Tegelijkertijd op de barbecue gegooid? Jij had vast honger.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
altijd kut wanneer honden doodgaan
geen ervaring mee verder, wel dat fluffy en nijntje, mijn 2 konijntjes die ik al 5jaar had op dezelfde dag dood gingen
quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tegelijkertijd op de barbecue gegooid? Jij had vast honger.
Watskeburt?quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Madame Paon... Pisveers nu weer een rellende Fa ben er wel klaarmee..
Ok nice.quote:
Ok nice.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
FA komt binnen en wil zijn dagelijkse dosis internet aandacht. En die heeft hij gekregen.
steven heeft verteld dat ie zijn huisdieren op de bbq heeft lopen braden.quote:
Picsquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:26 schreef kapiteintje het volgende:
Zit hier lekker op 't gemakje te studeren. Besluit m'n overbuurvrouw in de flat hier tegenover zich even rustig om te kleden voor het raam.
Broek gaat uit, t-shirt gaat uit, BH gaat uit, tot ze alleen nog in haar slipje voor 't raam staat. (omgedraaid helaas, maar toch). Lekker op 't dooie gemakje een nieuwe BH zoeken en aantrekken.
Boy oh boy.
Pics jongequote:Op donderdag 31 mei 2012 17:26 schreef kapiteintje het volgende:
Zit hier lekker op 't gemakje te studeren. Besluit m'n overbuurvrouw in de flat hier tegenover zich even rustig om te kleden voor het raam.
Broek gaat uit, t-shirt gaat uit, BH gaat uit, tot ze alleen nog in haar slipje voor 't raam staat. (omgedraaid helaas, maar toch). Lekker op 't dooie gemakje een nieuwe BH zoeken en aantrekken.
Boy oh boy.
Dan ist niet gebeurd hé!quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb een oude Nokia en m'n fotocamera had ik niet op tijd.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:26 schreef kapiteintje het volgende:
Boy oh boy.
Ik heb wel vaker in m'n leven tieten gezien hoor. Mag ik je er even aan herinneren dat ik praktisch naast het strand woonde vroeger. Deze boy is opgegroeid tussen de beachtennisende topless dames.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:27 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Dit niet standaard bij je raam hebben staan..
Van die wijven die over hun eigen tieten struikelen, nou lekker hoorquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker in m'n leven tieten gezien hoor. Mag ik je er even aan herinneren dat ik praktisch naast het strand woonde vroeger. Deze boy is opgegroeid tussen de beachtennisende topless dames.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zal je zeggen dat ik gister bijna hetzelfde hadquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:26 schreef kapiteintje het volgende:
Boy oh boy.
Dat is een hint jonge..quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik zal je zeggen dat ik gister bijna hetzelfde hadde overbuurvrouw liep lekker te paraderen in der bh toen ik aan het afwassen was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |