Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
OP Chickquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Haha domkopquote:
Idd. Typisch een wedstrijd waar niks lukte van mijn kant. Neemt niet weg dat jij goed speeldequote:Op donderdag 31 mei 2012 19:49 schreef Rijst het volgende:
Scripted goal El blan. Benzema die dwars door je verdediging heen loopt
Mits gratis!quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:51 schreef Roypsv het volgende:
iemand geinteresseerd in Dani alves/fabregas/marcelo
bijdehandquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat is toch niet erg als je 15 schoten tegen hebt
Ik zou Boateng en Robinho omdraaien.. Boateng hoort in de as vind ik. Al heeft Robinho wel meer pace..quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mijn nieuwe team
[ afbeelding ]
Ga het nu maar uitproberen, heb nog 40k over om wat te veranderen als er iets niet bevalt, maar een aantal hebben nog niet teleurgesteld eerder
Ik zal even kijken hoe het loopt. Levert dat geen problemen op met de posities?quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zou Boateng en Robinho omdraaien.. Boateng hoort in de as vind ik. Al heeft Robinho wel meer pace..
Ja, dat moet je even aanpassen dan.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zal even kijken hoe het loopt. Levert dat geen problemen op met de posities?
IF Bonucci > Lucioquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mijn nieuwe team
[ afbeelding ]
Ga het nu maar uitproberen, heb nog 40k over om wat te veranderen als er iets niet bevalt, maar een aantal hebben nog niet teleurgesteld eerder
2 minuten gespeeld, 1-0, marchisio, wat een baasquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, dat moet je even aanpassen dan.Maar goed, ga 't eerst maar eens zo proberen.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maar tot nu toe speelt dit echt heerlijk:D
Dan gewoon houdenquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik zal jullie tips dadelijk even in beschouwing nemenBedankt iig
Maar tot nu toe speelt dit echt heerlijk:D
Nu tegen mijquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Tweede potje 7-1 gewonnen van een Engels pace team met Aggie en friends.
3-5-2![]()
(
)
In de menubalk kan je via easportsfootball club (?) er gewoon na toe gaan.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:04 schreef poker4lifee het volgende:
Hoe kom je trouwens op die nieuws pagina in fifa? DAt je de laatste results ziet enzoEerst was het select drukken(op ps3) in het menu, maar dat lijkt nu niet meer te werken. Andere manier?
3-5-2 is toch fucking defensief?quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Tweede potje 7-1 gewonnen van een Engels pace team met Aggie en friends.
3-5-2![]()
(
)
oh wow wat domquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
In de menubalk kan je via easportsfootball club (?) er gewoon na toe gaan.
Ik dacht 2 cdm's 3 cb's en de mogelijkheid op 2 winged backs te nemenquote:
Ik vind het een prima formatie, aanvallend ook goed zolang je CDM's maar high high hebben dan heb je perfecte aansluitingquote:
Ligt beetje aan de workrates ook, je kan het wel helemaal dicht metselen achterin ja.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik dacht 2 cdm's 3 cb's en de mogelijkheid op 2 winged backs te nemen. Wel met 7 chem, maar goed.
dat klopt. Neemt niet weg dat je er zowel defensief als offensief mee kan spelen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik dacht 2 cdm's 3 cb's en de mogelijkheid op 2 winged backs te nemen. Wel met 7 chem, maar goed.
Je moet 3-5-2 in Seria A met cdm boateng IF en Vidal IF en rm Pepe If en lm Vargasquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind het een prima formatie, aanvallend ook goed zolang je CDM's maar high high hebben dan heb je perfecte aansluiting
je moet helemaal niksquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:10 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Je moet 3-5-2 in Seria A met cdm boateng IF en Vidal IF en rm Pepe If en lm Vargas
Ik heb het zoquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:10 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Je moet 3-5-2 in Seria A met cdm boateng IF en Vidal IF en rm Pepe If en lm Vargas
Ultimatedbquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:20 schreef Roypsv het volgende:
Ik vraag het omdat ik nu niet kan kijken wat die waard is en op futhead zeggen ze 96k maar dat lijkt me sterk
Moet 9.6 zijn, ik zou 10k bin doen manquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:20 schreef Roypsv het volgende:
Ik vraag het omdat ik nu niet kan kijken wat die waard is en op futhead zeggen ze 96k maar dat lijkt me sterk
Jij had alleen IF marchisio he? Niet IF vidal? Die is iig ook echt een aanraderquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb het zo
Ibra- Pato
Jovetic
Lavezzi - Marchisio - Vidal - Krasic
Chiellini - Bonucci - Caceres
Handanovic.
Ik heb er geen coins op het moment voorquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij had alleen IF marchisio he? Niet IF vidal? Die is iig ook echt een aanrader
Mijn team is aanvallend echt geweldig, verdedigend ben ik er nog niet helemaal over uit, en Buffon 2x blundertMaarja 7-2 is geen slechte uitslag
Klopt maar dan klopt het nog niet dat niks moetquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Ja en dit is er niet een van.
Wat leuk dat je ze gratis aanbied, doe mij de eerste maarquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:26 schreef Fuszy het volgende:
Iemand nog interesse in één of meer van deze spelers:
Niet gratis natuurlijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heskeyquote:
Volgens mij moet je leren lezenquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat leuk dat je ze gratis aanbiedt, doe mij de eerste maar
Hoeveel coins wil je voor IF Schenkenveld en TOTY Zoet?quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:26 schreef Fuszy het volgende:
Iemand nog interesse in één of meer van deze spelers:
Niet gratis natuurlijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
+/- 30k. Heb voor Zoet 15k betaald en voor schenkeveld 14k. Zoet is nu iets duurder en naar schenkeveld heb ik niet gekeken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:28 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Hoeveel coins wil je voor IF Schenkenveld en TOTY Zoet?
bij elkaar zijn ze nog geen 20k waardquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
+/- 30k. Heb voor Zoet 15k betaald en voor schenkeveld 14k. Zoet is nu iets duurder en naar schenkeveld heb ik niet gekeken.
- Respecteer elkaar.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:30 schreef Roypsv het volgende:
[..]
bij elkaar zijn ze nog geen 20k waard
Zijn volgens udb samen 33k, dus hou aub je mond.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:30 schreef Roypsv het volgende:
[..]
bij elkaar zijn ze nog geen 20k waard
o snap, net gekocht, ben benieuwdquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:31 schreef Lindgren. het volgende:
Al lijkt Junuzovic me ook erg goed, die ga ik ook halen denk ik. 96 agility, 93 balance.
houdquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zijn volgens udb samen 33k, dus hou aub je mond.
status van bosmongooltje jaquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:32 schreef UltimateTeam het volgende:
Fuszy moe je niet tegen ingaan hij heeft echt een status op dit forum
Ik vind dit eerlijk gezegd vrij formeel!quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bij informeel gaat de voorkeur uit naar 'hou'
Ik niet, doei.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind dit eerlijk gezegd vrij formeel!
Tegen elke mongool die hier in deze reeks is geweest ben ik 'aardig' geweest. Eigenlijk vind ik het niet kunnen dat ik tegen hem uitval. Hij kan er niks aan doen dat hij als kind op de grond is gegooid door zijn ouders. Daarnaast zal zijn ziekte ook niet helpen. Voor PSV zijn trouwens ook niet.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:32 schreef UltimateTeam het volgende:
Fuszy moe je niet tegen ingaan hij heeft echt een status op dit forum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja koning rasmus.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:36 schreef Lindgren. het volgende:
Ik vindt het nou wel weer leuk geweest. Genoeg gezeik weer.
Fuszy hoeveel zou je voor TOTY Zoet willen? Als je hem alleen wilt verkopenquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
je moet hotter than my daughter kijkendie is pas lekker
15k ofzoquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:39 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Fuszy hoeveel zou je voor TOTY Zoet willen? Als je hem alleen wilt verkopen![]()
Hoef IF Schenkenveld niet meer
films op tv kijkenquote:
Hou je bek dicht over PSV jonguh. Kom naar eindje wij klappen je ! Trololol. Leuke film op NET5 zo trouwens.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Tegen elke mongool die hier in deze reeks is geweest ben ik 'aardig' geweest. Eigenlijk vind ik het niet kunnen dat ik tegen hem uitval. Hij kan er niks aan doen dat hij als kind op de grond is gegooid door zijn ouders. Daarnaast zal zijn ziekte ook niet helpen. Voor PSV zijn trouwens ook niet.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hou je bek dicht over PSV jonguh. Kom naar eindje wij klappen je ! Trololol. Leuke film op NET5 zo trouwens.
Wat was er mis met mijn poll danquote:
skkltjequote:Op donderdag 31 mei 2012 20:49 schreef Lindgren. het volgende:
Doordat ik hier een kutpoll zit te maken laat ik een Junuzovic lopen voor 450 coins.
Ja, echt kansloos.quote:
Op hoeveel woorden zit je al? 4 uur geleden ofzo dat je erover begon?quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, echt kansloos.![]()
Nu de volgende cheap maar oppikken. Had helemaal m'n timer gezet.
Oh, en ondertussen beginnen aan m'n essay.
Ik.
0. Ik had berekend dat het ongeveer 1 a4'tje is. Ga nú beginnen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Op hoeveel woorden zit je al? 4 uur geleden ofzo dat je erover begon?
nu zeiken dat je moet beginnen, om 2 uur 's nachts zeiken dat je te laat naar bed gaat en morgenochtend zeiken dat je moe bentquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nu zeiken dat je moet beginnen, om 2 uur 's nachts zeiken dat je te laat naar bed gaat en morgenochtend zeiken dat je moe bent
Uiteindelijk laadt hij wel.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:00 schreef Dudeweiser het volgende:
waarom werkt deze shit niet meer
[ afbeelding ]
Haha nou ze gingen er ook niet in. Afmaken wil de laatste dagen sowieso nietquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:00 schreef Rijst het volgende:
Quel wat ben jij gooooooedHet had zomaar 10-0 kunnen staan.
nog steeds nietquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Uiteindelijk laadt hij wel.
Duurt alleen een eeuwigheid
Bij mij doet ie het ook niet, na 10 minuten ook nog nietquote:
Al ging die vrije trap van Bale erin dan was de wedstrijd een stuk spannender geweest. Eigenlijk vond ik dat een penalty. Maar je speelt wel leuk voetbalquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:03 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Haha nou ze gingen er ook niet in. Afmaken wil de laatste dagen sowieso nietIk had ook geluk bij die kansen van jou
Ik moet nu even aan school zittenquote:
True. Ik heb niet goed opgelet, ik was al verontwaardigd aan het doen dat het uberhaupt een overtreding wasquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Al ging die vrije trap van Bale erin dan was de wedstrijd een stuk spannender geweest. Eigenlijk vond ik dat een penalty. Maar je speelt wel leuk voetbal
haha oke is goed, laat maar weten als je kan.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:09 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Ik moet nu even aan school zittenLater misschien?
Herkenbaar.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Nee, ben met school bezig. (Dat is wat ik nu zou moeten doen)
hmm ik ruik omkooppraktijkenquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:09 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Ik moet nu even aan school zittenLater misschien?
[..]
True. Ik heb niet goed opgelet, ik was al verontwaardigd aan het doen dat het uberhaupt een overtreding was![]()
Dankje?
Weetje wat helpt? Je internetkabel eruit trekken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Nee, ben met school bezig. (Dat is wat ik nu zou moeten doen)
Ik kan over 30 min wel, regel jij Iwan ff die heeft vast nog wel een vriendjequote:Op donderdag 31 mei 2012 21:12 schreef n0ir het volgende:
Mensen op de xbox clubben? 4000 punten halen!!
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
hmm ik ruik omkooppraktijkenDie 2e penal van jou vond ik ook geen overtrediing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |