SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hopen dat het nu goed gaat14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Welke mix?
Ik ben ook halfbloedKneusjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een ingewikkelde mix , maar laten we het er op houden dat mijn vader Surinaams is en mijn moeder uber-Gronings-blond.With the stars as her umbrella
Brofistquote:
Jij mag geen topics meer openenquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:44 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik had zo'n goede TT met het natte element erin
de TT's zouden duidelijker zijn als het nummer binnen de rechte haken stondquote:
topic-open-ban?quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij mag geen topics meer openen
Je biedt jezelf aan?quote:
Je hebt zo juist meer vrouwelijke rondingenquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:46 schreef Lokasenna het volgende:
Ziehier, het bewijs dat er wel wat kilo's van weg mogen en dat ik jammer genoeg niet meer zo plat ben als een jaar geleden.
[ afbeelding ]
zat meiden zouden jaloers zijn op je tetten, waarom wil jij er van afquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:46 schreef Lokasenna het volgende:
Ziehier, het bewijs dat er wel wat kilo's van weg mogen en dat ik jammer genoeg niet meer zo plat ben als een jaar geleden.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:46 schreef Samzz het volgende:
Ik zag vandaag een walvis met een legging en een heel korte tent aan. Het was afzichtelijk.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:46 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie mix. Je bent niet toevallig system_overload?quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kneusje![]()
Een ingewikkelde mix , maar laten we het er op houden dat mijn vader Surinaams is en mijn moeder uber-Gronings-blond.
Ja, best wel. Want ze paste nog net op twee busstoeltjes.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Het zou verboden moeten worden
Sorry hoor maar ik vind je een gewoon figuur hebben en denk juist dat afvallen nogal onnodig isquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:46 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
is dat c?quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:46 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
whehehehequote:Op donderdag 31 mei 2012 21:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooie mix. Je bent niet toevallig system_overload?
Kilo's wegmoeten? Ik zeg dit is een mooi lijntje!quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:46 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh, het is dus toch leuk?quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:46 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat ik zo Nikita ga kijken , ik keek vroeger de oude versie en wilde eigenlijk niet kijken omdat ik dacht dat de oude cast beter was , maar nu ben ik er achter dat Rayuit ER voor Michael speelt en denk dat ik die toch maar ga kijken
Nonsens joh, hartstikke prima dit.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:46 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Daar mag nog wel een kilo of 5 a 7 van af ja.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:46 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lijk zo'n propje met mijn postuurquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zat meiden zouden jaloers zijn op je tetten, waarom wil jij er van af
Je lichaam is prima in orde. Daar zou ik niet op focussen. Maar, echt een zonnebankkuurtje maakt je mooier.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:46 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Stel je niet aanquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:46 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:46 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ergens nog waar ook, mijn haar regelmatig aan de zon laten drogen maakt het wel lichter.
Niet iedere huid kan een zonnebank hebben, Mata.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je lichaam is prima in orde. Daar zou ik niet op focussen. Maar, echt een zonnebankkuurtje maakt je mooier.
Ik mag haar wel. Lekker fel.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Nee dat is ze 1000% zeker niet
Dat was ehm die ene toch?quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lichtste stand wel toch?quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet iedere huid kan een zonnebank hebben, Mata.
Samzzquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar mag nog wel een kilo of 5 a 7 van af ja.
Je jongere en fellere zusje.quote:
Het klinkt nogal stom maar ik vond de oude Michael sexy en dacht niemand kan die oude Michael tippen, maar Ray was leuk in ER en die vond ik dan toch wel weer goed.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, het is dus toch leuk?Ik wilde om dezelfde reden niet kijken.
Staar je niet blind op de letter iig, grote C is dit niet eens dus valt toch mee, als je B had gezegd had ik het ook geloofd.quote:
Jup.quote:
Je woont nu in Groningen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kneusje![]()
Een ingewikkelde mix , maar laten we het er op houden dat mijn vader Surinaams is en mijn moeder uber-Gronings-blond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |