Hoe is het gegaan?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:49 schreef Jetfly het volgende:
Zometeen gesprek bij een distributiecentrum! We will see!!
Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:27 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Hoe is het gegaan?
Ik heb de baan!2 juli beginnen, als alles goed gaat en bevalt van beide kanten ben ik sowieso de komende 2 jaar onder de pannen.
Gefeliciteerd, taxibabe!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:27 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Hoe is het gegaan?
Ik heb de baan!2 juli beginnen, als alles goed gaat en bevalt van beide kanten ben ik sowieso de komende 2 jaar onder de pannen.
Zonder geld thuiszitten is ook beter dan 's nachts post sorteren?!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:41 schreef FerryNL het volgende:
Deze vrijdag weer even een gesprek bij een ander horeca zaakje.
Alles is beter dan snachts werken bij Post NL en hersenloos post sorteren.![]()
Had gereageerd via Werk.nl, en had gezegd dat ik best bereid ben om voor een lager uurloon te werken.
Kreeg snel daarop een mail terug van wat ze wilde bieden, en zo is er nu dus een gesprek gepland.
Nee ben ook blij dat ik zo snel mogelijk toch bij Post NL aan de slag kon. Maar natuurlijk zoek ik wel weer verder, omdat ik liever geen nachten werk. Het kan leuk verdienen maar je ritme gaat er gewoon aan.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:16 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, taxibabe!
[..]
Zonder geld thuiszitten is ook beter dan 's nachts post sorteren?!Maar wel goed dat je actie onderneemt om elders aan de slag te komen als 's nachts werken je niet bevalt.
Ging goed, was wel opeens een groepsgesprek met 3 andere kandidaten. Krijg 2 euro per uur minder dan mijn huidige bijbaan.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:27 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Hoe is het gegaan?
4 uur?quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:59 schreef Peter het volgende:
Ik mag voor 4 uur per week blijven door solliciteren,iemand tips?
Maar ik hoef nog 6 maanden niet onder mijnniveau (HBO) te solliciterenquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:02 schreef FerryNL het volgende:
[..]
4 uur?
Het enige wat ik kan bedenken is, post gaan bezorgen.
Ben met de 3e die ik sprak in zee gegaan en binnen 2 weken aan het werk gekomen.. Er zijn er ook bij die vooral hun portefuille met kandidaten willen vullen en niets concreets hebben. Vraag dus wel naar openstaande functies en hoe vaak ze iemand plaatsen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:40 schreef CoolStoryBro het volgende:
Altijd leuk die gesprekken met detacheringsbureau's, iemand positieve ervaringen mee gehad?
Wanneer begint dat zomerwerk van de post? Misschien dat ik daar ook maar even achteraan ga. Oja en gefeliciteerd !quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:53 schreef Woussie1987 het volgende:
Nou ik heb in ieder geval een zomerbaantje bij de post. Heb ik weer even wat te doen.
Verder blijf ik natuurlijk doorsolliciteren voor het echte werk
Ah KPN jaquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:03 schreef Morera het volgende:
Ik ben ook in de KNP-molen beland. Heb er niet zo een zin in na dat ik de ervaringen hier heb gelezen.
Ik heb eerst die testen en toetsen op mijn computer moeten maken, nu heb ik een afspraak om van de week weer allemaal testen en gedo. bij het uitzendbureau te doen, en als ik daarna mazzel heb moet ik ook nog naar KPN zelf en daar ook weer "solliciteren" en aan allemaal dingen voldoen.
Dat allemaal voor een callcenterbaantje. Heb er echt wel wat moeite voor over maar dat traject lijkt zo uitzichtloos. Ik word geen marketingmanager van kpn ofzo, zoveel sollicitatierondes en testen en gezeur. Waarschijnlijk allemaal valse hoop voor niks en kost me ook nog eens tijd en geld ( reiskosten) etc.Ben benieuwd.
Misschien dat het daarom zo overdreven is, omdat er veel verloop is. Maar dit is echt niet normaal.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:08 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ah KPN ja![]()
Vind dat echt overdreven hoe die procedure daar gaat. Uiteindelijk ging het bij mij helemaal al niet door, maar als ik heel die procedure nog voor me zie. Dat slaat gewoon nergens op.![]()
Vraag me weleens af of daar echt heel veel verloop is. Want kom die vacature echt heel vaak weer tegen op internet.
Ik had gezeur over diploma's, want mijn laatst behaalde die had ik niet meer. Mijn vorige werkgever is die kwijt geraaktquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:55 schreef Morera het volgende:
[..]
Misschien dat het daarom zo overdreven is, omdat er veel verloop is. Maar dit is echt niet normaal.
Waarom ging het bij jou niet door, waar haakte je af?
Ik heb een paar maanden gewerkt bij KPN in Eindhoven. Daar waren ze op dat moment helemaal niet zo streng.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:03 schreef Morera het volgende:
Ik ben ook in de KPN-molen beland. Heb er niet zo een zin in na dat ik de ervaringen hier heb gelezen.
Ik heb eerst die testen en toetsen op mijn computer moeten maken, nu heb ik een afspraak om van de week weer allemaal testen en gedo. bij het uitzendbureau te doen, en als ik daarna mazzel heb moet ik ook nog naar KPN zelf en daar ook weer "solliciteren" en aan allemaal dingen voldoen.
Dat allemaal voor een callcenterbaantje. Heb er echt wel wat moeite voor over maar dat traject lijkt zo uitzichtloos. Ik word geen marketingmanager van kpn ofzo, zoveel sollicitatierondes en testen en gezeur. Waarschijnlijk allemaal valse hoop voor niks en kost me ook nog eens tijd en geld ( reiskosten) etc.Ben benieuwd.
Dankje wel. Begint dinsdag over een week. Maar ik zie dat echt meer als een tijdelijk iets. Ik ben gewoon verder aan het solliciteren.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:04 schreef Morera het volgende:
[..]
Wanneer begint dat zomerwerk van de post? Misschien dat ik daar ook maar even achteraan ga. Oja en gefeliciteerd !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |