SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hopen dat het nu goed gaat
Alsof je toen een eeuwigheid droog stondquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook toen ik er 4 had werd ik er niet depri van hoor
Zo voelde het welquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Alsof je toen een eeuwigheid droog stond
Waar vis jij ergens dan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo voelde het wel![]()
Als je al een jaar of 8 standaard 0 pandapunten hebt dan is 4 opeens veel hoor
Even quoten hoorquote:
Nee, totaal niet. Hij is wel kut af te halen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:28 schreef Unfckingtitled het volgende: [..] Jij hebt mad as a hatter?
![]()
![]()
Dikt ie niet heel erg in bij jou?
Ik heb een naamtopic, dus eigenlijk hoef ik hier niet meer te posten toch?quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:31 schreef kutkloon7 het volgende:
Iedereen wacht tot Barbusse iets post?
Nou nee 2 relaties gehad en sinds anderhalf jaar single en toen had ik vrijwel direct een fuckbuddyquote:
Maar maar maar dan mis ik je als je niks zegtquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb een naamtopic, dus eigenlijk hoef ik hier niet meer te posten toch?
Maar we moeten je wel quoten natuurlijk.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb een naamtopic, dus eigenlijk hoef ik hier niet meer te posten toch?
Ohquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar maar maar dan mis ik je als je niks zegt
Moet ook maar zoiets beginnen, maar ik heb een gebrek aan kennis.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou nee 2 relaties gehad en sinds anderhalf jaar single en toen had ik vrijwel direct een fuckbuddy
Heb je kennis nodig om een fuckbuddy te krijgen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moet ook maar zoiets beginnen, maar ik heb een gebrek aan kennis.
Kennis is ook geen vereiste voor een fuckbuddyquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moet ook maar zoiets beginnen, maar ik heb een gebrek aan kennis.
Hij bedoelt dat hij niemand kentquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je kennis nodig om een fuckbuddy te krijgen?
Mjah ik mis de mooie dagen. Heb ook wel behoefte om weer in een park een biertje te nuttigenquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:34 schreef charmed_angel het volgende:
Nou het oppassen was geweldig
Komt me andere nichtje opeens binnen, damn die had toch ook gewoon kunnen oppassen
Zo even eten en dan zonnebankenHet is toch kut weer
Dude....quote:
Ja, mbt het krijgen van een fuckbuddy of komen ze spontaan voor je voeten vallen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je kennis nodig om een fuckbuddy te krijgen?
Ja zekerquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ik mis de mooie dagen. Heb ook wel behoefte om weer in een park een biertje te nuttigen
Oh beter! Ja glitters he, er zijn wel een paar trucjes voor. Je hebt van die potjes bij kruidvat om kunstnagels te verwijderen, dat is een soort potje waar je je vinger een paar seconden in laat weken, dat gaat veel makkelijker.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Hij is wel kut af te halen.
Bij mij welquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, mbt het krijgen van een fuckbuddy of komen ze spontaan voor je voeten vallen?
Als ze omvallen heb je teveel ghb in het drankje gedaanquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, mbt het krijgen van een fuckbuddy of komen ze spontaan voor je voeten vallen?
Volgende keer toch maar overdag naar het park gaan en dan niet in de schaduw gaan zitten. Ben gewoon totaal niet verkleurdquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja zekerMaar wel als het weer zo warm is
Neuken?quote:
Sommige vrienden van me neuken hun ex nog wel eens.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ze omvallen heb je teveel ghb in het drankje gedaan
Jij hebt geen tieten, dan is het sowieso al moeilijker!quote:
Ja, die heb ik idd. Maar het blijft kutquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh beter! Ja glitters he, er zijn wel een paar trucjes voor. Je hebt van die potjes bij kruidvat om kunstnagels te verwijderen, dat is een soort potje waar je je vinger een paar seconden in laat weken, dat gaat veel makkelijker.
Of dit:
http://www.pinkypolish.nl(...)agellak-verwijderen/
Onzinquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt geen tieten, dan is het sowieso al moeilijker!
Ja rustig aan jij!!quote:
Gewoon een hele middag, daarna BBQen en dan lekker doorgaan tot midden in de nachtquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgende keer toch maar overdag naar het park gaan en dan niet in de schaduw gaan zitten. Ben gewoon totaal niet verkleurd
Sounds like a very good plan!!quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gewoon een hele middag, daarna BBQen en dan lekker doorgaan tot midden in de nacht
Ok, okquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja rustig aan jij!!
Ik ben bijna klaar met dat vliegveld bouwen!
Nog nooit meegemaakt zeker?quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:34 schreef ook_gek het volgende:
Wat is er geil aan een spuitende kut dan mur?
Moet je ook doen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:36 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Sommige vrienden van me neuken hun ex nog wel eens.
Oh mwhehe, ja ik draag om die reden ook niet heel vaak glitters.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die heb ik idd. Maar het blijft kut.
Moeilijk impliceert dat je er toch wél kennis voor nodig hebt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt geen tieten, dan is het sowieso al moeilijker!
Dat vind de nieuwe vriend van mijn ex niet goed.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:36 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Sommige vrienden van me neuken hun ex nog wel eens.
met deze denkwijze blijf je de rest van je leven maagdquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moet je ook doen.
De ex van sommige vrienden van je neuken.
Dan helpt het als je zelf ook een beetje leuk bentquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moeilijk impliceert dat je er toch wél kennis voor nodig hebt.
Maar hey, hoe zorg je ervoor dat je een een leuk ogend meisje apart neemt in haar / jouw huis?
Bij mij heeft vragen wel eens geholpen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moeilijk impliceert dat je er toch wél kennis voor nodig hebt.
Maar hey, hoe zorg je ervoor dat je een een leuk ogend meisje apart neemt in haar / jouw huis?
quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
met deze denkwijze blijf je de rest van je leven maagd
hey psst... ik ga je nu een tip geven waar je echt iets aan hebt!quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:39 schreef kingtoppie het volgende:
daar heb jij toch niks mee te makenquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat vind de nieuwe vriend van mijn ex niet goed.
Klote is dat hequote:Op donderdag 31 mei 2012 13:40 schreef rival het volgende:
[..]
hey psst... ik ga je nu een tip geven waar je echt iets aan hebt!
Bij elk meisje werkt dat anders, ik heb namelijk iets raars ontdekt, ze zijn niet allemaal exact hetzelfde
Bij mij wel.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:40 schreef rival het volgende:
[..]
Bij elk meisje werkt dat anders, ik heb namelijk iets raars ontdekt, ze zijn niet allemaal exact hetzelfde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GODVERDOMME ZO WORDT HET TOCH ALLEMAAL VEEL TE MOEILIJK.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:40 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
met deze denkwijze blijf je de rest van je leven maagd
Misschien een idee, helaas zijn er weinig mogelijke ''slachtoffers'' in mijn wereld die ik uberhaupt zou willen vragen, laat staan dat ze er ''ja'' op zouden antwoorden.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bij mij heeft vragen wel eens geholpen.
Het is zo simpel hequote:Op donderdag 31 mei 2012 13:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bij mij heeft vragen wel eens geholpen.
Met een vertrokken gezicht grijpend naar hun kontgaatje?quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bij mij wel.
Ze liggen er altijd exact hetzelfde bij.
Goeie.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moet je ook doen.
Niet?quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:40 schreef rival het volgende:
[..]
Chloroform werkt bij ieder meisje wel geloof ik.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:40 schreef rival het volgende:
[..]
Nu ben je wel chromosomelijk aan het dramaqueenen hoor.....quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:41 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
GODVERDOMME ZO WORDT HET TOCH ALLEMAAL VEEL TE MOEILIJK.
Ok.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moet je ook doen.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bij mij wel.
Ze liggen er altijd exact hetzelfde bij.In jouw geval is dat met haar linkerbeen in de ene hoek van de kamer en haar hoofd in de andere.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd een soort van Twister spelen op de slaapkamer van Mur.
Ik moet echt stoppen met het posten in 4 sc's tegelijkquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:42 schreef charmed_angel het volgende:
Top 100 van woensdag 30 mei 2012
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 511 stevenmac26
003. 425 Samzz
004. 417 -Miauw-
005. 397 charmed_angel
007. 297 Huppelmuts
Oeps... we zijn goed vertegenwoordigd in de top 7
Ik hoop dat Mur niet zo'n grote kamer heeft.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In jouw geval is dat met haar linkerbeen in de ene hoek van de kamer en haar hoofd in de andere.
Altijd een soort van Twister spelen op de slaapkamer van Mur.
Ik snap het moeilijke ervan ook niet zoquote:
Neen, met die doffe ogen en bloederige bek.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:41 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Met een vertrokken gezicht grijpend naar hun kontgaatje?
Ghehequote:Op donderdag 31 mei 2012 13:42 schreef charmed_angel het volgende:
Top 100 van woensdag 30 mei 2012
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 511 stevenmac26
003. 425 Samzz
004. 417 -Miauw-
005. 397 charmed_angel
007. 297 Huppelmuts
Oeps... we zijn goed vertegenwoordigd in de top 7
Dan moet je je wereld vergroten.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien een idee, helaas zijn er weinig mogelijke ''slachtoffers'' in mijn wereld die ik uberhaupt zou willen vragen, laat staan dat ze er ''ja'' op zouden antwoorden.
Niet weten hoe Mur de liefde bedrijftquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:43 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Mur niet zo'n grote kamer heeft.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik snap het moeilijke ervan ook niet zo
Hebben jullie zo een bruisend sociaal leven, komen jullie iedere week minimaal 2 leuke mannen/vrouwen tegen die je wel mee naar huis zou willen nemen? Zeggen ze daar standaard ja op?quote:
"Wat doe jij vanavond?" << Die doet het ook wel leukquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik snap het moeilijke ervan ook niet zo
Ja dit dusquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik moet echt stoppen met het posten in 4 sc's tegelijk
Maar wel gezelligquote:
Hoi Ted Bundy.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Neen, met die doffe ogen en bloederige bek.
Nee sorry, nergens last van.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:44 schreef formerjellybean het volgende:
Iemand anders ook last met berichten plaatsen hij is heel erg traag
quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet weten hoe Mur de liefde bedrijft
Ik begrijp het al, laat maar.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Neen, met die doffe ogen en bloederige bek.
Ik niet.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:44 schreef formerjellybean het volgende:
Iemand anders ook last met berichten plaatsen hij is heel erg traag
Wel meerquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie zo een bruisend sociaal leven, komen jullie iedere week minimaal 2 leuke mannen/vrouwen tegen die je wel mee naar huis zou willen nemen? Zeggen ze daar standaard ja op?
Ik geloof dat ze de stream van rotten.com hebben gehaald.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet weten hoe Mur de liefde bedrijft
Ja. En nee.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie zo een bruisend sociaal leven, komen jullie iedere week minimaal 2 leuke mannen/vrouwen tegen die je wel mee naar huis zou willen nemen? Zeggen ze daar standaard ja op?
quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
"Wie doe jij vanavond?" << Die doet het ook wel leuk
Neuh.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Ditquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik moet echt stoppen met het posten in 4 sc's tegelijk
Goed dat ik die nog geripped heb. Veel inspiratie voor in de slaapkamer!quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze de stream van rotten.com hebben gehaald.
Hoe dat zo? Je spreekt gewoon iedereen aan en daar komt serieus een leuk gesprek uit?quote:
Niet iedereen lijkt mij, maar je kunt toch best mensen aanspreken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Je spreekt gewoon iedereen aan en daar komt serieus een leuk gesprek uit?
Anders is er altijd nog www.Gore.murquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Goed dat ik die nog geripped heb. Veel inspiratie voor in de slaapkamer!
Ey boy, kom je hier vaker? Zoek je nog een fuckbuddy?quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Niet iedereen lijkt mij, maar je kunt toch best mensen aanspreken.
Daar heb je FOK! toch voorquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Naja, 2 mensen per week vind ik best veel...quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ghehe die ook jaquote:
Jij ook alquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:45 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga er vandoor
Pfffff nergens zin in
Be nog steeds lui van het weekend
Ik spreek niet 'zomaar iedereen' aan. Maar ik ben wel in staat om een gesprek te voeren. En weet je wat? Ze praten nog terug ook nog!quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Je spreekt gewoon iedereen aan en daar komt serieus een leuk gesprek uit?
He bah een vrouw die terug praatquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik spreek niet 'zomaar iedereen' aan. Maar ik ben wel in staat om een gesprek te voeren. En weet je wat? Ze praten nog terug ook nog!
Ja, erg oppervlakkig gezeik meestal 1/30 is misschien anders bij onbekendequote:Op donderdag 31 mei 2012 13:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik spreek niet 'zomaar iedereen' aan. Maar ik ben wel in staat om een gesprek te voeren. En weet je wat? Ze praten nog terug ook nog!
Jij gebruikt geen ducttape of gagballen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kunt er wel makkelijk uit afleiden of ze van je aanwezigheid gediend is. Vind ik handig.quote:
Ja okay zolang ze daarna maar heel snel dr mond houdt tochquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kunt er wel makkelijk uit afleiden of ze van je aanwezigheid gediend is. Vind ik handig.
Omdat je een lekker ding bentquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ey boy, kom je hier vaker? Zoek je nog een fuckbuddy?
Ik vind dat niet veel op zich.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Naja, 2 mensen per week vind ik best veel...
Ik heb dat ongeveer 2x per jaar denk ik.
Niet nodig.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij gebruikt geen ducttape of gagballen?
Ik hou wel van wat dirty talk hoorquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja okay zolang ze daarna maar heel snel dr mond houdt toch
Neukenquote:
Hihiquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet nodig.
[..]
Ik hou wel van wat dirty talk hoor
Hey Ted Bundy.quote:
Toch ben ik niet sociaal incapabel, echt leuke gesprekjes komen gewoon erg weinig voor. (Hoewel voglens mij dit jaar wel al 2x gehad.. Maar dat contact loopt allebei ook stil na de specifieke avond)quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dat niet veel op zich.
Klinkt als Fok.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:50 schreef formerjellybean het volgende:
Ik moet wel zeggen dat soms sociaal contact overrated is want je komt soms ook zeikmensen tegen waar je geen kont aan hebt
Meer een last dan wat anders soms ja.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:50 schreef formerjellybean het volgende:
Ik moet wel zeggen dat soms sociaal contact overrated is want je komt soms ook zeikmensen tegen waar je geen kont aan hebt
Je probeert wel om gewoon mensen aan te spreken in een cafe ofzo?quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Toch ben ik niet sociaal incapabel, echt leuke gesprekjes komen gewoon erg weinig voor. (Hoewel voglens mij dit jaar wel al 2x gehad.. Maar dat contact loopt allebei ook stil na de specifieke avond)
Niet zo bescheiden zijn, dat mocht ik ook niet.quote:
Ik heb altijd de meest uiteenlopende gesprekken met mensen die ik niet ken, vooral op festivals enzo als er nog een maat van me bij is, dan praten we zo met iedereenquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Toch ben ik niet sociaal incapabel, echt leuke gesprekjes komen gewoon erg weinig voor. (Hoewel voglens mij dit jaar wel al 2x gehad.. Maar dat contact loopt allebei ook stil na de specifieke avond)
Ik denk altijd dat ik wat op mijn gezicht heb ofzo.quote:
Genoeg genoegquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je probeert wel om gewoon mensen aan te spreken in een cafe ofzo?
Komt door de drugsquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb altijd de meest uiteenlopende gesprekken met mensen die ik niet ken, vooral op festivals enzo als er nog een maat van me bij is, dan praten we zo met iedereen
Komt niet door de drugs, nouja bij jou misschien maar niet in mijn gevalquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Komt door de drugs
Ik heb vorig jaar op Awakenings een uur met een gast rondgelopen tot we er op een gegeven moment achter kwamen dat we elkaar niet eens konden
Het blijft vaak erg oppervlakkig naar mijn mening, haal er meestal niet echt voldoening uit ofzo...quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb altijd de meest uiteenlopende gesprekken met mensen die ik niet ken, vooral op festivals enzo als er nog een maat van me bij is, dan praten we zo met iedereen
Dat is omdat ze kijken naar de bloedvlekken en gedroogde stukjes hersenen op je shirt en gezicht.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat ik wat op mijn gezicht heb ofzo.
Ik heb sowieso wel 2 keer per maand een kijk dag.
Oh jij bent echt gewoon een sociaal iemandquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Komt niet door de drugs, nouja bij jou misschien maar niet in mijn geval
quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is omdat ze kijken naar de bloedvlekken en gedroogde stukjes hersenen op je shirt en gezicht.
en waar ligt dat aan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het blijft vaak erg oppervlakkig naar mijn mening, haal er meestal niet echt voldoening uit ofzo...
Maar jij denkt dan van te vore ook van: Ja nu moet ik een gesprek aan gaan en ik wil er wel voldoening uithalen anders hoeft het niet van mij. Ik ga gewoon random met mensen praten zonder verwachtingen en vind het wel leuk.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het blijft vaak erg oppervlakkig naar mijn mening, haal er meestal niet echt voldoening uit ofzo...
Die wat vaker van kleding moet wisselen en moet douchen nadat 'ie z'n pandapunten naar 0 heeft gebracht schijnbaar.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:55 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Ik was altijd goed.
Ik ben gewoon een speciale jongen.
Doe ik ook, vind het ook prima en leuk om te doen, maar het gaat nooit diep... Dus echt blij ervan worden is het niet.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maar jij denkt dan van te vore ook van: Ja nu moet ik een gesprek aan gaan en ik wil er wel voldoening uithalen anders hoeft het niet van mij. Ik ga gewoon random met mensen praten zonder verwachtingen en vind het wel leuk.
Oh jeequote:Op donderdag 31 mei 2012 13:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh jij bent echt gewoon een sociaal iemand
Elke dag, elke dag, en was het maar elke dag.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die wat vaker van kleding moet wisselen en moet douchen nadat 'ie z'n pandapunten naar 0 heeft gebracht schijnbaar.
Die diepgang komt later welquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Doe ik ook, vind het ook prima en leuk om te doen, maar het gaat nooit diep... Dus echt blij ervan worden is het niet.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Elke dag, elke dag, en was het maar elke dag.
quote:
Zoiets jaquote:
de keren dat ik hem heb meegemaakt vond ik hem maar contact gestoord maar goedquote:
Ik ging al met Huppel neukenquote:
Nee, nee, het is nu overquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
2 weken toch al ofzo.... ach never mind
Huppel heeft het nog drukquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ging al met Huppel neukenTenzij je meedoet, dat mag altijd
Ik ken jullie alleen maar van hier, wat zegt dat?quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
de keren dat ik hem heb meegemaakt vond ik hem maar contact gestoord maar goed
Misschien overwegen om je capaciteit uit te breiden? Schaalvergroting zegmaar?quote:
Neequote:Op donderdag 31 mei 2012 14:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien overwegen om je capaciteit uit te breiden? Schaalvergroting zegmaar?
Dat je niet in Nederland zitquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ken jullie alleen maar van hier, wat zegt dat?
Dat jij waarschijnlijk gewoon een puisterige puber uit loppersum bent en jezelf voor doet als een gebruinde jonge god die op Malta woontquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ken jullie alleen maar van hier, wat zegt dat?
Nou ja, dat lijkt me het meest logischequote:Op donderdag 31 mei 2012 13:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet zo bescheiden zijn, dat mocht ik ook niet.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
de keren dat ik hem heb meegemaakt vond ik hem maar contact gestoord maar goed
of ditquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat jij waarschijnlijk gewoon een puisterige puber uit loppersum bent en jezelf voor doet als een gebruinde jonge god die op Malta woont
Moet Huppel maar niet zo'n sociaal iemand zijn.quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moet Huppel maar niet zo'n sociaal iemand zijn.
Oh kutjequote:Op donderdag 31 mei 2012 14:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat jij waarschijnlijk gewoon een puisterige puber uit loppersum bent en jezelf voor doet als een gebruinde jonge god die op Malta woont
Mijn moeder zegt altijd dat ik speciaal benquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:03 schreef Patje1987 het volgende:
Contactgestoord is iets anders hier, ik ga met contacten om die gestoord zijn. Ik noem een Steven bijvoorbeeld.
Als dat geen batsen gaat worden!quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:03 schreef Patje1987 het volgende:
Contactgestoord is iets anders hier, ik ga met contacten om die gestoord zijn. Ik noem een Steven bijvoorbeeld.
heee, je was vorige week nog bij mijquote:
Ik zeg toch bijna? Sinds zondag.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
heee, je was vorige week nog bij mij
oh okequote:
Wayfarerquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:09 schreef Barbusse het volgende:
Zal ik nu een Ray ban Wayfarer kopen of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Die zijn ook tof, maar in 99% te groot..... Daarnaast, Wayfarer staat goed met een kostuumquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wayfarer. Ben jij niet meer een Aviator type?
quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:11 schreef El_Matador het volgende:
![]()
![]()
![]()
De opa van de kennis van kree is dood...TR gemacht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Doen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die zijn ook tof, maar in 99% te groot..... Daarnaast, Wayfarer staat goed met een kostuum![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb een fake Ray Ban, er staat Ray Ben op.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:09 schreef Barbusse het volgende:
Zal ik nu een Ray ban Wayfarer kopen of niet?
Ik heb een Aviator, broertje Wayfarer maar vind ik niet mooi. Ik ga er nog 1 bijkopen voor als deze stuk gaat of kwijt gaatquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wayfarer. Ben jij niet meer een Aviator type?
Nop nog nooit mee gemaakt inderdaad.quote:
Gewoon zuinig op zijn, de Ray ban die ik nu heb gaat al ruim 15 jaar mee.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb een Aviator, broertje Wayfarer maar vind ik niet mooi. Ik ga er nog 1 bijkopen voor als deze stuk gaat of kwijt gaat
Ben er ook zuinig op maar heb er liever 1 in de auto liggenquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon zuinig op zijn, de Ray ban die ik nu heb gaat al ruim 15 jaar mee.
Ik vind Aviators toffer, maar in combo met kostuum is deze wel beter denk ik ook.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die zijn ook tof, maar in 99% te groot..... Daarnaast, Wayfarer staat goed met een kostuum![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja, een goede zonnebril voor tijdens het autorijden is best verstandigquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ben er ook zuinig op maar heb er liever 1 in de auto liggen
Moet alleen pootje aandraaien want die is een beetje los geraakt.
Oke, drie vrouwen op rij.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:18 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik vind Aviators toffer, maar in combo met kostuum is deze wel beter denk ik ook.
ik heb er ook maar 1. maar komt ook omdat die op sterkte is.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon zuinig op zijn, de Ray ban die ik nu heb gaat al ruim 15 jaar mee.
Op sterkte? Dan zou ik er nog 3x zo zuinig op zijnquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:20 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb er ook maar 1. maar komt ook omdat die op sterkte is.
ook ray ban, weet niet welke. zoiets als die wayfarer, maar dan wat groter.
Ik heb zelf neppe Wayfarers en die gepimpt tot Daft Punk Wayfarers.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oke, drie vrouwen op rij.![]()
* Barbusse gaat zo Wayfarers halen
Dank voor het advies jullie
Geen idee, mijn ogen zijn primaquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:21 schreef Lokasenna het volgende:
Wat doen ze allemaal als je je ogen laat testen, weten jullie dat?
Hahaha, coolquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb zelf neppe Wayfarers en die gepimpt tot Daft Punk Wayfarers.
Dus die pootjes ondergekliederd enzo.
gebruik hem alleen in de auto eigenlijk, anders moet ik mijn gewone bril mee sjouwen. hekel aan.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op sterkte? Dan zou ik er nog 3x zo zuinig op zijn
Op vakantie gaan naar Spanje met een lege koffer, heb ik een paar keer gedaanquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:22 schreef Myraela het volgende:
Ik wil de neppe in alle mogelijk kleurtjes.
Ik heb 4 neppers, bruin, roze, witte bloemen, mayaprintquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:22 schreef Myraela het volgende:
Ik wil de neppe in alle mogelijk kleurtjes.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen idee, mijn ogen zijn prima
[..]
Hahaha, cool
Alleen nog keertje sealen, maar heb geen goed spul daarvoor nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En bij terugkomst zat er een staatsschuld in?quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op vakantie gaan naar Spanje met een lege koffer, heb ik een paar keer gedaan
quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]Tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen nog keertje sealen, maar heb geen goed spul daarvoor nog.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:23 schreef El_Matador het volgende:
ik breek zonnebrillen sneller dan vrouwenharten, dus geen Ray Barbs hier....
Ik heb ook nog nooit een zonnebril gebroken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:23 schreef El_Matador het volgende:
ik breek zonnebrillen sneller dan vrouwenharten, dus geen Ray Barbs hier....
[..]dat ziet er wel cool uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen nog keertje sealen, maar heb geen goed spul daarvoor nog.
creatief hoor, jongedame.![]()
[..]NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen nog keertje sealen, maar heb geen goed spul daarvoor nog.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
ik moest in een apparaat kijken.... niks meer niks minder.... was met 5 minuten weer buitenquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:21 schreef Lokasenna het volgende:
Wat doen ze allemaal als je je ogen laat testen, weten jullie dat?
Oh dat scheelt. Ik moet het doen op advies van mijn rij-instructeurquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:26 schreef rival het volgende:
[..]
ik moest in een apparaat kijken.... niks meer niks minder.... was met 5 minuten weer buiten
met vrouwen zal ik dat proberen. met zonnebrillen is dat onmogelijk. die stop je snel in jaszakken enzo.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]Je moet wat zuiniger met beide omgaan, cabron
ik breek hem, wacht 2 maanden om een gerepareerde terug te krijgen, en breek hem diezelfde dag weerquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit een zonnebril gebroken.
dit.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:26 schreef dawg het volgende:
[..]
dat ziet er wel cool uit.
creatief hoor, jongedame.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh dat scheelt. Ik moet het doen op advies van mijn rij-instructeur
Wat flauw, dat oude omaatje had iedereen over het hoofd gezien op dat zebrapadquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou, met de UV-ratings hier is het wel zaak om een goede te kopen. Anders ben je redelijk snel een cool uitziende halve blinde.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:29 schreef El_Matador het volgende:
zonnebrillen koop je op straat. heb je ook meer mogelijkheid om af te wisselen.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:28 schreef rival het volgende:
[..]
ik breek hem, wacht 2 maanden om een gerepareerde terug te krijgen, en breek hem diezelfde dag weer
Had ik ook.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
ging er iets mis? of viel het hem op dat je de borden zo laat zag?quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik mag nog niet vrij rondrijden, dus vrees niet.
En terecht.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had ik ook.
Sindsdien heb ik een bril
Ben er wel blij mee hoor. Zeker als ik lange stukken moet rijden!quote:
Lekker ding ben je ookquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
nee het staat 2-3 in de "voordeel" van de telefoons
quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
nee het staat 2-3 in de "voordeel" van de telefoons
Ik kijk niet zo ver vooruit en ben daardoor aan de late kant met beslissingen nemen. Het is niet heel erg ofzo, ik heb geen fietsers geschept ofzoquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
ging er iets mis? of viel het hem op dat je de borden zo laat zag?
nou snel ff doen danquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kijk niet zo ver vooruit en ben daardoor aan de late kant met beslissingen nemen. Het is niet heel erg ofzo, ik heb geen fietsers geschept ofzo
Maar volgens hem kan ik het best laten testen of het met mijn gezichtsvermogen te maken heeft of dat ik gewoon beter uit mn doppen moet kijken.
True, lijkt me niet handig om zonder bril of lenzen in de auto te zitten. Ik heb ook lenzen, zonder die dingen zie ik echt niksquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben er wel blij mee hoor. Zeker als ik lange stukken moet rijden!
Dan zou ik het zeker doen ja, gewoon om zeker te weten.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kijk niet zo ver vooruit en ben daardoor aan de late kant met beslissingen nemen. Het is niet heel erg ofzo, ik heb geen fietsers geschept ofzo
Maar volgens hem kan ik het best laten testen of het met mijn gezichtsvermogen te maken heeft of dat ik gewoon beter uit mn doppen moet kijken.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:39 schreef Barbusse het volgende:
Foute combinatie, ik zit sites af te zoeken naar kostuums en zonnebrillen, onderwijl naar James Bond muziek luisterend. Mijn credit card zingt nu bijna letterlijk 'the world is not enough'.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:39 schreef Barbusse het volgende:
Foute combinatie, ik zit sites af te zoeken naar kostuums en zonnebrillen, onderwijl naar James Bond muziek luisterend. Mijn credit card zingt nu bijna letterlijk 'the world is not enough'.
Mijn bank zingt "almost maxed out, little bitch!'.quote:
Mjah uhm tjah volgende maand dan maar?quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn bank zingt "almost maxed out, little bitch!'.
Je credit card bedoel je?quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn bank zingt "almost maxed out, little bitch!'.
Ik heb net 400 euro betaald en ben één dag na mijn salaris weer arm. En morgen nog zorgverzekeringquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:45 schreef kree het volgende:
owh kut en huur nog over maken, daar gaan m'n zuur verdiende centjes weer voor dit stinkhok
Wat een kut dag
ik zal er een paar meenemen voor julliequote:In de Oekrainse cultuur is de kunst van het aantrekken van een man meer ontwikkeld en flirterig gedrag wordt over het algemeen positief beoordeeld.
In de Oekrainse steden wordt over het algemeen een vrouw (in het bijzonder in de vruchtbare leeftijd) afgekeurd wanneer zij overgewicht heeft, zich niet goed verzorgt, of zich timide gedraagt. (jammer dat deze verwachting niet van toepassing is voor Oekrainse mannen).
De meeste Oekrainse vrouwen zijn vaak te voet onderweg en daarom alleen al moeten zij er stralend en flatteus uitzien, zelfs als ze overgewicht hebben. Ook het ongezonde fastfood en het veel te zoete en vette eten, komt minder vaak voor dan in het Westen. Echter, helaas is in 2010 gebleken dat de moderne voedingsindustrie steeds meer Oekrainers dik maakt.
Spontaniteit, emotionaliteit en een zorgeloze en humoristische instelling worden zeer gewaardeerd in de Oekrainse en Russische stedelijke cultuur.
Oekrainse vrouwen worden niet gehinderd door preutsheid, morele verboden, of een onvermogen om dingen te licht op te vatten.
De kwelling, verwarring en paranoïde opstelling tegenover de seksuele rol van de vrouw, zoals die van sommige westerse landen, in het bijzonder de Verenigde Staten, kent men in Oekraine niet. Openlijk sexy zijn wordt door mannen als positief beschouwd.
Waarschijnlijk identificeren Oekrainse vrouwen zich minder met hun carrière en voelen het niet als een dwingende noodzaak om onafhankelijk van mannen te zijn.
Over het algemeen zijn ze meer vertrouwd met typisch vrouwelijke rollen en ze hebben ook niet de behoefte om met succes te concurreren met mannen, of ze zelfs te overtreffen
ik ben al door mijn vakantiegeld heen, ik vertrek dit weekend pasquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb net 400 euro betaald en ben één dag na mijn salaris weer arm. En morgen nog zorgverzekering
Het klinkt als een tof land.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:47 schreef rival het volgende:
[..]
ik zal er een paar meenemen voor jullie
In welke munteenheid?quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:48 schreef El_Matador het volgende:
ik betaal 100.000 aan maandelijkse huur voor 110 m2.
kut is dat he, zucht ik heb nog wel wat, maar de centjes gaan hard ineens.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb net 400 euro betaald en ben één dag na mijn salaris weer arm. En morgen nog zorgverzekering
het klopt wat er gezegd wordt. jij gaat naar het ek? goeie keus.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:47 schreef rival het volgende:
[..]
Stinkhok? Kutdag?quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:45 schreef kree het volgende:
owh kut en huur nog over maken, daar gaan m'n zuur verdiende centjes weer voor dit stinkhok
Wat een kut dag
Ik heb ook nog wel wat, maar ik moet ook nog op vakantie en verdien dan dus niks en geef wel veel uit, dus wat ik nu heb moet ik eigenlijk daarvoor bewaren... Dat wordt anderhalve maand saai zuinig leven dus.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:49 schreef kree het volgende:
[..]
kut is dat he, zucht ik heb nog wel wat, maar de centjes gaan hard ineens.
COPquote:
Livestream zodat ik zelf een paar uit kan zoeken?quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:47 schreef rival het volgende:
[..]
quote:
we gaan het zien, ik heb er zin in in ieder gevalquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
het klopt wat er gezegd wordt. jij gaat naar het ek? goeie keus.
Ik ben al voorzien, maar bedankt voor het aanbod.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:47 schreef rival het volgende:
[..]
ik zal een bestelsite opzettenquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Livestream zodat ik zelf een paar uit kan zoeken?
Achujanna!quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:51 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
we gaan het zien, ik heb er zin in in ieder geval
Kut geslapen, kut wakker geworden, en stinkzoldertje hier met luidruchtige polen onder mequote:
Ik wil nog een keer naar Oekraine, en liefst naar Odessa.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:51 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
we gaan het zien, ik heb er zin in in ieder geval
Jij bent echt ondankbaar over je woonruimte zeg.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:52 schreef kree het volgende:
[..]
Kut geslapen, kut wakker geworden, en stinkzoldertje hier met luidruchtige polen onder me
Nou genoeg geklaagd weer van mijn kant af, ik ga zo afscheid nemen van mn negeroom uit Sierra Leone (nog een drama verhaal, mochten jullie het nog willen horen)
Nah van mij mag het morgen worden, haha
Ja!quote:
vakantie droom ik alleen nog van.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel wat, maar ik moet ook nog op vakantie en verdien dan dus niks en geef wel veel uit, dus wat ik nu heb moet ik eigenlijk daarvoor bewaren... Dat wordt anderhalve maand saai zuinig leven dus.
Wat voor werk doe je?quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja!
en dat met 7750 USD netto per maand
Ben je al aan het solliciteren?quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:53 schreef kree het volgende:
[..]
vakantie droom ik alleen nog van.
Zal hem wel effe niet worden denk, hoop maar op nieuwe woonruimte en vandaar af eens verder kijken
(en oh ja een baan waar ik wel een contract heb)
Ben een beetje in een negatieve bui, sorry
Dat is 43 euro als ik het goed heb?quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:48 schreef El_Matador het volgende:
ik betaal 100.000 aan maandelijkse huur voor 110 m2.
ik leer mijn klanten zoeken naar het zwarte goud...quote:
klopt ben blij dat ik wat heb, maar tevreden niet echtquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij bent echt ondankbaar over je woonruimte zeg.
zoeken vooral maar om eerlijk te zijn ben er niet echt actief mee nog.quote:
Jep.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is 43 euro als ik het goed heb?
Klinkt alsof je behoefte hebt aan een financieel adviseur.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ik leer mijn klanten zoeken naar het zwarte goud...
Defuck manquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jep.
Was 39 toen ik er ging wonen.
En dan hebben ze het hier over scheef hurenquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jep.
Was 39 toen ik er ging wonen.
En een barmanquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Klinkt alsof je behoefte hebt aan een financieel adviseur.
op persoonlijk vlak wel. ik betaal je 8 BBQs en 4 bitches per maand, deal?quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Klinkt alsof je behoefte hebt aan een financieel adviseur.
Wat heb je daarvoor moeten leren?quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ik leer mijn klanten zoeken naar het zwarte goud...
Met Mata en mij is die barman in ieder geval gegarandeerd van omzet.quote:
Waar besteed je die 7750 USD per maand aan dan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
op persoonlijk vlak wel. ik betaal je 8 BBQs en 4 bitches per maand, deal?
quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan hebben ze het hier over scheef huren
Nee. Want daarvan kan ik niet beginnen te investeren in mijn hobby. Valt me een beetje tegen Mata.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
op persoonlijk vlak wel. ik betaal je 8 BBQs en 4 bitches per maand, deal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |