Dat heeft te maken met het milieu waar in ze opgroeien en de toekomst perspectieven die ze hebben. Tokkies, de simpele mens, hebben weinig ambities in het leven (niet doelbewust, daar denken ze niet over na) dus is een gezinnetje stichten het hoogste doel. Vandaar dat deze mensen vrij vroeg kinderen krijg. Over de gevolgen denken ze ook niet na wat dus resulteert in het feit dat ze geen opleidingen voor kinderen kunnen betalen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:33 schreef Netsplitter het volgende:
Een "tokkie" kan zich geen condoom veroorloven maar wel kinderen.
En voor docenten is het ook wat prettiger. Niets is smeriger dan dat je ´s ochtends vroeg zo´n lokaal binnen stapt en meteen tegen zo´n muur oploopt van zoete smerige geur. Snap niet hoe ze dat spul wegkrijgen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:59 schreef pinine het volgende:
goed plan van de ggd, als je al die lege blikjes op straat ziet liggen wordt je blijkbaar asociaal van energydrank, doet het dus toch iets met de hersenen?
Pubers gooien alles op de grond. Als ze blikjes water dronken zag je die ook liggen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:59 schreef pinine het volgende:
goed plan van de ggd, als je al die lege blikjes op straat ziet liggen wordt je blijkbaar asociaal van energydrank, doet het dus toch iets met de hersenen?
is goeie organisatie want van minder bier gaan mannen minder plassen en hoef ik dus minder op te ruimenquote:Op donderdag 31 mei 2012 08:19 schreef haan33 het volgende:
Waarom wil die tuigorganisatie alles verbieden? Eerst de alcoholgrens naar 18 en daarna willen ze dat er geen energydrink meer verkocht wordtwat wil die organisatie nou? Straks gaan ze vlees nog verbieden ofso. Klachth GGD
Want jij bent toiletjuffrouw?quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:23 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
is goeie organisatie want van minder bier gaan mannen minder plassen en hoef ik dus minder op te ruimen
Ik ben schoonmaakster in het hoerenhuis beetje lakens verschonen en ook de badkamer...quote:
Interessant. Ben je zelf ook te huur, of voel je je daar te goed voor?quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:32 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
Ik ben schoonmaakster in het hoerenhuis beetje lakens verschonen en ook de badkamer...
En volgens mij hou je van muziek, internet, je vrienden, jongens en cola lightquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:32 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
Ik ben schoonmaakster in het hoerenhuis beetje lakens verschonen en ook de badkamer...
En op z'n tijd de pijpleidingen schoonmaken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:32 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
In cola light zit aspartaam is slecht is nie goedquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:34 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
En volgens mij hou je van muziek, internet, je vrienden, jongens en cola light
Koffie zit meer caffeine in dan bv Red Bullquote:Op donderdag 31 mei 2012 08:31 schreef Lithia het volgende:
Waarom energydrank verbieden en koffie niet?
De wat?!quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:36 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
In cola light zit aspartaam is slecht is nie goed
En in een liter vodka zit meer water dan in een liter bier.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:40 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Koffie zit meer caffeine in dan bv Red Bull
klopt niet helemaal, ik zie bijna alleen maar blikjes energydrank liggen en natuurlijk, het opvoeden van tegenwoordig stelt weinig voorquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:01 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Pubers gooien alles op de grond. Als ze blikjes water dronken zag je die ook liggen.
inderdaad, als je 18 word krijg je in één klap zoveel kennis tot je dat je er wél verstandig mee om kan gaan!quote:Op donderdag 31 mei 2012 08:20 schreef rosepetals het volgende:
Ik vind het juist een goede zaak, het is nu al vaak genoeg gebleken dat jongeren niet met alcohol om kunnen gaan.
Neuh, maar dan zijn het geen kinderen meer en als ze dan dom willen zijn doen ze maar.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:42 schreef MrKikker het volgende:
[..]
inderdaad, als je 18 word krijg je in één klap zoveel kennis tot je dat je er wél verstandig mee om kan gaan!
quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:38 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Neuh, maar dan zijn het geen kinderen meer en als ze dan dom willen zijn doen ze maar.
Ik ben van mening dat je kinderen moet beschermen, en het brein van een 16 jarige is niet genoeg volgroeid om de gevolgen van hun daden te kunnen overzien
Ja ik heb het niet bedacht hoorquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:58 schreef sthomass het volgende:
[..]wat een onzin, ik was op m'n 13e minstens zo verstandig als ik nu ben.
Ben jij dan wel steeds verstandiger geworden? Al die onzin, misschien groeien je hersenen nog wel door, maar dat betekent niet dat je verstandiger wordt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:59 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja ik heb het niet bedacht hoorEn er zijn ook verstandige pubers natuurlijk.
Ik ben zeker verstandiger geworden, ik deed hele gevaarlijke dingen waarbij ik toen niet stil stond bij de gevolgen, dus bij mij is hij wel van toepassing ja.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:00 schreef sthomass het volgende:
[..]
Ben jij dan wel steeds verstandiger geworden? Al die onzin, misschien groeien je hersenen nog wel door, maar dat betekent niet dat je verstandiger wordt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |