SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hopen dat het nu goed gaatAut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:
Maar het gaat gewoon niet fout!!quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:54 schreef Myraela het volgende:
Maar kei spannend.Want dus eerst ontkleuren en dan word het hopelijk heel erg fel.
Als het fout gaat gooi ik er zwart overheen.
Hey chick, als wij gaan borrelen waar dan?quote:
Waar zijn de pics?quote:
Dat is vast een heel goede filmquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kijk nu naar Steven Seagal Lawman ofzo
Het is een serie schatquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is vast een heel goede film
Damn, dit wordt een lange dag
De mijne is ook roodquote:
De bedrading was het "probleem" toch?quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:04 schreef rival het volgende:
[..]
mijn zwarte krijg ik maar niet aan de praat
De deceptiequote:
Oh, een seriequote:Op donderdag 31 mei 2012 11:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is een serie schat![]()
Over Steven die naast acteur ook nog Deputy Sherrif is![]()
Hoezo lange dag?
Ja, best wel. Ik was er heilig van overtuigd dat ik de foto's op de laptop had staan. Not.quote:
Dat is mij ook wel eens gebeurdquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, best wel. Ik was er heilig van overtuigd dat ik de foto's op de laptop had staan. Not.
er ligt nu een nieuwe kabelboom in, en nog steeds IS de bedrading een probleemquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De bedrading was het "probleem" toch?
Ga je nou alweer aan de slag?quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:54 schreef Myraela het volgende:
Maar kei spannend.Want dus eerst ontkleuren en dan word het hopelijk heel erg fel.
Als het fout gaat gooi ik er zwart overheen.
Dat is mooi kut dan.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:14 schreef rival het volgende:
[..]
er ligt nu een nieuwe kabelboom in, en nog steeds IS de bedrading een probleem
Jij!!quote:
nu weet ik het ff niet meer...quote:
Hoe is het met u?quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:22 schreef screwloose het volgende:
Nog 1 nachtje slapen en dan 1e werkdag!![]()
Deel hieronder screws vreugde:
Dat gaat vast werken. In een hoekje huilen is net zo magisch als kaboutersquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
nu weet ik het ff niet meer...
er werkt nu iemand aan, maar die is geen expert oid....
wie weet is ie na mijn vakantie in orde, anders ga ik in een hoekje zitten huilen tot ie spontaan werkt
Autocorrect blijft leukquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:23 schreef Samzz het volgende:
Wat de neuk doet een special over zwanger worden in de Metro. Zijn ze helemaal achterlijk geworden of zo.
Hmmja maar ik moest even naar ziekenhuis, paps had hartfibrilatie. Maar niks aan de hand uiteindelijkquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe is het met u?
Ik dacht dat jij en flips afgelopen weekend ook (misschien) naar Rotterdam zouden komen? Of had ik dat helemaal verkeerd gezien?
Ik geef wel een kusje op de motorkap.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
wie weet is ie na mijn vakantie in orde, anders ga ik in een hoekje zitten huilen tot ie spontaan werkt
Oei dat is wel schrikken in eerste instantie natuurlijkquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:23 schreef screwloose het volgende:
[..]
Hmmja maar ik moest even naar ziekenhuis, paps had hartfibrilatie. Maar niks aan de hand uiteindelijk
Verder gaat het goed! En hoe gaat het met jou?
Er al een keer tegen aan geschopt?quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
Als dat werkt dan mag je dat ook wel bij mijn auto doen hoorquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben echt stom, waarom neem ik mijn telefoon op?? Grrrrr
Pffff aankleden dan maar en een uurtje op mijn nichtje en neefje passen....ik kan geen nee zeggen
Er wordt niet geschopt tegen geile BMW cabrio'squote:
Dat maak ik zelf wel uit hequote:Op donderdag 31 mei 2012 11:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er wordt niet geschopt tegen geile BMW cabrio's
BMW cabrioquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er wordt niet geschopt tegen geile BMW cabrio's
Okequote:Op donderdag 31 mei 2012 11:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als dat werkt dan mag je dat ook wel bij mijn auto doen hoor
Is goed. Riv maakt je af als je tegen zn cabrio schopt dus go your gangquote:
Met Rival als chauffeurquote:
Waarom heb ik mijne verkochtquote:
Ik zit te wachten tot seizoen 2 klaar is en dan ga ik die even uhm downloadenquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:27 schreef Samzz het volgende:
Oeh, het eerste seizoen van Game of Thrones is op dvd. Van de week even kopen.
Ik ga toch ook niet tegen Rival zijn cabrio schoppen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is goed. Riv maakt je af als je tegen zn cabrio schopt dus go your gang
Ja dat weet ik toch nietquote:
Jajaja nu al terugkrabbelen he. Je durft gewoon niet!!quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga toch ook niet tegen Rival zijn cabrio schoppen.
Maar stel dat ik een geile bmw cabrio in mijn bezit had gehad dan had ik zelf moeten weten of ik er tegen aan schop
Ik heb ook niks aan jou he?quote:
Ja wat moet ik dan zeggen?quote:
Ik ben alleen goed om vol te proppen met chemisch zaadquote:
Nu?quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben alleen goed om vol te proppen met chemisch zaad
Ik vind de serie zo goed, dat ik 'm op even wil.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit te wachten tot seizoen 2 klaar is en dan ga ik die even uhm downloaden
Kom danquote:
Oke, ik kom eraan.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:30 schreef rival het volgende:
[..]
dan zou mijn motor ook direct draaien dus het proberen waard
[..]
jageen resultaat.
Lieve schat, ik durf toch alles dat weet je toch.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jajaja nu al terugkrabbelen he. Je durft gewoon niet!!
Mjah ik wil hem ook maar dat komt nog welquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind de serie zo goed, dat ik 'm op even wil.
waarom niet?quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga toch ook niet tegen Rival zijn cabrio schoppen.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lieve schat, ik durf toch alles dat weet je toch.
* Huppelmuts gaat vast klaar liggenquote:
Nog steeds ziekjes?quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:32 schreef Myraela het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ik zit gewoon letterlijk te knikkebollen tijdens de les.
Alweer zo'n stomme autocorrectquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ik wil hem ook maar dat komt nog wel
Slaan!quote:
* screwloose kan huppels huis niet vindenquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts gaat vast klaar liggen
Aww arme jij!quote:
En als een ware man ben je zeker te koppig om de weg te vragenquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:33 schreef screwloose het volgende:
[..]
* screwloose kan huppels huis niet vinden
Mjah de nasleep zekerquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik voel me niet meer echt ziek, alleen erg moe en erg weinig kracht.
Sowieso! Mn navi kan je adres niet vindenquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En als een ware man ben je zeker te koppig om de weg te vragen
quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:33 schreef screwloose het volgende:
[..]
* screwloose kan huppels huis niet vinden
Gewoon de geur volgen!quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts gaat vast klaar liggen
Stomme naviquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:35 schreef screwloose het volgende:
[..]
Sowieso! Mn navi kan je adres niet vinden
Ik had gister eigenlijk wel even een biertje kunnen komen drinken, kwam langs je opquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
een ware man is niet koppig maar weet de weg gewoonquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Valt wel mee toch?quote:
Hebben wij niet ook al een keer ergens bij een pomp op een kaart staan gluren?quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:36 schreef rival het volgende:
[..]
een ware man is niet koppig maar weet de weg gewoon
En dan niet eens bier komen brengenquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had gister eigenlijk wel even een biertje kunnen komen drinken, kwam langs je op
ja, zodat ik de weg wistquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hebben wij niet ook al een keer ergens bij een pomp op een kaart staan gluren?
Ik stap gewoon op goed geluk mijn auto in. Soms gaat dat goed, meestal gaat dat fout. Dinsdag ging dat goed foutquote:
Dat had ik niet bijquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan niet eens bier komen brengen
Frisjesquote:
Sta je nogsteeds droog eig huppel?quote:
mijn vorige date heb ik telefonisch door Purm kunnen begeleidenquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik stap gewoon op goed geluk mijn auto in. Soms gaat dat goed, meestal gaat dat fout. Dinsdag ging dat goed fout
Uhmquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:39 schreef screwloose het volgende:
[..]
Sta je nogsteeds droog eig huppel?
Ik heb er anderhalf jaar over gedaan voor ik zonder te verdwalen bij Bart zn huis kwamquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:40 schreef rival het volgende:
[..]
mijn vorige date heb ik telefonisch door Purm kunnen begeleiden
Ik had gewoon een erg leuk weekend jaquote:
Zelfs als je aanwijzingen mee krijgt verdwaal jequote:Op donderdag 31 mei 2012 11:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik stap gewoon op goed geluk mijn auto in. Soms gaat dat goed, meestal gaat dat fout. Dinsdag ging dat goed fout
Stil nouquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zelfs als je aanwijzingen mee krijgt verdwaal je
quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had gewoon een erg leuk weekend ja
Wat?quote:
Ik ga toch niet vertellen welke standjes ik allemaal heb gedaan enzulksquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga toch niet vertellen welke standjes ik allemaal heb gedaan enzulks
Niet preuts. Sommige dingen hou ik gewoon graag voor mijzelfquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:45 schreef screwloose het volgende:
[..]![]()
Gaan we nou preuts doen? DM ze maar dan.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet preuts. Sommige dingen hou ik gewoon graag voor mijzelf
Wat voor lol beleef jij eraan als ik vertel dat ik bij wijze van de halve kamasutra heb afgewerkt?quote:
Misschien word ik daar wel heel geil vanquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat voor lol beleef jij eraan als ik vertel dat ik bij wijze van de halve kamasutra heb afgewerkt?
Ik vooral jaloersquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:48 schreef screwloose het volgende:
[..]
Misschien word ik daar wel heel geil van
Jij kan gewoon ff iemand bellenquote:
Oh. En ga je dan fappen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:48 schreef screwloose het volgende:
[..]
Misschien word ik daar wel heel geil van
Ghehe sorryquote:
Lekker stel hier bij elkaarquote:
Nee ik hang er een bel aan en zwaai de boel dan heen en weer.quote:
Nu ligt het op FOK!quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:50 schreef arachide. het volgende:
Het is dat mijn vriend een fokker is, anders zou mijn hele seksleven op straat liggen
Kinky!!quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:51 schreef screwloose het volgende:
[..]
Nee ik hang er een bel aan en zwaai de boel dan heen en weer.
Ja maar ik ben niet jaloersquote:
In Gorinchem! En de jouwe?quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:51 schreef ook_gek het volgende:
Huppelmuts, waar staat je mandje ergens in Nederland, plus waar en wanneer gaan we zuipen!! Uhm drankje nuttigen?
Gewoon twee weken aan de rode klets. Volgens mij was er iets goed misquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh. En ga je dan fappen?
[..]
Ghehe sorry
Oh lang niet zoveel details als zou kunnen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu ligt het op FOK!
Weinig verschil
Ja dat probleem heb ik ookquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Met mijn slechte rug weet ik dat ik de helft al niet kan uitvoeren.
Oe dat is wel klote jaquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon twee weken aan de rode klets. Volgens mij was er iets goed mis.
En leuke pooltafel MI'squote:Op donderdag 31 mei 2012 11:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste nog een pooltafel.
Arme arme jij!quote:
Ach ik ben het 3 maanden geweestquote:
Graag gedaan schatquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |