abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112474425
Pffff vandaag weer mijn eerste dag in de nachten werken. Heb er echt totaal geen zin, omdat ik juist weer een normaal ritme had. Maar ja heb echt geld nodig en kan helaas niks anders vinden.
  FOK!fotograaf dinsdag 5 juni 2012 @ 15:27:40 #102
148247 taxibabe
pi_112478091
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:49 schreef Jetfly het volgende:
Zometeen gesprek bij een distributiecentrum! We will see!!
Hoe is het gegaan?

Ik heb de baan! *O* 2 juli beginnen, als alles goed gaat en bevalt van beide kanten ben ik sowieso de komende 2 jaar onder de pannen.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 15:34:55 #103
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_112478359
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:27 schreef taxibabe het volgende:

[..]

Hoe is het gegaan?

Ik heb de baan! *O* 2 juli beginnen, als alles goed gaat en bevalt van beide kanten ben ik sowieso de komende 2 jaar onder de pannen.
Gefeliciteerd!!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_112480793
Iemand een idee hoelang je WW in Belgie krijgt?
pi_112483658
Deze vrijdag weer even een gesprek bij een ander horeca zaakje.

Alles is beter dan snachts werken bij Post NL en hersenloos post sorteren. :O

Had gereageerd via Werk.nl, en had gezegd dat ik best bereid ben om voor een lager uurloon te werken.
Kreeg snel daarop een mail terug van wat ze wilde bieden, en zo is er nu dus een gesprek gepland.
pi_112484981
quote:

[..]

Hoe is het gegaan?

Gefeliciteerd, taxibabe! ^O^
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 17:41 schreef FerryNL het volgende:
Deze vrijdag weer even een gesprek bij een ander horeca zaakje.

Alles is beter dan snachts werken bij Post NL en hersenloos post sorteren. :O

Had gereageerd via Werk.nl, en had gezegd dat ik best bereid ben om voor een lager uurloon te werken.
Kreeg snel daarop een mail terug van wat ze wilde bieden, en zo is er nu dus een gesprek gepland.
Zonder geld thuiszitten is ook beter dan 's nachts post sorteren?! ;) Maar wel goed dat je actie onderneemt om elders aan de slag te komen als 's nachts werken je niet bevalt.
pi_112485574
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 18:16 schreef lyolyrc het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, taxibabe! ^O^

[..]

Zonder geld thuiszitten is ook beter dan 's nachts post sorteren?! ;) Maar wel goed dat je actie onderneemt om elders aan de slag te komen als 's nachts werken je niet bevalt.
Nee ben ook blij dat ik zo snel mogelijk toch bij Post NL aan de slag kon. Maar natuurlijk zoek ik wel weer verder, omdat ik liever geen nachten werk. Het kan leuk verdienen maar je ritme gaat er gewoon aan. :{

Dus nu even afwachten wat het vrijdag gaat worden. :Y
pi_112485868
Dan zeg je tijdens je sollicitatiegesprek dat je wel verstand hebt van facturatie, maar weinig ervaring met debiteuren/crediteurenadministratie, en dan zetten ze je juist daarop. Tja, dan moet je niet boos worden als het niet helemaal goed loopt. Dat wist je. :')

Kutdag. :r
pi_112490003
Vandaag werd ik plotseling weer vanuit allerlei richtingen naar mijn droombaan geduwd en niet in de laatste plaats door een manager van de afdeling waar ik naartoe wil!. Dat wordt wellicht toch weer solliciteren. Aan de andere kant heb ik ook wel behoefte aan een beetje stabiliteit, mijn functie en ook de zwaarte ervan, hoe ik me voelde en ook mijn inkomen waren toch een ware achtbaan de afgelopen jaren. Ik zat net een beetje goed en praktisch iedereen was tevreden met hoe het ging en ook de proeftijd is net voorbij. Maarja, als zo'n manager me dan echt gaat aanmoedigen om toch te solliciteren laat dat me eigenlijk ook weer niet koud.

[ Bericht 8% gewijzigd door Daboman op 05-06-2012 20:08:12 ]
pi_112491292
Ook een goed gesprek gehad voor de functie van verkeersregelaar. Nu wachten op het telefoontje en gaan voor het tweede gesprek+contract tekenen.
pi_112514047
quote:

[..]

Hoe is het gegaan?

Ging goed, was wel opeens een groepsgesprek met 3 andere kandidaten. Krijg 2 euro per uur minder dan mijn huidige bijbaan.

Fuck Hema.
Op zondag 29 augustus 2010 14:03 schreef Mirel het volgende:
Wat is die Jetfly toch een aardige jongeman.
pi_112516154
Nou ik heb in ieder geval een zomerbaantje bij de post. Heb ik weer even wat te doen.
Verder blijf ik natuurlijk doorsolliciteren voor het echte werk
pi_112516409
Ik mag voor 4 uur per week blijven door solliciteren,iemand tips?
dag
pi_112516575
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 12:59 schreef Peter het volgende:
Ik mag voor 4 uur per week blijven door solliciteren,iemand tips?
4 uur?

Het enige wat ik kan bedenken is, post gaan bezorgen.
pi_112517831
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 13:02 schreef FerryNL het volgende:

[..]

4 uur?

Het enige wat ik kan bedenken is, post gaan bezorgen.
Maar ik hoef nog 6 maanden niet onder mijnniveau (HBO) te solliciteren :+
dag
pi_112518158
Altijd leuk die gesprekken met detacheringsbureau's, iemand positieve ervaringen mee gehad?
pi_112519832
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 13:40 schreef CoolStoryBro het volgende:
Altijd leuk die gesprekken met detacheringsbureau's, iemand positieve ervaringen mee gehad?
Ben met de 3e die ik sprak in zee gegaan en binnen 2 weken aan het werk gekomen.. Er zijn er ook bij die vooral hun portefuille met kandidaten willen vullen en niets concreets hebben. Vraag dus wel naar openstaande functies en hoe vaak ze iemand plaatsen.
dag
  woensdag 6 juni 2012 @ 15:03:07 #118
370039 Morera
more more more
pi_112521925
Ik ben ook in de KPN-molen beland. Heb er niet zo een zin in na dat ik de ervaringen hier heb gelezen.
Ik heb eerst die testen en toetsen op mijn computer moeten maken, nu heb ik een afspraak om van de week weer allemaal testen en gedo. bij het uitzendbureau te doen, en als ik daarna mazzel heb moet ik ook nog naar KPN zelf en daar ook weer "solliciteren" en aan allemaal dingen voldoen.

Dat allemaal voor een callcenterbaantje. Heb er echt wel wat moeite voor over maar dat traject lijkt zo uitzichtloos. Ik word geen marketingmanager van kpn ofzo, zoveel sollicitatierondes en testen en gezeur. Waarschijnlijk allemaal valse hoop voor niks en kost me ook nog eens tijd en geld ( reiskosten) etc. :P Ben benieuwd.
  woensdag 6 juni 2012 @ 15:04:39 #119
370039 Morera
more more more
pi_112522012
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 12:53 schreef Woussie1987 het volgende:
Nou ik heb in ieder geval een zomerbaantje bij de post. Heb ik weer even wat te doen.
Verder blijf ik natuurlijk doorsolliciteren voor het echte werk
Wanneer begint dat zomerwerk van de post? Misschien dat ik daar ook maar even achteraan ga. Oja en gefeliciteerd ! *O*
pi_112522183
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 15:03 schreef Morera het volgende:
Ik ben ook in de KNP-molen beland. Heb er niet zo een zin in na dat ik de ervaringen hier heb gelezen.
Ik heb eerst die testen en toetsen op mijn computer moeten maken, nu heb ik een afspraak om van de week weer allemaal testen en gedo. bij het uitzendbureau te doen, en als ik daarna mazzel heb moet ik ook nog naar KPN zelf en daar ook weer "solliciteren" en aan allemaal dingen voldoen.

Dat allemaal voor een callcenterbaantje. Heb er echt wel wat moeite voor over maar dat traject lijkt zo uitzichtloos. Ik word geen marketingmanager van kpn ofzo, zoveel sollicitatierondes en testen en gezeur. Waarschijnlijk allemaal valse hoop voor niks en kost me ook nog eens tijd en geld ( reiskosten) etc. :P Ben benieuwd.
Ah KPN ja :')

Vind dat echt overdreven hoe die procedure daar gaat. Uiteindelijk ging het bij mij helemaal al niet door, maar als ik heel die procedure nog voor me zie. Dat slaat gewoon nergens op. :N

Vraag me weleens af of daar echt heel veel verloop is. Want kom die vacature echt heel vaak weer tegen op internet. :')
pi_112524093
Morgen een functioneringsgesprek, proefperiode zit er dan op.

Ik heb eerlijk gezegd serieuze twijfels over deze baan en of ik 'm wel moet aannemen (mocht dat zo zijn)... Ik heb het idee dat ze te hoge verwachtingen hebben van me die ik nooit kan waarmaken. Ze zoeken duidelijk iemand die hun debi/crediteurenadministratie kan overnemen, aangezien dat de rol is waar ik nu ben ingeschoven. Laat dat nou werkzaamheden zijn die ik bewust heb vermeden bij het zoeken naar werk, aangezien ik gewoon geen kaas heb gegeten van het financiele en economische aspect.

Ik baal, want ik had gehoopt eindelijk een baan te hebben gevonden die aansluit op mijn kennis en werkervaring, maar dit is nu al de zoveelste keer in een redelijk korte periode dat ik andere dingen moet doen dan waar ik in eerste instantie voor ben aangenomen en ik daarom wederom op zoek ben naar iets anders. Ik voel me net Donald Duck...
  woensdag 6 juni 2012 @ 15:55:11 #122
370039 Morera
more more more
pi_112524217
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 15:08 schreef FerryNL het volgende:

[..]

Ah KPN ja :')

Vind dat echt overdreven hoe die procedure daar gaat. Uiteindelijk ging het bij mij helemaal al niet door, maar als ik heel die procedure nog voor me zie. Dat slaat gewoon nergens op. :N

Vraag me weleens af of daar echt heel veel verloop is. Want kom die vacature echt heel vaak weer tegen op internet. :')
Misschien dat het daarom zo overdreven is, omdat er veel verloop is. Maar dit is echt niet normaal.
Waarom ging het bij jou niet door, waar haakte je af?
pi_112524939
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 15:55 schreef Morera het volgende:

[..]

Misschien dat het daarom zo overdreven is, omdat er veel verloop is. Maar dit is echt niet normaal.
Waarom ging het bij jou niet door, waar haakte je af?
Ik had gezeur over diploma's, want mijn laatst behaalde die had ik niet meer. Mijn vorige werkgever is die kwijt geraakt :( , en sindsdien is de IB groep hem aan het zoeken.
Maar je moest echt kopie's inleveren anders kon je al niet langs komen. Dus dat was eigenlijk de reden.
Volgens mij moet je ook heel overdreven goed zijn, want anders kan er nooit zoveel verloop zijn.

Ik zou zeggen succes ermee, en hopelijk kan je daar komen te werken. Want om eerlijk te zijn lijkt het mij wel een leuke baan, omdat je toch mensen helpt en niet dingen door hun strot douwt. :')
pi_112526492
Pff... eerste werkdag zit er op. Niet leuk :{. Ik ga liever tijdelijk ergens orderpicken. Iemand ideeen in de buurt van Eindhoven?

quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 15:03 schreef Morera het volgende:
Ik ben ook in de KPN-molen beland. Heb er niet zo een zin in na dat ik de ervaringen hier heb gelezen.

Ik heb een paar maanden gewerkt bij KPN in Eindhoven. Daar waren ze op dat moment helemaal niet zo streng.
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_112526557
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 15:04 schreef Morera het volgende:

[..]

Wanneer begint dat zomerwerk van de post? Misschien dat ik daar ook maar even achteraan ga. Oja en gefeliciteerd ! *O*
Dankje wel. Begint dinsdag over een week. Maar ik zie dat echt meer als een tijdelijk iets. Ik ben gewoon verder aan het solliciteren.

Ben trouwens uitgenodigd voor een orien. gesprek voor een traineeship. Heeft iemand hier ervaringen met een traineeship?
pi_112526649
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 16:43 schreef Disavowed het volgende:
Pff... eerste werkdag zit er op. Niet leuk :{. Ik ga liever tijdelijk ergens orderpicken. Iemand ideeen in de buurt van Eindhoven?

[..]

In Eindhoven?
Wat moest je doen dan vandaag?

KPN zit ook in Eindhoven ja. :Y
pi_112526761
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 16:47 schreef FerryNL het volgende:

[..]

Wat moest je doen dan vandaag?

KPN zit ook in Eindhoven ja. :Y
Energiecontracten verkopen.

Ik vroeg naar Eindhoven omdat ik daar een paar maanden heb gewerkt. Misschien kan ik wat informatie geven? Ik mocht er ontevreden klanten bellen en een hoop gezeik oplossen. Dat moet je liggen.

Intussen heb ik al een reactie gekregen op mijn brievenbombardement. Bij een van de corporaties komt een functie vrij ^O^. Volgende week krijg ik te horen of ik word uitgenodigd :).
  woensdag 6 juni 2012 @ 16:54:13 #128
370039 Morera
more more more
pi_112526954
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 16:10 schreef FerryNL het volgende:

[..]

diploma's
Jammer en zwaar klote dat je die rompslomp erbij krijgt. Ik vertrouw werkgevers nooit met het lang "bewaren" van mijn diploma's. Ik neem het dan echt gewoon mee terug en zeg dan dat ik het mee neem op het moment dat ze er echt wat mee gaan doen, zoals kopieren of weetikveel wat het is dat ze er mee doen. Vinden ze raar, een werkgever deed dat ook met mijn contract, terwijl het in tweevoud was. Heb het op gegeven moment gewoon meegenomen ook al wilden ze dat niet. :7

quote:

[..]

Ik heb een paar maanden gewerkt bij KPN in Eindhoven. Daar waren ze op dat moment helemaal niet zo streng.
Waar was je eerste dag en waarom was het niet leuk?
Ik hoop dat ik er hier ook gewoon doorheen kom, lijkt me echt leuk om inbound mensen te helpen.

quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 16:44 schreef Woussie1987 het volgende:

[..]

Dankje wel. Begint dinsdag over een week. Maar ik zie dat echt meer als een tijdelijk iets. Ik ben gewoon verder aan het solliciteren.

Ben trouwens uitgenodigd voor een orien. gesprek voor een traineeship. Heeft iemand hier ervaringen met een traineeship?
Ik heb vandaag nieuws gehad, volgende week moet ik op gesprek met een groepje andere mensen. Ik zie het ook als tijdelijk iets, zal ook niet veel uren zijn maar beter iets dan niets :)
pi_112526973
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 16:49 schreef Disavowed het volgende:

[..]

Energiecontracten verkopen.

Ik vroeg naar Eindhoven omdat ik daar een paar maanden heb gewerkt. Misschien kan ik wat informatie geven? Ik mocht er ontevreden klanten bellen en een hoop gezeik oplossen. Dat moet je liggen.

Intussen heb ik al een reactie gekregen op mijn brievenbombardement. Bij een van de corporaties komt een functie vrij ^O^. Volgende week krijg ik te horen of ik word uitgenodigd :).
Oh wat leuk! :') Dat lijkt mij eerlijk gezegd ook niet echt zo leuk werk.

Ik ben ook achteraf blij dat ik dat niet hoefde te doen, want dat lijkt me echt niks. Om heel de dag mensen te bellen en gezeik op te lossen. Het moet je inderdaad liggen ja. :Y
pi_112527047
quote:

[..]

Ik heb er een paar jaar geleden ook gewerkt: http://www.studentenwerk.(...)ducatie-in-veldhoven

Het is wel slechts vakantiewerk.
  woensdag 6 juni 2012 @ 16:56:23 #131
370039 Morera
more more more
pi_112527057
Energiecontracten verkopen, daar werd ik gisteren ook voor opgebeld. Omdat ik op een "soortgelijke functie" had gereageerd. Dacht het niet he. Koud bellen om energiecontracten te verkopen vind ik helemaal niet op klantenservice lijken :')
pi_112527181
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 16:56 schreef Morera het volgende:
Energiecontracten verkopen, daar werd ik gisteren ook voor opgebeld. Omdat ik op een "soortgelijke functie" had gereageerd. Dacht het niet he. Koud bellen om energiecontracten te verkopen vind ik helemaal niet op klantenservice lijken :')
Koud bellen wil ik ook echt niet doen. Inbound is nog wel leuk omdat mensen jou bellen en ze willen hulp.

Maar ja helaas moet je voor zulke functies ook wel jaren ervaring hebben. |:(
pi_112527589
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juni 2012 16:56 schreef lyolyrc het volgende:

[..]

Ik heb er een paar jaar geleden ook gewerkt: http://www.studentenwerk.(...)ducatie-in-veldhoven

Het is wel slechts vakantiewerk.
Zit even mee te lezen, en zie dat er ook bussen rijden naar die plek. Maar hoelang moet je wel niet in de bus zitten als je van Zwolle komt. Want daar kan je ook opstappen zie ik, maar dat lijkt me toch wel een erg lange busrit.
Op zich heb ik er ook wel interesse in, maar ik ben geen student. :')
pi_112527649
Wat een eisen tegenwoordig :'). Bescheiden kantoorbaantje:

quote:
Ben jij diegene die wij zoeken? Graag een reactie middels een Engels CV en motivatie.
pi_112527821
Wij zijn met spoed op zoek naar mensen die morgen al kunnen beginnen bij Van Dijk Educatie in Kampen. Voor de functie moet je minimaal 16 zijn en minimaal Havo doen

Waarom moet je perse Havo hebben? Zo moeilijk is dat werk toch niet. Beetje inscannen en inpakken zie ik. :P
pi_112528094
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 17:08 schreef FerryNL het volgende:

[..]

Zit even mee te lezen, en zie dat er ook bussen rijden naar die plek. Maar hoelang moet je wel niet in de bus zitten als je van Zwolle komt. Want daar kan je ook opstappen zie ik, maar dat lijkt me toch wel een erg lange busrit.
Op zich heb ik er ook wel interesse in, maar ik ben geen student. :')
Die busrit vanaf Zwolle is van toepassing op de vestiging die ze in Kampen hebben, niet op de Veldhovense vestiging. Je hoeft volgens mij niet per se student te zijn om daar te komen werken. Toen ik nog studeerde heb ik heb bij geen enkel studentenuitzendbureau bewijs van studeren te hoeven overleggen.
pi_112528152
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 17:14 schreef FerryNL het volgende:
Wij zijn met spoed op zoek naar mensen die morgen al kunnen beginnen bij Van Dijk Educatie in Kampen. Voor de functie moet je minimaal 16 zijn en minimaal Havo doen

Waarom moet je perse Havo hebben? Zo moeilijk is dat werk toch niet. Beetje inscannen en inpakken zie ik. :P
Het zal je verbazen wat daarmee mis kan gaan. Die opleidingseis is vooral bedoeld om de sjappies eruit te filteren. :P
pi_112528210
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 16:54 schreef Morera het volgende:

[..]

Jammer en zwaar klote dat je die rompslomp erbij krijgt. Ik vertrouw werkgevers nooit met het lang "bewaren" van mijn diploma's. Ik neem het dan echt gewoon mee terug en zeg dan dat ik het mee neem op het moment dat ze er echt wat mee gaan doen, zoals kopieren of weetikveel wat het is dat ze er mee doen. Vinden ze raar, een werkgever deed dat ook met mijn contract, terwijl het in tweevoud was. Heb het op gegeven moment gewoon meegenomen ook al wilden ze dat niet. :7

[..]

Waar was je eerste dag en waarom was het niet leuk?
Ik hoop dat ik er hier ook gewoon doorheen kom, lijkt me echt leuk om inbound mensen te helpen.

[..]

Ik heb vandaag nieuws gehad, volgende week moet ik op gesprek met een groepje andere mensen. Ik zie het ook als tijdelijk iets, zal ook niet veel uren zijn maar beter iets dan niets :)
Ik heb een hekel aan verkoop. Ik ben liever inhoudelijk bezig. Maar dat wist ik voordat ik eraan begon. Wat ik merk is dat hoe 'lager' het werk, hoe beroerder het salaris en hoe kinderachtiger je wordt behandeld.

Maar goed, ik moet mijn kop erbij houden en hopen op betere tijden. Ik wil voorkomen dat ik, net zoals in 2010, weer in een depressie raak. Vrijdag gaan er weer een stel brieven de deur uit. Verder heb ik nog een sollicitatie lopen. Hopelijk wordt het wat.
pi_112529466
quote:
7s.gif Op woensdag 6 juni 2012 17:21 schreef lyolyrc het volgende:

[..]

Het zal je verbazen wat daarmee mis kan gaan. Die opleidingseis is vooral bedoeld om de sjappies eruit te filteren. :P
JA is ook zo inderdaad. Nou ja jammer kon het proberen, maar dan houd het al op voor mij. :{
pi_112530303
4 jaar geleden zomerbaan bij Van Dijk studieboeken gehad. Ik was 21 jaar, maar zaten ook wel mensen tussen met mavo "gedrag".
pi_112531332
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 17:56 schreef FerryNL het volgende:

[..]

JA is ook zo inderdaad. Nou ja jammer kon het proberen, maar dan houd het al op voor mij. :{
Stuur anders gewoon een nette mail? Blijkbaar hebben ze nog wel hard mensen nodig.
pi_112532931
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 17:56 schreef FerryNL het volgende:

[..]

Met een afgeronde MBO-opleiding kun je de gok wel wagen, hoor! Ik zou me eerder afvragen of het wat betreft reiskosten en reistijd lonend zou zijn voor jou om dit werk te gaan doen. Elke dag Dordrecht (daar woonde je toch)-Veldhoven kost aardig wat geld en tijd.
pi_112533578
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 19:22 schreef lyolyrc het volgende:

[..]

Met een afgeronde MBO-opleiding kun je de gok wel wagen, hoor! Ik zou me eerder afvragen of het wat betreft reiskosten en reistijd lonend zou zijn voor jou om dit werk te gaan doen. Elke dag Dordrecht (daar woonde je toch)-Veldhoven kost aardig wat geld en tijd.
Ja zit er net ook over te denken. Het heeft geen zin voor mij. Het is veel te ver weg voor mij, en de kosten lopen ook aardig op ja. En daarbij is het elke dag iets van 2:15 uur (enkele reis) rijden. 8)7 8)7
  woensdag 6 juni 2012 @ 20:47:25 #144
47102 Elvi
miemkwien
pi_112537715
Morgen ga ik naar een infodag van de KvK. Nou ja, het is meer een meeting voor werkloze jongeren maar ik zag dat KvK een workshop aanbood dus ik doe net of ik met mijn 28 jaar nog superjong ben :')

Misschien dat ik met een eigen bedrijf of freelance toch iets meer kan bereiken dan dat ik nu doe.
  woensdag 6 juni 2012 @ 20:52:18 #145
104963 ETA
European Travel Author
pi_112537987
10 maanden geleden hier gemeld dat ik een jaarcontract had aangeboden gekregen als technisch consultant. Vandaag gesprek gehad over mijn toekomst bij het bedrijf. Ze waren erg blij over mijn functioneren en hebben een vast contract aangeboden :)

Binnen de afdeling is ook van alles gaande, meest ervaren mensen worden weggekocht door andere partijen. Hierdoor ben ik ineens een van de meer ervaren mensen binnen de afdeling. Waarschijnlijk krijg ik daardoor snel meer verantwoordelijkheden en extra taken. Kortom, genoeg kansen en uitdagingen in het vooruitzicht :)

En het is nog een leuke baan ook :Y
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_112545141
Hee een keer wat positieve input, thanks ;)

quote:
3. Stel doelen voor jezelf

Stel je wilt weer aan het werk, maar je stuurt één sollicitatiebrief per maand de deur uit. De kans dat je over een jaar nog steeds thuis zit, is erg groot. Wil je zo snel mogelijk weer aan het werk en geen tijd verspillen, dan is het noodzakelijk dat je doelen voor je zelf stelt. Zeg bijvoorbeeld tegen jezelf dat je per week 10 sollicitatiebrieven de deur uit doet, en dat je minstens 2 keer per maand op gesprek wilt. Lukt dat niet? Schrijf dan nog meer sollicitatiebrieven.
Ik kan sowieso zo weinig vacatures vinden. Allemaal voor mensen met ervaring of met een specifieke technische opleiding ofzo. Of in de Randstad.
Hoe ervaren jullie dat?

[ Bericht 24% gewijzigd door Opa.Bakkebaard op 07-06-2012 09:20:18 ]
  woensdag 6 juni 2012 @ 22:56:26 #147
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_112546518
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 22:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ik kan sowieso zo weinig vacatures vinden. Allemaal voor mensen met ervaring of met een specifieke technische opleiding ofzo. Of in de Randstad.
Hoe ervaren jullie dat?
Hetzelfde als jij. Weinig vacatures die geschikt zijn of bereikbaar (nu woon ik ook wel een beetje in een uithoek van NB maar toch). Ik kijk best wel breed maar technisch monteur ben ik niet.
  woensdag 6 juni 2012 @ 23:37:46 #148
47102 Elvi
miemkwien
pi_112549545
Ik woon in de Randstad en de banen liggen hier ook niet bepaald voor het oprapen. De keuze is reuze dus als je niet aan alle eisen voldoet dan kun je het vergeten.
pi_112551618
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 22:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Hoe ervaren jullie dat?
Met mijn technische opleiding zie ik ook dat ik voor veel vacatures niet in aanmerking kom. Gelukkig zijn veel plaatsen voor mij dan wel weer behoorlijk goed bereikbaar.

Doen jullie wel eens bellen naar bedrijven voordat je een brief en/of CV stuurt? Ik kreeg dat vandaag als voet-tussen-de-deurtip.
pi_112556664
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 00:15 schreef lyolyrc het volgende:

[..]

Met mijn technische opleiding zie ik ook dat ik voor veel vacatures niet in aanmerking kom. Gelukkig zijn veel plaatsen voor mij dan wel weer behoorlijk goed bereikbaar.

Doen jullie wel eens bellen naar bedrijven voordat je een brief en/of CV stuurt? Ik kreeg dat vandaag als voet-tussen-de-deurtip.
Als je dan maar wel bij de gene uit komt die de brieven bekijkt en niet strandt bij de receptioniste..
dag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')