crewbashquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
de forummongooltag van steven kan overgeplaatst worden
en steven zijn e-status ontnemen? beter van niequote:Op donderdag 31 mei 2012 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
de forummongooltag van steven kan overgeplaatst worden
Typisch is geen crew.quote:
"e status?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
en steven zijn e-status ontnemen? beter van nie
quote:
ja e-status, e-penis, e-mail, e-dolfijn.quote:
Ja en?quote:
Ik kan niet wachten.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:07 schreef kapiteintje het volgende:
Netsplitter. Ik ga nu weg. Als ik over 1,5 uur terugkom en je bent er nog steeds dan post ik een dolfijnenplaatje.
Gast rot eens een eind op man. Je hebt je internet aandacht hier wel weer gehad.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ja en?
Jij quote Typisch met de vermelding dat het tagje overgezet kan worden.
Dan ga ik er van uit dat je bedoeld dat die tag naar Typisch kan.
Typisch snapt me. Typisch kent me. Typisch weet wie ik bedoel.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ja en?
Jij quote Typisch met de vermelding dat het tagje overgezet kan worden.
Dan ga ik er van uit dat je bedoeld dat die tag naar Typisch kan.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gast rot eens een eind op man. Je hebt je internet aandacht hier wel weer gehad.
20 en 14 en nu al echte boefjesquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Typisch snapt me. Typisch kent me. Typisch weet wie ik bedoel.
Typisch.
Een man.
Een woord.
Typisch
Internetboefjesquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[..]
20 en 14 en nu al echte boefjes
Wat ben jij voor debiele FA dan? Je komt hier bewust een topic op stelten zetten. Lekker tegenstrijdig met je taak als FA vind je niet? En anderen smeer je er een ban voor aan. Mafkees.quote:
Lok nou geen ban uit manquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat ben jij voor debiele FA dan? Je komt hier bewust een topic op stelten zetten. Lekker tegenstrijdig met je taak als FA vind je niet? Mafkees.
laat hem, hij wilt naar de eeuwige jachtvelden samen met hmf.quote:
Nee, ik wil gewone en normale SC zonder een FA die hier even komt paraderen en tof doen omdat hij een van onze vaste users op valse gronden een ban aansmeert.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
laat hem, hij wilt naar de eeuwige jachtvelden samen met hmf.
Wtf.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Typisch snapt me. Typisch kent me. Typisch weet wie ik bedoel.
Typisch.
Een man.
Een woord.
Typisch
nog ff en deze sc wordt geslotenquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, ik wil gewone en normale SC zonder een FA die hier even komt paraderen en tof doen omdat hij een van onze vaste users op valse gronden een ban aansmeert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |