Dit zijn geen holsters voor messen, daar kan een hele besteklade in.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:22 schreef Mylene het volgende:
http://www.benscore.com/search.php?mode=search&page=1&key=holster
't is ook vaak een duikersuitrusting zoiets.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:07 schreef einschtein het volgende:
Hai,
Ik ben dus opzoek naar een mesholster wat zich om het (onder)been vasthoudt. Onder de kleding.
Iemand enig idee waar die te krijgen is, of iemand ervaring met één?
Heb al wat ge-Googl'ed, maar kan niets duidelijks vinden.
Wat ga je er dan mee doen? Dragen voor de sier?quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:11 schreef einschtein het volgende:
Ik ga niemand vermoorden en ook al helemaal niets overvallen.
Op straat ermee rondlopen voor de sier is ook geen goed idee.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:11 schreef einschtein het volgende:
Ik ga niemand vermoorden en ook al helemaal niets overvallen.
Nou zeg het dan zelf wat je ermee wilt doen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:31 schreef einschtein het volgende:
Op straat mee rondlopen voor de sier terwijl ik juist één zoek voor onder de broek? Nee, inderdaad geen goed idee.
What de fuck wil je met een holster onder je broek. Voor legale doeleinden alleen maar fucking onhandig. Het idee van een holster is dat je er gemakkelijk en snel bij kan. En dan wil je het dragen onder je broek. Ja goed bezig.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:31 schreef einschtein het volgende:
Op straat mee rondlopen voor de sier terwijl ik juist één zoek voor onder de broek? Nee, inderdaad geen goed idee.
Nee, jij gaat off-topic.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |