quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:50 schreef Vlindur het volgende:
Gezocht:
De slaapzak 70 cm is te kort en de 90 cm is te lang. Ik ben op zoek naar een tussenmaat! Heeft iemand nog een zomerzakje over?
Maar als je nog niets weet verder, zal je dan niet even wachten met inslaan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:24 schreef MeNicole2 het volgende:
En ik dus naar een babynestje voor in een duobuggy!
Nee want dan heb ik hem nodig voor het broertje of zusje van mijn oppaskindje. Dus nodig hebben we hem toch!!quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar als je nog niets weet verder, zal je dan niet even wachten met inslaan?
Heb je een foto?quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Vlindur ik heb een 80cm nog. Het is niet zo dun als een lakentje maar wel katoen zonder mouwen.
Truetrue...quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:12 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Heb je een foto?
Linda, ik denk als die van DML wat is dat dat makkelijker isOf heb je nog leuke kleren te klein?
Heb jij wel genoeg kastruimte joh?quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:19 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb voor lex 19 shirtjes korte mouw en 17 l. mouw
Ah wel neequote:Op donderdag 31 mei 2012 14:44 schreef mefke79 het volgende:
Vlindur, die van mij moeten zelf ook nog kleren aan he.
Nou, denk aan mij!quote:Ik ga er maandag aan beginnen, het uitzoeken dus. En dat is nogal een klus. Wat wel handig is, vanaf nu is alles wat Tienus niet meer past meteen rijp voor verkoop.
nee, alleen deze 2 nog. Ze zijn niet eens zo vaak gedragen omdat Eva rond die tijd overging op ondergoed (broekje hemdje bedoel ik)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |