abonnement Unibet Coolblue
pi_114197625
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 15:59 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

De afstand is Duitsland -Zweden. We zien elkaar ongeveer elke drie weken. Het voordeel is at we beiden aan het promoveren zijn, dus meestal erg flexibel met waar we werken. We zien elkaar dan meestal voor een week of anderhalf.

Verder merk ik dat het lastiger is als er een tijdsverschil is. tot morgen zit ik nog in de vs, en ik ben hier al een maand, en dat tijdsverschil maakt het lastiger, vind ik.

Verder, veel van elkaar houden en elkaar volledig vertrouwen!
Duitsland zweden valt dan nog wel mee ja, dat is redelijk goedkoop en regelmatig af te leggen :) (afhankelijk van waar in zweden). Ik ben sowieso 400 euro per vliegticket kwijt en dat maakt het ook niet erg makkelijk.
pi_114197778
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 16:29 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Duitsland zweden valt dan nog wel mee ja, dat is redelijk goedkoop en regelmatig af te leggen :) (afhankelijk van waar in zweden). Ik ben sowieso 400 euro per vliegticket kwijt en dat maakt het ook niet erg makkelijk.
Ik woon een klein beetje boven Stockholm, en er is een Ryanair verbinding. Meestal zijn we zo rond de 100 retour kwijt, inclusief alle andere kosten..

Waar zitnjouw vriend/vriendin?
pi_114197870
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 16:33 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik woon een klein beetje boven Stockholm, en er is een Ryanair verbinding. Meestal zijn we zo rond de 100 retour kwijt, inclusief alle andere kosten..

Waar zitnjouw vriend/vriendin?
Mijn vriendin woont in Israel :) We kennen elkaar nu een krap jaar waarvan een half jaar samen, en het plan is dat ze na haar studie die in februari afloopt hier wat werkervaring komt opdoen voor minstens een half jaar :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Intrepidity op 14-07-2012 16:43:06 ]
pi_114210484
Dag 1 van de 12 weken zitten erop.
4 uren op Skype gezeten en met gemengde gevoelens.
Ene kant leuk om hem te zien maar de andere kant vraag ik mezelf af of ik dit wel vol kan houden.
Ik denk niet dat ik een persoon ben die een relatie kan onderhouden met afstand ertussen.
Hij werd boos toen ik alleen al zei dat ik het zwaar vind dus verder dan dat kwam het niet.

Later op de dag hadden we weer op Skype gechat en ik heb toen gezegd dat ik 12 weken om familie te zien eigenlijk wel lang vind.
Waarom kan zulks geen 4 weken bijvoorbeeld.
Hij noemde mij egoïstisch en zei verder niks meer.

Is dat egoïstisch?
zucht.... relaties.
pi_114211529
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 22:39 schreef Leeslamp het volgende:
Dag 1 van de 12 weken zitten erop.
4 uren op Skype gezeten en met gemengde gevoelens.
Ene kant leuk om hem te zien maar de andere kant vraag ik mezelf af of ik dit wel vol kan houden.
Ik denk niet dat ik een persoon ben die een relatie kan onderhouden met afstand ertussen.
Hij werd boos toen ik alleen al zei dat ik het zwaar vind dus verder dan dat kwam het niet.

Later op de dag hadden we weer op Skype gechat en ik heb toen gezegd dat ik 12 weken om familie te zien eigenlijk wel lang vind.
Waarom kan zulks geen 4 weken bijvoorbeeld.
Hij noemde mij egoïstisch en zei verder niks meer.

Is dat egoïstisch?
zucht.... relaties.
Hou je van hem? Ben je gelukkiger als je toegeeft het niet vol te kunnen houden en er een punt achter zet? Houd vol en je hebt hem over 12 weken weer terug. Haak af en je hebt niets.
Dat is niet eens een keuze..
Ik en mijn vriendin kennen elkaar niet anders dan dat er een grote afstand tussenzit en dat we elkaar maar eens in de 1,5-2 maanden kunnen zien. Dat is moeilijk, maar dat maakt me geen zak uit, want ze is alles voor me en zonder haar verder is niet eens het overwegen waard..
Liever eens in de 2 maanden 2 geweldige weken samen dan helemaal niets..
pi_114211724
Ik hou zielsveel van hem.
Alleen ik weet gewoon dat deze 3 maanden bij doodongelukkig gaan maken.
En ik weet niet of ik dat wel wil elke dag huilen, leeg zijn van binnen.
Er is nog maar 1 dag verstreken maar ik heb eerder in zo'n situatie gezeten in het verleden (ging om 8 weken) en dat lukte mij ook niet.
Ja ik zal mij nog rottiger voelen als ik stop maar daar kom je wel over heen.

En elke dag chatten en cammen via skype, heel leuk op dat moment maar daarna stort ik aldoor in.
pi_114211818
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:05 schreef Leeslamp het volgende:
Ik hou zielsveel van hem.
Alleen ik weet gewoon dat deze 3 maanden bij doodongelukkig gaan maken.
En ik weet niet of ik dat wel wil elke dag huilen, leeg zijn van binnen.
Er is nog maar 1 dag verstreken maar ik heb eerder in zo'n situatie gezeten in het verleden (ging om 8 weken) en dat lukte mij ook niet.
Ja ik zal mij nog rottiger voelen als ik stop maar daar kom je wel over heen.

En elke dag chatten en cammen via skype, heel leuk op dat moment maar daarna stort ik aldoor in.
En over hem heen komen kost minder dan 12 weken ofzo? :?
Sorry, maar als je dat niet kunt overleven met elkaar moet er fundamenteel al iets mis zijn binnen de relatie vind ik.. Je houdt zielsveel van 'm en je hebt alles voor 'm over en je zou het liefste je leven met 'm doorbrengen, maar 12 weken wachten is te veel?
Je bent dan wel een dame, maar groei een stel kloten en bikkel door. Niemand zegt dat het prettig is, maar het is absoluut niet het eind van de wereld.
Ik zou een moord plegen om in jouw situatie te zitten! Elkaar altijd hebben behalve een keer 12 weken.. We hebben elkaar altijd 8 weken niet en dan toevallig 2 weken weer even wel..
pi_114211890
En dat is het dus.
Ik wacht dus ook letterlijk omdat ik niks te doen heb.
En dat is mijn probleem.
En ja er is wat mis, ik ben te afhankelijk van hem.
Ik heb niks om mij heen opgebouwd en dat is een stomme fout geweest van mij en dat voel ik dus nu.
pi_114211921
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:05 schreef Leeslamp het volgende:
Ik hou zielsveel van hem.
Alleen ik weet gewoon dat deze 3 maanden bij doodongelukkig gaan maken.
En ik weet niet of ik dat wel wil elke dag huilen, leeg zijn van binnen.
Er is nog maar 1 dag verstreken maar ik heb eerder in zo'n situatie gezeten in het verleden (ging om 8 weken) en dat lukte mij ook niet.
Ja ik zal mij nog rottiger voelen als ik stop maar daar kom je wel over heen.

En elke dag chatten en cammen via skype, heel leuk op dat moment maar daarna stort ik aldoor in.
Mijan ervaring is dat de eerste dagen het lastigste zijn, en daarna wen je eraan. Plus, je leven is meer dan alleen een relatie. zoals je het nu typt lijk je makkelijk op te geven. Je wist natuurlijk je van te voren ook waar je aan begon toen hij vertelde dat hij twaalf weken weg zou gaan...ja, het is lang, maar het is te overzien. Alleen als je er voor gaat, that is.
pi_114211938
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:08 schreef Leeslamp het volgende:
En dat is het dus.
Ik wacht dus ook letterlijk omdat ik niks te doen heb.
En dat is mijn probleem.
En ja er is wat mis, ik ben te afhankelijk van hem.
Ik heb niks om mij heen opgebouwd en dat is een stomme fout geweest van mij en dat voel ik dus nu.
Ga bij een club, ga een sport doen, whatever.. Geen contacten hebben is niet iets wat niet te fixen valt..
pi_114212029
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:09 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Mijan ervaring is dat de eerste dagen het lastigste zijn, en daarna wen je eraan. Plus, je leven is meer dan alleen een relatie. zoals je het nu typt lijk je makkelijk op te geven. Je wist natuurlijk je van te voren ook waar je aan begon toen hij vertelde dat hij twaalf weken weg zou gaan...ja, het is lang, maar het is te overzien. Alleen als je er voor gaat, that is.
Het zouden eerst 6 weken zijn maar in de laatste week maakte hij er 12 van.
Maar aan de andere kant, 12 weken op een mensenleven is niks :)
pi_114212138
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:11 schreef Leeslamp het volgende:

[..]

Het zouden eerst 6 weken zijn maar in de laatste week maakte hij er 12 van.
Maar aan de andere kant, 12 weken op een mensenleven is niks :)
Dat. Je maakt een big deal van 12 weken maar als je er eenmaal overheen bent heb je nog zo'n 60 jaar (in het verleden behaalde resulaten bieden geen garantie voor de toekomst)
pi_114212503
er is net 26 uur voorbij en ik stel me al aan.
Ik denk teveel volgens mij.
pi_114212750
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:21 schreef Leeslamp het volgende:
er is net 26 uur voorbij en ik stel me al aan.
Ik denk teveel volgens mij.
Ik voel me exact hetzelfde als ik net weer bij m'n vriendin weg ben. Dat is normaal. De eerste paar dagen tot een week zijn gewoon diep kut, daarna wordt het beter en begin je vooruit te kijken naar het moment dat je hem weer kunt zien :) Geef het tijd! Niemand heeft je ooit verteld dat het een prettige ervaring zou zijn, en dat is het ook niet, maar overhaast reageren heeft geen zin.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 23:55:20 #65
326184 Ritsuka.x.Soubi
Loveless.x.Beloved
pi_114214133
Wauw.. ik voel me ineens heel trots dat mijn vriend en ik het nu al 5maanden non-stop volhouden.. Alhoewel moet ik zeggen dat ik de afstand ook echt zat ben..
Volgende maand hebben we 4jaar een relatie..

Vind de eerste dagen (weken) het zwaarste, daarna sluit ik me een beetje van het gevoel af..
Ik heb mezelf geleerd om ook het ''verliefd zijn'' af te sluiten en emotie loos door het leven te gaan, omdat ik anders heel erg gek word.

Ik snap dat 12weken superlang is, vooral als je al heel lang samen bent geweest..

Geef je partner niet op voor die paar maandjes, huilen mag, boos worden, schreeuwen.. Alles mag, maar ga hem niet aan de kant schuiven JUIST omdat je gevoelens zo sterk voor hem zijn.
Als je deze gevoelens niet zou hebben, hem niet zou missen, dan zou er echt iets mis zijn in de relatie.
You fought the world alone and found finally the right track.
Now you're gone and the world looks dark, but we will fight for you, because you can't anymore.
RIP Rishi Chandrikasing
pi_114260077
Mijn vriendinnetje is afgelopen dinsdag vertrokken naar Australie voor 6 maanden.
Ik zie haar over 2 maanden, want dan ga ik haar 3 weken opzoeken. Daarna ga ik haar op het eind weer opzoeken en gaan we 4 weken reizen.

Hopelijk gaat t allemaal goed. Tuurlijk mis ik haar. Elke dag aftellen totdat ik haar weer zie.
Het lastigste vind ik als ik haar zie op Skype ofzo...het liefste sluit ik me 2 maanden van haar af...dat werkt voor mij het snelst...maja..dat kan natuurlijk ook niet :P

We zien wel :)
pi_114387681
Mijn vriendin woont in Parla, een wijk buiten Madrid.
Volgende maand komt ze mij voor de eerste keer in Nederland opzoeken :)

Ik ben 19 en zij is 18.

Zolang je elkaar volkomen vertrouwd en het geld hebt elkaar regelmatig te kunnen zien kan het groeien tot iets heel moois, denk ik.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 01:08:58 #68
326184 Ritsuka.x.Soubi
Loveless.x.Beloved
pi_114445963
Maken jullie wel eens mee dat je vriend(in) niet meer op vakantie komt, terwijl het wel gepland was en hoe gaan jullie daarmee om?

Mijn vriend komt dus niet meer, door zijn broer.. (Had dit ergens wel verwacht, zijn broer dwarsboomt ons al voor de tweede keer)
Net vertelde hij me dat zijn ouders wel maandag komen.. En daar bovenop komt nog... Die dag ben ik jarig en baal ervan, omdat mijn vriend dus eigenlijk als verrassing op mijn verjaardag zou komen.

Iemand zelfde soort ervaring gehad?
-O-
You fought the world alone and found finally the right track.
Now you're gone and the world looks dark, but we will fight for you, because you can't anymore.
RIP Rishi Chandrikasing
pi_114451637
Dit topic is niet echt meer een stormloop-topic ;(
Niemand die vriend/ vriendin voor een langere periode niet kan zien?
pi_114454522
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 01:08 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
Maken jullie wel eens mee dat je vriend(in) niet meer op vakantie komt, terwijl het wel gepland was en hoe gaan jullie daarmee om?

Mijn vriend komt dus niet meer, door zijn broer.. (Had dit ergens wel verwacht, zijn broer dwarsboomt ons al voor de tweede keer)
Net vertelde hij me dat zijn ouders wel maandag komen.. En daar bovenop komt nog... Die dag ben ik jarig en baal ervan, omdat mijn vriend dus eigenlijk als verrassing op mijn verjaardag zou komen.

Iemand zelfde soort ervaring gehad?
-O-
Lijkt me enigszins normaal dat plannen soms kunnen veranderen. Ik had m'n vriendin ook min of meer beloofd dat ik in mei 12 dagen zou komen. Door omstandigheden (werk) zijn dat er slechts 5 geworden. Kan gebeuren. Als je dan weer gewoon een ander tripje kunt plannen is er niets aan de hand :)


quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 10:20 schreef SuperFokker het volgende:
Dit topic is niet echt meer een stormloop-topic ;(
Niemand die vriend/ vriendin voor een langere periode niet kan zien?
Zat mensen. Ik ga alleen niet iedere dag "ja, ik mis haar nog steeds" lopen roepen. Er is niet altijd wat te melden..
  vrijdag 20 juli 2012 @ 13:21:53 #71
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_114458695
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 01:08 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
Maken jullie wel eens mee dat je vriend(in) niet meer op vakantie komt, terwijl het wel gepland was en hoe gaan jullie daarmee om?

Mijn vriend komt dus niet meer, door zijn broer.. (Had dit ergens wel verwacht, zijn broer dwarsboomt ons al voor de tweede keer)
Net vertelde hij me dat zijn ouders wel maandag komen.. En daar bovenop komt nog... Die dag ben ik jarig en baal ervan, omdat mijn vriend dus eigenlijk als verrassing op mijn verjaardag zou komen.

Iemand zelfde soort ervaring gehad?
-O-
M'n vriend moet wel vaker dingen op het laatst afzeggen (door werk), maar goed hoe kut het ook is, dat is nou eenmaal zo. Helaas peanut butter cheese :+
  vrijdag 20 juli 2012 @ 13:22:51 #72
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_114458738
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 22:09 schreef RobPianist het volgende:
Mijn vriendin woont in Parla, een wijk buiten Madrid.
Volgende maand komt ze mij voor de eerste keer in Nederland opzoeken :)

Ik ben 19 en zij is 18.

Zolang je elkaar volkomen vertrouwd en het geld hebt elkaar regelmatig te kunnen zien kan het groeien tot iets heel moois, denk ik.
Leuk :s) Hoe lang zijn jullie al samen? Of had je dat al gezegd ergens en heb ik dat gemist :@
  vrijdag 20 juli 2012 @ 14:02:34 #73
326184 Ritsuka.x.Soubi
Loveless.x.Beloved
pi_114460465
naja.. Wij zien elkaar per halfjaar, dus nu word het pas over een jaar.
Hopelijk in het begin van 2013 kan ik naar heem, maar door schoolplannen gaat dat waarschijnlijk ook niet door.

Zou willen dat we ook zulke korte tripjes zouden kunnen doen, maar dat zit er voor ons niet in.
You fought the world alone and found finally the right track.
Now you're gone and the world looks dark, but we will fight for you, because you can't anymore.
RIP Rishi Chandrikasing
pi_114481145
Hallo @kwiwi

Sorry voor mijn late reactie, maar ik had even andere dingen aan mijn hoofd.
Mijn vader is vanacht opgeroepen voor een lever transplantatie in het UMCG Groningen, hij had lever en galweg kanker. De operatie heeft 11 uur geduurd en is geslaagd.

Sorry, ik zit niet vaak op Forum Fok, en ik weet niet hoe ik mensen moet taggen?!
daarom maar even zo :)

Wij kennen elkaar denk ik een half jaar nu en hebben sinds deze maand een relatie. Erg kort dus, maar tot nu toe erg leuk en avontuurlijk!

Gr.
pi_114593472
Hallo allemaal, ik schuif ook even aan... Jaren geleden zat ik ook in een lange-afstandssituatie (woonde samen en toenmalige vriend ging half jaar op wereldreis) en toen heb ik veel steun aan dit topic gehad (als lurker).

Maar nu wordt het tijd me erin te mengen. Ik heb namelijk via internet een jongen leren kennen in Zweden.... Ik woon zelf in Duitsland. Hij is 29, ik 23. Nou heeft het allemaal wel redelijk toekomst, we zijn volgende zomer alletwee klaar met onze opleidingen en willen dan alletwee wel ergens in een ander land gaan wonen, dus dat zou dan ook prima samen kunnen ;) Dat perspectief op de niet al te lange termijn is de reden dat ik het wel zou willen proberen om een relatie te beginnen op deze afstand (en het feit dat hij heel leuk is natuurlijk ;)).
Hij woont op dit moment in Noord-Zweden, en ik heb hem al uitgenodigd voor een biertje in Kopenhagen wanneer hij in september toch al even in het zuiden gaat zijn.

Ik vraag me alleen af hoe de precieze logistiek daarvan gaat werken. Het is duidelijk dat we alletwee bijna een dag reizen om elkaar (voor de eerste keer) te zien, maar een eerste date duurt idealiter niet veel langer dan 1 of 2 uur, want ja, straks valt het tegen in het echt. Maargoed, een hele avond met elkaar optrekken, dan 's avonds allebei naar ons eigen hostel (seks op eerste date en dan ook nog op een slaapzaal, nee dank je), en dan de volgende dag weer? Dan wordt het gelijk zo'n beladen weekend.
Hoe kunnen we dit het beste aanpakken?

[ Bericht 4% gewijzigd door stroopwafelt op 24-07-2012 05:02:54 (aanvulling) ]
pi_114593786
Geniaal stroopwafel! Maak er beiden een tof romantisch weekend in een leuk hotel van.

Als je een beetje kan sparen en de eerste date tot een geweldig weekend kan maken (Denemarken is duur, vooral voor jou) gaat het wel goedkomen.

Je "kent" hem al een beetje, dat maakt het makkelijker...

Ik wilde dat juist posten; het leuke van lange-afstandsrelaties is dat de momenten samen extra mooi en speciaal zijn...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_114595130
Ja, maar dat vind ik zo veel druk op dat weekend leggen :P We zijn zeg maar net in het stadium dat we hebben uitgesproken dat we elkaar leuk vinden...
Ik weet natuurlijk niet hoe we zullen zijn over 2 maanden (goh wat duurt dat nog lang), maar om nu al een romantisch weekend in een hotel aan hem voor te stellen is nog een beetje over the top ;)

*edit* Nou, vanaf 20 augustus komt hij 300 km dichterbij wonen, vlakbij Stockholm... Alle beetjes helpen :D Bovendien komt Ryanair nu in beeld als optie :)

[ Bericht 13% gewijzigd door stroopwafelt op 24-07-2012 14:40:02 ]
pi_114634578
Nog 50 dagen en dan vertrek ik naar m'n vriendinnetje :)
pi_114634755
Nog 41 dagen en dan ben ik een maand weg naar mijn vriendin die in Taiwan woont *O*
  woensdag 25 juli 2012 @ 10:15:24 #80
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_114635103
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 09:53 schreef SuperFokker het volgende:
Nog 50 dagen en dan vertrek ik naar m'n vriendinnetje :)
Voor hoe lang? :s)

quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 10:01 schreef Balsam het volgende:
Nog 41 dagen en dan ben ik een maand weg naar mijn vriendin die in Taiwan woont *O*
*O*
pi_114635878
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 10:01 schreef Balsam het volgende:
Nog 41 dagen en dan ben ik een maand weg naar mijn vriendin die in Taiwan woont *O*
3 weken :)

zin in!!! :)
Ma wel gek om haar dan weer te zien. Ik had altijd al na een vakantie van 2 weken dat ik het al raar vond om de ander weer te zien. Nu is ze een half jaar weg en zie ik haar weer na een dikke 2 maanden. Toch erg gek lijkt me. Vooral eerste dagen zal wel wennen worden denk ik :P Vooral ook omdat we samen woonden.
pi_114729245
ooohhh...vandaag leuk geskyped. daar knap je dan helemaal van op. Door alleen maar naar elkaar te kijken voelt het zo vertrouwd en ook wel dichtbij :) Zo kom je de weken toch makkelijker door :)
pi_114936219
nog 43 dagen :P
  woensdag 1 augustus 2012 @ 10:24:56 #84
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_114936982
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 09:53 schreef SuperFokker het volgende:
nog 43 dagen :P
Hier nog 16 dagen en dan moet ik alweer naar huis ;(
5.5 week is zo om....
  woensdag 1 augustus 2012 @ 12:20:46 #85
147416 voskat
Half Vos, Half Kat
pi_114941533
Leuk topic :)

Mijn vriendin en ik zijn al 4 jaar samen (zij is Hongaarse), we zijn allebei studenten dus is het lastig om elkaar tussen de vakanties door te bezoeken en zien we elkaar vooral in de zomer- en kerstvakantie. Het feit dat er geen tijdverschil is helpt wel enorm omdat skypen dan veel makkelijker is en dan voel je de afstand een stuk minder :)

Oh en ze komt vrijdag voor het eerst hier in Nederland :D
  woensdag 1 augustus 2012 @ 12:27:32 #86
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_114941776
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 12:20 schreef voskat het volgende:
Leuk topic :)

Mijn vriendin en ik zijn al 4 jaar samen (zij is Hongaarse), we zijn allebei studenten dus is het lastig om elkaar tussen de vakanties door te bezoeken en zien we elkaar vooral in de zomer- en kerstvakantie. Het feit dat er geen tijdverschil is helpt wel enorm omdat skypen dan veel makkelijker is en dan voel je de afstand een stuk minder :)

Oh en ze komt vrijdag voor het eerst hier in Nederland :D
4 jaar samen en ze is nog nooit in Nederland geweest? :o Dus jullie gaan de toerist uithangen? :P
pi_114943626
Wij wonen sinds eergisteren samen. Het is wel gek om te beseffen dat hij niet meer weg gaat, want hij is bij mij ingetrokken...
  woensdag 1 augustus 2012 @ 15:37:50 #88
147416 voskat
Half Vos, Half Kat
pi_114950465
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 12:27 schreef kwiwi het volgende:

[..]

4 jaar samen en ze is nog nooit in Nederland geweest? :o Dus jullie gaan de toerist uithangen? :P
Nee :o maar dat is vooral omdat ze verder ook nog nooit echt alleen op vakantie is geweest (ik ben 24 en zij is 19). We zijn niet van plan heel veel te gaan doen, Amsterdam, familie bezoeken en verder niet echt wat deze keer, maar plannen kunnen veranderen :)
Ze blijft ook 10 dagen, wat niet ontzettend lang is, dus als je dan elke dag de hele dag weg bent heb je daarna ook weinig tijd/energie over voor eh.. andere dingen >:)
  woensdag 1 augustus 2012 @ 15:43:26 #89
147416 voskat
Half Vos, Half Kat
pi_114950685
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 13:13 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij wonen sinds eergisteren samen. Het is wel gek om te beseffen dat hij niet meer weg gaat, want hij is bij mij ingetrokken...
Gefeliciteerd :D
pi_114981724
Nog 2 weekjes en hij is weer van mij!:)
  donderdag 2 augustus 2012 @ 06:56:19 #91
326184 Ritsuka.x.Soubi
Loveless.x.Beloved
pi_114983393
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 13:13 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij wonen sinds eergisteren samen. Het is wel gek om te beseffen dat hij niet meer weg gaat, want hij is bij mij ingetrokken...
Is dat een goed ding of een slecht ding?
You fought the world alone and found finally the right track.
Now you're gone and the world looks dark, but we will fight for you, because you can't anymore.
RIP Rishi Chandrikasing
pi_114986763
Oh had dit topic nog nooit gezien, mijn vriendin komt uit Brazilië. Ben daar 5 maanden geweest (van september t/m eind januari), heb Engelse les gegeven. Zonder training ofzo, dus het was wel vreemd om ineens met mijn niet perfecte Engels voor een volle klas te staan..

Over een paar weken komt ze hier voor een halfjaar studeren, en het halfjaar erop ga ik daar een half jaar studeren, dat moet ik als onderdeel van mijn studie ook sowieso, dus dat kwam wel goed uit. Was nog wel een heel gedoe om haar visum te regelen om een halfjaar hier te komen, dat ging voor mij daar iets makkelijker :')
pi_115031595
Tickets geboekt! Van 29 aug - 1 sept ben ik in Stockholm *O* En de Zweedse jongen reist daar ook naar af (150 km voor hem). Spannend! Misschien hoor ik na die dagen wel officieel in dit topic thuis :D
pi_115031624


[ Bericht 100% gewijzigd door stroopwafelt op 03-08-2012 01:00:37 (dubbel) ]
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:57:09 #95
326184 Ritsuka.x.Soubi
Loveless.x.Beloved
pi_115041032
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 00:59 schreef stroopwafelt het volgende:
Tickets geboekt! Van 29 aug - 1 sept ben ik in Stockholm *O* En de Zweedse jongen reist daar ook naar af (150 km voor hem). Spannend! Misschien hoor ik na die dagen wel officieel in dit topic thuis :D
Veel succes *O*
You fought the world alone and found finally the right track.
Now you're gone and the world looks dark, but we will fight for you, because you can't anymore.
RIP Rishi Chandrikasing
pi_115135393
Nog 39 dagen :p
  maandag 6 augustus 2012 @ 18:05:36 #97
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_115196351
Ik ben trouwens nogmaals een week in Engeland geweest. (Sinds gister terug!) En het was weer een ontzettend fijne tijd. We spenderen de tijd echt als een koppel. En het voelt aan alsof we al een relatie hebben, maar alsnog zit hij met die afstand. Ik hoop dat we het de komende tijd kunnen bespreken en eroverheen kunnen stappen. Ik wel er namelijk echt wel voor gaan! Vind hem leuk genoeg om te zien of dit echt serieus kan worden, ondanks de afstand!
  maandag 6 augustus 2012 @ 19:16:57 #98
326184 Ritsuka.x.Soubi
Loveless.x.Beloved
pi_115199662
@Bienelientjee

Zo groot is de afstand niet, als je de tijd hebt om eens in de zoveel tijd naar elkaar toe te gaan, maar kan me voorstellen dat iemand daar liever niet voor kiest.

Voor mij persoonlijk was het niet echt een keus, het gevoel is te sterk om het te laten gaan en geen contact met hem hebben zou me gek maken.

Anyway, ik hoop dat hij hetzelfde denkt en voelt als jou ;)
You fought the world alone and found finally the right track.
Now you're gone and the world looks dark, but we will fight for you, because you can't anymore.
RIP Rishi Chandrikasing
pi_115502272
Nog 31 dagen :P
  maandag 13 augustus 2012 @ 10:40:36 #100
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_115504378
Vrijdag weer naar huis -O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')