Die beachtennissen niet meer hoor boeler.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Van die wijven die over hun eigen tieten struikelen, nou lekker hoor
ja toch manquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is een hint jonge..
Morgen langsgaan en der een keer goed anaal vernederen!
Ze doet 't er omquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:26 schreef kapiteintje het volgende:
Zit hier lekker op 't gemakje te studeren. Besluit m'n overbuurvrouw in de flat hier tegenover zich even rustig om te kleden voor het raam.
Broek gaat uit, t-shirt gaat uit, BH gaat uit, tot ze alleen nog in haar slipje voor 't raam staat. (omgedraaid helaas, maar toch). Lekker op 't dooie gemakje een nieuwe BH zoeken en aantrekken.
Boy oh boy.
fuck niet met mijn 2 konijnen kutboerquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tegelijkertijd op de barbecue gegooid? Jij had vast honger.
Den Boschquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kom den vechten bij bioscoop in Den Bosch, pats pats op die oogjes.
Echt mietje jij pfff.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Den Bosch. kom naar Eindhoven dan.. ik ga niet naar Denbo fietsten.
JIJ HEBT 2 DOOIE KONIJNEN .. NANANA ze zijn opgevreten door wormen en maden.. nomnom piece by piece, ze vreten jouw kutbeesten opquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
fuck niet met mijn 2 konijnen kutboer
zijn al 2jaar dood en zijn gewoon de groene kliko in gegaan, de tijd van dieren begraven in de tuin heb ik ook wel weer gehadquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
JIJ HEBT 2 DOOIE KONIJNEN .. NANANA ze zijn opgevreten door wormen en maden.. nomnom piece by piece, ze vreten jouw kutbeesten op
JA MAAR HIJ BEGON.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:50 schreef Jojoortje het volgende:
Dat geleuter ging in dit topic echt nergens over. Van beide kanten niet.
Waar heb jij het nou weer overquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:50 schreef Jojoortje het volgende:
Dat geleuter ging in dit topic echt nergens over. Van beide kanten niet.
Ja, we hebben hier ook discussies gehad..quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over
Alsof het hier ooit wel echt ergens over gegaan is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |