Zeker weer geband he omdat je neger en cactus foto's post.quote:Op donderdag 31 mei 2012 02:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet gestemd hihi
met zijn MMA-matenquote:Op donderdag 31 mei 2012 02:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tuurlijk, it's sabootageeeeeee.
Wel dokken jonge, anders kom ik ff langs he.
Nee toen had ik nog geen uitspattingen zonder notes en alles. GGMM en zijn note terreur heeft mij verziektquote:Op donderdag 31 mei 2012 02:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zeker weer geband he omdat je neger en cactus foto's post.
Je eerste note kwam niet van mij.quote:Op donderdag 31 mei 2012 02:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee toen had ik nog geen uitspattingen zonder notes en alles. GGMM en zijn note terreur heeft mij verziekt
Wat een malloten lopen er toch rond he. Je zal maar met zo'n idioot ruzie krijgen omdat je per ongeluk tegen z'n biertje aan stoot. Heel je avond naar de klote.quote:
Wat een figuur zeg met z'n Prorail jasje.quote:Op donderdag 31 mei 2012 02:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een mierenneuker. Die rest loopt toch ook door het rode licht?Gaan ze daar speciaal klaar staan.
Het duurde nog lang voordat ie aangehouden werd andersquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een malloten lopen er toch rond he. Je zal maar met zo'n idioot ruzie krijgen omdat je per ongeluk tegen z'n biertje aan stoot. Heel je avond naar de klote.
Als zelfs jij het malloten vind dan zegt dat wel genoeg lijkt me.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het duurde nog lang voordat ie aangehouden werd anders
Ik heb een kort lontje hoor
En die andere maar kanker dit kanker dat
jezus
Serieus als ik agent was geweest en iemand kwam zo in mijn gezicht schreeuwen had ik hem meteen opgepakt, en als iemand zo in mijn gezicht komt schreeuwen had ik hem allang al een pofferd op zijn oog gegeven met zijn ik heb een kort lontje en geschreeuwquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als zelfs jij het malloten vind dan zegt dat wel genoeg lijkt me.
Het was wel een ervaren agent iig. Hij had wel wat meer meegemaakt, dat kon je wel zien aan hoe rustig hij bleef en hem nog een tweede kans gaf.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Serieus als ik agent was geweest en iemand kwam zo in mijn gezicht schreeuwen had ik hem meteen opgepakt, en als iemand zo in mijn gezicht komt schreeuwen had ik hem allang al een pofferd op zijn oog gegeven met zijn ik heb een kort lontje en geschreeuw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |