quote:
Deze?quote:Op donderdag 31 mei 2012 02:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de meme's.
Vind alleen die badass-meme wel grappig.
Ik ben op zoek naar een grote uitdaging, verbaal gezien, maar eigenlijk moet ik me als mod een beetje gedragen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 02:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vroeg me af, waarom stalk je mij niet meer? Of stiekem?
Mij corrigeren? mehquote:Op donderdag 31 mei 2012 02:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar een grote uitdaging, verbaal gezien, maar eigenlijk moet ik me als mod een beetje gedragen.
Daarnaast heb je in Ajacied422 al iemand die je corrigeert wanneer dit noodzakelijk is.
Owjeej, kan je wel goed slapen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 02:14 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, en je stemde op mij voor beste mod, dus ik heb totaal onverwacht een beetje sympathie voor je gekregen, dat zit me niet echt lekker trouwens.
Heb jij ook op mij gestemd? Dat ben ik dan al weer vergeten blijkbaar.quote:Op donderdag 31 mei 2012 02:15 schreef Geo4kant het volgende:
Ja, nu we het er over hebben, wanneer krijg ik nou eens die 10 euro.. omdat ik op jou moest stemmen..
Tuurlijk, it's sabootageeeeeee.quote:Op donderdag 31 mei 2012 02:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb jij ook op mij gestemd? Dat ben ik dan al weer vergeten blijkbaar.
Ik heb helemaal niet gestemd hihiquote:Op donderdag 31 mei 2012 02:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb jij ook op mij gestemd? Dat ben ik dan al weer vergeten blijkbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |