Zekerquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:52 schreef PicoMMP het volgende:
Over een kleine 2 jaar dus de 5000ste aflevering. Dat is natuurlijk wel een hele speciale.
Bing wordt betrapt met Charlie, die dan terug is. Aysen is inmiddels met Bing getrouwd en maakt een plan. Ze schiet Charlie neer die dan voor eeuwig in het ziekenhuis ligt. Totdat Lieke terug wil komenquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:52 schreef PicoMMP het volgende:
Over een kleine 2 jaar dus de 5000ste aflevering. Dat is natuurlijk wel een hele speciale.
Ja ik ook met die link...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door GTFransST op 31-05-2012 21:07:58 ]
quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:02 schreef GSMboy het volgende:
Anne? Peter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Meh, ik koop morgen avond gewoon de aflevering van maandag. Ik betaal de telefoonrekening hier toch nietquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:02 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Idd.
Wachten op maandag wordt moeilijker dan wachten op morgen!
Ja recast van Peter Kelder , vanaf volgende week.,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:05 schreef Klipnap het volgende:
wat is deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:10 schreef GSMboy het volgende:
Amy is blijkbaar geen echte dierenvriend.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |