met een legging en een heel korte tent aan. Het was afzichtelijk.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:46 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie mix. Je bent niet toevallig system_overload?quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kneusje![]()
Een ingewikkelde mix , maar laten we het er op houden dat mijn vader Surinaams is en mijn moeder uber-Gronings-blond.
Ja, best wel. Want ze paste nog net op twee busstoeltjes.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Het zou verboden moeten worden
Sorry hoor maar ik vind je een gewoon figuur hebben en denk juist dat afvallen nogal onnodig isquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:46 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
is dat c?quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:46 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
whehehehequote:Op donderdag 31 mei 2012 21:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooie mix. Je bent niet toevallig system_overload?
Kilo's wegmoeten? Ik zeg dit is een mooi lijntje!quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:46 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh, het is dus toch leuk?quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:46 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat ik zo Nikita ga kijken , ik keek vroeger de oude versie en wilde eigenlijk niet kijken omdat ik dacht dat de oude cast beter was , maar nu ben ik er achter dat Rayuit ER voor Michael speelt en denk dat ik die toch maar ga kijken
Nonsens joh, hartstikke prima dit.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:46 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Daar mag nog wel een kilo of 5 a 7 van af ja.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:46 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lijk zo'n propje met mijn postuurquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zat meiden zouden jaloers zijn op je tetten, waarom wil jij er van af
Je lichaam is prima in orde. Daar zou ik niet op focussen. Maar, echt een zonnebankkuurtje maakt je mooier.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:46 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Stel je niet aanquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:46 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:46 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ergens nog waar ook, mijn haar regelmatig aan de zon laten drogen maakt het wel lichter.
Niet iedere huid kan een zonnebank hebben, Mata.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je lichaam is prima in orde. Daar zou ik niet op focussen. Maar, echt een zonnebankkuurtje maakt je mooier.
Ik mag haar wel. Lekker fel.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Nee dat is ze 1000% zeker niet
Dat was ehm die ene toch?quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lichtste stand wel toch?quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet iedere huid kan een zonnebank hebben, Mata.
Samzzquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar mag nog wel een kilo of 5 a 7 van af ja.
Je jongere en fellere zusje.quote:
Het klinkt nogal stom maar ik vond de oude Michael sexy en dacht niemand kan die oude Michael tippen, maar Ray was leuk in ER en die vond ik dan toch wel weer goed.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, het is dus toch leuk?Ik wilde om dezelfde reden niet kijken.
Staar je niet blind op de letter iig, grote C is dit niet eens dus valt toch mee, als je B had gezegd had ik het ook geloofd.quote:
Jup.quote:
Je woont nu in Groningen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kneusje![]()
Een ingewikkelde mix , maar laten we het er op houden dat mijn vader Surinaams is en mijn moeder uber-Gronings-blond.
je kan toch opbouwen, tante had ook zo lichte huid en begon met 2 minuten, toen 5, etc etc....quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet iedere huid kan een zonnebank hebben, Mata.
Ook dan niet altijd. Niet iedere huid kleurt mooi van de zonnebank. Als Loka zegt dat ze dat met haar huid niet kan hebben, kan ze beter niet onder de zonnebank gaan.quote:
Nee joh! Je ziet er prima uit.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind mezelf niet dik ofzo, maar ik vond het een jaar geleden met 8 kilo minder wel beter.
Doe ik ook niet, het is gewoon jammer vind ik.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Staar je niet blind op de letter iig, grote C is dit niet eens dus valt toch mee, als je B had gezegd had ik het ook geloofd.
Mag ik er een paar van hebben?quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:50 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar loka ben jaloers, mooi figuur. ik moet nog 10 kg eraf
OK, ik vat je.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook dan niet altijd. Niet iedere huid kleurt mooi van de zonnebank. Als Loka zegt dat ze dat met haar huid niet kan hebben, kan ze beter niet onder de zonnebank gaan.
Als ze dan toch een kleurtje wil, spraytan. En dan niet oranje. Al is dat met het EK op komst wel tof.
Propje? Hehwatquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik lijk zo'n propje met mijn postuur
Er speelt wel meer mee dan alleen de huidskleur. Structuur, reactie op straling, the works.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je kan toch opbouwen, tante had ook zo lichte huid en begon met 2 minuten, toen 5, etc etc....
Ik ga misschien ook maar eens kijken danquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:49 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Het klinkt nogal stom maar ik vond de oude Michael sexy en dacht niemand kan die oude Michael tippen, maar Ray was leuk in ER en die vond ik dan toch wel weer goed.
keertje dubbeldaten dan.quote:
First world problems wel dit.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, het is gewoon jammer vind ik.
Dat wel jaquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
First world problems wel dit.
Ik heb zelf een of andere meuk van Garnier. Krijgt de huid echt een zijdeglans van en een mooie brons gloedquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
OK, ik vat je.
Spraytan is tov idd.
Je snapt hoop ik wel dat je lichaam aan het veranderen is he? Van tiener naar vrouw.quote:
Bijquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je kan toch opbouwen, tante had ook zo lichte huid en begon met 2 minuten, toen 5, etc etc....
Bij mij werkt zo'n kuurtje ook niet het enige wat ik kreeg was sproetjes meer nietquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar het is wel ineens heel anders hoor, 8 kilo zie je echt wel, ook in je gezicht enzo. En da's wel wennen als het binnen 2 maanden gebeurt (wel weer gestopt gelukkig, kwam door anticonceptie).quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je snapt hoop ik wel dat je lichaam aan het veranderen is he? Van tiener naar vrouw.
Wut? Dit komt echt niet meer in de buurt van een B hoorquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Staar je niet blind op de letter iig, grote C is dit niet eens dus valt toch mee, als je B had gezegd had ik het ook geloofd.
Dan gaan wij dus samen salsadansen.quote:
Het een sluit het andere niet uit hoorquote:
Niet veel. Als ik tijd heb een uur of anderhalf op hometrainer fietsen met pauzes. Maar meestal lukt het echt niet meer na mijn werk, dan ben ik stuk hoor.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je doet niet veel sporten etc toch? Dus zo erg zit je er ook weer niet mee ofwel?
Het staat je goed, echtquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar het is wel ineens heel anders hoor, 8 kilo zie je echt wel, ook in je gezicht enzo. En da's wel wennen als het binnen 2 maanden gebeurt (wel weer gestopt gelukkig, kwam door anticonceptie).
je kan het ook "stappen" ipv. "daten" noemen, dan klinkt het opeens minder fout voor getrouwdenquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het een sluit het andere niet uit hoor
Koenquote:
Ik leid.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan gaan wij dus samen salsadansen.
Hoort erbij. Wil je het niet, dan is afvallen de enige optie, maar dat betekent niet per definitie dat het er mooier op wordt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar het is wel ineens heel anders hoor, 8 kilo zie je echt wel, ook in je gezicht enzo. En da's wel wennen als het binnen 2 maanden gebeurt (wel weer gestopt gelukkig, kwam door anticonceptie).
Had voor mij nog prima voor een grote B door gekund als zij dat had gezegd, echt niet meer in de buurt is overdreven.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:54 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wut? Dit komt echt niet meer in de buurt van een B hoor
Tijnquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het een sluit het andere niet uit hoor
Ja, dit. Sowieso is een hangende positie geen goede om borstgrootte te beoordelen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Had voor mij nog prima voor een grote B door gekund als zij dat had gezegd, echt niet meer in de buurt is overdreven.
Ik kan het me niet voorstellenquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoort erbij. Wil je het niet, dan is afvallen de enige optie, maar dat betekent niet per definitie dat het er mooier op wordt.
Begrijpelijk. Niks mis met sporten uiteraard, en niks mis met goed in je vel willen zitten. Als je maar niet overdrijft ermee, en daar handel je zo te horen ook niet naar.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet veel. Als ik tijd heb een uur of anderhalf op hometrainer fietsen met pauzes. Maar meestal lukt het echt niet meer na mijn werk, dan ben ik stuk hoor.
Ach, laatst kwam weer uit een onderzoek naar voren dat vooral mannen, maar ook een hoop vrouwen cupmaten niet in weten te schatten, en iedereen bijna nooit boven de D gokt, en eigenlijk ook nooit onder de B. D is echt niet zo groot als je denkt hoorquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Had voor mij nog prima voor een grote B door gekund als zij dat had gezegd, echt niet meer in de buurt is overdreven.
Oh, die moet ik onthoudenquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dit. Sowieso is een hangende positie geen goede om borstgrootte te beoordelen.
Mwah ik ga ook niet echt een doel stellen om af te vallen, maar ik wil eigenlijk echt niet meer zwaarder worden maar een kilo of twee eraf zodat ik weer onder de 60 zit, dat zou het beste zijn.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:56 schreef formerjellybean het volgende:
Heel eerlijk is het wel goed om zo jong te gaan lijnen ?? Je gooit je hele stofwisseling over hoop en je hebt het niet nodig , ik denk eerder dat het ongezond is om 8 kilo af te vallen
Precies, dat nam ik ook mee inderdaad.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dit. Sowieso is een hangende positie geen goede om borstgrootte te beoordelen.
Klopt, daarom zei ik ook dat het niet per definitie mooier is om af te vallen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellenze is niet onwijs dik ofzo
Stijlenquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:57 schreef El_Matador het volgende:
Loka, je gezicht, hals en armen wat bruinen met een cremetje of poedertje en make-up dragen. En je haar, het is een gevoelig onderwerp, maar wat laten deslizar, hoe noem je dat; glad strijken? Is daar een Nederlands woord voor? Met kreatine enzo.
Hoe lang ben je?quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah ik ga ook niet echt een doel stellen om af te vallen, maar ik wil eigenlijk echt niet meer zwaarder worden maar een kilo of twee eraf zodat ik weer onder de 60 zit, dat zou het beste zijn.
Ah dank je. Dat dus. Je bent het er wel mee eens, denk?quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt, daarom zei ik ook dat het niet per definitie mooier is om af te vallen.
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 31 mei 2012 21:57 schreef El_Matador het volgende:
Loka, je gezicht, hals en armen wat bruinen met een cremetje of poedertje en make-up dragen. En je haar, het is een gevoelig onderwerp, maar wat laten deslizar, hoe noem je dat; glad strijken? Is daar een Nederlands woord voor? Met kreatine enzo.
[/quote
Stijlen.
Ik heb zelf een D/E, dus ik kan prima inschatten hoe dat eruit ziet en schat dames zo vaak lager dan een B of hoger dan een D in. Dus die vlieger gaat voor mij niet op.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ach, laatst kwam weer uit een onderzoek naar voren dat vooral mannen, maar ook een hoop vrouwen cupmaten niet in weten te schatten, en iedereen bijna nooit boven de D gokt, en eigenlijk ook nooit onder de B. D is echt niet zo groot als je denkt hoor
Dan leer ik het je wel.quote:
Ja, stijlen zou wel een optie kunnen zijn. Maar ik ben voorstander van lang haarquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah dank je. Dat dus. Je bent het er wel mee eens, denk?
Snap ik wel op zich, ik heb jouw lengte en zou ook niet op of boven de 60 willen zitten. Vind begin/half 50 mooi gewicht voor mezelf ook al zouden anderen het waarschijnlijk amper zien als ik de 60 zou gaan aantikken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah ik ga ook niet echt een doel stellen om af te vallen, maar ik wil eigenlijk echt niet meer zwaarder worden maar een kilo of twee eraf zodat ik weer onder de 60 zit, dat zou het beste zijn.
Klopt, dat ging wel goedquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan leer ik het je wel.
Merengue kan je wel. Dat is extreem makkelijk.
Ik ben nog nooit lager dan D gegoktquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ach, laatst kwam weer uit een onderzoek naar voren dat vooral mannen, maar ook een hoop vrouwen cupmaten niet in weten te schatten, en iedereen bijna nooit boven de D gokt, en eigenlijk ook nooit onder de B. D is echt niet zo groot als je denkt hoor
ik heb grote b en das idd erg kleinquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
Waarmee?quote:
Jij komt gewoon chicks met goede tieten tegen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit lager dan D gegokt. Maar goed, dat zegt ook niet zo veel, denk ik.
Het bruinen doe ik gewoon niet omdat ik het zelf niet mooier vind.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:57 schreef El_Matador het volgende:
ligt toch ook aan je verdere bouw?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik heb grote b en das idd erg klein
Wat rot dat nou hoe groot ze zijn. Als het maar goeie tieten zijn, en dat zijn hetquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat Zuid-Amerikaanse bloed moet ergens heen, dat laatste kan ik moeilijk geloven...quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Klopt, dat ging wel goedik kan in de maat blijven naturlijk, maar het opvolgen van danspasjes
![]()
Ik ben motorisch gestoord geloof ik...
Door mannen. Maar, door vrouwen ook idd. Ik ken niet zo veel vrouwen die de juiste cupmaat niet ongeveer weten.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:01 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jij komt gewoon chicks met goede tieten tegen.
Ik weet niet wat ik met mijn haar aanmoet. Ik overweeg afknippen tot mijn schouders.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarmee?
Je moet trouwens die Mad as a Hatter pumps kopen! Ik zag ze vandaag.
Valt wel mee! Zelfs ik krijg mijn haar stijl. Je moet een goede tang hebben en ook de haarproducten om de boel goed steil te houdenquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het bruinen doe ik gewoon niet omdat ik het zelf niet mooier vind.
M´n haar moet ik wel wat mee aan ja. Ik denk dat ik eerst ga kijken hoe het gaat als het langer wordt, en als het onhandelbaar blijft toch maar een stijltang kopen. Maar dat kost wel echt veel tijd als je dat vaa moet doen.
Wil wel nog meer liches van stal halenquote:
Grote B alsin, grote onderwijdte? Want een goed gevulde B met een kleine onderwijdte ziet er juist weer wel 'groot' uit voor die cupletter.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik heb grote b en das idd erg klein
Kapper kan het veull beter. Ja, dat kost wat meer, maar goed, dan maar een topje minder per maand.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
M´n haar moet ik wel wat mee aan ja. Ik denk dat ik eerst ga kijken hoe het gaat als het langer wordt, en als het onhandelbaar blijft toch maar een stijltang kopen. Maar dat kost wel echt veel tijd als je dat vaa moet doen.
Dat lijkt me geen heel goed plan... Rond hoofd hequote:Op donderdag 31 mei 2012 22:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik met mijn haar aanmoet. Ik overweeg afknippen tot mijn schouders.
Tegenwoordig niet alleen vrouwen meer.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:02 schreef formerjellybean het volgende:
Jeetje wat kunnen vrouwen soms elkaar gek maken met dieten en gewichten , ik heb het met mijn moeder en zus en dat is juist de reden dat ik geen weegschaal in huis heb. En eerlijk gezegd ben ik daar heel blij mee .
NOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik met mijn haar aanmoet. Ik overweeg afknippen tot mijn schouders.
Toch is het zo, ik kan best dansen hoor, maar ik ben erg slecht in het leren van pasjesquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat Zuid-Amerikaanse bloed moet ergens heen, dat laatste kan ik moeilijk geloven...
En anders houden we het bij reggaeton.
Nee, hoor. Na het wassen uitkammen en drogen met een fohn tot het nog wat vochtig is. Dan doorkammen en aan de lucht laten drogen. Dan hoef je er maar lichtjes met een stijltang door.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar ik kan sowieso niet echt smaller worden dan dit, ik heb gewoon een vrij brede borst- en heupomvang qua botten al. Ik kan alleen minder ´gevuld´ worden, zegmaar.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Snap ik wel op zich, ik heb jouw lengte en zou ook niet op of boven de 60 willen zitten. Vind begin/half 50 mooi gewicht voor mezelf ook al zouden anderen het waarschijnlijk amper zien als ik de 60 zou gaan aantikken.
Picspicsipcspics!quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarmee?
Je moet trouwens die Mad as a Hatter pumps kopen! Ik zag ze vandaag.
Nou zolang je blij bent met jezelfquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:02 schreef formerjellybean het volgende:
Jeetje wat kunnen vrouwen soms elkaar gek maken met dieten en gewichten , ik heb het met mijn moeder en zus en dat is juist de reden dat ik geen weegschaal in huis heb. En eerlijk gezegd ben ik daar heel blij mee .
Oh mannen schatten jou zo, dacht dat jij het had over hoe jij anderen schatte.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Door mannen. Maar, door vrouwen ook idd. Ik ken niet zo veel vrouwen die de juiste cupmaat niet ongeveer weten.
Maar goed, zo'n letter zegt niet zo veel zonder een cijfer.
Wat dan wel?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen heel goed plan... Rond hoofd he.
Probeer de Maximizer van de Hunkemoller eensquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:03 schreef arachide. het volgende:
Ik heb 80B en daar ben ik redelijk tevreden mee, al zou ik wel zo'n spleetje tussen mijn tieten willen.
dat is t probleem een beetje.. ik ben een flinke maat 42, en als ik afval hou ik geen lieten meer over. mijn zelfbeeld wordt steeds beter..quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ligt toch ook aan je verdere bouw?
Bij skinny types lijkt dat groter dan bij volslanke dames
Spleetjequote:Op donderdag 31 mei 2012 22:03 schreef arachide. het volgende:
Ik heb 80B en daar ben ik redelijk tevreden mee, al zou ik wel zo'n spleetje tussen mijn tieten willen.
Awwwhquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
dat is t probleem een beetje.. ik ben een flinke maat 42, en als ik afval hou ik geen lieten meer over. mijn zelfbeeld wordt steeds beter..
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Probeer de Maximizer van de Hunkemoller eens. Die had ik laatst aan, ik leek fucking Lolo Ferrari
.
Inderdaadquote:
Ik word altijd D of hoger geschatquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Oh mannen schatten jou zo, dacht dat jij het had over hoe jij anderen schatte.Ik wordt ook nooit onder D geschat eigenlijk, zowel mannen als vrouwen. En ken inderdaad amper vrouwen die mijlenver van hun cupmaat afzitten volgens mij.
Zeker waar, de onderwijdte is ook nog erg bepalend inderdaad.
spleetjes posten mag niet?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik denk zoals ikEn Samzz...
Zie DM
Al geprobeerd, maar ik hou daar niet van.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Probeer de Maximizer van de Hunkemoller eens. Die had ik laatst aan, ik leek fucking Lolo Ferrari
.
Dat bedoelde ik ook niet hoor, maar meer dat zoiets voor jezelf altijd meer te zien is dan voor anderen naar mijn idee, en dat je vaak een bepaald gewicht hebt waar je het beste bij in je vel zit. Dus kan wel begrijpen dat ook jij dat hebt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar ik kan sowieso niet echt smaller worden dan dit, ik heb gewoon een vrij brede borst- en heupomvang qua botten al. Ik kan alleen minder ´gevuld´ worden, zegmaar.
Jij postte pas je maten in broeken enzo, die zou ik nooit passen met mijn postuur, hoeveel ik ook zou afvallen, mijn botten zitten gewoon in de weg
Oh, dat.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zie DM
Ik hoop dat ze decolleté bedoelde.quote:
Ik mag ook niet klagen met mijn figuur maar ik wil er gewoon niet constant mee bezig zijn , mijn zus en moeder zijn er bizar in en ik heb daar altijd een hekel aan gehad. En de vrouwelijke rondingen die ik heb horen bij me want daar ben ik vrouw voor .quote:
Hé wat zijn dit voor een DM's?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zie DM
Awww omaquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze decolleté bedoelde.
Vandaag zag ik een mevrouw -- ze zal zeker tegen de 60 hebben gelopen -- die had ook een zichtbare decolleté, maar als bonus dus allemaal rimpels zodat je in plaats van (. Y .) de Y een rivierdelta hebt. Intrigerend wel.
Dat was ook eigenlijk niet zo heel serieus. De beha's zijn echt een aanfluiting.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
Al geprobeerd, maar ik hou daar niet van.ik heb lichte push up of alleen voorgevormd. Dat is genoeg.
Onder/zijkant.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was ook eigenlijk niet zo heel serieus. De beha's zijn echt een aanfluiting.
Waar zit de opvulling in je beha's?
Achso.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij staat ook gewoon in mijn fobo
Die foto met snarf
Oké. Dat is wel goed. Hmmm... Dan weet ik het zo ook niet.quote:
Same here, maar vooral omdat ik zelf nogal een klein poppetje ben en dan zitten er twee aardige ballen op in verhouding. Kleine onderwijdte maar qua cup wel D/E dus.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik word altijd D of hoger geschat. En het klopt.
Nee, ik schat anderen niet zo vaak in, maar als ik het doe, klopt het vaak wel.
Met je eens! Ik heb helemaal een hekel aan die vrouwen die een superfiguurtje hebben en beweren dat ze te dik zijnquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:07 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik mag ook niet klagen met mijn figuur maar ik wil er gewoon niet constant mee bezig zijn , mijn zus en moeder zijn er bizar in en ik heb daar altijd een hekel aan gehad. En de vrouwelijke rondingen die ik heb horen bij me want daar ben ik vrouw voor .
Ik heb een goeie bips. Close enough.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oké. Dat is wel goed. Hmmm... Dan weet ik het zo ook niet.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Same here, maar vooral omdat ik zelf nogal een klein poppetje ben en dan zitten er twee aardige ballen op in verhouding. Kleine onderwijdte maar qua cup wel D/E dus.
Oh, ik vind mij ook niet te dik, alleen wel iets zwaarder dan mijn eigen streefbeeld.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Met je eens! Ik heb helemaal een hekel aan die vrouwen die een superfiguurtje hebben en beweren dat ze te dik zijn. Verkapt 'geef me complimentjes'. Prima hoor, maar op een gegeven moment ben ik er wel klaar mee
Ik had het ook niet specifiek over jou hoorquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, ik vind mij ook niet te dik, alleen wel iets zwaarder dan mijn eigen streefbeeld.
Die van mij is te flubberig. Dat komt omdat ik niet naar drommel luister.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb een goeie bips. Close enough.
Nee toch? Zijn die er alweer?quote:
Dat kloptquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb een goeie bips. Close enough.
Ik ben geen poppetje, bij mij is alles wel aardig in verhouding, denk ik. 75E, smalle taille en bredere heupen. Echt zo'n zandloper.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Same here, maar vooral omdat ik zelf nogal een klein poppetje ben en dan zitten er twee aardige ballen op in verhouding. Kleine onderwijdte maar qua cup wel D/E dus.
Ik ook niet hoor, maar als bijvoorbeeld een vriendin/meisje haar maat zegt ofzo komt dat wel overeen met wat ik dacht.
Jazeker, heb aan mijn contact gevraagd of er onderhoudsbonnen zijn van de Ninja, als ik die gezien heb ga ik beslissen.quote:
Waarom niet dan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die van mij is te flubberig. Dat komt omdat ik niet naar drommel luister.
Nog steedsquote:
Nee, dat is een eng woord!!quote:
Zo een heb ik er ookquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:11 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb van die fanatieke zus die een grotere bouw heeft en me elke keer als ik op visite was op de weegschaal onder het mom jij bent toch dikker dan mij![]()
Ik had maatje 36/38 en probeerde me wijs te maken dat ik te dik was
![]()
![]()
Ik heb stevige, ronde, grote billen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben ook wel in verhouding, alleen niet zo groot.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klopt.
[..]
Ik ben geen poppetje, bij mij is alles wel aardig in verhouding, denk ik. 75E, smalle taille en bredere heupen. Echt zo'n zandloper.
Sowieso!!quote:
Dat vraagt om bewijs. In kleding, uiteraard.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
38? Fatso.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:11 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb van die fanatieke zus die een grotere bouw heeft en me elke keer als ik op visite was op de weegschaal onder het mom jij bent toch dikker dan mij![]()
Ik had maatje 36/38 en probeerde me wijs te maken dat ik te dik was
![]()
![]()
Wuut! Tof joh!quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:11 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jazeker, heb aan mijn contact gevraagd of er onderhoudsbonnen zijn van de Ninja, als ik die gezien heb ga ik beslissen.
Met jou dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Leuk dat je stevig in je schoenen staat maar ze stinken wel zeg."
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:13 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat vraagt om bewijs. In kleding, uiteraard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar zie je het flubberige toch niet man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:46 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Ja en het erge is ze heeft 2 kinderen die ze er door verpest die ging mensen uitschelden voor dikzak op jonge leeftijd en ze snapte niet omdat dat kwam omdat ze zo obsessief met haar gewicht en de figuur van andere mensen bezig was.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zo een heb ik er ookvroeger trok ik het me heel erg aan ook nog eens.
[..]
Dat vraagt om bewijs. In kleding, uiteraard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En, wat denk ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een Charmed_Angel die me gewoon het beste compliment in jaren gaf
[..]
Dat vraagt om bewijs. In kleding, uiteraard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.huhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je je maag hoort knorren, weet dan dat er een kikker verlangt naar vlinders.quote:
Hihiquote:
Ik werd ook uitgescholden voor chubbyquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:13 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja en het erge is ze heeft 2 kinderen die ze er door verpest die ging mensen uitschelden voor dikzak op jonge leeftijd en ze snapte niet omdat dat kwam omdat ze zo obsessief met haar gewicht en de figuur van andere mensen bezig was.
Ik vind dit een hele enge gedachtequote:Op donderdag 31 mei 2012 22:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je je maag hoort knorren, weet dan dat er een kikker verlangt naar vlinders.
Werd?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik werd ook uitgescholden voor chubby
Nou, zonder dan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daar zie je het flubberige toch niet man.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:13 schreef screwloose het volgende:
[..]
Wuut! Tof joh!
Lekker scheuren!
Gaat harstikke lekkerrr! Wel een beetje zaadweer.. Maar ik mag morgen met een troep geestelijk gehandicapten ezels gaan knuffelenJaaa vind het wel een tof dingetje ondanks zijn leeftijd, maar dat laatste zorgt er juist voor dat het budgettechnisch erg goed te doen is dus dat is ook wat waard. Kijk wel naar een nieuwer model als ik afgestudeerd ben etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha, ja weer is matig inderdaad, maar ezels knuffelen klinkt wel weer tof.![]()
Pics van haar achterste. Dusquote:
Volgens mij heeft het alsnog powerrrr genoeg!quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:15 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jaaa vind het wel een tof dingetje ondanks zijn leeftijd, maar dat laatste zorgt er juist voor dat het budgettechnisch erg goed te doen is dus dat is ook wat waard. Kijk wel naar een nieuwer model als ik afgestudeerd ben etc.
Hahaha, ja weer is matig inderdaad, maar ezels knuffelen klinkt wel weer tof.
Bummerrrrrrrrrrrrrquote:
Verstandigquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Door drommel ga ik ook al geen D66 stemmen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ja, hoe verziek je je kinderen ook nog eensquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:13 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja en het erge is ze heeft 2 kinderen die ze er door verpest die ging mensen uitschelden voor dikzak op jonge leeftijd en ze snapte niet omdat dat kwam omdat ze zo obsessief met haar gewicht en de figuur van andere mensen bezig was.
Volgens de faq mag je niet om pics vragen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Leuk dat je stevig in je schoenen staat maar ze stinken wel zeg."
Hey jij hebt een date dus niet zeurenquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:17 schreef El_Matador het volgende:
Uitstekend lichaam.hubba hubbaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Leuk dat je stevig in je schoenen staat maar ze stinken wel zeg."
Uitstekend lichaam.Mooi gefotoshopt ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Uitstekend lichaam.InderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooie vrouw
Linksquote:14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
date?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hey jij hebt een date dus niet zeuren
Uitstekend lichaam.Iets meer buik nog en een gemeende lach aubSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Yours trulyquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind dit een hele enge gedachte
Hij heeft sowieso een bak meer power dan mijn huidige, dus ga me er wel mee vermaken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:16 schreef screwloose het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het alsnog powerrrr genoeg!Wel een beetje voorzichtig doen he!
Ik vind dat altijd zo zielig als ze hun eigen complexe op kinderen gaan botvieren, niet bij nadenkend dat ze zo het zelfbeeld van zo'n kind zo kunnen verzieken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, hoe verziek je je kinderen ook nog eensik heb ook een vriendin die zo spastisch bezig is met haar uiterlijk dat zelfs haar dochter van een het moet ontgelden. "Vind je haar niet te dik?" WTF dat kind is 1!
Bartje ik nietquote:
Ligt er aan welke koers ze gaan varenquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk ook. Ik denk PvdA.
Prachtig buikjequote:Op donderdag 31 mei 2012 22:19 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Iets meer buik nog en een gemeende lach aub
Ah toe danquote:
Ja true. Ik weet nie, ik durf het echt niet aan ondanks dat ik het echt heel tof vind zo'n bike. Reed maandag op de autobahn met een gangetje van 220 achter een motor. Als ik dat zag zwabberen bij de baanwissel over de witte strepen....quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:19 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hij heeft sowieso een bak meer power dan mijn huidige, dus ga me er wel mee vermaken.
Maar die nieuwere modellen van Honda en Yamaha (wel meer merken trouwens) zijn gewoon geil.
Inderdaad! Ik heb het wel tegen haar gezegd hoorquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:20 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo zielig als ze hun eigen complexe op kinderen gaan botvieren, niet bij nadenkend dat ze zo het zelfbeeld van zo'n kind zo kunnen verzieken.
Aan de andere kant, de meeste mannen van dit topic vinden jou nu knapper.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dat soort foto's wordt sowieso geshopt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah toe dan. Nergens schaduw, vooral op de buik niet, egaal glad. Je gaat me toch niet zeggen dat jij zo naïef bent?
TOE NOUUUUUUquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah toe dan. Nergens schaduw, vooral op de buik niet, egaal glad. Je gaat me toch niet zeggen dat jij zo naïef bent?
Inderdaad.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat soort foto's wordt sowieso geshopt.
SP kan met bijna niemand regeren, groenlinks is een beetje knurftig bezig op het moment, misschien gaat het nog beter maar ik geef ze voor nu weinig kansen, D66 is te rechts voor mij. PvdA is het enige fatsoenlijke alternatief denk ikquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bartje ik nietmet paardemeisje
[..]
Ligt er aan welke koers ze gaan varen
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aan de andere kant, de meeste mannen van dit topic vinden jou nu knapper.Ik zou haast om toen en nu foto's gaan vragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar dat doe ik niet, dat is niet lief.
Dat weet ik, Tijnquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat soort foto's wordt sowieso geshopt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
ja dat snap ik, ik weet dat ik niet de eerste ben die t hoort maar hij valt me tegen, had toch wel op een 2e plek gehoopt :pquote:
Maar 220 is ook echt tyfushard met een motor.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:21 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ja true. Ik weet nie, ik durf het echt niet aan ondanks dat ik het echt heel tof vind zo'n bike. Reed maandag op de autobahn met een gangetje van 220 achter een motor. Als ik dat zag zwabberen bij de baanwissel over de witte strepen....
Doodeng
Hey kerel. Hoe is het?quote:
Loka heeft wel pics.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou haast om toen en nu foto's gaan vragen. Maar dat doe ik niet, dat is niet lief.
[..]
Dat weet ik, Tijn.
Vink ookquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:22 schreef twi het volgende:
Neemt niet weg dat het een lekker lichaam is, waarbij ook een oneffenheidje hier en daar geen verandering aan kan brengen
Dat wel jaquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:22 schreef twi het volgende:
Neemt niet weg dat het een lekker lichaam is, waarbij ook een oneffenheidje hier en daar geen verandering aan kan brengen
Huhwiewatwaar?quote:
Ja, dat wel, maar het mag van mij nog net iets minder plat. Dat hele superstrakke slanke associeer ik met 18-jarige meisjes, ik heb meer met vrouwenquote:
Of een paspop van de Hennesquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wel ja. Eindelijk eens geen gratenpakhuis
.
Primaquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:23 schreef formerjellybean het volgende:
ahum wat vinden jullie dan van het figuur van Marilyn Monroe, die vrouw was niet superslank maar had een mooi figuur en was supertrots op haar eigen curves.
Dat is waar. Toch denk ik dat ik weer op de SP stemquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
SP kan met bijna niemand regeren, groenlinks is een beetje knurftig bezig op het moment, misschien gaat het nog beter maar ik geef ze voor nu weinig kansen, D66 is te rechts voor mij. PvdA is het enige fatsoenlijke alternatief denk ik
Kleine jongens worden grootquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:22 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ja dat snap ik, ik weet dat ik niet de eerste ben die t hoort maar hij valt me tegen, had toch wel op een 2e plek gehoopt :p
Heb je de vrouw (niet Gisele) die model staat voor Esprit gezienquote:
niet gezien maar ik krijg al een miquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je de vrouw (niet Gisele) die model staat voor Esprit gezien? Die is gewoon eng dun
.
Achterop alleen bij de pa van mn eerste vriendinnetje (quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Maar 220 is ook echt tyfushard met een motor.
Even gas open is altijd leuk, maar bochtjes ook en die wil je niet zo idioot hard pakken natuurlijk.![]()
Wel eens op een motor gezeten?
Kont checken van Lott?quote:
Ik vind de meeste modellen eng dunquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je de vrouw (niet Gisele) die model staat voor Esprit gezien? Die is gewoon eng dun
.
Oh ik weet ff niet wie je bedoeltquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Dat is toch geen date manquote:
Dat. Dus. Dank uquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wel ja. Eindelijk eens geen gratenpakhuis
.
Er hangen grote foto's van haar bij de InWear/Esprit store op Schiphol. Echt eng gewoon.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ik weet ff niet wie je bedoelt![]()
Maar sowieso. Die chicks in al die bladen ook, echt graatmager, en ik begin er nog aan te wennen ook.
Meet/date same thingquote:
Motor kopen die niet zoveel kan dan.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:25 schreef screwloose het volgende:
[..]
Achterop alleen bij de pa van mn eerste vriendinnetje ()
Dat ging toen ook behoorlijk hard, ik denk 190 ofzo. Het voelde allemaal wel stabiel hoor. Maar ik ken mezelf, ik zoek dan toch de grens op. Ik doe het daarom dus liever niet.
Maar ik blijf het onwijs dope vinden.
Ik denk dat die ninja voor jou wel een mooie vervolgstap is.Kan je mooi wennen aan het vermogen.
Why?quote:
Nee.quote:
Nou vooral dat laatstequote:Op donderdag 31 mei 2012 22:26 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat je sowieso niet moet kijken naar de modellen waar soms hele rare eisen aan word gedaan waar anorexia nog te vaak voorkomt en wat ook nog eens voor een groot deel gefotoshopt is.
Geen idee. Het is niet alsof ik van te voren door een catalogus bladerde om te kijken wat ik aantrekkelijk wilde vinden.quote:
Ben ik al in ieder opzicht.quote:
Ergens is de perfecte vrouw voor mij.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hij maakt het zichzelf sowieso niet makkelijk qua vrouwenvoorkeuren.
Ja ok een motor kopen die niet zoveel kan, kan alsnog relatief veel vergeleken bij een auto haha. En dan op 2 wielen. Neh ik laat jou wel gewoon motor rijden. Volgens mij kan jij je nog wel beheersen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Motor kopen die niet zoveel kan dan.![]()
Met 50 kan je jezelf net zo goed doodrijden natuurlijk.
Jawel hè, denk ik ook. Kom tenslotte van begrensd af, en meteen een 1000 is wel veel dan. Geen idee of ik ooit een 1000 haal hoor want die 600jes zijn wat meer naar mijn formaat gebouwd.
Of dan draag je hetzelf en dan lijkt het totaal andere kleding. Ik haat datquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ziet er niet uit en zo kan ik slechter inschatten hoe kleding eruit ziet.
Have funquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:30 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]dan ga ik t hele weekend dagen met bart
Echtquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Het is niet alsof ik van te voren door een catalogus bladerde om te kijken wat ik aantrekkelijk wilde vinden.
[..]
Ben ik al in ieder opzicht.
[..]
Ergens is de perfecte vrouw voor mij.
Ik deel je voorkeur voor magerheid, maar ik ben niet zo geschapen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Het is niet alsof ik van te voren door een catalogus bladerde om te kijken wat ik aantrekkelijk wilde vinden.
[..]
Ben ik al in ieder opzicht.
[..]
Ergens is de perfecte vrouw voor mij.
Goffer, nu wil ik het weten ookquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er hangen grote foto's van haar bij de InWear/Esprit store op Schiphol. Echt eng gewoon.
en zichzelf maar 'dik' blijven vindenquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:33 schreef formerjellybean het volgende:
Ik had een vriendin die had anorexia en dat was echt gewoon eng , de vriendschap ging ook over want ik kon het niet zo aan om haar steeds dunner en dunner te zien worden. Het is zo eng als iemand zo voor je neus weg kwijnt
is toch vast wel ergens te Googlen zou je zeghenquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Goffer, nu wil ik het weten ook![]()
Als ik morgen even op en neer trein naar Schiphol is het jouw schuld Samzz
Anorexia is wel iets anders dan gewoon mager zijn.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:33 schreef formerjellybean het volgende:
Ik had een vriendin die had anorexia en dat was echt gewoon eng , de vriendschap ging ook over want ik kon het niet zo aan om haar steeds dunner en dunner te zien worden. Het is zo eng als iemand zo voor je neus weg kwijnt
Mijn ex was eigenlijk bijna alles wat ik zocht. Totdat ze veranderde.quote:
Geeft ook niet, want jij bent met Newb.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik deel je voorkeur voor magerheid, maar ik ben niet zo geschapen.
Vet schattig ergens.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:35 schreef formerjellybean het volgende:
ahhh ik heb een berichtje aan hem gestuurd om te feliciteren en kreeg antwoord dank jeNu ga ik weer straks slapen met vlinders
Best zielig eigenlijk, het is gewoon een ziekte. Maar ik kan me voorstellen dat je het niet kunt aanzien.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:33 schreef formerjellybean het volgende:
hoe 'veranderde'? ze werd te dik??quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn ex was eigenlijk bijna alles wat ik zocht. Totdat ze veranderde.![]()
Daar moet er vast nog wel een van zijn.
minstens 20 kg erbij.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Best zielig eigenlijk, het is gewoon een ziekte. Maar ik kan me voorstellen dat je het niet kunt aanzien.
Ik erger me zo aan die meisjes op fora :"Ik ben 1,65 en ik weeg 42 kilo. Ik ben vet dik. Ik wil graag anorexia." Dude
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |