SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hopen dat het nu goed gaat
Alsof je toen een eeuwigheid droog stondquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook toen ik er 4 had werd ik er niet depri van hoor
Zo voelde het welquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Alsof je toen een eeuwigheid droog stond
Waar vis jij ergens dan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo voelde het wel![]()
Als je al een jaar of 8 standaard 0 pandapunten hebt dan is 4 opeens veel hoor
Even quoten hoorquote:
Nee, totaal niet. Hij is wel kut af te halen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:28 schreef Unfckingtitled het volgende: [..] Jij hebt mad as a hatter?
![]()
![]()
Dikt ie niet heel erg in bij jou?
Ik heb een naamtopic, dus eigenlijk hoef ik hier niet meer te posten toch?quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:31 schreef kutkloon7 het volgende:
Iedereen wacht tot Barbusse iets post?
Nou nee 2 relaties gehad en sinds anderhalf jaar single en toen had ik vrijwel direct een fuckbuddyquote:
Maar maar maar dan mis ik je als je niks zegtquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb een naamtopic, dus eigenlijk hoef ik hier niet meer te posten toch?
Maar we moeten je wel quoten natuurlijk.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb een naamtopic, dus eigenlijk hoef ik hier niet meer te posten toch?
Ohquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar maar maar dan mis ik je als je niks zegt
Moet ook maar zoiets beginnen, maar ik heb een gebrek aan kennis.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou nee 2 relaties gehad en sinds anderhalf jaar single en toen had ik vrijwel direct een fuckbuddy
Heb je kennis nodig om een fuckbuddy te krijgen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moet ook maar zoiets beginnen, maar ik heb een gebrek aan kennis.
Kennis is ook geen vereiste voor een fuckbuddyquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moet ook maar zoiets beginnen, maar ik heb een gebrek aan kennis.
Hij bedoelt dat hij niemand kentquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je kennis nodig om een fuckbuddy te krijgen?
Mjah ik mis de mooie dagen. Heb ook wel behoefte om weer in een park een biertje te nuttigenquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:34 schreef charmed_angel het volgende:
Nou het oppassen was geweldig
Komt me andere nichtje opeens binnen, damn die had toch ook gewoon kunnen oppassen
Zo even eten en dan zonnebankenHet is toch kut weer
Dude....quote:
Ja, mbt het krijgen van een fuckbuddy of komen ze spontaan voor je voeten vallen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je kennis nodig om een fuckbuddy te krijgen?
Ja zekerquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ik mis de mooie dagen. Heb ook wel behoefte om weer in een park een biertje te nuttigen
Oh beter! Ja glitters he, er zijn wel een paar trucjes voor. Je hebt van die potjes bij kruidvat om kunstnagels te verwijderen, dat is een soort potje waar je je vinger een paar seconden in laat weken, dat gaat veel makkelijker.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Hij is wel kut af te halen.
Bij mij welquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, mbt het krijgen van een fuckbuddy of komen ze spontaan voor je voeten vallen?
Als ze omvallen heb je teveel ghb in het drankje gedaanquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, mbt het krijgen van een fuckbuddy of komen ze spontaan voor je voeten vallen?
Volgende keer toch maar overdag naar het park gaan en dan niet in de schaduw gaan zitten. Ben gewoon totaal niet verkleurdquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja zekerMaar wel als het weer zo warm is
Neuken?quote:
Sommige vrienden van me neuken hun ex nog wel eens.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ze omvallen heb je teveel ghb in het drankje gedaan
Jij hebt geen tieten, dan is het sowieso al moeilijker!quote:
Ja, die heb ik idd. Maar het blijft kutquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh beter! Ja glitters he, er zijn wel een paar trucjes voor. Je hebt van die potjes bij kruidvat om kunstnagels te verwijderen, dat is een soort potje waar je je vinger een paar seconden in laat weken, dat gaat veel makkelijker.
Of dit:
http://www.pinkypolish.nl(...)agellak-verwijderen/
Onzinquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt geen tieten, dan is het sowieso al moeilijker!
Ja rustig aan jij!!quote:
Gewoon een hele middag, daarna BBQen en dan lekker doorgaan tot midden in de nachtquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgende keer toch maar overdag naar het park gaan en dan niet in de schaduw gaan zitten. Ben gewoon totaal niet verkleurd
Sounds like a very good plan!!quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gewoon een hele middag, daarna BBQen en dan lekker doorgaan tot midden in de nacht
Ok, okquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja rustig aan jij!!
Ik ben bijna klaar met dat vliegveld bouwen!
Nog nooit meegemaakt zeker?quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:34 schreef ook_gek het volgende:
Wat is er geil aan een spuitende kut dan mur?
Moet je ook doen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:36 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Sommige vrienden van me neuken hun ex nog wel eens.
Oh mwhehe, ja ik draag om die reden ook niet heel vaak glitters.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die heb ik idd. Maar het blijft kut.
Moeilijk impliceert dat je er toch wél kennis voor nodig hebt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt geen tieten, dan is het sowieso al moeilijker!
Dat vind de nieuwe vriend van mijn ex niet goed.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:36 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Sommige vrienden van me neuken hun ex nog wel eens.
met deze denkwijze blijf je de rest van je leven maagdquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moet je ook doen.
De ex van sommige vrienden van je neuken.
Dan helpt het als je zelf ook een beetje leuk bentquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moeilijk impliceert dat je er toch wél kennis voor nodig hebt.
Maar hey, hoe zorg je ervoor dat je een een leuk ogend meisje apart neemt in haar / jouw huis?
Bij mij heeft vragen wel eens geholpen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moeilijk impliceert dat je er toch wél kennis voor nodig hebt.
Maar hey, hoe zorg je ervoor dat je een een leuk ogend meisje apart neemt in haar / jouw huis?
quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
met deze denkwijze blijf je de rest van je leven maagd
hey psst... ik ga je nu een tip geven waar je echt iets aan hebt!quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:39 schreef kingtoppie het volgende:
daar heb jij toch niks mee te makenquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat vind de nieuwe vriend van mijn ex niet goed.
Klote is dat hequote:Op donderdag 31 mei 2012 13:40 schreef rival het volgende:
[..]
hey psst... ik ga je nu een tip geven waar je echt iets aan hebt!
Bij elk meisje werkt dat anders, ik heb namelijk iets raars ontdekt, ze zijn niet allemaal exact hetzelfde
Bij mij wel.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:40 schreef rival het volgende:
[..]
Bij elk meisje werkt dat anders, ik heb namelijk iets raars ontdekt, ze zijn niet allemaal exact hetzelfde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GODVERDOMME ZO WORDT HET TOCH ALLEMAAL VEEL TE MOEILIJK.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:40 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
met deze denkwijze blijf je de rest van je leven maagd
Misschien een idee, helaas zijn er weinig mogelijke ''slachtoffers'' in mijn wereld die ik uberhaupt zou willen vragen, laat staan dat ze er ''ja'' op zouden antwoorden.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bij mij heeft vragen wel eens geholpen.
Het is zo simpel hequote:Op donderdag 31 mei 2012 13:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bij mij heeft vragen wel eens geholpen.
Met een vertrokken gezicht grijpend naar hun kontgaatje?quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bij mij wel.
Ze liggen er altijd exact hetzelfde bij.
Goeie.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moet je ook doen.
Niet?quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:40 schreef rival het volgende:
[..]
Chloroform werkt bij ieder meisje wel geloof ik.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:40 schreef rival het volgende:
[..]
Nu ben je wel chromosomelijk aan het dramaqueenen hoor.....quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:41 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
GODVERDOMME ZO WORDT HET TOCH ALLEMAAL VEEL TE MOEILIJK.
Ok.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moet je ook doen.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bij mij wel.
Ze liggen er altijd exact hetzelfde bij.In jouw geval is dat met haar linkerbeen in de ene hoek van de kamer en haar hoofd in de andere.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd een soort van Twister spelen op de slaapkamer van Mur.
Ik moet echt stoppen met het posten in 4 sc's tegelijkquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:42 schreef charmed_angel het volgende:
Top 100 van woensdag 30 mei 2012
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 511 stevenmac26
003. 425 Samzz
004. 417 -Miauw-
005. 397 charmed_angel
007. 297 Huppelmuts
Oeps... we zijn goed vertegenwoordigd in de top 7
Ik hoop dat Mur niet zo'n grote kamer heeft.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In jouw geval is dat met haar linkerbeen in de ene hoek van de kamer en haar hoofd in de andere.
Altijd een soort van Twister spelen op de slaapkamer van Mur.
Ik snap het moeilijke ervan ook niet zoquote:
Neen, met die doffe ogen en bloederige bek.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:41 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Met een vertrokken gezicht grijpend naar hun kontgaatje?
Ghehequote:Op donderdag 31 mei 2012 13:42 schreef charmed_angel het volgende:
Top 100 van woensdag 30 mei 2012
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 511 stevenmac26
003. 425 Samzz
004. 417 -Miauw-
005. 397 charmed_angel
007. 297 Huppelmuts
Oeps... we zijn goed vertegenwoordigd in de top 7
Dan moet je je wereld vergroten.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien een idee, helaas zijn er weinig mogelijke ''slachtoffers'' in mijn wereld die ik uberhaupt zou willen vragen, laat staan dat ze er ''ja'' op zouden antwoorden.
Niet weten hoe Mur de liefde bedrijftquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:43 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Mur niet zo'n grote kamer heeft.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik snap het moeilijke ervan ook niet zo
Hebben jullie zo een bruisend sociaal leven, komen jullie iedere week minimaal 2 leuke mannen/vrouwen tegen die je wel mee naar huis zou willen nemen? Zeggen ze daar standaard ja op?quote:
"Wat doe jij vanavond?" << Die doet het ook wel leukquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik snap het moeilijke ervan ook niet zo
Ja dit dusquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik moet echt stoppen met het posten in 4 sc's tegelijk
Maar wel gezelligquote:
Hoi Ted Bundy.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Neen, met die doffe ogen en bloederige bek.
Nee sorry, nergens last van.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:44 schreef formerjellybean het volgende:
Iemand anders ook last met berichten plaatsen hij is heel erg traag
quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet weten hoe Mur de liefde bedrijft
Ik begrijp het al, laat maar.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Neen, met die doffe ogen en bloederige bek.
Ik niet.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:44 schreef formerjellybean het volgende:
Iemand anders ook last met berichten plaatsen hij is heel erg traag
Wel meerquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie zo een bruisend sociaal leven, komen jullie iedere week minimaal 2 leuke mannen/vrouwen tegen die je wel mee naar huis zou willen nemen? Zeggen ze daar standaard ja op?
Ik geloof dat ze de stream van rotten.com hebben gehaald.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet weten hoe Mur de liefde bedrijft
Ja. En nee.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie zo een bruisend sociaal leven, komen jullie iedere week minimaal 2 leuke mannen/vrouwen tegen die je wel mee naar huis zou willen nemen? Zeggen ze daar standaard ja op?
quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
"Wie doe jij vanavond?" << Die doet het ook wel leuk
Neuh.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |