Ze doen maar. Kunnen de modjes weer hun mouwen opstropen om alle troep uit de clubtopics te houden en minder posts en views. Win win situatie he.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nog ff en deze sc wordt gesloten
Dan zitten we allemaal te SC'en in de clubtopics,quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan komt iedereen naar het Feijenoordtopic denk ikquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze doen maar. Kunnen de modjes weer hun mouwen opstropen om alle troep uit de clubtopics te houden en minder posts en views. Win win situatie he.
ze hebben ons udowu al ontnomen stevenquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat zal mij aan mijn reet roesten eerlijk gezegdquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ze hebben ons udowu al ontnomen steven
Straks posten we automatisch alleen maar:quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ze hebben ons udowu al ontnomen steven
het doet je wel wat man.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat zal mij aan mijn reet roesten eerlijk gezegd
En wie smeer ik een ban aan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, ik wil gewone en normale SC zonder een FA die hier even komt paraderen en tof doen omdat hij een van onze vaste users op valse gronden een ban aansmeert.
nee, echt nietquote:
je mag het best aangeven. snachts was het er bijna altijd wel druk.quote:
ja dus?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je mag het best aangeven. snachts was het er bijna altijd wel druk.
okay man, richt je agressie maar weer op netsplitter.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja dus?
Dat houdt niet in dat het mij ook maar een moer kan schelen man
quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
okay man, richt je agressie maar weer op netsplitter.
quote:
quote:
Hoi.quote:
Dat was een hele lieve Labrador.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:56 schreef Geo4kant het volgende:
Wie is was Koof? Je huisdier? Je favoriete Dolfijn uit het dolfinarium die overleden is?
altijd kut wanneer honden doodgaanquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat was een hele lieve Labrador.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:00 schreef Tjacka het volgende:
Lieve netsplitter zou je hmf zijn ban misschien willen verlengen?
Alvast bedankt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |