Ik heb nog nooit een relatie gehad en mijn familie heeft het alleen over zichzelf. Ze zijn op één of andere manier niet geïnteresseerd in wat ik doe. Ze vragen hooguit hoe het met mijn studie gaat, maar daar blijft het altijd bij en dat komt zo langzamerhand mijn neusgaten uitzettenquote:Op maandag 4 juni 2012 12:23 schreef Cue_ het volgende:
Ooit wel eens een relatie gehad?
Wou vragen hoe doe je het dan met vrienden, maar die had je niet zei je. kennissen.. familie? Waar praat je dan over?
Ik heb alleen maar oppervlakkig contact met andere mensen.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:33 schreef Cue_ het volgende:
En tijdens het vrijwilligerswerk dan? Of tijdens het badminton? Je spreek toch wel eens met mensen?
Juist tijdens oppervlakkig contact heb je vaak de grappigste gesprekken of juist over de grootste onzin.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:49 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb alleen maar oppervlakkig contact met andere mensen.
Nouja je hebt oppervlakkig en oppervlakkig.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Juist tijdens oppervlakkig contact heb je vaak de grappigste gesprekken of juist over de grootste onzin.
Tenminste, dat kan..
Maar dan kan ie daar mooi oefenen op het verleuken van die gesprekkenquote:Op maandag 4 juni 2012 12:54 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nouja je hebt oppervlakkig en oppervlakkig.
Ik denk dat Lex het heeft over zinnen als "en, kon je het een beetje vinden?", "wat is het koud buiten he" en "weet jij waar de wc is?"
Dat lijkt me wel nodig ja als ik de reacties van Lex zo lees...quote:Op maandag 4 juni 2012 12:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dan kan ie daar mooi oefenen op het verleuken van die gesprekken
Ik vind het juist wel leuk om iets heel anders te horen, ik zou dan juist willen weten wat voor systemen en wat die systemen dan doen en wat voor invloed die systemen op de samenleving hebben oid. Hangt er natuurlijk vanaf welke kant het gesprek op gaat. Maar al helemaal als ik iemand echt leuk vind, dan wil ik het echt allemaal weten hoor uit interesse.quote:Op maandag 4 juni 2012 09:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik vind het zelf ook altijd moeilijk om me te interesseren in saaie beroepen van mensen. "Ja ik analyseer dus bepaalde systemen"
...Oke, leuk!
IT'ers, bedrijfskunde-types, business-analisten, ik vind het vaak zulke hemeltergend saaie types. Hartstikke leuk dat je veel met natuurkunde kunt of dat je allemaal computerprogramma's kunt programmeren, maar het interesseert me geen reet.
Van een beetje gekke vrouwen kan ik het me ergens nog voorstellen, ook al blijft dat te idioot voor woorden. Maar van een man krijg ik gewoon tranen in mijn ogen van het lachenquote:Op maandag 4 juni 2012 08:23 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat zijn wel de leukste verhalen. Een vriendin van me had dat ook "Ja, ik hoopte dat je op mijn innerlijk zou vallen".
Heb het overigens ook wel eens bij vrouwen meegemaakt.
Ik niet hoorquote:Op maandag 4 juni 2012 10:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zijn we hier op fok allemaal
Maar snap het wel. Als je weinig hebt met dergelijke beroepen dat het niet iets is waar je uitgebreid gesprekken over gaat voeren. Want ten eerste weet je er weinig vanaf, ten tweede is het ook gewoon niet heel interessant
Dit is wel waar. Ik weet nog dat mijn vriendin op onze eerste date me de oren van mijn kop vroeg over mijn werk. En ik maar bagatelliseren dat het écht niet heel interessant is, ik kon er ook echt niet iets leuks over vertellen. Uiteindelijk toch het onderwerp weten te veranderenquote:Op maandag 4 juni 2012 13:01 schreef Morera het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel leuk om iets heel anders te horen, ik zou dan juist willen weten wat voor systemen en wat die systemen dan doen en wat voor invloed die systemen op de samenleving hebben oid. Hangt er natuurlijk vanaf welke kant het gesprek op gaat. Maar al helemaal als ik iemand echt leuk vind, dan wil ik het echt allemaal weten hoor uit interesse.
Dat is wel vrij lastig als anderen je niet interessant vinden. Het lukt me wel om af en toe een leuke opmerking te maken, maar daar blijft het meestal bij.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dan kan ie daar mooi oefenen op het verleuken van die gesprekken
Maar vind je jezelf ook saai en niet interessant?quote:Op maandag 4 juni 2012 13:45 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat is wel vrij lastig als anderen je niet interessant vinden. Het lukt me wel om af en toe een leuke opmerking te maken, maar daar blijft het meestal bij.
Je zou bijna systeembeheerder worden.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:01 schreef Morera het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel leuk om iets heel anders te horen, ik zou dan juist willen weten wat voor systemen en wat die systemen dan doen en wat voor invloed die systemen op de samenleving hebben oid. Hangt er natuurlijk vanaf welke kant het gesprek op gaat. Maar al helemaal als ik iemand echt leuk vind, dan wil ik het echt allemaal weten hoor uit interesse.
Helemaal mee eens dit, als ik iemand leuk vindt dan maakt het niet uit wat iemand voor baan heeft, vind het dan gewoon hartstikke interessant opeens, ha haquote:Op maandag 4 juni 2012 13:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit is wel waar. Ik weet nog dat mijn vriendin op onze eerste date me de oren van mijn kop vroeg over mijn werk. En ik maar bagatelliseren dat het écht niet heel interessant is, ik kon er ook echt niet iets leuks over vertellen. Uiteindelijk toch het onderwerp weten te veranderenMaar was wel een duidelijke indicatie dat het wel goed zat.
Ik doe dat bij anderen ook. Toevallig heeft zij heel leuk werk, maar als ik iemand leuk vind dan wil ik ineens alles weten over het kinderdagverblijf
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:55 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Je zou bijna systeembeheerder worden.
Maar daar ben je na 5 minuten toch wel over uitgeluld? Ik had eens zo'n meisje die hier 40 minuten op doorging. Nu kan ik heel goed doen alsof ik zit te luisteren (net als elke man, haha) maar na een tijdje zit je toch te denken aan dingen alsquote:Op maandag 4 juni 2012 13:01 schreef Morera het volgende:
[..]
Als de ander vragen blijft stellen, blijf ik wel door vertellen. Maar als de ander stil blijft dan heb je snel genoeg door dat je diegene zit te vervelen.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Maar daar ben je na 5 minuten toch wel over uitgeluld? Ik had eens zo'n meisje die hier 40 minuten op doorging. Nu kan ik heel goed doen alsof ik zit te luisteren (net als elke man, haha) maar na een tijdje zit je toch te denken aan dingen als
* moet ik nou nog wasverzachter halen?
* wie staat er op linksback tegen Denemarken?
* Is haar linkertiet nou groter dan haar rechtertiet?
* Moet ik poepen of alleen een scheetje laten?
En zij maar doorpraten. Dat is gewoon funest voor een leuke date.
In die 40 minuten heb je niet de moeite genomen om een ander onderwerp aan te kaarten ?quote:Op maandag 4 juni 2012 14:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Maar daar ben je na 5 minuten toch wel over uitgeluld? Ik had eens zo'n meisje die hier 40 minuten op doorging. Nu kan ik heel goed doen alsof ik zit te luisteren (net als elke man, haha) maar na een tijdje zit je toch te denken aan dingen als
Als je na 5 minuten al bent uitgeluld over iemands werk vraag ik me af in hoeverre je je interesseert in die persoon...quote:Op maandag 4 juni 2012 14:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ah, als ze uit zichzelf blijven doorouwehoeren is het een ander verhaal idd...quote:Op maandag 4 juni 2012 14:21 schreef Silenus het volgende:
Volgens mij kwam ik er niet eens tussen. Sommige vrouwen praten sneller dan het licht.
Ik doe dingen die voor mij interessant zijn, maar ik zou graag iets meer willen doen. Verder heb ik anderen zeker wel iets te bieden, maar ik ben niet uniek en ik steek niet met iets met kop en schouders bovenuit.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar vind je jezelf ook saai en niet interessant?
Heb jij anderen iets te bieden?
Zolang je iets te bieden hebt en je een meisje vindt die dezelfde interesses heeft, moet het goedkomen toch?quote:Op maandag 4 juni 2012 14:22 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik doe dingen die voor mij interessant zijn, maar ik zou graag iets meer willen doen. Verder heb ik anderen zeker wel iets te bieden, maar ik ben niet uniek en ik steek niet met iets met kop en schouders bovenuit.
Dat hoeft van mij helemaal niet, en van veel andere vrouwen vast ook niet.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:22 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik doe dingen die voor mij interessant zijn, maar ik zou graag iets meer willen doen. Verder heb ik anderen zeker wel iets te bieden, maar ik ben niet uniek en ik steek niet met iets met kop en schouders bovenuit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |