abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 mei 2012 @ 01:14:36 #1
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_112249223
Op aanraden van kingtoppie toch maar een topic gemaakt. ^O^ En alvast sorry voor het lange topic, want ik het zo het idee dat dit best lang gaat worden. Ik moet gewoon even m'n ei kwijt.

Laat ik maar bij het begin beginnen. Moeders kwam er al vroeg achter dat ik slimmer was dan de rest. Ik bleek haar boeken te lezen op 3-jarige leeftijd, en ik kon toen ook al schrijven.Dit ging dus gepaard met een aantal probleempjes.

Ik heb op 4 verschillende basisscholen gezeten. Vanaf de derde basisschool, in groep 5 ging het fout.

Daar had ik dus een lerares die de pik op me had. Wat ik ook deed, het was nooit goed. Ik mocht niet in groepjes zitten (want ik was toch maar tijdelijk), mijn werk was altijd onvoldoende. Ik moest nablijven zonder reden. Ik mocht soms niet met andere kinderen spelen. 1 keer is het zelfs lichamelijk geworden :') We kwamen van gym, dat aan de overkant van de straat lag. Nou, op basisschool #1 en #2 was het normaal dat we hand in hand liepen, dus ik dacht dat dat daar ook zo was. Niet dus. Juffrouw kneep in m'n hand en trok/sloeg mijn arm weg. Dat kon ook normaal.

In 2002 ben ik ingetrokken bij stiefpa, dus naar een andere school.
De kinderen vonden me maar een rare snuiter, want ik was niet gelovig. De juf vond me al helemaal vreemd, en een beetje achterlijk, want ik geloofde niet.
Groep 6, nieuwe leerling in de klas en een nieuwe meester. De nieuwe leerling (Aap zegmaar) en de meester waren *; met mekaar, maar ik en Aap, of ik en de meester juist niet. Eerste week van school: Aap en zijn vriendjes stonden me op te wachten na school, om me in mekaar te slaan. 4 tegen 1. En dat ging zo dus het hele jaar door, minstens 1 keer per week. De meesters, juffen en ouders stonden erbij te kijken alsof ze ervan genoten, niemand heeft ooit ingegrepen. Zelfs mijn eigen familie deed er niks tegen. Bijna geen gesprekken over gehad met de leerkrachten, omdat ik alles verzweeg (zo zit dat hier in de familie), maar nee hoor, als ik een gesprek had, het was altijd mijn schuld, ik moest het niet uitlokken.

Een klein poosje later, vonden die gasten dat mijn hoofd jeukte... ik had roos. Maar nee, alles wat ik ook deed, het was de schuld van de hoofdluis. Al snel werd ik 'Luis' of 'Vlo' genoemd, en dat ging de hele school door. Van groep 1 t/m 8. Iedereen was bang van me en niemand wilde vrienden zijn

Zo ging dit een hele tijd door, tot begin groep 8. In groep 7 is er overigens wel een 'hoogtepunt' geweest :') Ik werd door een groep van plusminus 300 man (dit is een ruwe schatting, kan meer, maar ook minder zijn geweest.) achternagezeten. Het heeft 3 dagen geduurd in totaal. Ik begrijp je hartstikke goed als je dit niet gelooft, het lijkt ook ongelofelijk. Maar zelfs hier werd niks aan gedaan door de leerkrachten. En ik kreeg uiteindelijk de schuld van alle pesterijen, wat bevestigd werd door m'n moeder.

Laatste half jaar van groep 8 begonnen sommige mensen in mijn klas me een beetje te respecteren, en uiteindelijk naar het atheneum gegaan. Dat komt zo wel.

In de jaren 2002 t\m 2007 heb ik op de Zeekadetten gezeten. Wat een stel zwakzinnige mensen zijn dat zeg. Niet alle, maar de meeste mensjes daar toch wel.. Ik werd ook daar gepest. Elke keer ging ik daar met tegenzin naartoe, soms zelfs jankend. Een officier, mocht mijn broer niet, dus automatisch mij ook niet. Ik werd uitgesloten van bepaalde dingen, en moest na een paar jaar bijna elke week de wacht lopen (= heel de dag staan en bepaalde dingen in de gaten houden). Dus geen (relatief) leuke dingen.

Een bootsman, een leidinggevende, mocht me ook niet en liet dat duidelijk te merken door mijn arm om te draaien, mij grof vast te pakken zonder reden, me uit te schelden als ik 1 ding verkeerd deed, of hard naar me te snauwen.

Over de kadetten zelf: ze sloten me uit, vonden me een mietje, praatten niet met me, en maakten denigrerende opmerkingen over me. Het was altijd afzeiken geblazen, het liefst waar ik bij stond. Omdat ik niet sterk en stoer genoeg was ofzo.

Zomer/voorjaars/najaarskampen waren steevast drama voor mij, maar ik moest. Door een van die kampen heb ik slaapverlammingen gekregen, waarvan ik eerst dacht dat ik ziek in m'n hoofd was, omdat het stemmen waren wat ik hoorde. (je bent kut, ga dood, spring voor een trein, je bent niks waard, ga zo door). Ik herinner me een keer dat we moesten ontbijten, het was voor een grote 'vergadering' cq 'intro' van het nationale zomerkamp, er waren veel korpsen bij. En het werd heet, 31 graden.

Ze wilden me dus geen melk geven. Iedere kadet pakte voor m'n neus de kan voor m'n neus vandaan. Had ik het te pakken, trokken ze het uit m'n klauwen. Uiteindelijk werd er met een trollface een lege kan voor m'n neus neergezet. Dat resulteerde dus dat ik tijdens die vergadering flauwviel. 'Had ik maar wat moeten drinken', niks te maren. Niemand heeft het gestopt, ook al heb ik het aangegeven bij een leidinggevende, toen het gebeurde.

Nou, soms, als ik in een 'zwakke' bui was, zei ik dat tegen m'n moeder, maar die zei dat ik stoer en sterk moest zijn. En na een tijdje zou ik dan een echte stoere en sterke meid worden. Dus ik mocht er niet af. Ze was er heilig van overtuigd. In 2007 was ik het zo zat, dat ik mijn uniform inleverde. Ze keek me een paar weken niet meer aan. En des te meer bewondering had ze voor m'n stiefpa en broer, die daar ook zaten.

Sinds ik van de Zeekadetten af ben, is het pesten opgehouden. Maar in de jaren 2002 - 2007 heb ik wel suicidale neigingen gehad. Het werd steeds meer, maar ik moest sterk en stoer blijven, anders kon ik helemaal niet meer op steun rekenen. Mijn familie dus. Ik heb dus zowat alles verzwegen.

--

Dit is nog niet alles :')

In 2009, naaste familie is op vakantie. Gaat de bel. Staat een oom voor de deur. Dat 'ie een cadeautje voor me had. Meerdere zelfs! Hij liep naar binnen, en gaf het pakketje aan mij. Ik doe de doos open en zie dat er een string inzit. Zo'n hele lelijke. Wat moet ik hiermee? Die kerel kijkt me glunderend aan: "Er zit nog iets in". Okee. Ik pak dat andere ding uit de doos, blijkt het een dildo te zijn. :7

What. The. Fuck. Wat moet ik hiermee? Ben je gek ofzo? Hij: "Omdat ik weet dat je ook seksuele gevoelens hebt ;)" Flikker op gast, ik heb al iemand. Althans, dat had ik hem wijsgemaakt, want ik wist echt niet wat ik moest zeggen. Hij raakte een beetje in paniek, maar knuffelde me. "Je bent en blijft mijn favoriete nichtje" en hij ging weg. Die zooi gelijk in de vulles gegooid. 2,5 jaar lang heeft niemand het geweten.

In die tijd heb ik een paar keer seks gehad, en dat ging met grote moeite. Ik was gespannen en angstig. Terwijl mijn eerste keer, juist heel goed ging. Alleen was dat voor het voorval met m'n oom.

Hij heeft me op facebook ook nog lastiggevallen met seksueel getinte berichtjes en daar werd ik nog minder blij van. Ik heb het pas begin 2012 verteld aan iemand, die zei dat dit niet normaal was. M'n ouders weten het niet en hoeven het niet te weten. Ze nemen me toch niet serieus.

Ondertussen verhuisd (2009), en ruzie gekregen met mijn enige vriendinnen (begin 2010). Even daarvoor waren er ook kleine spanningen tussen ons drieën, daar werd ik ook niet vrolijk van.

Omdat ik toen officieel vriendloos was kwam ik in een diep dal terecht. En daar waren de suïcidale neigingen weer, en de negatieve gedachten. Als ik naar R'dam CS liep, dan kwam ik dus door de stad heen. Overal stelletjes, overal vriendinnen die met mekaar naar de stad gingen. En dan liep ik daar in mijn eentje. Het is overigens goedgekomen.

Afijn, de examens (2011). Ik werd 2 weken voor de examens, op mijn laatste officiële schooldag naar de directie geroepen. Samen met mijn ouders. Omdat ik te weinig voldoendes zou hebben (ik had 2 onvoldoendes) vonden ze het beter dat ik op havoniveau examen ging doen. Nee. Gewoon nee. Na een tijdje werd ik het zat en moest ik janken :'( Kan daar niet tegen. M'n ouders stelden toen voor dat als ik nu havo ging doen, dat ik dan het jaar daarna weer vwo mocht doen. Dom dat ik was stemde ik toe.

Vlak nadat ik het contract had ondertekend kreeg ik spijt. Mijn examens heb ik overigens gehaald zonder te leren. :@ Eerst iedereen trots doen, dat ik geslaagd was, en kreeg ik het vrolijke woord te horen "Nu kan je lekker gaan werken!". Eh wat? Je had me vwo beloofd? Mam? Jezus. Alsjeblieft.

In de week na mijn examens werd mijn moeder chagrijniger, botter, en we kregen ruzie. Ik mocht het vwo in mijn reet steken, dat stelt toch niks voor, je gaat maar gewoon werken voor de kost. Ik had een baan gevonden, maar de ruzies bleven. Het werd na een tijd wel beter, maar ondanks dat het een vakantiebaantje was (althans dat hoopte ik), kon ik het vwo toch echt vergeten.
Nou, hbo dan. Maar oh wee als ik dat ging doen! Dan was ik het huis uit geschopt, dat heeft ze me gezegd. Dan mocht ik het uitzoeken met mijn achterlijke studies. Maakt niet uit wat voor studie, ik werd toch wel het huis uitgeflikkerd.

Ik moest me maar omhoog werken. Later stonden ze wel toe dat ik mbo1 ging doen. Ja dag :') Maar dan had ik wél veel praktijk en daar kom je mee omhoog. Het was of mbo 1, of niks. Dan maar niks.
Op mijn werk voelde ik me ook slecht, ik werd slecht behandeld, vooral door m'n baas. Betalingen bleven achter, duurde soms wel 2 maanden voordat ik eindelijk wat geld zag.

Begin februari van dit jaar de brui eraan gegeven, en pissig dat m'n ouders waren. Want nu heb ik geen werk meer! Ze praatten niet meer tegen me, en stresten alleen maar. Er werd tegen me gekat, gescholden, en alleen maar omdat ik geen werk had. In de eerste week van mijn werkloosheid was het al: Binnen een week geen werk? Dan het huis uit. Gelukkig is het niet zover gekomen.

Daarbij, waar ik ook erg ongelukkig van word, is dat ik ben opgevoed met de gedachte dat je niks voor jezelf mag doen, alleen iets voor anderen. Zodra ik 1 keer iets laat afweten ben ik een egoïst, moet ik wel iets voor mijn familie overhebben. Nu ik een vriend heb krijg ik te horen dat ik alle vrienden om me heen moet laten vallen, want ik moet voor mijn vriend leven, hij moet mijn alles zijn en ik zijn slaafje. (Zo komt het erop neer.) Hijzelf is niet zo, gelukkig.

Maar deze gebeurtenissen hebben er dus voor gezorgd dat ik me dus best kut voel. 1 voor 1 komen deze gebeurtenissen weer bovendrijven, met de achterliggende gedachte dat dit helemaal niet had gehoeven, dat dit anders had kunnen zijn. En het gevoel dat ik niks voorstel, niks ben in deze wereld. Ik word er serieus een beetje kierewiet gaan.

Nogmaals sorry voor het lange bericht, maar het lucht wel zo op.
Kaleidoscopiklimax
  donderdag 31 mei 2012 @ 01:18:23 #2
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_112249337
Kun je niet een kleine samenvatting geven het is tenslotte wel 1:17?
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
pi_112249519
Als je echt zo slim bent ga je toch gewoon een werken/leren opleiding doen en werk je je vanuit daar omhoog. Kan je het huis uit en zo verdwijnen al je problemen als sneeuw voor de zon. ^O^
"When I grow up I wanna be sedated.
Looking for liquor and love, forever hated"
  donderdag 31 mei 2012 @ 01:26:11 #4
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_112249539
Mooi dat het oplucht om het allemaal op te schrijven.

Maar is het nu de bedoeling dat er nog advies gegeven wordt? Ik zie verder niet echt een vraag staan ofzo...
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 31 mei 2012 @ 01:27:21 #5
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_112249577
Kan me niet voorstellen dat er gezinnen als die van TS bestaan in Nederland.
pi_112249671
Potverdikkeme, wat zijn mensen toch gemeen soms. Inclusief de twee dames hierboven.

Ik vind het rot voor je dat dit je allemaal is overkomen. Helaas is er nu niets meer aan te doen dan blij zijn dat het achter de rug is.

Overigens heb ik je verhaal wel helemaal gelezen en vind dat je het oprecht hebt geschreven. Het is heel makkelijk om in te leven, zelfs al heb ik nooit in die situaties gezeten. Gelukkig maar.

Ik vind het mooi hoe je dit vertelt, en dat je het vertelt. Laat de akelige mensen maar lekker praten, dat doen ze toch wel. ;) Ze zijn je leven iig niet waard, vooral omdat ze jouw leven blijkbaar niet waarderen.
  donderdag 31 mei 2012 @ 01:32:05 #7
314273 Omdatappel
Omdat banaan.
pi_112249699
Oké, ik begrijp dat thuis niet zo'n fijne plek voor je is. Is op jezelf wonen geen optie? Hoe oud ben je?

En kan je ook verzinnen waarom er zo veel mensen zijn die jou niet mogen? Ligt dat echt allemaal aan hen of ben je misschien sociaal niet zo sterk aangelegd?
Omdat peer.
pi_112249736
ts ik ken jou :P

Ik dacht dat jij uit huis ging en ging samenwonen?
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_112249798
quote:
5s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:32 schreef Omdatappel het volgende:
Oké, ik begrijp dat thuis niet zo'n fijne plek voor je is. Is op jezelf wonen geen optie? Hoe oud ben je?

En kan je ook verzinnen waarom er zo veel mensen zijn die jou niet mogen? Ligt dat echt allemaal aan hen of ben je misschien sociaal niet zo sterk aangelegd?
Dat dus :)
Ja doei.
  donderdag 31 mei 2012 @ 01:36:48 #10
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_112249799
Ik snap niet waarom je je hele leven inclusief bootkadetten :? op internet zou moeten zetten... En waarom in zulke detail, met rare verhalen over bootkadetten en ouders die tegen schoolgaande kinderen zijn.
pi_112249827
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:36 schreef Mishu het volgende:
Ik snap niet waarom je je hele leven inclusief bootkadetten :? op internet zou moeten zetten... En waarom in zulke detail, met rare verhalen over bootkadetten en ouders die tegen schoolgaande kinderen zijn.
Omdat ze het even kwijt wil :')
Mevrouw zit ook een ander forum waar ik haar van ken en die kennen haar persoonlijk, hier is ze minder bekend en kan ze haar hart luchten, wat is daar mis mee :')
  donderdag 31 mei 2012 @ 01:39:11 #12
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_112249857
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:37 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Omdat ze het even kwijt wil :')
Mevrouw zit ook een ander forum waar ik haar van ken en die kennen haar persoonlijk, hier is ze minder bekend en kan ze haar hart luchten, wat is daar mis mee :')
Hmm ok.
pi_112249860
quote:
Ze wil het toch gewoon kwijt? Anders krijg je dadelijk weer het gezeik dat ze niet alles zegt :')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2012 @ 01:49:05 #14
25682 2cv
Niet subtiel
pi_112250075
Tering, wat een verhaal ! Ja, ik heb alles gelezen. Met verbazing. Ik dacht dat ik wat shit over me heen heb gehad, maar dit is echt erg. Helemaal dat leraren/ouders/leidinggevenden niets doen.

Ik zeg dit NIET om vervelend te doen, maar wellicht is het een idee om eens naar een psych ofzo te gaan om te vragen of je iets hebt (b.v. autisme ofzo) waardoor je inderdaad wat onhandig reageert op anderen en daardoor die ellende over je heen krijgt ?

Inmiddels weet ik voor mezelf dat je redelijk nauwkeurig een bepaald gedrag moet vertonen om sociaal geaccepteerd te worden (al weet ik nog niet WAT voor gedrag :@ ).
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_112250078
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:44 schreef Gray het volgende:

[..]

Je kwam op mij een beetje gemeen over. Stel je eens voor hoe Radioslut jouw reacties op zou vatten na alles wat zij verteld heeft? Al kan dat eigenlijk niet, want je hebt haar verhaal niet gelezen. Maar kortgezegd is ze haar hele leven slecht behandeld en genegeerd en heeft dat tot suicidale gedachten geleid. En dan negeer je haar posts en lach je om een deel van haar verhaal.

Misschien dat ik wat te emo ben ofzo, maar dat vond ik gemeen. Ik ken je verder niet, dus wie weet ben je een heel lieve meid. Als jij zegt dat dat zo is, dan geloof ik je zo! :)
hoe serieus kan je 300 mensen achter je aan nemen? bedoel dat is echt iets voor in de zombie films en je word zo ingehaald. heb jij wel eens 300man bij elkaar gezien nu moet je je voorstellen dat die allemaal in dezelfde richting lopen achter 1 meisje aan.

zoiets klinkt meer als verzonnen en als dat verzonnen kan zijn dan vraagt een mens zich af wat er nog meer verzonnen is.
ik ben naief maar zo naief ben ik ook weer niet.
  donderdag 31 mei 2012 @ 01:50:28 #16
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_112250094
Het verhaal over de melk vond ik ook een beetje raar..
pi_112250146
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:14 schreef RadioSlut het volgende:
In 2009, naaste familie is op vakantie. Gaat de bel. Staat een oom voor de deur. Dat 'ie een cadeautje voor me had. Meerdere zelfs! Hij liep naar binnen, en gaf het pakketje aan mij. Ik doe de doos open en zie dat er een string inzit. Zo'n hele lelijke. Wat moet ik hiermee? Die kerel kijkt me glunderend aan: "Er zit nog iets in". Okee. Ik pak dat andere ding uit de doos, blijkt het een dildo te zijn. :7
:o :o :o :'( :D :')!!!!!!!!!!! weet echt even niet welke emotie hierbij hoort 8)7 8)7

Wat de fuck is de Zeekadetten eigenlijk? Klinkt alsof je het daar niet echt naar zin hebt gehad
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2012 @ 01:54:05 #18
25682 2cv
Niet subtiel
pi_112250148
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:50 schreef Mishu het volgende:
Ik niet. Ik heb het meegemaakt dat letterlijk de stoel onder m'n kont vandaan gerukt werd in de pauze. En als dan de bel ging om weer naar de les te gaan was het 'alsjeblieft' terwijl mij een stoel toegeschoven werd.
pi_112250204
Ben je er nog RadioSlut?
Rustig aan.
pi_112250242
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:54 schreef 2cv het volgende:

[..]

Ik niet. Ik heb het meegemaakt dat letterlijk de stoel onder m'n kont vandaan gerukt werd in de pauze. En als dan de bel ging om weer naar de les te gaan was het 'alsjeblieft' terwijl mij een stoel toegeschoven werd.
Allemaal bij die vervloekte Zeekadetten! :')
  donderdag 31 mei 2012 @ 02:00:38 #21
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_112250251
Kan niet multi-quoten hier, dus in volgorde;

Nee, jij bent niet emo, en ik niet gemeen, maar als ik gratis bier uit ga delen in mijn stad trek ik geen 300 man. Laat staan met melk.

kingtoppie; shhh! Je kent me.

Dinges: Enigste bestaat niet, het is enige.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_112250274
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:49 schreef redboyke het volgende:

[..]

hoe serieus kan je 300 mensen achter je aan nemen? bedoel dat is echt iets voor in de zombie films en je word zo ingehaald. heb jij wel eens 300man bij elkaar gezien nu moet je je voorstellen dat die allemaal in dezelfde richting lopen achter 1 meisje aan.

zoiets klinkt meer als verzonnen en als dat verzonnen kan zijn dan vraagt een mens zich af wat er nog meer verzonnen is.
300 is wat veel, maar mensen doen gekkere dingen. Heb ook wel eens een oudere knul in de houdgreep gelegd op de basisschool na lang getreiter. Stond de halve school om me heen terwijl er allerlei rare wijven aan m'n haar trokken en gasten me in m'n rug trapten. Had die knul maar niet in m'n nek moeten slaan met een stok, na wekenlang getreiter. Het houdt een keer op natuurlijk.

Daarna nooit meer last gehad van geen van die kids. Kan me niet herinneren ze ooit nog gezien of gesproken te hebben, terwijl we nog jaren op dezelfde school zaten met 10 klassen.
pi_112250362
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 02:01 schreef Gray het volgende:

[..]

300 is wat veel, maar mensen doen gekkere dingen. Heb ook wel eens een oudere knul in de houdgreep gelegd op de basisschool na lang getreiter. Stond de halve school om me heen terwijl er allerlei rare wijven aan m'n haar trokken en gasten me in m'n rug trapten. Had die knul maar niet in m'n nek moeten slaan met een stok, na wekenlang getreiter. Het houdt een keer op natuurlijk.

Daarna nooit meer last gehad van geen van die kids. Kan me niet herinneren ze ooit nog gezien of gesproken te hebben, terwijl we nog jaren op dezelfde school zaten met 10 klassen.
300 mensen achter je aan? Zoveel mensen zaten nog niet eens bij mij op school destijds :')

@ TS (die overigens al lang en breed vertrokken is geloof ik): in welke omgeving heb je op school gezeten? Ergens op de Veluwe ofzo? Hoe kun je trouwens in groep 6 (dan ben je 10 ofzo?) al stellig weten dat je niet gelooft? Lijkt me ook erg matig van leraren als ze daar kinderen op af gaan rekenen.
pi_112250433
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 02:01 schreef Gray het volgende:

[..]

ik heb zelf op een visserij school gezeten ook met leefgroepen enzo en in een zaal slapen enzo
punt is dat soms de hele groep gestraft werd als iemand iets verkeerd deed. en waarschijnlijk deed TS veel verkeerd zodat iedereen gestraft werd en dan kan je natuurlijk begrijpen waarom iedereen dan kwaad is op haar.

je kan paar pesters hebben maar niet 300 tegelijk.
en ja zelf terughandelen lost het probleem ook op maar TS heeft blijkbaar continue over zich heen laten lopen.
pi_112250645
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 02:14 schreef redboyke het volgende:

[..]

ik heb zelf op een visserij school gezeten ook met leefgroepen enzo en in een zaal slapen enzo
punt is dat soms de hele groep gestraft werd als iemand iets verkeerd deed. en waarschijnlijk deed TS veel verkeerd zodat iedereen gestraft werd en dan kan je natuurlijk begrijpen waarom iedereen dan kwaad is op haar.

en ja zelf terughandelen lost het probleem ook op maar TS heeft blijkbaar continue over zich heen laten lopen.
Terughandelen werkt ook niet altijd denk ik.

Weet wel dat veel mensen gewoon toekijken als er gepest wordt. Om verschillende redenen.

Hoe het verder werkt in gelovige gemeenten weet ik niet, maar weet wel dat je heel de zaal over je heen krijgt wanneer je tijdens de kerst-mis moet proesten van het lachen wanneer de dominee/priester de evolutie-theorie onderuit wil halen met: "We zien er toch niet uit als apen?!"
pi_112250793
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 02:34 schreef Gray het volgende:

[..]

Terughandelen werkt ook niet altijd denk ik.

Weet wel dat veel mensen gewoon toekijken als er gepest wordt. Om verschillende redenen.

Hoe het verder werkt in gelovige gemeenten weet ik niet, maar weet wel dat je heel de zaal over je heen krijgt wanneer je tijdens de kerst-mis moet proesten van het lachen wanneer de dominee/priester de evolutie-theorie onderuit wil halen met: "We zien er toch niet uit als apen?!"
ja maar ze gaan je niet met fakkels beginnen najagen. hoogstens wat extra roddels voor paar weken.
ben nietmeer gelovig dus idk hoe het nu is.

de toekijkers kunnen soms ook pesters worden als je niet handeld dan ben je het pispaaltje van iedereen dus daarom moet je wat dan ook het heft zelf in handen nemen en er iets aan doen ook niet gaan klagen als een rat bij de verantwoordelijke want dat maakt het nog erger.
pi_112250880
Zelf ook last van narcistische en onverschillige ouders maar nooit meegemaakt dat ik gepest werd door buitenstaanders.
pi_112251726
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:14 schreef RadioSlut het volgende:
In de eerste week van mijn werkloosheid was het al: Binnen een week geen werk? Dan het huis uit. Gelukkig is het niet zover gekomen.
Gelukkig? Dat was het beste geweest dat je had kunnen overkomen. Je moet uit huis, hoe eerder hoe beter, en dan vwo gaan doen of hbo of een schakeljaar. Eventueel daarnaast werken.
pi_112251844
Je hebt een hoop rotte dingen meegemaakt en daarvan bepaalde dingen geinternaliseerd; je draagt het bij je, je 'hoort' die dingen nog steeds. Heel klote allemaal, denk dat je er veel aan zou kunnen hebben jezelf te gaan leren zien als iemand die er mag zijn zoals ze is, je eigenwaarde weer opbouwen en je letterlijk en figuurlijk losmaken van je oude situatie :)
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_112251857
Ik vind het heel lullig dat de meeste hier gelijk al hun oordeel klaar over je hebben en dat het allemaal maar nep moet zijn. Doe eens normaal man!

Misschien toch eens met een psycholoog praten? Kan je niet bij je vriend voor een tijdje logeren?
Hai :D
pi_112252966
Ga op kamers. Dan kun je studeren en laat die fijne ouders van je ontzettend barsten.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 31 mei 2012 @ 09:59:30 #32
360764 BMS-THAD
Thad Castle, at your service.
pi_112253861
Wow, TS, dat had ik niet verwacht na je luchtige posts in het facebook topic.

Succes in ieder geval, en volg het advies van Thinkk-Pinkk op. ^O^
Get this guy a jockstrap and a cookie!
pi_112254029
quote:
Jij post ook om de dag dat je je klote voelt in allerhande R&P topics. Misschien niet tot in het kleinste detail waarom en waardoor, maar TS wel, en ik kan me voorstellen dat als dit inderdaad een accuraat verhaal is, dat je dat even zó kwijt moet omdat het anders wellicht nog absurder en ongeloofwaardiger lijkt in plaats van alleen een kreet om aandacht. Ik heb nu zoiets van 'damn, dat kún je toch niet verzinnen??'.

Maar dat gezegd hebbende: als zoiets gebeurd is, of nou ja, als die dingen je gebeuren, dan is dat natuurlijk niet goed te praten, máár het is eigenlijk nooit zo dat de schuld alléén bij de tegenpartij ligt. Hiermee wil ik niet zeggen dat je per se de boel hebt 'uitgelokt', maar er zijn wel redenen geweest dat mensen jou eruit pikten om te pesten. Probeer hier, met behulp van een professional over te gaan praten: kijk wat jou zo kwetsbaar maakt(e) en zorg ervoor dat je eventuele zwakke plekken kunt herkennen en wellicht zelfs om kunt zetten naar positieve dingen. Nogmaals: niets geeft íémand het recht om te pesten/treiteren/mishandelen, maar het is nu eenmaal zo/gebeurd en het enige wat je kunt doen is zorgen dat je er sterker uit komt :* .Vraag ook meteen, als je bij de huisarts bent geweest en een verwijzing hebt gehad, naar hulp om het huis uit te gaan, want zo te lezen lijkt het me al aardig wat zoden aan de dijk zetten als je lekker voor jezelf kunt gaan beginnen.
Ja doei.
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2012 @ 10:08:00 #34
25682 2cv
Niet subtiel
pi_112254068
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 02:00 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]

Allemaal bij die vervloekte Zeekadetten! :')
Nee, opleiding werktuigbouw. Pesterij komt overal voor, van de peuterspeelzaal tot in het bejaardentehuis en alles wat er tussenin zit.

Is TS nog aanwezig of hebben al die 'lieve' Fokkertjes haar weggejaagd ?
pi_112254541
Dus om de een of andere reden ben je op verschillende scholen en op een sportvereniging ernstig gepest, en dat gebeurde nog massaal ook. Zowel door clubgenoten, als klasgenoten als leraren en leidinggevenden, ouders die herhaaldelijk toekeken hoe hun kroost je in elkaar schopte en zelfs je ouders hebben je getreiterd en mochten je niet.
Waarom?
pi_112254721
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 10:24 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dus om de een of andere reden ben je op verschillende scholen en op een sportvereniging ernstig gepest, en dat gebeurde nog massaal ook. Zowel door clubgenoten, als klasgenoten als leraren en leidinggevenden, ouders die herhaaldelijk toekeken hoe hun kroost je in elkaar schopte en zelfs je ouders hebben je getreiterd en mochten je niet.
Waarom?
Voorwaarde om gepest te worden is op de 1e plaats nog altijd dat er moeten mensen zijn die de 'behoefte' hebben om op die manier iemand te onderdrukken, dus dat is de 1e waarom.

Dan kunnen er een hoop reden zijn waarom Ts werd 'gekozen' als doelwit hiervoor en daar kan zeker aan gewerkt worden maar dan om weer eigenwaarde en een positieve identiteit te ontwikkelen, niet om te voldoen aan een 'niet meer gepest worden' criterium.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_112254908
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 10:29 schreef Canillas het volgende:

[..]

Voorwaarde om gepest te worden is op de 1e plaats nog altijd dat er moeten mensen zijn die de 'behoefte' hebben om op die manier iemand te onderdrukken, dus dat is de 1e waarom.

Dan kunnen er een hoop reden zijn waarom Ts werd 'gekozen' als doelwit hiervoor en daar kan zeker aan gewerkt worden maar dan om weer eigenwaarde en een positieve identiteit te ontwikkelen, niet om te voldoen aan een 'niet meer gepest worden' criterium.
Zij wordt herhaaldelijk het slachtoffer van ernstige pesterijen. Zelfs door haar ouders.
Wat maakt haar zo'n schitterend doelwit, dan? Wat beweegt 300 mensen om 1 meisje te grazen te willen nemen en wat mankeert de leerkriachten om niet in te grijpen.
Hier moet iets heel bijzonders aan de hand zijn, vooropgesteld dat het waar is.

Dat kun je niet afdoen met 'mensen hebben nou eenmaal behoefte om te pesten'.
pi_112255119
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 10:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Zij wordt herhaaldelijk het slachtoffer van ernstige pesterijen. Zelfs door haar ouders.
Wat maakt haar zo'n schitterend doelwit, dan? Wat beweegt 300 mensen om 1 meisje te grazen te willen nemen en wat mankeert de leerkriachten om niet in te grijpen.
Hier moet iets heel bijzonders aan de hand zijn, vooropgesteld dat het waar is.

Dat kun je niet afdoen met 'mensen hebben nou eenmaal behoefte om te pesten'.
Jawel dat kan prima want als die behoefte er niet was dan was het gebeurd. Was er geen behoefte aan brood dan waren er geen bakkers, simpel.

Daarnaast maak jij ervan "mensen hebben nou eenmaal de behoefte om te pesten" dat 'nou eenmaal' voeg jij eraan toe en heb ik nooit gezegd en dat is nogal een verschil, niemand heeft 'nou eenmaal' de behoefte om te pesten/onderdrukken, daar zit wat achter.
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2012 @ 11:06:07 #39
25682 2cv
Niet subtiel
pi_112255814
Als TS niet gepest wordt, wordt er wel iemand anders gepest. Zo is het nou eenmaal. Ze pakken altijd het buitenbeentje.
  donderdag 31 mei 2012 @ 11:10:27 #40
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_112255963
Dat verhaal over die dildo :') Heette die oom toevallig Richard? Stuur me dan even PM.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 31 mei 2012 @ 16:02:41 #41
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_112268151
TS is er weer :')

Ga nu even de reacties lezen en antwoorden. :)
Kaleidoscopiklimax
  donderdag 31 mei 2012 @ 16:31:01 #42
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_112269468
Dankjewel voor jullie reacties, of het nou positief is of negatief. :)

quote:
2s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:18 schreef Heatseeker het volgende:
Kun je niet een kleine samenvatting geven het is tenslotte wel 1:17?
Lekker geslapen? O+ Nou, mooi, dan kan je nu wél lezen. :6 *; Nee, even serieus, als je de reacties leest heb je wel een kleine samenvatting.
quote:
5s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:32 schreef Omdatappel het volgende:

Ik was dus sociaal niet zo sterk aangelegd nee. Ik ben hiervoor in therapie geweest, en hulp voor gekregen, maar dat hielp allemaal geen flikker. Wellicht loont het de moeite om weer eens te gaan kijken. Maar het is dus zeker niet allemaal hun schuld.
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:33 schreef stevenmac26 het volgende:
ts ik ken jou :P

Ik dacht dat jij uit huis ging en ging samenwonen?
Ja dat dacht ik ook :') Nog steeds niks van gekomen, ik heb het maar uit m'n hoofd gezet.
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:49 schreef 2cv het volgende:
Tering, wat een verhaal ! Ja, ik heb alles gelezen. Met verbazing. Ik dacht dat ik wat shit over me heen heb gehad, maar dit is echt erg. Helemaal dat leraren/ouders/leidinggevenden niets doen.

Ik zeg dit NIET om vervelend te doen, maar wellicht is het een idee om eens naar een psych ofzo te gaan om te vragen of je iets hebt (b.v. autisme ofzo) waardoor je inderdaad wat onhandig reageert op anderen en daardoor die ellende over je heen krijgt ?

Inmiddels weet ik voor mezelf dat je redelijk nauwkeurig een bepaald gedrag moet vertonen om sociaal geaccepteerd te worden (al weet ik nog niet WAT voor gedrag :@ ).
Om eerlijk te zijn vermoed ik zelf autisme. Maar dat zet ik dan ook wel bij m'n lijstje, dat ik daarvoor moet kijken, dank u.
Ik weet wel wat voor gedrag, mijn familie voldoet er perfect aan. Maar ik blijf dan liever een buitenbeentje dan dat ik aan dat gedrag moet voldoen, want daar word ik ziek van.

quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:49 schreef redboyke het volgende:

[..]

Zal ik het even in detail uitleggen (dit heb ik expres dus niet gedaan in de OP omdat het dan nog langer zou worden. :') )

Ik geef eerlijk toe, ik ben lomp geweest.
Een meisje, die mij uiteraard niet mocht, sloeg tijdens gym de bal uit mijn handen. Daar werd ik pissig om, en daagde haar uit om te gaan vechten, na schooltijd. Dat was overigens de eerste en de laatste keer, dat ik iemand heb uitgedaagd.

Afijn, al snel hoor ik geroezemoes, iedereen mij aankijken, en na gym, ging iedereen zich heel rap aankleden. Omdat het dus kwart over 3 was, was iedereen binnen no time weg. heb ze nog nooit zo snel gezien.

Kom ik op het pleintje achter school, waar ik voorbij moest. Staat ineens bijna de hele klas voor me :7 Er werd geduwd, geschopt, geslagen, ja noem maar op joh. Ik ben naar weggerend. :')

Dag 2. Kom ik op school, zie ik las 7a naar mij staren en fluisteren. Groep 6 zie ik naar me staren. Groep 8 ook. Na schooltijd kwamen dus de groepen 6a, 6b, 7a, 7b, 8a, 8b en 8c achter me aan. Niet álle leerlingen, maar ik schatte toen toch wel zo'n 50 tot 75%

Dag 3, na schooltijd. Werd ik door m'n moeder opgehaald omdat ik het alleen anders niet redde. Ja, ik kom bij mn oudtante overblijven, maar om nou zo'n oud wijffie van eind 70 op te zadelen met dat soort problemen, nee. :{ Staat het plein vol met vreemde mensen. Ik herkende ook kindertjes uit groep 5 en lager, met hun ouders. Ik herkende broers en zussen van kindertjes van de bovenbouw, etcetera. Die liepen mij dus achterna.

Even ter illustratie. Als ik boven op de dijk sta, kan ik het café zien, dat honderd meter verderop ligt. Zelfs daar kwamen mensen nog de hoek om lopen.

En ik ben eerlijk, ik vind het zelf ook ongeloofwaardig. Was het maar verzonnen. Serieus.
Kaleidoscopiklimax
pi_112269621
quote:
17s.gif Op donderdag 31 mei 2012 16:31 schreef RadioSlut het volgende:
Dankjewel voor jullie reacties, of het nou positief is of negatief. :)

[..]

Ja dat dacht ik ook :') Nog steeds niks van gekomen, ik heb het maar uit m'n hoofd gezet.

[..]

Wel gevraagd hoe het daarmee zit dan of niet?
pi_112269905
Radioslut, hoe oud ben je nu eigenlijk?
Rustig aan.
  donderdag 31 mei 2012 @ 16:41:43 #45
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_112269970
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 16:40 schreef kingtoppie het volgende:
Radioslut, hoe oud ben je nu eigenlijk?
19. Staat in mijn profiel en Fobo. :)
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 16:33 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Wel gevraagd hoe het daarmee zit dan of niet?
Hij heeft angst voor de toekomst, voor wat gaat komen. Een of andere blokkade in zijn hoofd die ervoor zorgt dat ie niet durft. En dat heeft ie voor meerdere dingen.
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:50 schreef Mishu het volgende:
Wat is er dan precies raar aan dan? Wellicht kan ik het dan beter uitleggen, zodat het niet raar overkomt.
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:54 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]

:o :o :o :'( :D :')!!!!!!!!!!! weet echt even niet welke emotie hierbij hoort 8)7 8)7

Wat de fuck is de Zeekadetten eigenlijk? Klinkt alsof je het daar niet echt naar zin hebt gehad
Zegmaar een jeugdtak van de marine. Zodat je 'klaargestoomd' wordt voor de scheepvaart, waardoor je al wat ervaring hebt. 9 van de 10 kadetten zaten op het scheepvaartscollege, en de hogere mensen, de onderofficieren en de officieren, hadden dikwijls een baan in de scheepvaart.
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:54 schreef 2cv het volgende:

[..]

:') trieste mensen toch ook.
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 02:08 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]

300 mensen achter je aan? Zoveel mensen zaten nog niet eens bij mij op school destijds :')

@ TS (die overigens al lang en breed vertrokken is geloof ik): in welke omgeving heb je op school gezeten? Ergens op de Veluwe ofzo? Hoe kun je trouwens in groep 6 (dan ben je 10 ofzo?) al stellig weten dat je niet gelooft? Lijkt me ook erg matig van leraren als ze daar kinderen op af gaan rekenen.
Het was in groep 5. Ik ben niet gelovig opgevoed, en heb altijd al gedacht dat het een saai verhaal/boek was, die bijbel. (En alle andere geloven eromheen, ik wil hier overigens ook niemand mee kwetsen) Geen idee, vertel me niet hoe. Ik zat overigens in Rotterdam op school.
Kaleidoscopiklimax
pi_112270033
Ik vind je ouders ook maar stom eerlijk gezegd.
Het stomme is dat jij eigenlijk alles naar binnen keert.. Niet heel raar... Dat groeit er langzaam in..
Maar het zou denk ik goed zijn om een enorme schijthekel aan alles te krijgen en op jezelf te gaan wonen.. Een baantje te nemen, even alles op een rij krijgen voor jezelf... En misschien wat gaan studeren.
Rustig aan.
pi_112270117
quote:
14s.gif Op donderdag 31 mei 2012 16:41 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

Hij heeft angst voor de toekomst, voor wat gaat komen. Een of andere blokkade in zijn hoofd die ervoor zorgt dat ie niet durft. En dat heeft ie voor meerdere dingen.

[..]

Ik wil niet heel lullig zijn hoor, maar volgens mij had ik eerder al aan je gegeven dat het nooit zou werken :P
  donderdag 31 mei 2012 @ 17:16:05 #48
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_112271511
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 08:00 schreef Canillas het volgende:
Je hebt een hoop rotte dingen meegemaakt en daarvan bepaalde dingen geinternaliseerd; je draagt het bij je, je 'hoort' die dingen nog steeds. Heel klote allemaal, denk dat je er veel aan zou kunnen hebben jezelf te gaan leren zien als iemand die er mag zijn zoals ze is, je eigenwaarde weer opbouwen en je letterlijk en figuurlijk losmaken van je oude situatie :)
Dat gaat een moeilijke taak worden, heb dit al geprobeerd, maar werd telkens teruggedouwd, door wie of wat dan ook. Maar eens zal het lukken :P
quote:
11s.gif Op donderdag 31 mei 2012 09:59 schreef BMS-THAD het volgende:
Wow, TS, dat had ik niet verwacht na je luchtige posts in het facebook topic.

Succes in ieder geval, en volg het advies van Thinkk-Pinkk op. ^O^
Tja, in KLB kan je maar beter luchtig doen ;P

quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 10:06 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Jij post ook om de dag dat je je klote voelt in allerhande R&P topics. Misschien niet tot in het kleinste detail waarom en waardoor, maar TS wel, en ik kan me voorstellen dat als dit inderdaad een accuraat verhaal is, dat je dat even zó kwijt moet omdat het anders wellicht nog absurder en ongeloofwaardiger lijkt in plaats van alleen een kreet om aandacht. Ik heb nu zoiets van 'damn, dat kún je toch niet verzinnen??'.

Maar dat gezegd hebbende: als zoiets gebeurd is, of nou ja, als die dingen je gebeuren, dan is dat natuurlijk niet goed te praten, máár het is eigenlijk nooit zo dat de schuld alléén bij de tegenpartij ligt. Hiermee wil ik niet zeggen dat je per se de boel hebt 'uitgelokt', maar er zijn wel redenen geweest dat mensen jou eruit pikten om te pesten. Probeer hier, met behulp van een professional over te gaan praten: kijk wat jou zo kwetsbaar maakt(e) en zorg ervoor dat je eventuele zwakke plekken kunt herkennen en wellicht zelfs om kunt zetten naar positieve dingen. Nogmaals: niets geeft íémand het recht om te pesten/treiteren/mishandelen, maar het is nu eenmaal zo/gebeurd en het enige wat je kunt doen is zorgen dat je er sterker uit komt :* .Vraag ook meteen, als je bij de huisarts bent geweest en een verwijzing hebt gehad, naar hulp om het huis uit te gaan, want zo te lezen lijkt het me al aardig wat zoden aan de dijk zetten als je lekker voor jezelf kunt gaan beginnen.
Nee, daar heb je ook zeker gelijk in. Ik ben altijd dwars geweest (liep niet mee met de mode, had andere hobby's dan andere kinderen, deed niet mee aan rages etc.), was sociaal niet erg vaardig, en was slimmer dan de rest. Perfecte combo om iemand te pesten. :)
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 02:14 schreef redboyke het volgende:

[..]

Terughandelen werkte niet. Wat ik ook deed, of het nou negeren was of juist actie ondernemen (op verschillende manieren), het was nooit goed. Ze bleven doorgaan.
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 10:08 schreef 2cv het volgende:

[..]

Nee, opleiding werktuigbouw. Pesterij komt overal voor, van de peuterspeelzaal tot in het bejaardentehuis en alles wat er tussenin zit.

Is TS nog aanwezig of hebben al die 'lieve' Fokkertjes haar weggejaagd ?
Ik was gaan slapen :z Je hoeft die lieve fokkertjes geen schuldgevoel aan te praten. :+
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 10:24 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Waarom?
Op school, zie boven.
Mijn ouders vonden, met name mijn moeder, dat ik stoer en sterk moest zijn. Het liefst macho. Ja, had er dan een jongen uitgekakt. :') Ik ben van mezelf vrij jongensachtig, maar 'stoer en sterk', no.
Bij de zeekadetjes: Het was gewoon een bende, die 1 iemand achterna liep. Het waren allemaal meelopers, al dan niet onbewust. Als een populair iemand iets deed, dan deed de rest dat ook.
In combinatie met mijn bestaande problemen, bingo.
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 16:45 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Ik wil niet heel lullig zijn hoor, maar volgens mij had ik eerder al aan je gegeven dat het nooit zou werken :P
Ik dacht dat je dat bedoelde over het samenwonen zelf. :) We gaan binnenkort samen naar doc om te kijken of er iets gedaan kan worden aan zijn angsten, en mijn verleden.
Kaleidoscopiklimax
pi_112271710
Dat soort dingen moet je zelf doen en niet samen
pi_112271896
quote:
14s.gif Op donderdag 31 mei 2012 17:16 schreef RadioSlut het volgende:

Nee, daar heb je ook zeker gelijk in. Ik ben altijd dwars geweest (liep niet mee met de mode, had andere hobby's dan andere kinderen, deed niet mee aan rages etc.), was sociaal niet erg vaardig, en was slimmer dan de rest. Perfecte combo om iemand te pesten. :)

Dat vermoeden had ik al. Want in bovenstaande herken ik me ook heel erg én ik ben dan ook m'n gehele schoolperiode gepest: van groep 4 tot de zesde klas vwo ;)

Gelukkig wel altijd ouders gehad die me steunden maar me óók af en toe wezen op de dingen die ik 'fout' deed. Maargoed, je kunt er uit komen, maar bij mij is het zelf allemaal pas 'goed' gekomen toen ik 't huis uit ging, ondanks de goede band met m'n ouders. Voor jezelf kiezen, leven en werken is voor mij in ieder geval het beste geweest dat ik óóit heb kunnen doen.
Ja doei.
  donderdag 31 mei 2012 @ 17:28:50 #51
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_112272039
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 17:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Dat soort dingen moet je zelf doen en niet samen
Dat doen we omdat er anders helemaal niks van komt. Gewoon, een schop onder onze kont.
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 16:43 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind je ouders ook maar stom eerlijk gezegd.
Het stomme is dat jij eigenlijk alles naar binnen keert.. Niet heel raar... Dat groeit er langzaam in..
Maar het zou denk ik goed zijn om een enorme schijthekel aan alles te krijgen en op jezelf te gaan wonen.. Een baantje te nemen, even alles op een rij krijgen voor jezelf... En misschien wat gaan studeren.
Ja, en dan komt alles er na een tijdje in 1 keer uit. :7
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 17:25 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dat vermoeden had ik al. Want in bovenstaande herken ik me ook heel erg én ik ben dan ook m'n gehele schoolperiode gepest: van groep 4 tot de zesde klas vwo ;)

Gelukkig wel altijd ouders gehad die me steunden maar me óók af en toe wezen op de dingen die ik 'fout' deed. Maargoed, je kunt er uit komen, maar bij mij is het zelf allemaal pas 'goed' gekomen toen ik 't huis uit ging, ondanks de goede band met m'n ouders. Voor jezelf kiezen, leven en werken is voor mij in ieder geval het beste geweest dat ik óóit heb kunnen doen.
What :| Zo erg? Had je dan niet een behoorlijk minderwaardigheidscomplex? En wat was de uiteindelijke oorzaak ervan, volgens jou, waarom je gepest werd?

Ben blij dat het weer goed gaat met je! :)

Het moge voor mezelf duidelijk zijn (niet alleen vanwege jullie adviezen) dat ik het huis uit ga. Liefst gister dan vandaag.
Kaleidoscopiklimax
pi_112272339
Het gaat méér dan goed met me. Geweldige man, geweldige studie, moderator op FOK!, wat wil je nog meer? ;)

En de redenen? Wat jij dus beschreef: niet meedoen met de mode, niet achter alles aanhollen waar de rest ook achteraan rende, als ik iets niet wilde dan deed ik 't domweg niet, óók niet als de rest het wel deed. Was niet goed in gym, haalde wel goede cijfers en was ook nog eens niet de magerste.
Ik heb wel eens te maken gehad met geweld op de basisschool, variërend van opwachten en dan duwen en trekken terwijl je door de groep heen moest komen om de poort uit te komen en ketting van de nek trekken omdat je per ongeluk op iemand's teen ging staan.

Ik ben niet veranderd: ik ga nog steeds niet met de mode mee, doe alleen dingen die ik zélf leuk vind of waarvan ik het belangrijk vind om me er even overheen te zetten omdat een geliefde van me er baat bij heeft, ik ben nog steeds slim, het enige dat veranderd is, is dat ik nu best goed zou zijn in gym :+ En mijn man is gelukkig net zo, net als de vrienden die ik heb leren kennen. Op school kun je niet zo goed uitkiezen met wie je omgaat, ook in je eigen stad of dorp als je jong bent wordt 't moeilijk gemaakt door het 'beperkte' aantal mensen. Als je ouder bent liggen je geografische grenzen een stuk verder. En natuurlijk ook een voordeel van internet! Via FOK! heb ik geweldige mensen leren kennen (kom hier ook alweer bijna 12 jaar nu..) en idem op de universiteit.

Kern van het verhaal: leer van jezelf houden en blijf bij waar jij voor staat. Verander alleen als je dat zelf wilt en niet omdat je dénkt dat je voor een ander moet veranderen. Als je dat doet, moet je kiezen wát je verandert omdat iedereen wel iets anders op je heeft aan te merken. Kijk naar jezelf vanuit jezelf: wil je ergens aan werken, doe dat. Vind je iets prima, maak dan duidelijk aan de rest van de wereld dat ze dat maar hebben te accepteren en dat ze op mogen zouten als ze er niet mee om kunnen gaan.
Ja doei.
  donderdag 31 mei 2012 @ 18:07:21 #53
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_112273512
...als ik nu "man" even in "vriendin" verander dan komt motorbloempje d'r verhaal dicht bij mijn levensverhaal in de buurt. :o Oh wacht...ik ben geen FOK! moderator, het hoogst haalbare. ;( ;)

Sterkte ermee...ben het wel met onze ForumMongool ( :D ) eens dat het waarschijnlijk beter is als jullie apart van elkaar naar de dokter gaan. Ook kun je je afvragen of het zo'n goed idee is als je zelf niet zo stabiel bent (no offense :@ ) om dan iets te gaan beginnen met iemand die ook allerlei issues heeft...(en dan je ook nog niet begrijpt als je over je gevoelens praat met hem).
Hallon!
  donderdag 31 mei 2012 @ 18:33:17 #54
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_112274367
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 18:07 schreef BlueMage het volgende:
...als ik nu "man" even in "vriendin" verander dan komt motorbloempje d'r verhaal dicht bij mijn levensverhaal in de buurt. :o Oh wacht...ik ben geen FOK! moderator, het hoogst haalbare. ;( ;)

Sterkte ermee...ben het wel met onze ForumMongool ( :D ) eens dat het waarschijnlijk beter is als jullie apart van elkaar naar de dokter gaan. Ook kun je je afvragen of het zo'n goed idee is als je zelf niet zo stabiel bent (no offense :@ ) om dan iets te gaan beginnen met iemand die ook allerlei issues heeft...(en dan je ook nog niet begrijpt als je over je gevoelens praat met hem).
ForumMongool :D

't is in ieder geval de snelste manier om uit huis te gaan, als ik bij hem intrek.

maar niet zo zeer echt samen, maar meer mekaar een schop onder d'n aarsch geven.
Kaleidoscopiklimax
pi_112274507
;(
pi_112274528
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 18:36 schreef stevenmac26 het volgende:
;(
:D
  donderdag 31 mei 2012 @ 18:39:10 #57
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_112274604
quote:
14s.gif Op donderdag 31 mei 2012 18:33 schreef RadioSlut het volgende:
't is in ieder geval de snelste manier om uit huis te gaan, als ik bij hem intrek.
Dit is niet lullig bedoeld maar zulke redenen zijn niet echt 'n goeie basis voor 'n relatie, helaas.
Hallon!
  donderdag 31 mei 2012 @ 18:42:02 #58
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_112274722
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 18:39 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Dit is niet lullig bedoeld maar zulke redenen zijn niet echt 'n goeie basis voor 'n relatie, helaas.
Dat weet ik.
Dat is mij meerdere keren verteld. Maar wat moet ik anders? Hier blijven?
Kaleidoscopiklimax
pi_112274761
quote:
14s.gif Op donderdag 31 mei 2012 18:42 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

Dat weet ik.
Dat is mij meerdere keren verteld. Maar wat moet ik anders? Hier blijven?
Nee, iets voor jezelf zoeken
pi_112274875
Radioslut, het is jouw leven, niet dat van je ouders, niet dat van pestende kinderen, het is jouw leven, leef het. Als je zo graag weg wilt uit huis, en je hebt een leuke vriend, trek gewoon bij hem in :)
  donderdag 31 mei 2012 @ 18:52:35 #61
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_112275129
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 18:43 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Dit dus. Collega van me had ongeveer dezelfde redenen om bij d'r Duitse vriend te gaan wonen en wil nu toch wel graag weer naar huis en heeft zoiets van "was ik hier maar nooit aan begonnen".
Hallon!
pi_112275231
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 18:52 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Dit dus. Collega van me had ongeveer dezelfde redenen om bij d'r Duitse vriend te gaan wonen en wil nu toch wel graag weer naar huis en heeft zoiets van "was ik hier maar nooit aan begonnen".
Ik ken de situatie van RS en het is een vriend, en iet haar vriend
Daarom is het al helemaal aan te raden iets voor zichzelf te zoeken
pi_112275338
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:27 schreef Mishu het volgende:
Kan me niet voorstellen dat er gezinnen als die van TS bestaan in Nederland.
pi_112275374
Op zoveel verschillende plaatsen gepest. Ligt het niet een beetje aan jezelf dan? :') Kan me niet voorstellen dat het constant weer de schuld van de omgeving is. Kortom: je roept (of riep) het enigszins op jezelf af.
  donderdag 31 mei 2012 @ 18:59:56 #65
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_112275433
Als ik trouwens bij die zeekadetten oid zo gepest zou worden was ik er na 'n jaar ofzo al mee gekapt. :')
Hallon!
pi_112275439
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 18:58 schreef Ziba het volgende:
Op zoveel verschillende plaatsen gepest. Ligt het niet een beetje aan jezelf dan? :') Kan me niet voorstellen dat het constant weer de schuld van de omgeving is. Kortom: je roept (of riep) het enigszins op jezelf af.
Omdat iemand geen schaap is en de rest volgt met dingen dan is dat een reden om degene te pesten??
pi_112275479
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 19:00 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Omdat iemand geen schaap is en de rest volgt met dingen dan is dat een reden om degene te pesten??
Nouja, na een tijdje kan het geen toeval meer zijn, en ik heb nog nooit iemand gepest zien worden omdat diegene niet de mode en dat soort dingen volgde, maar wellicht heb ik geluk gehad qua omgeving.
  donderdag 31 mei 2012 @ 19:03:39 #68
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_112275566
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 18:58 schreef Ziba het volgende:
Nou, ik zeg niet dat het alleen hun schuld is. Natuurlijk heb ik ook schuld, maar het is niet zo dat het alleen maar mijn schuld is.
Kaleidoscopiklimax
pi_112275571
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 19:00 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Ik geloof niet (nooit trouwens) dat zulke dingen de enige redenen zijn. Hoewel het er natuurlijk ook mee te maken heeft.

Ik ken genoeg kinderen van de basisschool en de middelbare school die altijd al 'anders' waren maar er toch bij hoorden. Het ligt gewoon aan je eigen houding. Onzekerheid, niet voor jezelf opkomen, bangheid. Zulke kinderen worden eruit gepikt.

En ik had het al eens eerder gevraagd maar komt TS uit een kamperfamilie o.i.d.? Het verhaal van haar oom is toch wel zeer eigenaardig te noemen.
  donderdag 31 mei 2012 @ 19:04:22 #70
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_112275598
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 19:01 schreef Murdera het volgende:

[..]

Nouja, na een tijdje kan het geen toeval meer zijn, en ik heb nog nooit iemand gepest zien worden omdat diegene niet de mode en dat soort dingen volgde, maar wellicht heb ik geluk gehad qua omgeving.
Je hebt idd geluk gehad. Ben zelf ook behoorlijk gepest ook omdat ik niet als 'n schaap de trends volgde, maar heeft idd ook met je eigen instelling te maken, nu geef ik gewoon geen neuk meer. ^O^
Hallon!
  donderdag 31 mei 2012 @ 19:05:04 #71
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_112275635
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 18:55 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Ik ken de situatie van RS en het is een vriend, en iet haar vriend
Daarom is het al helemaal aan te raden iets voor zichzelf te zoeken
We hebben nu een relatie met mekaar.
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 19:03 schreef Ziba het volgende:

[..]

Ik geloof niet (nooit trouwens) dat zulke dingen de enige redenen zijn. Hoewel het er natuurlijk ook mee te maken heeft.

Ik ken genoeg kinderen van de basisschool en de middelbare school die altijd al 'anders' waren maar er toch bij hoorden. Het ligt gewoon aan je eigen houding. Onzekerheid, niet voor jezelf opkomen, bangheid. Zulke kinderen worden eruit gepikt.

En ik had het al eens eerder gevraagd maar komt TS uit een kamperfamilie o.i.d.? Het verhaal van haar oom is toch wel zeer eigenaardig te noemen.
Nee, een Rotterdamse arbeidersfamilie.
Kaleidoscopiklimax
pi_112275646
quote:
14s.gif Op donderdag 31 mei 2012 19:04 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Je hebt idd geluk gehad.

maar heeft idd ook met je eigen instelling te maken, nu geef ik gewoon geen neuk meer. ^O^
Ik denk dat ik het met deze post volledig eens kan zijn.
pi_112275714
quote:
14s.gif Op donderdag 31 mei 2012 19:05 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

We hebben nu een relatie met mekaar.

[..]

Nee, een Rotterdamse arbeidersfamilie.

Dat heb ik gemist dan sinds de laatste keer dat ik je laatst gesproken heb :D

Leuk voor je
  donderdag 31 mei 2012 @ 19:06:52 #74
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_112275725
Heb trouwens wel 'n keer alles van me afgeschreven (gewoon ouderwets met pen en papier :P ) en dat hielp ontzettend...dus dat advies van "koop 'n dagboek" is best wel goed. :D *O* ;)
Hallon!
pi_112275769
quote:
10s.gif Op donderdag 31 mei 2012 19:06 schreef BlueMage het volgende:
Heb trouwens wel 'n keer alles van me afgeschreven (gewoon ouderwets met pen en papier :P ) en dat hielp ontzettend...dus dat advies van "koop 'n dagboek" is best wel goed. :D *O* ;)
Of je maakt van FOK! je eigen dagboek, natuurlijk. Bijvoorbeeld door te posten in 'hoe voel je je nu'. Krijg je ook nog aandacht terug, een dagboek praat niet terug natuurlijk.
pi_112275859
quote:
7s.gif Op donderdag 31 mei 2012 19:07 schreef Ziba het volgende:

[..]

Of je maakt van FOK! je eigen dagboek, natuurlijk. Bijvoorbeeld door te posten in 'hoe voel je je nu'. Krijg je ook nog aandacht terug, een dagboek praat niet terug natuurlijk.
Of dit topic, waar mensen die iets soortgelijks hebben meegemaakt dus kunnen reageren. :)
  donderdag 31 mei 2012 @ 19:10:37 #77
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_112275891
quote:

[..]

FOK! en internet bestond vroegah nog niet echt zo. ;) Bovendien de reacties hier soms...kan me voorstellen dat mensen een beetje terughoudend zijn om zomaar alles hier neer te zetten, laat ik het zo formuleren. :')
Hallon!
  donderdag 31 mei 2012 @ 19:11:59 #78
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_112275940
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 19:06 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Dat heb ik gemist dan sinds de laatste keer dat ik je laatst gesproken heb :D

Leuk voor je
Thnx :D
quote:

[..]

Ben blij dat het voor mij maar 1 keer in de zoveel tijd een druppel is dat het de emmer doet overlopen.
quote:
7s.gif Op donderdag 31 mei 2012 19:10 schreef BlueMage het volgende:

[..]

FOK! en internet bestond vroegah nog niet echt zo. ;) Bovendien de reacties hier soms...kan me voorstellen dat mensen een beetje terughoudend zijn om zomaar alles hier neer te zetten, laat ik het zo formuleren. :')
Ja he :')
Kaleidoscopiklimax
pi_112276122
Maar... Radio, je kiest wel eens voor jezelf?
Rustig aan.
  donderdag 31 mei 2012 @ 19:16:48 #80
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_112276167
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 19:15 schreef kingtoppie het volgende:
Maar... Radio, je kiest wel eens voor jezelf?
Ja, al wordt dat meestal niet in dank afgenomen. maar daar zitten zij meer mee dan ik :@
Kaleidoscopiklimax
pi_112276240
Ik vind dat jij een 180* draai moet maken... Uit huis... Je oude omgeving gewoon heftig bij het grofvuil donderen en alles alleen doen... (Nouja ok je vrienden en je vriendje die neem je natuurlijk mee)
Dan kan je aan jezelf gaan werken en word je vast gelukkiger... Dat is best belangrijk vind ik.
Rustig aan.
  donderdag 31 mei 2012 @ 19:21:29 #82
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_112276377
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 18:39 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Oeh, dit weet ik uit ervaring! Niet doen, niet doen.
pi_112276562
quote:
11s.gif Op donderdag 31 mei 2012 19:21 schreef Mishu het volgende:

[..]

Oeh, dit weet ik uit ervaring! Niet doen, niet doen.
Wat was jouw precieze situatie en wat waren je drijfveren dan? Misschien heeft TS er iets aan.
Rustig aan.
  donderdag 31 mei 2012 @ 19:33:12 #84
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_112276965
Ik wilde weg dus ging samenwonen met vriend van destijds als een soort vlucht. Tja en dan gaat het over maar je kan niet weg want je hebt nooit geleerd om op eigen benen te staan.

Ik denk dat TS de details uit het verleden met rust moet laten en moet gaan werken aan haar eigen, volwassen, toekomst.
  donderdag 31 mei 2012 @ 19:34:17 #85
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_112277035
Waar je ook heen gaat je neemt je problemen mee.
  donderdag 31 mei 2012 @ 20:09:36 #86
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_112278917
Wat een enorm bizar verhaal is dit zeg.

Maar TS, als ik het goed begrijp zijn er wel mensen die je aardig vinden, zoals je vriendje(s). En je hebt vrienden. Weten die van deze situatie af?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 31 mei 2012 @ 20:31:50 #87
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_112280092
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:39 schreef Mishu het volgende:

[..]

Hmm ok.
Dat doet sociologie :')
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_112282177
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 18:57 schreef Murdera het volgende:

[..]

ik heb nog wel zo'n gezin in de aanbieding.... hebben?
Ware liefde is niet elkaars hand maar elkaars hart vasthouden.
Love is for real, today!
"De laatste keer dat we zo slecht verdedigden, waren we vijf jaar ons land kwijt. ©Michiel Veenstra
  donderdag 31 mei 2012 @ 21:37:23 #89
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_112284016
quote:
0s.gif [b]Op donderdag 31 mei 2012 19:33 schreef Mishu het volgende:[/b

Ik denk dat TS de details uit het verleden met rust moet laten en moet gaan werken aan haar eigen, volwassen, toekomst.
Als ik de verhalen van TS mag geloven dan kun je niet echt van "details" spreken. ;).
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  donderdag 31 mei 2012 @ 21:39:04 #90
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_112284120
quote:
99s.gif Op donderdag 31 mei 2012 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat een enorm bizar verhaal is dit zeg.

Maar TS, als ik het goed begrijp zijn er wel mensen die je aardig vinden, zoals je vriendje(s). En je hebt vrienden. Weten die van deze situatie af?
Ze weten er vanaf, maar meer niet.
Kaleidoscopiklimax
pi_112285368
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 18:43 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Dit. Mocht het niet lopen zoals jullie denken/hopen dan zit je straks weer in hetzelfde schuitje. Ook kan het je wel eens goed doen om een tijdje op jezelf te wonen. Lijkt me beter dan om een verkeerde reden te gaan samenwonen, waarbij je toch rekening moet houden met een ander en je misschien te vel op de ander richt en onvoldoende op jezelf.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_112287546
Tering RS.
Wat een pokke verleden.

Woon je nog thuis?
Heeft je vriend begrip voor je?

Verder raad ik je aan om het tegen een psychologe te vertellen. Dit kan op den duur enorm lastig voor je worden en enorm veel dingen voor je verknallen.
En ja, ik weet hoe je je (hebt gevoelt) voelt.
Het gaat niet zomaar weg, je moet er over praten.
Anders worden je problemen alleen maar erger.
Dit hou je niet vol, iig mij lukte het niet.

En niet met iemand waarvan je nog bang kan zijn dat die een mening gelijk over je hebt.
Zoals een psychologe, is dat een idee?

Sterkte, en veel knuffels :)

[ Bericht 11% gewijzigd door summer2bird op 31-05-2012 22:51:15 ]
Twiddel
  donderdag 31 mei 2012 @ 22:50:25 #93
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_112288427
quote:
14s.gif Op donderdag 31 mei 2012 21:39 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

Ze weten er vanaf, maar meer niet.
Heb je de indruk dat ze er meer van zouden willen weten? Of is de band tussen jullie nog niet zo sterk?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 1 juni 2012 @ 00:38:21 #94
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_112293571
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 20:31 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Dat doet sociologie :')
Ik heb ook nog een persoonlijk leven ;)

Vind ook niet dat je iedereen maar moet pamperen omdat hij 'zielig' is. Als psychologiestudent zou je moeten weten dat pappen en nathouden ipv mensen activeren ook niet werkt.
  vrijdag 1 juni 2012 @ 10:13:32 #95
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112298568
Wat een verhaal zeg! Hoe kun je in godesnaam zo vreselijk veel mensen tegen je in hebben?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 1 juni 2012 @ 10:43:22 #96
365231 Fera
Fire & Blood
pi_112299376
Wauw, dit was wel een heftig verhaal om te lezen, TS. Jij hebt echt alleen maar ongeluk en ellende meegemaakt, zo te horen. Eerlijk gezegd was mijn eerste gedachte "Breken met je ouders!", in mijn ogen zijn zij volgens mij de wortel van al deze ellende. Ze hebben jou niet behandeld zoals je een kind hoort te behandelen en zo te horen heb je niet genoeg liefde en aandacht van ze gehad. Logisch dat je dan problemen hebt met sociale contacten en als doelwit uitgekozen word om te pesten. Er was nooit iemand die jou serieus nam en je hebt niet echt geleerd om voor jezelf op te komen. Zeer triest.

Ik weet niet in hoeverre jij nog geeft om je ouders, want dat is de reden waarom ik een beetje terug kwam op die eerste gedachte. Misschien wil jij wel helemaal niet met ze breken, dus wie ben ik? Alleen denk ik wel dat het beter voor je zou zijn. Gewoon een nieuwe start maken, alle oude (slechte) contacten van je wegsnijden en opnieuw beginnen. Het is natuurlijk wel lastig, je hebt niet eens de kans gehad om je volledige potentie te benutten dmv een studie of iets dergelijks.
Maar ik denk dat het nooit helemaal weg zal gaan als je ouders en/of omgeving je zo blijven behandelen. En als zij niet zullen stoppen, dan is het beter om hen gewoon uit je leven te bannen. Mensen die niets anders toevoegen dan verdriet, pijn en ellende zijn het niet waard om in jouw leven te zijn. Familie of niet.

Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte en succes TS. Je lijkt me juist een heel krachtig iemand, dat je er na al deze gebeurtenissen gewoon nog steeds bent. :)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_112311048
quote:
15s.gif Op donderdag 31 mei 2012 21:05 schreef Jannuk het volgende:

[..]

ik heb nog wel zo'n gezin in de aanbieding.... hebben?
Ik denk meer dat ik het niet wil geloven. ;(
:*
pi_112311337
Ik vind het wel vreemd dat je overal problemen hebt.
  vrijdag 1 juni 2012 @ 21:51:50 #99
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_112325375
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 22:01 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Dit. Mocht het niet lopen zoals jullie denken/hopen dan zit je straks weer in hetzelfde schuitje. Ook kan het je wel eens goed doen om een tijdje op jezelf te wonen. Lijkt me beter dan om een verkeerde reden te gaan samenwonen, waarbij je toch rekening moet houden met een ander en je misschien te vel op de ander richt en onvoldoende op jezelf.
Ik weet dan alleen niet waar ik moet beginnen. Ik moet immers werk hebben om bepaalde dingen te kunnen betalen, en om werk te hebben moet ik ook ergens een huis hebben, want hier in de randstad wil ik niet blijven. Zal best kunnen dat ik te veeleisend ben... :')
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 22:36 schreef summer2bird het volgende:
Tering RS.
Wat een pokke verleden.

Woon je nog thuis?
Heeft je vriend begrip voor je?

Verder raad ik je aan om het tegen een psychologe te vertellen. Dit kan op den duur enorm lastig voor je worden en enorm veel dingen voor je verknallen.
En ja, ik weet hoe je je (hebt gevoelt) voelt.
Het gaat niet zomaar weg, je moet er over praten.
Anders worden je problemen alleen maar erger.
Dit hou je niet vol, iig mij lukte het niet.

En niet met iemand waarvan je nog bang kan zijn dat die een mening gelijk over je hebt.
Zoals een psychologe, is dat een idee?

Sterkte, en veel knuffels :)
Dankjewel :) Ik woon nog thuis ja, en mijn vriend heeft begrip voor me. Maar meer ook niet. En dat begrijp ik best, hij heeft niet in zo'n situatie als ik gezeten.
Een rittenkaart voor de psycholoog staat inmiddels al op mijn lijstje. Toch bedankt voor de tip!
quote:
99s.gif Op donderdag 31 mei 2012 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Heb je de indruk dat ze er meer van zouden willen weten? Of is de band tussen jullie nog niet zo sterk?
Ze willen er wel meer over weten, maar dat is meer dat het 'grappig' is, ik kan er namelijk erg luchtig en met de nodige humor over praten. Zo vat ik het op althans, maar kan het natuurlijk ook grondig mis hebben.
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 10:13 schreef Maanvis het volgende:
Wat een verhaal zeg! Hoe kun je in godesnaam zo vreselijk veel mensen tegen je in hebben?
Dat heb ik hierboven al ergens gezegd: Dwars zijn, een eigen wil hebben, slimmer zijn dan anderen en sociale problemen. Plus ouders die vinden dat je maar stoer moet zijn en geen kick mag geven.
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 10:43 schreef Fera het volgende:
Wauw, dit was wel een heftig verhaal om te lezen, TS. Jij hebt echt alleen maar ongeluk en ellende meegemaakt, zo te horen. Eerlijk gezegd was mijn eerste gedachte "Breken met je ouders!", in mijn ogen zijn zij volgens mij de wortel van al deze ellende. Ze hebben jou niet behandeld zoals je een kind hoort te behandelen en zo te horen heb je niet genoeg liefde en aandacht van ze gehad. Logisch dat je dan problemen hebt met sociale contacten en als doelwit uitgekozen word om te pesten. Er was nooit iemand die jou serieus nam en je hebt niet echt geleerd om voor jezelf op te komen. Zeer triest.

Ik weet niet in hoeverre jij nog geeft om je ouders, want dat is de reden waarom ik een beetje terug kwam op die eerste gedachte. Misschien wil jij wel helemaal niet met ze breken, dus wie ben ik? Alleen denk ik wel dat het beter voor je zou zijn. Gewoon een nieuwe start maken, alle oude (slechte) contacten van je wegsnijden en opnieuw beginnen. Het is natuurlijk wel lastig, je hebt niet eens de kans gehad om je volledige potentie te benutten dmv een studie of iets dergelijks.
Maar ik denk dat het nooit helemaal weg zal gaan als je ouders en/of omgeving je zo blijven behandelen. En als zij niet zullen stoppen, dan is het beter om hen gewoon uit je leven te bannen. Mensen die niets anders toevoegen dan verdriet, pijn en ellende zijn het niet waard om in jouw leven te zijn. Familie of niet.

Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte en succes TS. Je lijkt me juist een heel krachtig iemand, dat je er na al deze gebeurtenissen gewoon nog steeds bent. :)
Dat is dan wel weer een krachtig punt, van mijn familie/opvoeding. Niks laten merken en doorgaan.

Over het breken met m'n ouders ben ik nog in dubio. Ondanks de vele tegenslagen en hoe ze over me denken, hebben ze toch wel wat goeds gedaan. Denk ik. Gewoon de basisdingen: voer, onderdak, en water. Grof gezegd dan. Wel wat meer dan dat, maar niet de aandacht die ik van ze had verwacht toen ik gepest werd. Als ik er iets van zei, dat ik gepest werd, was dit standaard het antwoord: "Je moet ze in mekaar slaan, je moet laten zien dat je sterk bent". Nou, alsof ik dat nog niet had gedaan.
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 16:10 schreef kijkmij het volgende:
Ik vind het wel vreemd dat je overal problemen hebt.
Wat is er precies vreemd aan?
Kaleidoscopiklimax
pi_112338150
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 16:02 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik denk meer dat ik het niet wil geloven. ;(
:*
Ik geloof dat dat ook de reden is waarom TS de opmerkingen als "het is wel gek dat iedereen tegen je is" krijgt. Mensen durven niet te geloven dat er bij de buren, familie, vrienden echt zulke dingen gebeuren.
In de grond trapperij door je eigen familie, waardoor je je echt nergens meer veilig voelt... dat straal je onbewust uit, waardoor je een heel gemakkelijke prooi bent voor anderen.

En thnx :*
Ware liefde is niet elkaars hand maar elkaars hart vasthouden.
Love is for real, today!
"De laatste keer dat we zo slecht verdedigden, waren we vijf jaar ons land kwijt. ©Michiel Veenstra
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')