Ik heb nog een oude galaxy S, en heb besloten dat ik niet voor de S3 ga. Daarom de Elf II maar besteld om toch ergens mee te kunnen klungelen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:55 schreef ANCT het volgende:
[..]
Het is dat ik binnenkort een galaxy s3 krijg anders had ik er ook een gekocht
Hoezo kom je niet buiten dit jaarquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:57 schreef Xetran het volgende:
Dat is ook wat ik overwoog-
Ik wou de One X halen, maar aangezien ik dit jaar toch niet echt een nieuwe mobiel nodig zal hebben omdat ik niet buiten kom heb ik maar een tijdelijk goedkoper alternatief gekozen.
Is dat ding niet erg klein? Scherm maar 7", da's niet heel veel.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:33 schreef Xetran het volgende:
Ramos w17 pro komt idd vrij hoog met de benchmarks. Ik heb er zelf ook een(voor maar 100 euro trouwens) en alles draait heel soepelIk wil er wel wat draaien als iemand interesse heeft
WTF?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:50 schreef revpolen het volgende:
mijn china verslaving gaat nu te ver..
2 jaar geleden al een china quad.. nu een chinese scooter
huhwat? Pics?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:50 schreef revpolen het volgende:
mijn china verslaving gaat nu te ver..
2 jaar geleden al een china quad.. nu een chinese scooter
Ja en nu krijg je een mini scootertje die niet door de keuring heen komtquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:55 schreef revpolen het volgende:
best lachen dingetje
( helaas vond iemand anders me quad ook leuk... )
heb voor de gein zitten mailen met een reseller in china ( hier heb ik 1100,- er voor moeten betalen ( met kenteken enz.. )
bij die chinees 600 USD en 25 USD shiping kosten.. enkel dat meot ik naar de rdw en laten keuren enz..
hmm ziet er nog wel leuk uit ja, snor of brom variant ?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:00 schreef revpolen het volgende:
Zit nu op me werk..
maar google maar voor de quad op BASHAN
of voor de scooter ZNEN ZN50QT
Netjesquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:03 schreef revpolen het volgende:
snor
als ik snel wil rijden pak ik de auto/motor wel
dit is gewoon voor "erbij" ( zonnige dag Scheveningen ofzo )
In een bruine envelop met extra veel bubblewrap natuurlijkquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:10 schreef Downstar het volgende:
[..]
Netjes, ben benieuwd hoe hij binnenkomt/is binnen gekomen dan ?
Ja, ik heb er ooit een gekocht. Het was een gele. Kwaliteit was best goed, alleen weet niet meer waar eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:09 schreef relativity het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand ervaring met dit soort speakers? EN waar kan ik die het beste halen?
Nah, dan hebben ze in elk geval niet gelogenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:50 schreef bobbernaut het volgende:
Base on our radar system, our pigeon reported to us that he has already covered 50% of its journey of your item:
maar ik heb m gister binnengekregen?
zelf geen ervaring, maar je moet geen goedkoopje hamburger speakers halen..quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:09 schreef relativity het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand ervaring met dit soort speakers? EN waar kan ik die het beste halen?
Bij Belcompany hebben ze nu de Puro Speaky's voor 8 euro.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:09 schreef relativity het volgende:
[ afbeelding ]
Zou toch eerder kiezen voor een Syma S107quote:Op zondag 3 juni 2012 09:58 schreef thecuriousone het volgende:
ik ben op zoek naar een heel klein helicoptertje voor een goede prijs om cadeau te geven.
Nu kwam op deze uit:
http://www.banggood.com/W(...)icopter-p-36219.html
Iemand ervaring mee? Iemand een ander, beter voorstel?
Appart.quote:Op zondag 3 juni 2012 11:57 schreef nickhguitar het volgende:
Hallo,
Als ik op Dealextreme op 1 dag 4 bestellingen zet, worden deze dan (als het mogelijk is) als 1 pakket verzonden, of word elke bestelling apart verzonden?
Mvg,
Nick
Correct, fietsschoenen voor SPD-SL pedaaltjesquote:
tvpquote:Op zondag 3 juni 2012 12:17 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Appart.
Btw, m'n laatste bestelling via Jack's Zarmark:
[ afbeelding ]
Lees je dm a.u.b, ik had je er nog eentje gestuurd.quote:Op zondag 3 juni 2012 12:35 schreef RobertNL het volgende:
[..]
tvpvdrkoopt hij de trappers er ook bij
kan ik mijn fiets ook een upgrade geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |