Tja, als iemand in zn eigen huis wil roken, is dat toch hun goed recht?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:56 schreef Lunta het volgende:
Roken, praat me er niet over, ik moet nog bij mijn schoonmoeder aankaarten dat ik het niet meer tolereer als we met de baby op bezoek zijn dat ze nog rookt in huis. Dat kan een pittige discussie worden, maar ik bezwijk niet hoor, het is gewoon ongezond. Vond het al vervelend dat ze rookte toen ik zwanger was in mijn bijzijn.
Mijn nesteldrang trekt het echt niet dat er iemand zou roken in mijn huisquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh hai! Heeeeel vlug bijgelezen. Moet zo weer door. Gewoon maar even een dikke smakkerd voor iedereen!
[..]
Tja, als iemand in zn eigen huis wil roken, is dat toch hun goed recht?
Dat ik niet snap waarom iemand in het bijzijn van een zwangere vrouw/baby zou willen roken, is een heel ander verhaal.
In mijn huis wordt straks niet meer gerookt als ik bevallen ben. Überhaupt niet meer dus. Nu mogen mensen van mij gerust roken als ik niet in de buurt ben (straks wil ik gewoon een rookvrij huis).
Maar ja, als ik op bezoek ga bij anderen, dan is het hun goed recht om te roken. Als ik dat echt niet wil, ga ik wel weg met de baby zodra er gerookt wordt.
Wat leuk veel plezier!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
Net mn laatste les gegeven (voor vandaag), nu snel naar huis, spullen pakken en dan vertrekken we voor dit weekend naar Texel
(Gezellig met het werk van mijn man, ik heb daar een paar jaar terug ook gewerkt. Leuk al die collega's weer! VInd het stiekem ook heel leuk dat ik inmiddels zichtbaar zwanger ben, mogen ze allemaal zien!)
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:05 schreef Thistleweed het volgende:
Haha, als mijn schoonmoeder zou roken en ik zou zeggen dat ik dan niet meer langskom met de baby zou dat nog beter werken dan verbieden volgens mij. Gelukkig wordt daar niet gerookt dus hoef ik me er niet druk over te maken.
Daar geldt hetzelfde voor als je gewone kleding. Soms valt het gewoon, soms groter, soms kleinerquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:14 schreef peace-lover het volgende:
Oh ik heb nog ff een noob-vraag
moet je voor positiekleding gewoon je eigen maat aanhouden?
Het is nog lang niet zover dat ik dat moet dragen natuurlijk, maar soms zie ik foto's in het vraag en aanbod-topic en dan denk ik "dat is leuk!" maar dan lijkt degene op de foto mijn formaat/postuur en dan is de maat veel groter zeg maar
Ik vind de meeste positiekleding (minstens) een maat groter valt dan normale confectie. Pas nu ik bijna op het einde loop, merk ik dat ik dat wel nodig heb, maar de eerste passende positiekleding vinden was een drama. Nou heb ik van mezelf maat XS, dat vaak al niet eens wordt gemaakt in positiekleding en als S dan ook nog groot valt... Best onhandig zeg maarquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:14 schreef peace-lover het volgende:
Oh ik heb nog ff een noob-vraag
moet je voor positiekleding gewoon je eigen maat aanhouden?
Het is nog lang niet zover dat ik dat moet dragen natuurlijk, maar soms zie ik foto's in het vraag en aanbod-topic en dan denk ik "dat is leuk!" maar dan lijkt degene op de foto mijn formaat/postuur en dan is de maat veel groter zeg maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |