Ga dan gewoon op een schaakvereniging (past denk ik wel bij je) maar ga niet hier lopen klagen.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:42 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb al geen vrienden en ik doe niets anders naast studie en werk
Die link kwam wss doordat comp_lex zei dat hij verder niets deed dan werken en studie. Dus klinkt ook weinig hobby;s/interesses doorheen. Die er wss wel zijn. hoop ik.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:58 schreef freshy98 het volgende:
Wat hebben "geen vrienden" en "interesses" met elkaar te maken?
Ik zie het verband niet.
Introvert vs extrovert.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:51 schreef freshy98 het volgende:
Ik ben ook niet iemand met massa's vrienden. Ken wel veel mensen, maar vind het prima alleen te zijn.
Altijd al zo geweest. Moet wel bekennen dat mij het raar lijkt om dan ineens een vriendin te krijgen die dat wel heeft.
Geen idee hoe ik mij dat moet voorstellen...
Hm inderdaad..quote:Op maandag 4 juni 2012 10:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die link kwam wss doordat comp_lex zei dat hij verder niets deed dan werken en studie. Dus klinkt ook weinig hobby;s/interesses doorheen. Die er wss wel zijn. hoop ik.
Tenzij hij het als vervelend/vermoeiend ervaart als jij, zijn vriendin er bent.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:00 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Hm inderdaad..Die combinatie zou voor mij persoonlijk niet werken, omdat ik dat link aan wat eenzijdig/leeg.
Al kan iemand natuurlijk ook heel gepassioneerd zijn qua werk, dat scheelt enorm. Maakt niet uit of iemand erg introvert is, als de persoonlijkheid erachter maar leuk is
Ik ben idd wel introvert. Ben niet zo van op de voorgrond moeten zijn.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:00 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Introvert vs extrovert.
Dat kan best goed matchen als je gewoon je eigen ding blijft doen en het introverte niet zo extreem is.
Dan is dat dus je hobby waar je met passie over kunt pratenquote:Op maandag 4 juni 2012 11:03 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Ik ben idd wel introvert. Ben niet zo van op de voorgrond moeten zijn.
Voel mij daar ook helemaal niet gemakkelijk bij.
Aan de andere kant boeit het mij niet om op een dansvloer te staan met mijn danspartner voor 100+ mensen. Met afdansen een aantal keer gedaan. Is gewoon vet.
Ik doe vrijwilligerswerk voor een paar stichtingen naast mijn studie. Dat is tegelijkertijd ook mijn hobby. Verder doe ik gewoon een paar standaard dingen, zoals muziek luisteren, badmintonnen, etc. Maar het zijn van die standaard bezigheden, die noem je gewoon en even later praat je ergens anders over. Mijn muzieksmaak is verder ook niet speciaal. Ik luister naar top 40 muziek. Ik ben op die manier dus een saaie lul.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:46 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Misschien zou je hier een stap kunnen maken. Doe iets naast je werk. Zoek een hobby, ga sporten.. dan komen vrienden ook wel.
Ik denk dat hij die vraag toch al redelijk beantwoord heeft.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar vind je jezelf ook een saaie lul of valt dat wel mee?
Ach ik vind dat m'n hobbys/en bezigheden ook niet echt boeiend zijn. Gewoon ook omdat ik het allemaal zo normaal vind enzo.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk dat hij die vraag toch al redelijk beantwoord heeft.
Als ik iets afschuwelijk vind dan zijn het wel mensen die zichzelf heel speciaal vinden en denken dat unieke sneeuwvlokje te zijn. Maar je mag wel met passie vertellen wat je leuk vindt en waarom. Dat vind ik wel érg leuk/aantrekkelijk.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:30 schreef Silenus het volgende:
Je komt hier op internet in ieder geval wel over als iemand die zichzelf behoorlijk saai vindt, Lex.
Ik weet natuurlijk niet of je dat ook bent (waarschijnlijk wel, als jij het zelf al vindt..) maar de hele crux zit 'm natuurlijk in het feit dat je lekker in je vel moet zitten en dingen moet doen waar je echt warm van wordt. Als je daar mooi over kunt vertellen vinden vrouwen dat al leuk. Maar als je zegt 'ik doe standaard dingen en ben vrij saai', om er maar weer een klassieker in te gooien:
...daar krijgt niemand een natte slip van.
Ooit wel eens een relatie gehad?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:20 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ben bang dat ik geen gespreksstof heb als er ooit iets van komt.
Of op FOK! Waar post je over Lex? Want als je tóch niks te vertellen hebt... hoe kom je dan aan 1739 posts?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ooit wel eens een relatie gehad?
Wou vragen hoe doe je het dan met vrienden, maar die had je niet zei je. kennissen.. familie? Waar praat je dan over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |