Oja, 'Unshaved pussies #3'... Hoe kon ik dat nou vergetenquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat. En de pr0n. Don't forget the pr0n.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Fffuuuu! *duimt door*quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:48 schreef Goodbye het volgende:
Thanks voor de duimpjes. Gesprek ging goed, maar ben nog steeds geen kloot wijzer
. Volgende week krijg ik uitsluitsel. Officieel moet ik maandag wat horen, maar betwijfel of ze dat halen.
Ah well, heerlijk pistoletje geitenkaas nu.
Ohquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:48 schreef Goodbye het volgende:
Thanks voor de duimpjes. Gesprek ging goed, maar ben nog steeds geen kloot wijzer
. Volgende week krijg ik uitsluitsel. Officieel moet ik maandag wat horen, maar betwijfel of ze dat halen.
Ah well, heerlijk pistoletje geitenkaas nu.
Ja??quote:
Ja, het duurt allemaal erg lang. Speelt al vanaf begin april en nu heb ik pas een gesprek gehad. Maar even proberen te vergeten nu!quote:
Hmm ondanks dat leidinggevenden er soms helemaal niets aan kunnen doen (want externe besluitvorming) is het zo rot altijd!quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, het duurt allemaal erg lang. Speelt al vanaf begin april en nu heb ik pas een gesprek gehad. Maar even proberen te vergeten nu!
Ja, kunnen ze ook niet hoor. Dit moet via een adviescommissie (waar ik nu het gesprek mee had) naar de directie en die moet het dan goedkeuren. Tsja, die kennen mij persoonlijk natuurlijk weer helemaal niet, die kijken meer naar de cijfertjes. Spannend dus.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm ondanks dat leidinggevenden er soms helemaal niets aan kunnen doen (want externe besluitvorming) is het zo rot altijd!
Bwurgh het voorkomt pathie en antipathie maar verder is hetquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, kunnen ze ook niet hoor. Dit moet via een adviescommissie (waar ik nu het gesprek mee had) naar de directie en die moet het dan goedkeuren. Tsja, die kennen mij persoonlijk natuurlijk weer helemaal niet, die kijken meer naar de cijfertjes. Spannend dus.
Af en toe een pauze magquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja??
Ik stop even met duimen, moet ook wel eens plassen, slapen enzo
quote:
Vooruit dan maarquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja??
Ik stop even met duimen, moet ook wel eens plassen, slapen enzo
Was dat die functie van het W&S Bureau?quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:56 schreef the85mc het volgende:
Ml, dat klinkt alsof ie wordt afgescheept.. Ik zou komende week sollicitatie hebben, is de vacature ingetrokken.. Wegens geldgebrek.. Nou ja, jammer. Realistisch gezien was het wat hoog gegrepen voor mij, was senior functie, terwijl ik pas net ga beginnen.
Ik doe wel 3km!quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:05 schreef Viking84 het volgende:
Zo leuk, we gaan met een Fok! team (of meerdere, als het aantal aanmeldingen zo hard blijft gaan) meedoen aan de Rotterdam Ekiden waarbij je in een team een bepaalde afstand loopt en de totale afstand 42,195 km is
.
Als het daarvan afhing was ik Koos Werkeloosquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:03 schreef Probability het volgende:
Morgen weer stage gesprek, voel mij nu echt een zak hooi dus geen idee hoe ik leuk en spontaan over ga komen
Ik las het, wat leuk!quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:05 schreef Viking84 het volgende:
Zo leuk, we gaan met een Fok! team (of meerdere, als het aantal aanmeldingen zo hard blijft gaan) meedoen aan de Rotterdam Ekiden waarbij je in een team een bepaalde afstand loopt en de totale afstand 42,195 km is
.
En ik kan nu een heel andere nichemarkt betreden/bedienen... Even uitmelken, de resterende 5 maanden...quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:49 schreef V1z0R het volgende:
Oja, 'Unshaved pussies #3'... Hoe kon ik dat nou vergeten
Rotterdam is wel vet ver weg voor mij, jammer! Anders had ik m'n PR nog even kunnen verbeterenquote:
Je hebt nog geen wedstrijd gelopen, dus dan heb je officieel nog geen PRquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:08 schreef Perruche het volgende:
[..]
Rotterdam is wel vet ver weg voor mij, jammer! Anders had ik m'n PR nog even kunnen verbeteren
Duik maar vast weg.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:05 schreef Perruche het volgende:
Kwak, jij werkt toch op een basisschool?
Ja maar jij hebt weer kennis en zoquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:06 schreef V1z0R het volgende:
Kan wel Mc, maar 'senior' betekent op zich toch niets
Hoop nog goed om zonder langstudeerboete het te halen?
[..]
Als het daarvan afhing was ik Koos WerkeloosMaar succes alvast!
Is scheren al fysiek onmogelijk?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En ik kan nu een heel andere nichemarkt betreden/bedienen... Even uitmelken, de resteren 5 maanden...
Ja nee, gewoon uit interesse! Omdat ik bijv. coco nooit negatief hoor posten over d'r werk,. zij is toch ook onderwijzeres? Vroeg me af of er dan zo veel verschil zit tussen de scholen onderling of tussen de "soorten" scholen, enzo.quote:
Ik doelde nog steeds op Dudequote:Op donderdag 31 mei 2012 16:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En ik kan nu een heel andere nichemarkt betreden/bedienen... Even uitmelken, de resteren 5 maanden...
In dieet is het heel normaal jeweetz.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Dat is wel érg dramatisch. What happened met je hardloopplannen?
Aangereden, enkelbandenquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Dat is wel érg dramatisch. What happened met je hardloopplannen?
Kan ook best op de tastquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Is scheren al fysiek onmogelijk?
*duikt zelf weg*
Nou, kwak onderwijst op een middelbare school waartoe ze verplicht worden...quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:13 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik niet begrijp nie!. Ik hoef toch niet van iedereen te onthouden waar hij/zij werkt...
^^ QFTquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:16 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nou, kwak onderwijst op een middelbare school waartoe ze verplicht worden...
En helemaal hyper zijn van de redbull en hormonen.
Coco op een HBO waar iedereen vrijwillig zich voor heeft opgegeven en koffie zuipt om überhaupt wakker te blijven.
Hoef je ook niet te onthouden. Baal al dat ik het van bijna allemaal weet
Maar ik onthoud dan ook bijna alles
Ah, ok. Dan ben ik wel benieuwd of er in het "algemeen" ook zo'n verschil zit tussen beloning op HBO en Voortgezet Onderwijs, of dat het "kwak-specifiek" isquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:16 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nou, kwak onderwijst op een middelbare school waartoe ze verplicht worden...
En helemaal hyper zijn van de redbull en hormonen.
Coco op een HBO waar iedereen vrijwillig zich voor heeft opgegeven en koffie zuipt om überhaupt wakker te blijven.
Hoef je ook niet te onthouden. Baal al dat ik het van bijna allemaal weet
Maar ik onthoud dan ook bijna alles
Nee, daar zit een verschil inquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:20 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ah, ok. Dan ben ik wel benieuwd of er in het "algemeen" ook zo'n verschil zit tussen beloning op HBO en Voortgezet Onderwijs, of dat het "kwak-specifiek" is
Ok. Dus?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:21 schreef loveli het volgende:
Kwak heeft ook geen fulltime aanstelling.
Maar een HBO-docent verdient ook meer dan een middelbareschooldocent.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Je vroeg naar verschil in beloning. PT-er verdient minder.
/open deur
Jeetje Li dat begrijp ik ook welquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Je vroeg naar verschil in beloning. PT-er verdient minder.
/open deur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |