SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Madame_Paon op 31-05-2012 08:37:31 ]There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Ik vind dat je wat weinig eiwitten binnenkrijgt. Kun je niet een tussendoortje aanvullen met yoghurt of kwark ofzo?quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:23 schreef BananaPancake het volgende:
Dit is mijn plan van vandaag:
O: twee boterhammen, 1x smeerkaas, 1x vruchtenhagel
T: 1 sinaasappel
L: Salade met rucola, tomaat, mozarella, dressing van olijfolie en balsamico-azijn
T: appel
D: waarschijnlijk pasta van de Julia's, eet niet thuis. Nog gezonde tips die op een station verkrijgbaar zijn?
Dat laatste is niet het geval.. Ben wel weer extra vitamines gaan slikken .quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:34 schreef Stormqueen het volgende:
Haaruitval is meestal hormonaal... voordat het met afvallen te maken heeft moet je wel heul ondervoed zijn.
(even een tip: Draag je haar in dit soort situaties vooral niet in staarten e.d. Dan wordt het enkel erger)quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:36 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat laatste is niet het geval.. Ben wel weer extra vitamines gaan slikken .
Wel veel stress.
Dat vind ik dus zo moeilijk nu dan valt het meer op..quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
(even een tip: Draag je haar in dit soort situaties vooral niet in staarten e.d. Dan wordt het enkel erger)
Stress kan heel goed de oorzaak zijn...quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:36 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat laatste is niet het geval.. Ben wel weer extra vitamines gaan slikken .
Wel veel stress.
Valt het meer op als in losse haren op je kleren of kale plekken op je hoofd?quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:43 schreef J0ycie88 het volgende:
Dat vind ik dus zo moeilijk nu dan valt het meer op..
Losse haren op kleren. Heb geen kale plekken.. Alleen als ik mijn hand door mijn haar haal pak ik elke keer een stuk of 20 haren mee. Heb elke ochtend een borstel vol en tijdens het douche verlies ik ook de nodige haren.quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Valt het meer op als in losse haren op je kleren of kale plekken op je hoofd?
Ik zat ook aan het weer te denken maar kan me niet herinneren dat ik daar eerder ook last van heb gehad.quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:48 schreef Silmarwen het volgende:
Je zou een klein los staartje kunnen doen?
Ik heb altijd meer last van haaruitval zodra het warmer wordt, dus lente/zomer. Herfst/winter juist bijna niet. (En omg na de zwangerschap, was bang dat ik kaal werd...)
Donderdag 31 mei - 83,2 kilo - aantal sigaretten 0 - alcohol units (nog) 0quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:48 schreef Brighteyes het volgende:
[ afbeelding ]
Bron: http://www.runnersweb.nl/(...)T7s9Un9c_EI.facebook
Dit gaat voor mij aardig op.![]()
Heb het boek 'Het geheim van slanke mensen' trouwens besteld. Lijkt aardig op de insteek van Beck's, en ach... mijn collectie zelfhulp boeken kan wel weer wat aanvulling gebruiken.![]()
/bridget
quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:55 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Donderdag 31 mei - 83,2 kilo - aantal sigaretten 0 - alcohol units (nog) 0
Oh ja dan eet ik 's middags wel wat yoghurt of kwark bij m'n appel. Of ik drink een glas melk ofzoquote:Op donderdag 31 mei 2012 09:28 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik vind dat je wat weinig eiwitten binnenkrijgt. Kun je niet een tussendoortje aanvullen met yoghurt of kwark ofzo?
En gezonde dingen op een station zijn soms lastig, maar soms ook niet. De AH verkoopt daar maaltijdsalades, de shakes en juices heeft vers sap en yoghurt met muesli en fruit enzo.
True that! En als er dan nog 5 af gaan en ik 79 weeg zit ik op een bmi van 25, daar ben ik ook echt wel heel blij mee.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:10 schreef Brighteyes het volgende:
Shhhh, niet naar beneden praten joh! -20 is gewoon super! Zelfs al zouden die laatste 10 er niet af gaan!
quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:40 schreef Isabeau het volgende:
Morgen is het een jaar geleden dat ik op de weegschaal ging staan en op mijn zwaarst was. Toen besloot ik dat er iets moest veranderen en dat is nog gelukt ookNog net geen -20
Maar wel op een gewicht waarbij ik zei dat dan weer zou gaan hardlopen en daar ben ik nog niet aan begonnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:46 schreef Isabeau het volgende:
Belachelijk zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kaartte toevallig net bij de fysio nog aan dat de stoelen in de wachtkamer spartaans waren (ik heb dusdanig korte onderbeentjes dat vrijwel elk standaard model te hoog is, normaal merk je dat niet, totdat je het aan je rug hebt) en hij ging er juist meteen actie op ondernemen!
disclaimer
Ik heb het ook net aangekaart hoor en we gaan er volgende week iets mee doen! Kijken of dezelfde firma ook dit type stoel zonder armleuningen heeft.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:48 schreef Stormqueen het volgende:
Belachelijk zeg
Ik kaartte toevallig net bij de fysio nog aan dat de stoelen in de wachtkamer spartaans waren (ik heb dusdanig korte onderbeentjes dat vrijwel elk standaard model te hoog is, normaal merk je dat niet, totdat je het aan je rug hebt) en hij ging er juist meteen actie op ondernemen!
Of love-seatsquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb het ook net aangekaart hoor en we gaan er volgende week iets mee doen! Kijken of dezelfde firma ook dit type stoel zonder armleuningen heeft.
Je kunt ook overdrijven ...quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Je kunt ook overdrijven ...
Het is gewoon een uitspraak uit South Park.
Niet alles zo serieus nemen.
Ben je daar nou al voor naar de dokter geweest? Ik hoor je er zo vaak over, volgens mij is dat niet helemaal normaal hoor.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:50 schreef summer2bird het volgende:
Oei. Ben nu zo draaierig dat ik alle afspraken voor vandaag af heb moeten zeggen
Geen sport vandaag dus
Too bad
Ja en nee.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ben je daar nou al voor naar de dokter geweest? Ik hoor je er zo vaak over, volgens mij is dat niet helemaal normaal hoor.
Oh zoquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Sinds wanneer zijn doktersassistentes bevoegd om medische diagnoses te stellen? Gewoon naar de dokter gaan!
En je hoeft tegen de assistente niet te zeggen waarom je een afspraak wilt maken trouwens. Gewoon zeggen dat het prive is.
Alleen als het een physician assistant (master opleiding) was, die nemen werk uit handen van artsen en zijn geen 'gewone' doktersassistente. En indien gewoon een doktersassistente dan mag zij geen diagnose stellen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Sinds wanneer zijn doktersassistentes bevoegd om medische diagnoses te stellen? Gewoon naar de dokter gaan!
en.. wat heb je gister en vandaag gegeten??quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:04 schreef summer2bird het volgende:
Wow, in 1 uur 1020 kcals verbrand![]()
Das knap
Ik gooi er maar een marathon film kijken op de bank tegenaan
Iets ondernemen lukt toch niet
Gelukkig ligt er geen koek meer in de kasten
Morgen kan ik pas de huisartsenpost bellen.
Waarschijnlijk komt het wel door mijn medicijnen, ik slik in ieder geval 2 medicijnen waarvan bekend is dat ze bloedverdunners zijn, maar mijn bloeddruk is goed. Vreemd.. Gister had ik weer zo'n last van heufdpien. Blergh.
Morgen ga ik echt een uurtje fietsen.
Oke, voor 1 keer danquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:07 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en.. wat heb je gister en vandaag gegeten??![]()
lijstjes!!
Macaroni met kaas en smac, over a waste of calories gesprokenquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:14 schreef Brighteyes het volgende:
Ik doe mee! Had het net al gedaan, maar die is niet aangekomen. ()
O: Brinta
T: appel
L: 2 boterhammen m ossenworst, 1 m smeerkaas
T: 2 finse ronde m smeerkaas
D: salade en wat macaroni m kaas en smac (![]()
)
T: nog even bekijken... mss eens niks?
Ja sorry.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Macaroni met kaas en smac, over a waste of calories gesproken
Vind je dat echt lekker?
macaroni/spagetti met smac en oersimpele tomatensausquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Macaroni met kaas en smac, over a waste of calories gesproken
Vind je dat echt lekker?
Jah lekkah.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:18 schreef Sjeen het volgende:
[..]
macaroni/spagetti met smac en oersimpele tomatensausWe eten het alleen nooit, want in huis lust verder niemand het
Vandaar vandaag braaf met gehakt en tomaten-groentesaus...
Tuurlijk wel joh, mijn slager blikt ook vlees in voor den Hollander die in den vreemde op vakantie gaatquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Brr, vlees uit blik kan nooit pluis zijn imho. Maar als je er van geniet moet je het vooral doen! Iedereen heeft wel zulke dingen in zijn arsenaal toch?
ik gebruik dat voor in mijn ogen smerige dikmakersquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jah lekkah.. En ik vind waste of calories zo'n rare term. Als je maar niet teveel of te weinig eet en niet te vet toch
.
Kom kom je wordt niet dik van eten he. Je wordt dik van teveel eten en te weinig bewegenquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik gebruik dat voor in mijn ogen smerige dikmakers
ja doei, je snapt best wat ik bedoelquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:23 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kom kom je wordt niet dik van eten he. Je wordt dik van teveel eten en te weinig bewegen.
Je je bedoelt dat je het niet lekker vind. Zeg dat dan.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja doei, je snapt best wat ik bedoel
Dat zei ik ook.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:25 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je je bedoelt dat je het niet lekker vind. Zeg dat dan..
Smacquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik gebruik dat voor in mijn ogen smerige dikmakers
Niet je zei:quote:
quote:Macaroni met kaas en smac, over a waste of calories gesproken
En dan pak ik nog de magere smac ook!quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:27 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Smac
Voedingswaarde per 100g:
Energie 1200kJ (290kcal)
Eiwitten 12g
Koolhydraten 8g
- suikers 0,5g
Vet 23g
- verzadigd vet 9g
Natrium 0,72g
Gehakt (gemengd)
Voedingswaarde per 100 gr.
Energie 348kcal
Eiwitten 15g
Koolhydraten 0g
Vet 32g
Ik zie het probleem even niet...
Niet te selectief lezen hequote:Op donderdag 31 mei 2012 13:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
Niet je zei:
[..]. Een waardeoordeel dus.
En rundergehakt? (dat pak ik altijd, heb iets tegen varkensvlees...quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:27 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Smac
Voedingswaarde per 100g:
Energie 1200kJ (290kcal)
Eiwitten 12g
Koolhydraten 8g
- suikers 0,5g
Vet 23g
- verzadigd vet 9g
Natrium 0,72g
Gehakt (gemengd)
Voedingswaarde per 100 gr.
Energie 348kcal
Eiwitten 15g
Koolhydraten 0g
Vet 32g
Ik zie het probleem even niet...
Inhoud rundergehakt :quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:30 schreef helicopter het volgende:
[..]
En rundergehakt? (dat pak ik altijd, heb iets tegen varkensvlees...)
En gelijk heb jequote:Op donderdag 31 mei 2012 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind vlees uit blik smerig en zou voor die calorieen liever iets eten dat ik wel lekker vind![]()
En dat is uiteraard een perfecte keuzequote:Op donderdag 31 mei 2012 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niet te selectief lezen he
Overigens zijn het zinloze discussies, want smaak is heel persoonlijk. Ik weet nog dat iemand hier een keer danerolles had gegeten, toen ging ook het halve topic over de flos
Maar ik zal het nuanceren voor je: Ik vind vlees uit blik smerig en zou voor die calorieen liever iets eten dat ik wel lekker vind![]()
Ik zou het niet weten, ik heb niks tegen varkensvleesquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:30 schreef helicopter het volgende:
[..]
En rundergehakt? (dat pak ik altijd, heb iets tegen varkensvlees...)
Uit blik of plastic is het helemaal ranzig..quote:
Dat plasje giet ik meestal af.. Gehakt bakken hoef je ook geen olie bij te doen. Vette bende.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
ik pak altijd mager rundergehakt... bij gemengd gehakt drijft het vlees altijd in zo'n vetplas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |