Ik heb nog nooit een relatie gehad en mijn familie heeft het alleen over zichzelf. Ze zijn op één of andere manier niet geïnteresseerd in wat ik doe. Ze vragen hooguit hoe het met mijn studie gaat, maar daar blijft het altijd bij en dat komt zo langzamerhand mijn neusgaten uitzettenquote:Op maandag 4 juni 2012 12:23 schreef Cue_ het volgende:
Ooit wel eens een relatie gehad?
Wou vragen hoe doe je het dan met vrienden, maar die had je niet zei je. kennissen.. familie? Waar praat je dan over?
Ik heb alleen maar oppervlakkig contact met andere mensen.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:33 schreef Cue_ het volgende:
En tijdens het vrijwilligerswerk dan? Of tijdens het badminton? Je spreek toch wel eens met mensen?
Juist tijdens oppervlakkig contact heb je vaak de grappigste gesprekken of juist over de grootste onzin.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:49 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb alleen maar oppervlakkig contact met andere mensen.
Nouja je hebt oppervlakkig en oppervlakkig.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Juist tijdens oppervlakkig contact heb je vaak de grappigste gesprekken of juist over de grootste onzin.
Tenminste, dat kan..
Maar dan kan ie daar mooi oefenen op het verleuken van die gesprekkenquote:Op maandag 4 juni 2012 12:54 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nouja je hebt oppervlakkig en oppervlakkig.
Ik denk dat Lex het heeft over zinnen als "en, kon je het een beetje vinden?", "wat is het koud buiten he" en "weet jij waar de wc is?"
Dat lijkt me wel nodig ja als ik de reacties van Lex zo lees...quote:Op maandag 4 juni 2012 12:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dan kan ie daar mooi oefenen op het verleuken van die gesprekken
Ik vind het juist wel leuk om iets heel anders te horen, ik zou dan juist willen weten wat voor systemen en wat die systemen dan doen en wat voor invloed die systemen op de samenleving hebben oid. Hangt er natuurlijk vanaf welke kant het gesprek op gaat. Maar al helemaal als ik iemand echt leuk vind, dan wil ik het echt allemaal weten hoor uit interesse.quote:Op maandag 4 juni 2012 09:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik vind het zelf ook altijd moeilijk om me te interesseren in saaie beroepen van mensen. "Ja ik analyseer dus bepaalde systemen"
...Oke, leuk!
IT'ers, bedrijfskunde-types, business-analisten, ik vind het vaak zulke hemeltergend saaie types. Hartstikke leuk dat je veel met natuurkunde kunt of dat je allemaal computerprogramma's kunt programmeren, maar het interesseert me geen reet.
Van een beetje gekke vrouwen kan ik het me ergens nog voorstellen, ook al blijft dat te idioot voor woorden. Maar van een man krijg ik gewoon tranen in mijn ogen van het lachenquote:Op maandag 4 juni 2012 08:23 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat zijn wel de leukste verhalen. Een vriendin van me had dat ook "Ja, ik hoopte dat je op mijn innerlijk zou vallen".
Heb het overigens ook wel eens bij vrouwen meegemaakt.
Ik niet hoorquote:Op maandag 4 juni 2012 10:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zijn we hier op fok allemaal
Maar snap het wel. Als je weinig hebt met dergelijke beroepen dat het niet iets is waar je uitgebreid gesprekken over gaat voeren. Want ten eerste weet je er weinig vanaf, ten tweede is het ook gewoon niet heel interessant
Dit is wel waar. Ik weet nog dat mijn vriendin op onze eerste date me de oren van mijn kop vroeg over mijn werk. En ik maar bagatelliseren dat het écht niet heel interessant is, ik kon er ook echt niet iets leuks over vertellen. Uiteindelijk toch het onderwerp weten te veranderenquote:Op maandag 4 juni 2012 13:01 schreef Morera het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel leuk om iets heel anders te horen, ik zou dan juist willen weten wat voor systemen en wat die systemen dan doen en wat voor invloed die systemen op de samenleving hebben oid. Hangt er natuurlijk vanaf welke kant het gesprek op gaat. Maar al helemaal als ik iemand echt leuk vind, dan wil ik het echt allemaal weten hoor uit interesse.
Dat is wel vrij lastig als anderen je niet interessant vinden. Het lukt me wel om af en toe een leuke opmerking te maken, maar daar blijft het meestal bij.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dan kan ie daar mooi oefenen op het verleuken van die gesprekken
Maar vind je jezelf ook saai en niet interessant?quote:Op maandag 4 juni 2012 13:45 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat is wel vrij lastig als anderen je niet interessant vinden. Het lukt me wel om af en toe een leuke opmerking te maken, maar daar blijft het meestal bij.
Je zou bijna systeembeheerder worden.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:01 schreef Morera het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel leuk om iets heel anders te horen, ik zou dan juist willen weten wat voor systemen en wat die systemen dan doen en wat voor invloed die systemen op de samenleving hebben oid. Hangt er natuurlijk vanaf welke kant het gesprek op gaat. Maar al helemaal als ik iemand echt leuk vind, dan wil ik het echt allemaal weten hoor uit interesse.
Helemaal mee eens dit, als ik iemand leuk vindt dan maakt het niet uit wat iemand voor baan heeft, vind het dan gewoon hartstikke interessant opeens, ha haquote:Op maandag 4 juni 2012 13:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit is wel waar. Ik weet nog dat mijn vriendin op onze eerste date me de oren van mijn kop vroeg over mijn werk. En ik maar bagatelliseren dat het écht niet heel interessant is, ik kon er ook echt niet iets leuks over vertellen. Uiteindelijk toch het onderwerp weten te veranderenMaar was wel een duidelijke indicatie dat het wel goed zat.
Ik doe dat bij anderen ook. Toevallig heeft zij heel leuk werk, maar als ik iemand leuk vind dan wil ik ineens alles weten over het kinderdagverblijf
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:55 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Je zou bijna systeembeheerder worden.
Maar daar ben je na 5 minuten toch wel over uitgeluld? Ik had eens zo'n meisje die hier 40 minuten op doorging. Nu kan ik heel goed doen alsof ik zit te luisteren (net als elke man, haha) maar na een tijdje zit je toch te denken aan dingen alsquote:Op maandag 4 juni 2012 13:01 schreef Morera het volgende:
[..]
Als de ander vragen blijft stellen, blijf ik wel door vertellen. Maar als de ander stil blijft dan heb je snel genoeg door dat je diegene zit te vervelen.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Maar daar ben je na 5 minuten toch wel over uitgeluld? Ik had eens zo'n meisje die hier 40 minuten op doorging. Nu kan ik heel goed doen alsof ik zit te luisteren (net als elke man, haha) maar na een tijdje zit je toch te denken aan dingen als
* moet ik nou nog wasverzachter halen?
* wie staat er op linksback tegen Denemarken?
* Is haar linkertiet nou groter dan haar rechtertiet?
* Moet ik poepen of alleen een scheetje laten?
En zij maar doorpraten. Dat is gewoon funest voor een leuke date.
In die 40 minuten heb je niet de moeite genomen om een ander onderwerp aan te kaarten ?quote:Op maandag 4 juni 2012 14:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Maar daar ben je na 5 minuten toch wel over uitgeluld? Ik had eens zo'n meisje die hier 40 minuten op doorging. Nu kan ik heel goed doen alsof ik zit te luisteren (net als elke man, haha) maar na een tijdje zit je toch te denken aan dingen als
Als je na 5 minuten al bent uitgeluld over iemands werk vraag ik me af in hoeverre je je interesseert in die persoon...quote:Op maandag 4 juni 2012 14:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ah, als ze uit zichzelf blijven doorouwehoeren is het een ander verhaal idd...quote:Op maandag 4 juni 2012 14:21 schreef Silenus het volgende:
Volgens mij kwam ik er niet eens tussen. Sommige vrouwen praten sneller dan het licht.
Ik doe dingen die voor mij interessant zijn, maar ik zou graag iets meer willen doen. Verder heb ik anderen zeker wel iets te bieden, maar ik ben niet uniek en ik steek niet met iets met kop en schouders bovenuit.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar vind je jezelf ook saai en niet interessant?
Heb jij anderen iets te bieden?
Zolang je iets te bieden hebt en je een meisje vindt die dezelfde interesses heeft, moet het goedkomen toch?quote:Op maandag 4 juni 2012 14:22 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik doe dingen die voor mij interessant zijn, maar ik zou graag iets meer willen doen. Verder heb ik anderen zeker wel iets te bieden, maar ik ben niet uniek en ik steek niet met iets met kop en schouders bovenuit.
Dat hoeft van mij helemaal niet, en van veel andere vrouwen vast ook niet.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:22 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik doe dingen die voor mij interessant zijn, maar ik zou graag iets meer willen doen. Verder heb ik anderen zeker wel iets te bieden, maar ik ben niet uniek en ik steek niet met iets met kop en schouders bovenuit.
Dat.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:48 schreef Morera het volgende:
Waarom wil je meer doen als je al dingen doet die jij interessant vindt? Wil je dat voor jezelf, of omdat je denkt dat je dat moet doen zodat vrouwen je leuk vinden?
dat gaat dan toch niet werken? Dingen veranderen omdat je denkt dat anderen dat nodig vinden?quote:
Dat vind ik ook altijd lastig, om dan het gesprek ergens anders op te gooien. Maar dat heeft er dan ook mee te maken dat de ander jou geen vragen terug stelt. Kunnen zenuwen zijn maar is soms ook gewoon karakter. Maar als ik iemands baan interessant vind kan ik daar best even op doorvragen ja, dan ben ik best nieuwsgierig. Andersom verwacht ik toch ook wel wat interesse terug, al hoeft dat op de eerste date echt niet zo diepgravend. Gewoon beetje heen en weer lullen en zien waar het schip strandtquote:Op maandag 4 juni 2012 14:22 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ah, als ze uit zichzelf blijven doorouwehoeren is het een ander verhaal idd...
Reizen en met enig regelmaat uitgaan. Geen van beide heb ik in de afgelopen 10 jaar gedaan.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat gaat dan toch niet werken? Dingen veranderen omdat je denkt dat anderen dat nodig vinden?
Aan wat voor zaken zit je dan precies te denken?
En je heb er zelf geen behoefte aan om die dingen te doen?quote:Op maandag 4 juni 2012 14:53 schreef Comp_Lex het volgende:
Reizen en met enig regelmaat uitgaan. Geen van beide heb ik in de afgelopen 10 jaar gedaan.
En als je nou gewoon zorgt dat de vrouw veel aan het woord is? De meeste vrouwen vinden het prachtig als je "interesse toont" en een man bent die " zo goed kan luisteren" .quote:
Ik heb wel behoefte om die dingen te gaan doen. En al helemaal nu ik hard richting de 30 ga. Het probleem is echter dat ik compleet vriendloos ben en dat ik daarom dus niet wegga. Mijn studiebegeleider had ook al aangegeven dat het beste voor mij was om iets te vinden waarbij ik met enig regelmaat uit huis kom.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En je heb er zelf geen behoefte aan om die dingen te doen?
(want wil je wel een meisje die van reizen / uitgaan is? )
Ik luister naar top 40 muziek, maar de tv staat hier nooit aan tenzij F1 er op is.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:55 schreef Morera het volgende:
[..]
En als je nou gewoon zorgt dat de vrouw veel aan het woord is? De meeste vrouwen vinden het prachtig als je "interesse toont" en een man bent die " zo goed kan luisteren" .
Laat je haar lekker praten en stel je open vragen enzo. Verder kan ik me niet voorstellen dat je geen muziek luistert of nooit tv kijkt of een film kijkt. Er moeten echt wel dingen zijn waar je gewoon simpel over kan kletsen, ook bij jou.
heel veel dingen kan je alleen doen, doe ik ook. Ga het theater in, ga dansen (dat is echt heel sociaal), ga 1 of andere bruine kroeg in, ga beter contact maken met de mensen waarmee je sport of van je studie of werk.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:04 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb wel behoefte om die dingen te gaan doen. En al helemaal nu ik hard richting de 30 ga. Het probleem is echter dat ik compleet vriendloos ben en dat ik daarom dus niet wegga. Mijn studiebegeleider had ook al aangegeven dat het beste voor mij was om iets te vinden waarbij ik met enig regelmaat uit huis kom.
In je eentje reizen gaat ook erg prima hoor. Reis vaak alleen, er zijn maar weinig mensen die mijn reizen leuk vinden in mijn vriendenkring. De meeste houden van strand-zee-zon-zuipen vakanties.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:04 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb wel behoefte om die dingen te gaan doen. En al helemaal nu ik hard richting de 30 ga. Het probleem is echter dat ik compleet vriendloos ben en dat ik daarom dus niet wegga. Mijn studiebegeleider had ook al aangegeven dat het beste voor mij was om iets te vinden waarbij ik met enig regelmaat uit huis kom.
Deze zijn goed te doen voor introverte mensen. Die andere wat moeilijker.. Ik zou zelf ook niet zo snel in mijn eentje een bruine kroeg instappen...quote:Op maandag 4 juni 2012 15:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
heel veel dingen kan je alleen doen, doe ik ook. Ga het theater in, ga dansen (dat is echt heel sociaal), ga 1 of andere bruine kroeg in, ga beter contact maken met de mensen waarmee je sport of van je studie of werk.
De eerste keer is moeilijk. Maar in de kroeg waar ik kom zijn genoeg introverte personen. staan er een beetje een biertje te doen. En leren langzaamaan wat mensen kennen. En niemand die je vreemd aan kijkt als je daar alleen wat zit te drinken.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:11 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Deze zijn goed te doen voor introverte mensen. Die andere wat moeilijker.. Ik zou zelf ook niet zo snel in mijn eentje een bruine kroeg instappen...
Dat laatste is mijn grootste angst. (Dat ze dat dus wel doen). Ik ben eigenlijk heel erg sociaal, maar ik heb dus van die rare, irrationele angsten.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De eerste keer is moeilijk. Maar in de kroeg waar ik kom zijn genoeg introverte personen. staan er een beetje een biertje te doen. En leren langzaamaan wat mensen kennen. En niemand die je vreemd aan kijkt als je daar alleen wat zit te drinken.
Maar één manier om uit te vinden of het irrationeel isquote:Op maandag 4 juni 2012 15:14 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat laatste is mijn grootste angst. (Dat ze dat dus wel doen). Ik ben eigenlijk heel erg sociaal, maar ik heb dus van die rare, irrationele angsten.
quote:Op maandag 4 juni 2012 15:14 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat laatste is mijn grootste angst. (Dat ze dat dus wel doen). Ik ben eigenlijk heel erg sociaal, maar ik heb dus van die rare, irrationele angsten.
Is toch ook neit erg? Ik vond het ook wel eng, want je krijgt er soms wel eens een vraag over. Maar dan zeg je gewoon dat je zin had in een biertje maar je vrienden niet konden. Ben je klaarquote:Op maandag 4 juni 2012 15:14 schreef Silenus het volgende:
En wat dan nog als ze je vreemd aankijken, dat is toch niet jouw probleem. Lekker aan de bar zitten, nippend aan je biertje, en lekker genieten van de muziek en de reuring.
En stel dat ze het doen, wat maakt het uit? Denk je dat ze je in elkaar gaan slaan omdat je in je eentje daar wat zit te drinken? De meeste mensen interesseert het echt geen fuck dat jij in je eentje naar de kroeg gaat. Die hebben gewoon een leuke avond, zitten echt niet de hele tijd op te letten of er niet iemand zonder vrienden staat.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:14 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat laatste is mijn grootste angst. (Dat ze dat dus wel doen).
Nou, niet overdrijven he Lexie.quote:Ik ben eigenlijk heel erg sociaal,
Sociaal heeft ook te maken met gesprekken kunnen houden en die te kunnen trekken of juist aan de ander over te laten.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:22 schreef Comp_Lex het volgende:
Sociaal zijn heeft niets te maken met of je nou wel of geen vrienden hebt. Anti-sociaal betekent dat je dus bijvoorbeeld geen andere mensen wilt leren kennen (wat ik dus graag wel zou willen doen) Ik wil persoonlijk gewoon niet geconfronteerd worden met het feit dat ik eigenlijk helemaal alleen ben. Dan zit ik liever thuis en ben ik liever bezig met mijn eigen dingen. Ik ben eigenlijk best wel ongelukkig.
Ja en die cirkel moet je dus doorbreken. In plaats van thuis gaan zitten en je zielig voelen moet je op dat soort moment je zelf een schop geven en actie ondernemen...quote:Op maandag 4 juni 2012 15:22 schreef Comp_Lex het volgende:
Sociaal zijn heeft niets te maken met of je nou wel of geen vrienden hebt. Anti-sociaal betekent dat je dus bijvoorbeeld geen andere mensen wilt leren kennen (wat ik dus graag wel zou willen doen) Ik wil persoonlijk gewoon niet geconfronteerd worden met het feit dat ik eigenlijk helemaal alleen ben. Dan zit ik liever thuis en ben ik liever bezig met mijn eigen dingen. Ik ben eigenlijk best wel ongelukkig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |