Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
OP Chickquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Haha domkopquote:
Idd. Typisch een wedstrijd waar niks lukte van mijn kant. Neemt niet weg dat jij goed speeldequote:Op donderdag 31 mei 2012 19:49 schreef Rijst het volgende:
Scripted goal El blan. Benzema die dwars door je verdediging heen loopt
Mits gratis!quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:51 schreef Roypsv het volgende:
iemand geinteresseerd in Dani alves/fabregas/marcelo
bijdehandquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat is toch niet erg als je 15 schoten tegen hebt
Ik zou Boateng en Robinho omdraaien.. Boateng hoort in de as vind ik. Al heeft Robinho wel meer pace..quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mijn nieuwe team
[ afbeelding ]
Ga het nu maar uitproberen, heb nog 40k over om wat te veranderen als er iets niet bevalt, maar een aantal hebben nog niet teleurgesteld eerder
Ik zal even kijken hoe het loopt. Levert dat geen problemen op met de posities?quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zou Boateng en Robinho omdraaien.. Boateng hoort in de as vind ik. Al heeft Robinho wel meer pace..
Ja, dat moet je even aanpassen dan.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zal even kijken hoe het loopt. Levert dat geen problemen op met de posities?
IF Bonucci > Lucioquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mijn nieuwe team
[ afbeelding ]
Ga het nu maar uitproberen, heb nog 40k over om wat te veranderen als er iets niet bevalt, maar een aantal hebben nog niet teleurgesteld eerder
2 minuten gespeeld, 1-0, marchisio, wat een baasquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, dat moet je even aanpassen dan.Maar goed, ga 't eerst maar eens zo proberen.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maar tot nu toe speelt dit echt heerlijk:D
Dan gewoon houdenquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik zal jullie tips dadelijk even in beschouwing nemenBedankt iig
Maar tot nu toe speelt dit echt heerlijk:D
Nu tegen mijquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Tweede potje 7-1 gewonnen van een Engels pace team met Aggie en friends.
3-5-2![]()
(
)
In de menubalk kan je via easportsfootball club (?) er gewoon na toe gaan.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:04 schreef poker4lifee het volgende:
Hoe kom je trouwens op die nieuws pagina in fifa? DAt je de laatste results ziet enzoEerst was het select drukken(op ps3) in het menu, maar dat lijkt nu niet meer te werken. Andere manier?
3-5-2 is toch fucking defensief?quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Tweede potje 7-1 gewonnen van een Engels pace team met Aggie en friends.
3-5-2![]()
(
)
oh wow wat domquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
In de menubalk kan je via easportsfootball club (?) er gewoon na toe gaan.
Ik dacht 2 cdm's 3 cb's en de mogelijkheid op 2 winged backs te nemenquote:
Ik vind het een prima formatie, aanvallend ook goed zolang je CDM's maar high high hebben dan heb je perfecte aansluitingquote:
Ligt beetje aan de workrates ook, je kan het wel helemaal dicht metselen achterin ja.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik dacht 2 cdm's 3 cb's en de mogelijkheid op 2 winged backs te nemen. Wel met 7 chem, maar goed.
dat klopt. Neemt niet weg dat je er zowel defensief als offensief mee kan spelen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik dacht 2 cdm's 3 cb's en de mogelijkheid op 2 winged backs te nemen. Wel met 7 chem, maar goed.
Je moet 3-5-2 in Seria A met cdm boateng IF en Vidal IF en rm Pepe If en lm Vargasquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind het een prima formatie, aanvallend ook goed zolang je CDM's maar high high hebben dan heb je perfecte aansluiting
je moet helemaal niksquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:10 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Je moet 3-5-2 in Seria A met cdm boateng IF en Vidal IF en rm Pepe If en lm Vargas
Ik heb het zoquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:10 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Je moet 3-5-2 in Seria A met cdm boateng IF en Vidal IF en rm Pepe If en lm Vargas
Ultimatedbquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:20 schreef Roypsv het volgende:
Ik vraag het omdat ik nu niet kan kijken wat die waard is en op futhead zeggen ze 96k maar dat lijkt me sterk
Moet 9.6 zijn, ik zou 10k bin doen manquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:20 schreef Roypsv het volgende:
Ik vraag het omdat ik nu niet kan kijken wat die waard is en op futhead zeggen ze 96k maar dat lijkt me sterk
Jij had alleen IF marchisio he? Niet IF vidal? Die is iig ook echt een aanraderquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb het zo
Ibra- Pato
Jovetic
Lavezzi - Marchisio - Vidal - Krasic
Chiellini - Bonucci - Caceres
Handanovic.
Ik heb er geen coins op het moment voorquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij had alleen IF marchisio he? Niet IF vidal? Die is iig ook echt een aanrader
Mijn team is aanvallend echt geweldig, verdedigend ben ik er nog niet helemaal over uit, en Buffon 2x blundertMaarja 7-2 is geen slechte uitslag
Klopt maar dan klopt het nog niet dat niks moetquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Ja en dit is er niet een van.
Wat leuk dat je ze gratis aanbied, doe mij de eerste maarquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:26 schreef Fuszy het volgende:
Iemand nog interesse in één of meer van deze spelers:
Niet gratis natuurlijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heskeyquote:
Volgens mij moet je leren lezenquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat leuk dat je ze gratis aanbiedt, doe mij de eerste maar
Hoeveel coins wil je voor IF Schenkenveld en TOTY Zoet?quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:26 schreef Fuszy het volgende:
Iemand nog interesse in één of meer van deze spelers:
Niet gratis natuurlijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
+/- 30k. Heb voor Zoet 15k betaald en voor schenkeveld 14k. Zoet is nu iets duurder en naar schenkeveld heb ik niet gekeken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:28 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Hoeveel coins wil je voor IF Schenkenveld en TOTY Zoet?
bij elkaar zijn ze nog geen 20k waardquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
+/- 30k. Heb voor Zoet 15k betaald en voor schenkeveld 14k. Zoet is nu iets duurder en naar schenkeveld heb ik niet gekeken.
- Respecteer elkaar.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:30 schreef Roypsv het volgende:
[..]
bij elkaar zijn ze nog geen 20k waard
Zijn volgens udb samen 33k, dus hou aub je mond.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:30 schreef Roypsv het volgende:
[..]
bij elkaar zijn ze nog geen 20k waard
o snap, net gekocht, ben benieuwdquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:31 schreef Lindgren. het volgende:
Al lijkt Junuzovic me ook erg goed, die ga ik ook halen denk ik. 96 agility, 93 balance.
houdquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zijn volgens udb samen 33k, dus hou aub je mond.
status van bosmongooltje jaquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:32 schreef UltimateTeam het volgende:
Fuszy moe je niet tegen ingaan hij heeft echt een status op dit forum
Ik vind dit eerlijk gezegd vrij formeel!quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bij informeel gaat de voorkeur uit naar 'hou'
Ik niet, doei.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind dit eerlijk gezegd vrij formeel!
Tegen elke mongool die hier in deze reeks is geweest ben ik 'aardig' geweest. Eigenlijk vind ik het niet kunnen dat ik tegen hem uitval. Hij kan er niks aan doen dat hij als kind op de grond is gegooid door zijn ouders. Daarnaast zal zijn ziekte ook niet helpen. Voor PSV zijn trouwens ook niet.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:32 schreef UltimateTeam het volgende:
Fuszy moe je niet tegen ingaan hij heeft echt een status op dit forum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja koning rasmus.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:36 schreef Lindgren. het volgende:
Ik vindt het nou wel weer leuk geweest. Genoeg gezeik weer.
Fuszy hoeveel zou je voor TOTY Zoet willen? Als je hem alleen wilt verkopenquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
je moet hotter than my daughter kijkendie is pas lekker
15k ofzoquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:39 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Fuszy hoeveel zou je voor TOTY Zoet willen? Als je hem alleen wilt verkopen![]()
Hoef IF Schenkenveld niet meer
films op tv kijkenquote:
Hou je bek dicht over PSV jonguh. Kom naar eindje wij klappen je ! Trololol. Leuke film op NET5 zo trouwens.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Tegen elke mongool die hier in deze reeks is geweest ben ik 'aardig' geweest. Eigenlijk vind ik het niet kunnen dat ik tegen hem uitval. Hij kan er niks aan doen dat hij als kind op de grond is gegooid door zijn ouders. Daarnaast zal zijn ziekte ook niet helpen. Voor PSV zijn trouwens ook niet.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hou je bek dicht over PSV jonguh. Kom naar eindje wij klappen je ! Trololol. Leuke film op NET5 zo trouwens.
Wat was er mis met mijn poll danquote:
skkltjequote:Op donderdag 31 mei 2012 20:49 schreef Lindgren. het volgende:
Doordat ik hier een kutpoll zit te maken laat ik een Junuzovic lopen voor 450 coins.
Ja, echt kansloos.quote:
Op hoeveel woorden zit je al? 4 uur geleden ofzo dat je erover begon?quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, echt kansloos.![]()
Nu de volgende cheap maar oppikken. Had helemaal m'n timer gezet.
Oh, en ondertussen beginnen aan m'n essay.
Ik.
0. Ik had berekend dat het ongeveer 1 a4'tje is. Ga nú beginnen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Op hoeveel woorden zit je al? 4 uur geleden ofzo dat je erover begon?
nu zeiken dat je moet beginnen, om 2 uur 's nachts zeiken dat je te laat naar bed gaat en morgenochtend zeiken dat je moe bentquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nu zeiken dat je moet beginnen, om 2 uur 's nachts zeiken dat je te laat naar bed gaat en morgenochtend zeiken dat je moe bent
Uiteindelijk laadt hij wel.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:00 schreef Dudeweiser het volgende:
waarom werkt deze shit niet meer
[ afbeelding ]
Haha nou ze gingen er ook niet in. Afmaken wil de laatste dagen sowieso nietquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:00 schreef Rijst het volgende:
Quel wat ben jij gooooooedHet had zomaar 10-0 kunnen staan.
nog steeds nietquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Uiteindelijk laadt hij wel.
Duurt alleen een eeuwigheid
Bij mij doet ie het ook niet, na 10 minuten ook nog nietquote:
Al ging die vrije trap van Bale erin dan was de wedstrijd een stuk spannender geweest. Eigenlijk vond ik dat een penalty. Maar je speelt wel leuk voetbalquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:03 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Haha nou ze gingen er ook niet in. Afmaken wil de laatste dagen sowieso nietIk had ook geluk bij die kansen van jou
Ik moet nu even aan school zittenquote:
True. Ik heb niet goed opgelet, ik was al verontwaardigd aan het doen dat het uberhaupt een overtreding wasquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Al ging die vrije trap van Bale erin dan was de wedstrijd een stuk spannender geweest. Eigenlijk vond ik dat een penalty. Maar je speelt wel leuk voetbal
haha oke is goed, laat maar weten als je kan.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:09 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Ik moet nu even aan school zittenLater misschien?
Herkenbaar.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Nee, ben met school bezig. (Dat is wat ik nu zou moeten doen)
hmm ik ruik omkooppraktijkenquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:09 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Ik moet nu even aan school zittenLater misschien?
[..]
True. Ik heb niet goed opgelet, ik was al verontwaardigd aan het doen dat het uberhaupt een overtreding was![]()
Dankje?
Weetje wat helpt? Je internetkabel eruit trekken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik kan over 30 min wel, regel jij Iwan ff die heeft vast nog wel een vriendjequote:Op donderdag 31 mei 2012 21:12 schreef n0ir het volgende:
Mensen op de xbox clubben? 4000 punten halen!!
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
hmm ik ruik omkooppraktijkenDie 2e penal van jou vond ik ook geen overtrediing.
Internet nodig voor een opdracht die ik moet makenquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
Weetje wat helpt? Je internetkabel eruit trekken.
Ach we spelen volgende keer wel een rematch zonder lurkers. Ik kan de druk niet aan als ik stream.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:12 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
HahaBij die 2e had ik ook mijn bedenkingen ja
Dit.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Vragen stellenquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:16 schreef vandermar het volgende:
Wat voor vraag kan je stellen (serieuze vraag) tijdens een gastcollege dat gaat over bestuursrecht?
Is goed. Ik was ook een beetje nerveusquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ach we spelen volgende keer wel een rematch zonder lurkers. Ik kan de druk niet aan als ik stream.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit.
WAT DOE IK HIER?! Ik kan gewoon geen zin maken voor een fucking heel fucking essay waar we de hele periode tijd voor gehad hebben.Moet voor morgen 16:00 af zijn, dat wil zeggen dat ik dan allang op school moet zijn + een presentatie moet doen.
quote:
800 woorden is niet zo veel. Niet janken. Hup. Doen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit.
WAT DOE IK HIER?! Ik kan gewoon geen zin maken voor een fucking heel fucking essay waar we de hele periode tijd voor gehad hebben.Moet voor morgen 16:00 af zijn, dat wil zeggen dat ik dan allang op school moet zijn + een presentatie moet doen.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:16 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb nu in ieder geval dit al:
[ afbeelding ]
Ik heb hem opgepikt voor 850 coins.quote:
Ik heb in 2 dagen tijd 140 pagina's aan troep voor elkaar gekregen en jij loopt te janken om 800 woordenquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit.
over who talken wie?quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb hem opgepikt voor 850 coins.
Ik bedoel: I have him up gepickt for eet hundred fifty coins.
Het is wel dezelfde leraarquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Oke. Krijg je anders weer straf![]()
ditquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:18 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]![]()
Doordat jij niet op tijd aan je schoolopdrachten beginnen, kunnen wij niet clubben
Hoezo, SMA?quote:
800 woorden over een merk die de branche waarin het zich bevindt heeft veranderd. Veel meningen, onderbouwd met feiten. Enkele verplichte woorden. Kutopdracht.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb in 2 dagen tijd 140 pagina's aan troep voor elkaar gekregen en jij loopt te janken om 800 woorden
Welke studie doe je?quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
800 woorden over een merk die de branche waarin het zich bevindt heeft veranderd. Veel meningen, onderbouwd met feiten. Enkele verplichte woorden. Kutopdracht.
Ik heb voor de komende twee weken geen huiswerk meerquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
800 woorden over een merk die de branche waarin het zich bevindt heeft veranderd. Veel meningen, onderbouwd met feiten. Enkele verplichte woorden. Kutopdracht.
sory egt sorryquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:18 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]![]()
Doordat jij niet op tijd aan je schoolopdrachten beginnen, kunnen wij niet clubben
Begin nu maar aan je opdracht.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
i have him gebought voor 950 omdat ik hem direct wilde hebben.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Junuvoioaic.
Ik ken trouwens iemand met de initialen AAP.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]OkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoeveelste jaar?Feyenoord Rotterdam
Zit uw stuur links of rechts? Ik denk zelf rechts. Omdat bestuursrecht.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:25 schreef vandermar het volgende:
Ik krijg het echt niet voorelkaar om een vraag over bestuursrecht te bedenken
Ja, goedje garlap!quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zit uw stuur links of rechts? Ik denk zelf rechts. Omdat bestuursrecht.
Hoe belangrijk vindt u de menselijke interpretatie bij het handhaven van de wetten? of ze dus in sommige gevallen iets mogen afwijken oid of dat hij vindt dat je je letterlijk aan de wet moet houden en er nooit uitzonderingen zijn.quote:
Na 100 pogingen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:31 schreef Gtaboy107 het volgende:
Jep, je kunt de wedstrijd verliezen door te veel rode kaarten, eindelijk gelukt.
Thanks, goed genoegquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Hoe belangrijk vindt u de menselijke interpretatie bij het handhaven van de wetten? of ze dus in sommige gevallen iets mogen afwijken oid of dat hij vindt dat je je letterlijk aan de wet moet houden en er nooit uitzonderingen zijn.
sorry echt sorry weet niks goeds. kut vak ook.
hoezo dat danquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:32 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik heb maar eens een controller erin gedaan en met keyboard. Dus dan lukt het wel.
npquote:
Godverdomme.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:37 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik de finale van dat 7,500 toernooi spelen, krijgt de tegenstander bij de stand van 0-0 waarschijnlijk een connection lost. Vieze profiteur als ik ben krijg ik 7,700 coins![]()
Toen ik bij hetzelfde toernooi keek stond ik gewoon weer in de finale. Dus ik speel weer de finale tegen een team met +10 kaartjes op Ibra, Pato, Neymar, RonaldoUiteindelijk toch gewonnen en weer 8,200 opgestreken
Jep, vies geluk dus. En het mooie van dat nieuwe toernooi is dat de bonus steeds hetzelfde blijft.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:40 schreef Thorb het volgende:
Klopt ja, als tegenstander dc dan kan je finale vaak nog een keer doen. Heeft Toefjes o.a. ook vaak gehad
Denk dat ik dit ga doen, Palacio ziet er chill uit, en bij mij vind ik iedereen fijn spelen behalve Boatengquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:01 schreef Rijst het volgende:
Beter zet je Robinho op CAM en haal je Palacio
Hoelang duurt dat toernooi nog?quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:41 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Jep, vies geluk dus. En het mooie van dat nieuwe toernooi is dat de bonus steeds hetzelfde blijft.
Gister begon het dus ik denk tot a.s. woensdagquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hoelang duurt dat toernooi nog?
Volgende week vrijdag.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hoelang duurt dat toernooi nog?
Wat is de opdracht?quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:51 schreef Confetti het volgende:
Wilt niemand nou gratis coins verdienen?
Wat moet ik doen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:51 schreef Confetti het volgende:
Wilt niemand nou gratis coins verdienen?
Heb alleen een PS3. En je moet wel te vertrouwen zijn als je zoiets wilt uitvoerenquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:52 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik geef 125k PS3 coins en wil er 100k coins op de Xbox voor terug. Tel uit je winst.
wat?quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:53 schreef WezepAFCA het volgende:
Heb vandaag een leuke handel ontdekt. Koop ze nu zelfs nog goedkoper en meer in in de avonduren. Morgenmiddag verkoop ik ze voor 1-1.5k meer en heb er al 20
Waar moet het over gaan dan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:56 schreef Lindgren. het volgende:
Het is pas 22:00 joh. Ik heb al 147 woorden! Tijd om uit te rusten.
Had er eerst een paar goede, met Ganso, daarna Dede en toen dat ook niet meer goed werkte Ferguson van New'Castle. Maar ze werken nu allemaal niet meerquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:53 schreef WezepAFCA het volgende:
Heb vandaag een leuke handel ontdekt. Koop ze nu zelfs nog goedkoper en meer in in de avonduren. Morgenmiddag verkoop ik ze voor 1-1.5k meer en heb er al 20
Nee, ik heb wel betere dingen te doen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:57 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb het over Pringles. Fucking leuk. Revolutionair op hun eigen manier.
Ga er alleen maar eens 800 woorden / anderhalf a4'tje over schrijven.
Ik ook.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel betere dingen te doen.
Ik verwacht DM met de spelerquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:53 schreef WezepAFCA het volgende:
Is toch niet zo heel moeilijk?quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:57 schreef Lindgren. het volgende:
Pringles Xtreme ftwquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:57 schreef Lindgren. het volgende:
Ben alleen benieuwdquote:
Een offtopic post van Darksonic..quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Pringles Xtreme ftw
Jammer dat ze bijna nergens meer te koop zijn.
Anderhalf a4'tje volschrijven over een onderwerp dat je ook binnen 10 regels kunt behandelen..quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is toch niet zo heel moeilijk?
Hmm, wat bij mij altijd werkt is overal omheen lullen tot je gewoon aan je woorden zitquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Anderhalf a4'tje volschrijven over een onderwerp dat je ook binnen 10 regels kunt behandelen..Niet zoveel informatie over te vinden (jaarcijfers etc).
Ja. Absoluut.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm, wat bij mij altijd werkt is overal omheen lullen tot je gewoon aan je woorden zit
Weet niet of dat ook op het HBO nog werkt
Werkt, leraren zijn toch achterlijk!quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm, wat bij mij altijd werkt is overal omheen lullen tot je gewoon aan je woorden zit
Weet niet of dat ook op het HBO nog werkt
Nee, ik zit nog in een wedstrijd.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Een offtopic post van Darksonic..
Ben je ziek?
niet echt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Leven op de middelbare school is sowieso chill.
Slijmen levert je al betere cijfers op
Bij mij welquote:
Op wat voor een school zit jij dan.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Slijmen levert je al betere cijfers op
not sure what u did therequote:Op donderdag 31 mei 2012 22:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bij mij wel
Docent veranderde m'n 5 naar een 6 omdat mijn 'werkhouding' verbeterd was
Viespeukquote:
dat gebeurt zo vaak. Mijn latijndocente had iedereen een heel punt te weinig gegevenquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:11 schreef Kamikazie het volgende:
Ik had ooit een economie leraar en die had bij een meisje uit mijn klas een 8 gegeven in plaats van een 5, had een misrekening gemaakt bij het punten tellen
Ja maar verschil tussen een 8 en een 5 is wel erg grootquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat gebeurt zo vaak. Mijn latijndocente had iedereen een heel punt te weinig gegeven
Dus echt niet uit jouw klas!quote:
Latijnquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat gebeurt zo vaak. Mijn latijndocente had iedereen een heel punt te weinig gegeven
Mijn docent gaf twaalven.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:24 schreef vandermar het volgende:
Niet tevreden met Mangala_____________________________!
Verdedigend zwak en loopt constant uit positiequote:Op donderdag 31 mei 2012 22:24 schreef vandermar het volgende:
Niet tevreden met Mangala_____________________________!
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:24 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Verdedigend zwak en loopt constant uit positie
Mijn docent gaf je een tien als je je huiswerk af had, en een één als je het niet af had.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:21 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Mijn docent gaf vieren als je vervelend was.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
Mijn docent gaf je een tien als je je huiswerk af had, en een één als je het niet af had.
Ik zit al bijna op de helft. Ik verdien nog een kop koffie. Lekker voor het slapen straks.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Fuck off Lindgren ga aan je essay
Elana is echt kut! Pakt niks van finnesses en naar strepen duikt hij zelfs niet!quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:23 schreef Ajacied7 het volgende:
Zo, de belangrijkste spelers(op Llorente na) zijn er immidels:[ afbeelding ]Ben eigenlijk niet tevreden met Mangala en Javi Garcia. Weet iemand een oplossing waardoor er betere spelers staan maar het niet ten koste gaat van chemistry?
A Pringles can be used to make a cantenna, which is an antenna made from a can. Since the insides of a Pringles can is covered in foil, the container can be used for extending wireless networks for phone and radio reception.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zit al bijna op de helft. Ik verdien nog een kop koffie. Lekker voor het slapen straks.
schouderklopje voor jou rasmusquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zit al bijna op de helft. Ik verdien nog een kop koffie. Lekker voor het slapen straks.
Ah, chill. Straks ff op uitzendinggemist kijken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:36 schreef Lindgren. het volgende:
Thenks buddies. Beneden zitten ze ook de Sneijder tapes te kijken. Morgenavond even terugkijken.
Klopt! Toen bijna helemaal gezien. Isner is samen met Federer ook mijn favoriete speler.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:46 schreef vandermar het volgende:
Die wedstrijd tussen Isner en Mahut van 2010 blijft geniaal
Sneijder tapes?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:36 schreef Lindgren. het volgende:
Thenks buddies. Beneden zitten ze ook de Sneijder tapes te kijken. Morgenavond even terugkijken.
Wedstrijd van vandaag was ook mooi.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Klopt! Toen bijna helemaal gezien. Isner is samen met Federer ook mijn favoriete speler.
Djokovic en Baghdatisquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Klopt! Toen bijna helemaal gezien. Isner is samen met Federer ook mijn favoriete speler.
Draai jij nog Windows XP ofzo?quote:
lol fok trollt mequote:Op donderdag 31 mei 2012 22:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Draai jij nog Windows XP ofzo?
XP is toch voor jouw tijd?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Draai jij nog Windows XP ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |