Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
OP Chickquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Haha domkopquote:
Idd. Typisch een wedstrijd waar niks lukte van mijn kant. Neemt niet weg dat jij goed speeldequote:Op donderdag 31 mei 2012 19:49 schreef Rijst het volgende:
Scripted goal El blan. Benzema die dwars door je verdediging heen loopt
Mits gratis!quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:51 schreef Roypsv het volgende:
iemand geinteresseerd in Dani alves/fabregas/marcelo
bijdehandquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat is toch niet erg als je 15 schoten tegen hebt
Ik zou Boateng en Robinho omdraaien.. Boateng hoort in de as vind ik. Al heeft Robinho wel meer pace..quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mijn nieuwe team
[ afbeelding ]
Ga het nu maar uitproberen, heb nog 40k over om wat te veranderen als er iets niet bevalt, maar een aantal hebben nog niet teleurgesteld eerder
Ik zal even kijken hoe het loopt. Levert dat geen problemen op met de posities?quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zou Boateng en Robinho omdraaien.. Boateng hoort in de as vind ik. Al heeft Robinho wel meer pace..
Ja, dat moet je even aanpassen dan.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zal even kijken hoe het loopt. Levert dat geen problemen op met de posities?
IF Bonucci > Lucioquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mijn nieuwe team
[ afbeelding ]
Ga het nu maar uitproberen, heb nog 40k over om wat te veranderen als er iets niet bevalt, maar een aantal hebben nog niet teleurgesteld eerder
2 minuten gespeeld, 1-0, marchisio, wat een baasquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, dat moet je even aanpassen dan.Maar goed, ga 't eerst maar eens zo proberen.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maar tot nu toe speelt dit echt heerlijk:D
Dan gewoon houdenquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik zal jullie tips dadelijk even in beschouwing nemenBedankt iig
Maar tot nu toe speelt dit echt heerlijk:D
Nu tegen mijquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Tweede potje 7-1 gewonnen van een Engels pace team met Aggie en friends.
3-5-2![]()
(
)
In de menubalk kan je via easportsfootball club (?) er gewoon na toe gaan.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:04 schreef poker4lifee het volgende:
Hoe kom je trouwens op die nieuws pagina in fifa? DAt je de laatste results ziet enzoEerst was het select drukken(op ps3) in het menu, maar dat lijkt nu niet meer te werken. Andere manier?
3-5-2 is toch fucking defensief?quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Tweede potje 7-1 gewonnen van een Engels pace team met Aggie en friends.
3-5-2![]()
(
)
oh wow wat domquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
In de menubalk kan je via easportsfootball club (?) er gewoon na toe gaan.
Ik dacht 2 cdm's 3 cb's en de mogelijkheid op 2 winged backs te nemenquote:
Ik vind het een prima formatie, aanvallend ook goed zolang je CDM's maar high high hebben dan heb je perfecte aansluitingquote:
Ligt beetje aan de workrates ook, je kan het wel helemaal dicht metselen achterin ja.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik dacht 2 cdm's 3 cb's en de mogelijkheid op 2 winged backs te nemen. Wel met 7 chem, maar goed.
dat klopt. Neemt niet weg dat je er zowel defensief als offensief mee kan spelen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik dacht 2 cdm's 3 cb's en de mogelijkheid op 2 winged backs te nemen. Wel met 7 chem, maar goed.
Je moet 3-5-2 in Seria A met cdm boateng IF en Vidal IF en rm Pepe If en lm Vargasquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind het een prima formatie, aanvallend ook goed zolang je CDM's maar high high hebben dan heb je perfecte aansluiting
je moet helemaal niksquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:10 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Je moet 3-5-2 in Seria A met cdm boateng IF en Vidal IF en rm Pepe If en lm Vargas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |