SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. DOE MEE MET EEN FOK!TEAM
Met een Fok! Team meedoen aan een estafetteloop?
Op zaterdag 7 juli 2012 wordt in Rotterdam de Rotterdam Ekiden gelopen. ( www.rotterdamekiden.nl ) Een leuke gelegenheid om eens de mensen die je online aanmoedigt in levende lijve aan te moedigen. Ook is er na de loop een buffet en een BBQ (die we zelf kunnen meenemen en kosten dus voor eigen rekening), dus gezelligheid achteraf is ook goed mogelijk. De kosten zijn 45 euro per team met nog extra kosten voor 2 chips (totaal 4 euro), dus ongeveer 8 euro per persoon. Het buffet erna kost 14 euro per persoon. De wedstrijd begint om 12 uur en zal toch wel het grootste deel van de middag duren.Heb je interesse, stuur mij (MaleDuck) dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.quote:Een EKIDEN is een Japanse estafetteloop. Eki betekent "plaats" en Den staat voor "bezorgen". In vroegere tijden werden in Japan namelijk belangrijke documenten door diverse lopers vliegensvlug van de ene naar de andere plaats gebracht. Het sportieve evenement EKIDEN is op deze klassieke koeriersdienst gebaseerd. Het pakket documenten wordt gesymboliseerd door een sjerp, de Tasuki.
Zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km.In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand.
Deelnemen aan een "EKIDEN" is niet alleen sport bedrijven, maar ook een paar uur gezellig in de buitenlucht met mede sporters en/of vrienden genieten.
[ Bericht 0% gewijzigd door YUR op 31-05-2012 15:08:14 ]F means you're fucked![]()
Met een Fok! Team meedoen aan een estafetteloop?
Op zaterdag 7 juli 2012 wordt in Rotterdam de Rotterdam Ekiden gelopen. ( www.rotterdamekiden.nl ) Een leuke gelegenheid om eens de mensen die je online aanmoedigt in levende lijve aan te moedigen. Ook is er na de loop een buffet en een BBQ (die we zelf kunnen meenemen en kosten dus voor eigen rekening), dus gezelligheid achteraf is ook goed mogelijk. De kosten zijn 45 euro per team met nog extra kosten voor 2 chips (totaal 4 euro), dus ongeveer 8 euro per persoon. Het buffet erna kost 14 euro per persoon. De wedstrijd begint om 12 uur en zal toch wel het grootste deel van de middag duren.Heb je interesse, stuur mij (MaleDuck) dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.quote:Een EKIDEN is een Japanse estafetteloop. Eki betekent "plaats" en Den staat voor "bezorgen". In vroegere tijden werden in Japan namelijk belangrijke documenten door diverse lopers vliegensvlug van de ene naar de andere plaats gebracht. Het sportieve evenement EKIDEN is op deze klassieke koeriersdienst gebaseerd. Het pakket documenten wordt gesymboliseerd door een sjerp, de Tasuki.
Zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km.In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand.
Deelnemen aan een "EKIDEN" is niet alleen sport bedrijven, maar ook een paar uur gezellig in de buitenlucht met mede sporters en/of vrienden genieten.
Dit is ook in het topic: Centraal topic voor amateur hardlopers<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Straks gaan ze elkaar nog ontmoeten en trouwen en kindjes krijgen!
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Arme kindjes!quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:59 schreef robdriessen het volgende:
Straks gaan ze elkaar nog ontmoeten en trouwen en kindjes krijgen!F means you're fucked![]()
YUR!quote:2 september 2012 - Tilburg Ten Miles (www.tilburgtenmiles)
• mosselmossel - 10km
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Tonight on Jerry Springer: My parents are FOK!kersquote:Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Ouder(s)quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:59 schreef robdriessen het volgende:
Straks gaan ze elkaar nog ontmoeten en trouwen en kindjes krijgen!
kijk voor de grap daar eens rond. Zat FOK!kers die al samen kinderen hebben
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
En al 3 aanmeldingen via de pm(al dan niet onder voorbehoud
)
Herstel... 4 aanmeldingen, met mij erbij dus al 5, dus al bijna een team rond
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Het dreumestopic, Het peutertopic, Vraag en Aanbod.... Het is gewoon kinderhandel daar!quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ouder(s)
kijk voor de grap daar eens rond. Zat FOK!kers die al samen kinderen hebben
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
last van je hormonen moblo? ik heb je zelden zo kattig gezien als vandaagquote:![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ook al mensen uit het andere topic?quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:01 schreef MaleDuck het volgende:
)
Herstel... 4 aanmeldingen, met mij erbij dus al 5, dus al bijna een team rondF means you're fucked![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:01 schreef MaleDuck het volgende:
)
Herstel... 4 aanmeldingen, met mij erbij dus al 5, dus al bijna een team rondEen gemengd team of krijgen we ook een dames en heren team?
Shirtje erbij zou inderdaad leuk zijn.![]()
![]()
Oh, heb jij je ook aangemeld?quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:03 schreef Liesje68 het volgende:
[..]Een gemengd team of krijgen we ook een dames en heren team?
Shirtje erbij zou inderdaad leuk zijn..
Niet meer actief op Fok!![]()
Nope, tot nu toe alleen nog maar hierquote:
Zet jij het nog even in de OP?
Mag je deze ook veranderen:
21 juni 2012 - Inner Circle Run (Hendrik Ido Ambacht)
• MaleDuck - 5 10 km
Heb me ingeschreven voor de 10 daar
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Hangt volledig af van hoeveel mensen er mee doen enzo, is nu nog redelijk ver weg, maar voor die tijd zal ik nog wel wat pm's erover sturen wat de mogelijkheden zijn en wie welke afstanden gaat lopen enzo...quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:03 schreef Liesje68 het volgende:
[..]Een gemengd team of krijgen we ook een dames en heren team?
Shirtje erbij zou inderdaad leuk zijn.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Moet je niet toevallig weer een keertje op bezoek in Nederland dan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:06 schreef motorbloempje het volgende:
Echt jammer dat ik niet mee kan doen![]()
Niet meer actief op Fok!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: