quote:
Vergeet mijn naam eronder niet!quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:58 schreef SocialDisorder het volgende:
tribal met een hartje erin en dolfijnen eromheen!
Das mijn fotoquote:
Blijkbaar keek Fruit naar wat andersquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Das mijn fotoToen was mijn haar net geverfd
![]()
Beetje jammer dat mijn tattoo niet opviel bij fruit
Ze waren me niet opgevallen, dus dat kloptquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ach je hoeft er toch niet tegenaan te kijken ..
Bewbsquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Blijkbaar keek Fruit naar wat anders
Dat krijg je als je van die mooie schoenen aantrekt
QFTquote:
Nee je kon ze ook niet zienquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ze waren me niet opgevallen, dus dat klopt
quote:
Double QFT!quote:
Dude!quote:
goh wat een observatiequote:
straks weer knuffelen met SCquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:30 schreef SummerBreeze het volgende:
Zo, eerste werkdag overleefd. Nu ben ik gesloopt. Maar ja, wat wil je; ik heb een jaar werkloos thuis gezeten. Ik ben niets meer gewend. Nu lekker 4 dagen vrij en dan een week vol vergaderingen en projectpresentaties.
Was het leuk SB?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:30 schreef SummerBreeze het volgende:
Zo, eerste werkdag overleefd. Nu ben ik gesloopt. Maar ja, wat wil je; ik heb een jaar werkloos thuis gezeten. Ik ben niets meer gewend. Nu lekker 4 dagen vrij en dan een week vol vergaderingen en projectpresentaties.
Fixed for accuracy!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |