SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hopen dat het nu goed gaatAut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:
Maar het gaat gewoon niet fout!!quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:54 schreef Myraela het volgende:
Maar kei spannend.Want dus eerst ontkleuren en dan word het hopelijk heel erg fel.
Als het fout gaat gooi ik er zwart overheen.
Hey chick, als wij gaan borrelen waar dan?quote:
Waar zijn de pics?quote:
Dat is vast een heel goede filmquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kijk nu naar Steven Seagal Lawman ofzo
Het is een serie schatquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is vast een heel goede film
Damn, dit wordt een lange dag
De mijne is ook roodquote:
De bedrading was het "probleem" toch?quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:04 schreef rival het volgende:
[..]
mijn zwarte krijg ik maar niet aan de praat
De deceptiequote:
Oh, een seriequote:Op donderdag 31 mei 2012 11:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is een serie schat![]()
Over Steven die naast acteur ook nog Deputy Sherrif is![]()
Hoezo lange dag?
Ja, best wel. Ik was er heilig van overtuigd dat ik de foto's op de laptop had staan. Not.quote:
Dat is mij ook wel eens gebeurdquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, best wel. Ik was er heilig van overtuigd dat ik de foto's op de laptop had staan. Not.
er ligt nu een nieuwe kabelboom in, en nog steeds IS de bedrading een probleemquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De bedrading was het "probleem" toch?
Ga je nou alweer aan de slag?quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:54 schreef Myraela het volgende:
Maar kei spannend.Want dus eerst ontkleuren en dan word het hopelijk heel erg fel.
Als het fout gaat gooi ik er zwart overheen.
Dat is mooi kut dan.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:14 schreef rival het volgende:
[..]
er ligt nu een nieuwe kabelboom in, en nog steeds IS de bedrading een probleem
Jij!!quote:
nu weet ik het ff niet meer...quote:
Hoe is het met u?quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:22 schreef screwloose het volgende:
Nog 1 nachtje slapen en dan 1e werkdag!![]()
Deel hieronder screws vreugde:
Dat gaat vast werken. In een hoekje huilen is net zo magisch als kaboutersquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
nu weet ik het ff niet meer...
er werkt nu iemand aan, maar die is geen expert oid....
wie weet is ie na mijn vakantie in orde, anders ga ik in een hoekje zitten huilen tot ie spontaan werkt
Autocorrect blijft leukquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:23 schreef Samzz het volgende:
Wat de neuk doet een special over zwanger worden in de Metro. Zijn ze helemaal achterlijk geworden of zo.
Hmmja maar ik moest even naar ziekenhuis, paps had hartfibrilatie. Maar niks aan de hand uiteindelijkquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe is het met u?
Ik dacht dat jij en flips afgelopen weekend ook (misschien) naar Rotterdam zouden komen? Of had ik dat helemaal verkeerd gezien?
Ik geef wel een kusje op de motorkap.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
wie weet is ie na mijn vakantie in orde, anders ga ik in een hoekje zitten huilen tot ie spontaan werkt
Oei dat is wel schrikken in eerste instantie natuurlijkquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:23 schreef screwloose het volgende:
[..]
Hmmja maar ik moest even naar ziekenhuis, paps had hartfibrilatie. Maar niks aan de hand uiteindelijk
Verder gaat het goed! En hoe gaat het met jou?
Er al een keer tegen aan geschopt?quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
Als dat werkt dan mag je dat ook wel bij mijn auto doen hoorquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben echt stom, waarom neem ik mijn telefoon op?? Grrrrr
Pffff aankleden dan maar en een uurtje op mijn nichtje en neefje passen....ik kan geen nee zeggen
Er wordt niet geschopt tegen geile BMW cabrio'squote:
Dat maak ik zelf wel uit hequote:Op donderdag 31 mei 2012 11:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er wordt niet geschopt tegen geile BMW cabrio's
BMW cabrioquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er wordt niet geschopt tegen geile BMW cabrio's
Okequote:Op donderdag 31 mei 2012 11:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als dat werkt dan mag je dat ook wel bij mijn auto doen hoor
Is goed. Riv maakt je af als je tegen zn cabrio schopt dus go your gangquote:
Met Rival als chauffeurquote:
Waarom heb ik mijne verkochtquote:
Ik zit te wachten tot seizoen 2 klaar is en dan ga ik die even uhm downloadenquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:27 schreef Samzz het volgende:
Oeh, het eerste seizoen van Game of Thrones is op dvd. Van de week even kopen.
Ik ga toch ook niet tegen Rival zijn cabrio schoppen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is goed. Riv maakt je af als je tegen zn cabrio schopt dus go your gang
Ja dat weet ik toch nietquote:
Jajaja nu al terugkrabbelen he. Je durft gewoon niet!!quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga toch ook niet tegen Rival zijn cabrio schoppen.
Maar stel dat ik een geile bmw cabrio in mijn bezit had gehad dan had ik zelf moeten weten of ik er tegen aan schop
Ik heb ook niks aan jou he?quote:
Ja wat moet ik dan zeggen?quote:
Ik ben alleen goed om vol te proppen met chemisch zaadquote:
Nu?quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben alleen goed om vol te proppen met chemisch zaad
Ik vind de serie zo goed, dat ik 'm op even wil.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit te wachten tot seizoen 2 klaar is en dan ga ik die even uhm downloaden
Kom danquote:
Oke, ik kom eraan.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:30 schreef rival het volgende:
[..]
dan zou mijn motor ook direct draaien dus het proberen waard
[..]
jageen resultaat.
Lieve schat, ik durf toch alles dat weet je toch.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jajaja nu al terugkrabbelen he. Je durft gewoon niet!!
Mjah ik wil hem ook maar dat komt nog welquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind de serie zo goed, dat ik 'm op even wil.
waarom niet?quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga toch ook niet tegen Rival zijn cabrio schoppen.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lieve schat, ik durf toch alles dat weet je toch.
* Huppelmuts gaat vast klaar liggenquote:
Nog steeds ziekjes?quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:32 schreef Myraela het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ik zit gewoon letterlijk te knikkebollen tijdens de les.
Alweer zo'n stomme autocorrectquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ik wil hem ook maar dat komt nog wel
Slaan!quote:
* screwloose kan huppels huis niet vindenquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts gaat vast klaar liggen
Aww arme jij!quote:
En als een ware man ben je zeker te koppig om de weg te vragenquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:33 schreef screwloose het volgende:
[..]
* screwloose kan huppels huis niet vinden
Mjah de nasleep zekerquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik voel me niet meer echt ziek, alleen erg moe en erg weinig kracht.
Sowieso! Mn navi kan je adres niet vindenquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En als een ware man ben je zeker te koppig om de weg te vragen
quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:33 schreef screwloose het volgende:
[..]
* screwloose kan huppels huis niet vinden
Gewoon de geur volgen!quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts gaat vast klaar liggen
Stomme naviquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:35 schreef screwloose het volgende:
[..]
Sowieso! Mn navi kan je adres niet vinden
Ik had gister eigenlijk wel even een biertje kunnen komen drinken, kwam langs je opquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
een ware man is niet koppig maar weet de weg gewoonquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Valt wel mee toch?quote:
Hebben wij niet ook al een keer ergens bij een pomp op een kaart staan gluren?quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:36 schreef rival het volgende:
[..]
een ware man is niet koppig maar weet de weg gewoon
En dan niet eens bier komen brengenquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had gister eigenlijk wel even een biertje kunnen komen drinken, kwam langs je op
ja, zodat ik de weg wistquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hebben wij niet ook al een keer ergens bij een pomp op een kaart staan gluren?
Ik stap gewoon op goed geluk mijn auto in. Soms gaat dat goed, meestal gaat dat fout. Dinsdag ging dat goed foutquote:
Dat had ik niet bijquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan niet eens bier komen brengen
Frisjesquote:
Sta je nogsteeds droog eig huppel?quote:
mijn vorige date heb ik telefonisch door Purm kunnen begeleidenquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik stap gewoon op goed geluk mijn auto in. Soms gaat dat goed, meestal gaat dat fout. Dinsdag ging dat goed fout
Uhmquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:39 schreef screwloose het volgende:
[..]
Sta je nogsteeds droog eig huppel?
Ik heb er anderhalf jaar over gedaan voor ik zonder te verdwalen bij Bart zn huis kwamquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:40 schreef rival het volgende:
[..]
mijn vorige date heb ik telefonisch door Purm kunnen begeleiden
Ik had gewoon een erg leuk weekend jaquote:
Zelfs als je aanwijzingen mee krijgt verdwaal jequote:Op donderdag 31 mei 2012 11:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik stap gewoon op goed geluk mijn auto in. Soms gaat dat goed, meestal gaat dat fout. Dinsdag ging dat goed fout
Stil nouquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zelfs als je aanwijzingen mee krijgt verdwaal je
quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had gewoon een erg leuk weekend ja
Wat?quote:
Ik ga toch niet vertellen welke standjes ik allemaal heb gedaan enzulksquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga toch niet vertellen welke standjes ik allemaal heb gedaan enzulks
Niet preuts. Sommige dingen hou ik gewoon graag voor mijzelfquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:45 schreef screwloose het volgende:
[..]![]()
Gaan we nou preuts doen? DM ze maar dan.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet preuts. Sommige dingen hou ik gewoon graag voor mijzelf
Wat voor lol beleef jij eraan als ik vertel dat ik bij wijze van de halve kamasutra heb afgewerkt?quote:
Misschien word ik daar wel heel geil vanquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat voor lol beleef jij eraan als ik vertel dat ik bij wijze van de halve kamasutra heb afgewerkt?
Ik vooral jaloersquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:48 schreef screwloose het volgende:
[..]
Misschien word ik daar wel heel geil van
Jij kan gewoon ff iemand bellenquote:
Oh. En ga je dan fappen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:48 schreef screwloose het volgende:
[..]
Misschien word ik daar wel heel geil van
Ghehe sorryquote:
Lekker stel hier bij elkaarquote:
Nee ik hang er een bel aan en zwaai de boel dan heen en weer.quote:
Nu ligt het op FOK!quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:50 schreef arachide. het volgende:
Het is dat mijn vriend een fokker is, anders zou mijn hele seksleven op straat liggen
Kinky!!quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:51 schreef screwloose het volgende:
[..]
Nee ik hang er een bel aan en zwaai de boel dan heen en weer.
Ja maar ik ben niet jaloersquote:
In Gorinchem! En de jouwe?quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:51 schreef ook_gek het volgende:
Huppelmuts, waar staat je mandje ergens in Nederland, plus waar en wanneer gaan we zuipen!! Uhm drankje nuttigen?
Gewoon twee weken aan de rode klets. Volgens mij was er iets goed misquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh. En ga je dan fappen?
[..]
Ghehe sorry
Oh lang niet zoveel details als zou kunnen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu ligt het op FOK!
Weinig verschil
Ja dat probleem heb ik ookquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Met mijn slechte rug weet ik dat ik de helft al niet kan uitvoeren.
Oe dat is wel klote jaquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon twee weken aan de rode klets. Volgens mij was er iets goed mis.
En leuke pooltafel MI'squote:Op donderdag 31 mei 2012 11:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste nog een pooltafel.
Arme arme jij!quote:
Ach ik ben het 3 maanden geweestquote:
Graag gedaan schatquote:
quote:
quote:
Ook goedquote:
Oef.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:02 schreef screwloose het volgende:
Volgens mij heb ik volgende week een pandapuntje te pakken
Jij bent toch nog maagd?quote:
Dan heb je ook geen pandapuntenquote:
Waarschijnlijk niks, ik heb geen zin.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oef.
En wat ga je daaraan doen dan?
Jezus daar helemaalquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In Gorinchem! En de jouwe?
Ja geen idee man, geen idee
Echte mannen gaan door de rode zeequote:Op donderdag 31 mei 2012 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon twee weken aan de rode klets. Volgens mij was er iets goed mis.
Dat is een kleine 3 kwartier rijden johquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jezus daar helemaal
De mijne staat in het zonnige Scheveningen.
[..]
Echte mannen gaan door de rode zee
Ik zou gewoon door gaan tot dat ik een rode clowns mond heb
Haha daar gaan we weer!quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:05 schreef ook_gek het volgende:
Dan pas ik inderdaad ookquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:05 schreef Myraela het volgende:
Neuken als je bloed kan wel, maar beffen. Even serieus.![]()
Eens met ditquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:05 schreef Myraela het volgende:
Eens met deze dame toch wel stiekem jaquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:05 schreef Myraela het volgende:
Ik wil dat niet hebben.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jezus daar helemaal
De mijne staat in het zonnige Scheveningen.
[..]
Ik wil ook geen seks als ik ongesteld ben.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:10 schreef arachide. het volgende:
Een vriendin van mij wil echt geen seks als ze ongesteld is. Ik snap het punt niet, ik vind het soms wel handig zelfs
Als je last hebt van krampen is klaarkomen juist een geniaal iets om dat te verhelpen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:10 schreef arachide. het volgende:
Een vriendin van mij wil echt geen seks als ze ongesteld is. Ik snap het punt niet, ik vind het soms wel handig zelfs
Dat wordt bij mij een bloedbad.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je last hebt van krampen is klaarkomen juist een geniaal iets om dat te verhelpen.
Ik snap je puntquote:
Wat dacht je van hoe makkelijk als glijdt. Om het maar even plat te zeggen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je last hebt van krampen is klaarkomen juist een geniaal iets om dat te verhelpen.
Uhm dunno heb nooit last van uitdroging om het maar ff zo te zeggenquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wat dacht je van hoe makkelijk als glijdt. Om het maar even plat te zeggen.
Ditquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil ook geen seks als ik ongesteld ben.
Begin en het einde is niet zo probleem nee. Maar niet tijdens de heftige dagenquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:15 schreef Myraela het volgende:
2 dagen tijdens mn ongesteldheid wil ik geen seks, voor de rest kan het meestal wel.
1 volle maand geen seks is 1 pandapuntquote:
Tenzij student dan is het 1 weekquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1 volle maand geen seks is 1 pandapunt
Tenzij student, dan gaat het per week.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1 volle maand geen seks is 1 pandapunt
Maar dat is riv niet dus voor hem is dat niet relevantquote:
Nee?quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:17 schreef Myraela het volgende:
Wist je al dat het als student, per week gaat? zo'n pandapunt.
Verstandig. Het is ook gewoon ranzig, bloed, sliertjes, kloddertjes. Bah. Ik kan me dan echt niet vrouw voelen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:14 schreef rival het volgende:
[..]
dat jij je nou veilig waant op dat rubberen bootje... mij niet gezien!!!
Hopen dat je er niet teveel verzameldquote:
bedankt voor de aanvulling, waarom hoor ik de rest hier niet over?quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:17 schreef Myraela het volgende:
Wist je al dat het als student, per week gaat? zo'n pandapunt.
bah bah bah!quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verstandig. Het is ook gewoon ranzig, bloed, sliertjes, kloddertjes. Bah. Ik kan me dan echt niet vrouw voelen.
Ik ook. Stel je voor, fontijn aan bloedquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:18 schreef rival het volgende:
[..]
bah bah bah!
ik vind het gewoon smerig!
quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Stel je voor, fontijn aan bloed.
toen jij net over een bloedbad begon kreeg ik de M.I. al, maak je niet drukquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is wel iets voor in de twilight filmsquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmm ik stelde me Steven even voor als glittervampierquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is wel iets voor in de twilight films
Ik zie net dat de gemiddelde student 10 punten heeft en de rest 3.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:23 schreef Flippiee het volgende:
Zou wel wat zijn een leuke prijs krijgen bij een bep. hoeveelheid punten
Ghehequote:Op donderdag 31 mei 2012 12:23 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Haha, ik dacht dat iemand van dit topic ze bedacht had.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:23 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Haha, ik dacht dat iemand van dit topic ze bedacht had.
Ernstig hequote:
10 vind ik wel kei veel.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zie net dat de gemiddelde student 10 punten heeft en de rest 3.
En terechtquote:
Voor een student wel ja.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nergens voor. Zo kan je gewoon makkelijk duidelijk maken dat het hoog tijd is voor een goede doorsmeerbeurt!quote:
PROEST!!quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je vrouwelijk bent en er 40 hebt heb ik misschien een prijs voor je.
Daar heb ik geen pandapunten voor nodig.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nergens voor. Zo kan je gewoon makkelijk duidelijk maken dat het hoog tijd is voor een goede doorsmeerbeurt!
Dat vroeg ik me dus ook af. Misschien eens een mailtje sturenquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:27 schreef screwloose het volgende:
En wat nou als je stopt met studeren? Hoe tellen je pandapunten dan?
Stoppen met studie zodat het gereset wordtquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:27 schreef screwloose het volgende:
En wat nou als je stopt met studeren? Hoe tellen je pandapunten dan?
Sorryquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:20 schreef rival het volgende:
[..]
toen jij net over een bloedbad begon kreeg ik de M.I. al, maak je niet druk
Dat van gisteren was nog kinderspel.... Geloof me!quote:
Oh echt? Nou tot snel danquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is een kleine 3 kwartier rijden joh
Is je vriendje zo slecht dat hij je niet nat genoeg kan krijgen en je het bloed als extra glij middel zietquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:10 schreef arachide. het volgende:
Heb jij vaak last van krampen? Want dan geef ik je wel me nummer. Tja iemand moet het doen he. Ik offer me wel op danquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En onder de douche dan? Dan spoelt het zo weg en merk je er niks van. Zo lang je maar niet omlaag kijkt. Net als of je hoogte vrees hebtquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verstandig. Het is ook gewoon ranzig, bloed, sliertjes, kloddertjes. Bah. Ik kan me dan echt niet vrouw voelen.
Jij denkt dat het zo makkelijk gaat?quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat van gisteren was nog kinderspel.... Geloof me!
[..]
Oh echt? Nou tot snel dan
Onzelfzuchtig als je bentquote:[..]
Is je vriendje zo slecht dat hij je niet nat genoeg kan krijgen en je het bloed als extra glij middel ziet
[..]
Heb jij vaak last van krampen? Want dan geef ik je wel me nummer. Tja iemand moet het doen he. Ik offer me wel op dan
quote:[..]
En onder de douche dan? Dan spoelt het zo weg en merk je er niks van. Zo lang je maar niet omlaag kijkt. Net als of je hoogte vrees hebt
Daar heeft het dus echt niets mee te maken, en bloed werkt als alles behalve glij middel.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:31 schreef ook_gek het volgende:
Is je vriendje zo slecht dat hij je niet nat genoeg kan krijgen en je het bloed als extra glij middel ziet
Je kan je beter aanbieden als panda reverse punten hengstquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan nog een fontijn van bloed. Ik kan wel een weekje zonder.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat van gisteren was nog kinderspel.... Geloof me!
[..]
Oh echt? Nou tot snel dan
[..]
[..]
Heb jij vaak last van krampen? Want dan geef ik je wel me nummer. Tja iemand moet het doen he. Ik offer me wel op dan
[..]
En onder de douche dan? Dan spoelt het zo weg en merk je er niks van. Zo lang je maar niet omlaag kijkt. Net als of je hoogte vrees hebt
niet? Ga je me eerst keuren danquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij denkt dat het zo makkelijk gaat?
ik help graag de medemensquote:Onzelfzuchtig als je bent
Niet? Ohquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar heeft het dus echt niets mee te maken, en bloed werkt als alles behalve glij middel.
Niks mis met keuren!quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
niet? Ga je me eerst keuren dan
[..]
ik help graag de medemens
Dan val ik flauw denk ikquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan nog een fontijn van bloed. Ik kan wel een weekje zonder.
Je kan niet 1 weekje zonder?quote:
Nah, bij de meeste vrouwen zal er niks aan de hand zijn, maar ik squirt, dus dan kan je je wel indenken wat er gebeurd als daar bloed doorheen komtquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:44 schreef twi het volgende:
Geen ervaring mee, maar ik denk toch dat ik niet teveel bloed zou moeten zien. En al zeker niet de ranzige verhalen waar ik Samzz over hoor
shitquote:
dank je, maar onthoud 1 ding. Het zal moeilijk te geloven zijn.... Maar ook ik ben niet perfectquote:Dat siert je
Oh jawel, het druppelt zo allemaal het bed in, en krijg je matras maar eens schoon as er een mengsel van bloederig baarmoederslijmvies en sperma in zitquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:44 schreef twi het volgende:
Geen ervaring mee, maar ik denk toch dat ik niet teveel bloed zou moeten zien. En al zeker niet de ranzige verhalen waar ik Samzz over hoor
Daar moet ik nog even over nadenkenquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
shiten uhm op welke punten gaat er gekeurd worden dan
[..]
dank je, maar onthoud 1 ding. Het zal moeilijk te geloven zijn.... Maar ook ik ben niet perfect
Wacht even, jij squirt tijd wanneer je klaar komt?quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, bij de meeste vrouwen zal er niks aan de hand zijn, maar ik squirt, dus dan kan je je wel indenken wat er gebeurd als daar bloed doorheen komt.
Nee! Kom je me helpenquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm ik stelde me Steven even voor als glittervampier
Bijna altijd.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wacht even, jij squirt tijd wanneer je klaar komt?
* ook_gek pakt een duikbril.
[..]
Nee! Kom je me helpen
Maar bedoelde dat ik flauw val als ik iets van vagina vla ala ongesteldheid ziet voorbij schieten
Dat is handig om tijd te squirten!quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wacht even, jij squirt tijd wanneer je klaar komt?
* ook_gek pakt een duikbril.
[..]
Nee! Kom je me helpen
Maar bedoelde dat ik flauw val als ik iets van vagina vla ala ongesteldheid ziet voorbij schieten
iets om het weer open te krijgen neem ik aan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
uhm huh nu volg ik je even niet meerquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is handig om tijd te squirten!
kom ik zeker wel door heen hoor. Daar ben ik niet zo bang voor.quote:Eerst die keuring maar zien door te komen
jawel hoor, open wonden of gebroken armen of benen ook. Maar als ik sex heb en het spuit er uit en zit onder, dan ben ik niet zo blij neequote:Je kan niet tegen bloed?
de horrorquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:43 schreef Lokasenna het volgende:
Ik dacht pas dat het al een dag over was maar tijdens de seks kwam er toch nog overal bloed terecht
Dat je tijd typte ipv altijdquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
uhm huh nu volg ik je even niet meer
[..]
kom ik zeker wel door heen hoor. Daar ben ik niet zo bang voor.
[..]
jawel hoor, open wonden of gebroken armen of benen ook. Maar als ik sex heb en het spuit er uit en zit onder, dan ben ik niet zo blij nee
Mammoetpunt is een half jaar zonder. Reken zelf maar uit.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:16 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Hoeveel pandapunten is één mammoetpunt?
Ohquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat je tijd typte ipv altijd![]()
Dat kan me wel voorstellen ja
Ja is dat geil ja? Het lijkt me zo vervelend. Heel je bed onder enz. Niet echt handig lijkt me?quote:
Ja, nee, kan, handig? boeie!quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:17 schreef ook_gek het volgende:
Ja is dat geil ja? Het lijkt me zo vervelend. Heel je bed onder enz. Niet echt handig lijkt me?
Ka-ching, die heb ik dan ook al binnen. Maar wat als je student bent?quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mammoetpunt is een half jaar zonder. Reken zelf maar uit.
Verwacht je studentenkorting?quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:19 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ka-ching, die heb ik dan ook al binnen. Maar wat als je student bent?
Die van madden?quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:21 schreef Samzz het volgende:
Krijg bij tieten, ik vind net hakken in dezelfde glitterkleur als m'n Mad as a hatter nagellak.
Ik ook niet, help onsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergeet het maar. Als student zou je nooit een mammoetpunt mogen hebben! Tijd van je leven.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:22 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook voor pandapunten, één pandapunt per week maddafakka
Ik mag de punten toch bij jou inleveren?quote:
Heb je nou niet genoeg schoenenquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:21 schreef Samzz het volgende:
Krijg nou tieten, ik vind net hakken in dezelfde glitterkleur als m'n Mad as a hatter nagellak.
Kom maar.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik mag de punten toch bij jou inleveren?
Maarja....tijd om te werken weer, bleh. Laatste dag gelukkig, morgen vrij
Ik niet hoorquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:24 schreef Barbusse het volgende:
Worden jullie niet een beetje depri van die pandapuntenmeuk?
Nee meer van de overvloed aan mensen soms in het topic die wél een leuke relatie hebbenquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:24 schreef Barbusse het volgende:
Ze doen het alleen maar om te pochen met wanneer ze voor het laatst hebben geneukt. Of om aandacht te vragen, in het geval van mammoetpunten.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:24 schreef Barbusse het volgende:
Ja, ik hou maar weer op.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:24 schreef Barbusse het volgende:
Kvind het maar een beetje een trieste bedoeling verderquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:24 schreef Barbusse het volgende:
Dit.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kvind het maar een beetje een trieste bedoeling verder
nee, zeker niet als de rest met zijn punten pronktquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:24 schreef Barbusse het volgende:
Ghehequote:Op donderdag 31 mei 2012 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
nee, zeker niet als de rest met zijn punten pronkt
Jij hebt er toch 0? Zoals het hoort.quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:28 schreef Barbusse het volgende:
Ik geloof dat ik nog nooit zo vaak gequote ben
Jij hebt mad as a hatter?quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:21 schreef Samzz het volgende:
Krijg nou tieten, ik vind net hakken in dezelfde glitterkleur als m'n Mad as a hatter nagellak.
Je sloeg de spijker blijkbaar op z'n kop.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:28 schreef Barbusse het volgende:
Ook toen ik er 4 had werd ik er niet depri van hoorquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij hebt er toch 0? Zoals het hoort.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]