SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hopen dat het nu goed gaatIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Deze?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:48 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Je hebt van die potjes met felle kleuren die vaker kan gebruiken.
Vertel, vertelquote:
Kamasutra pagina 25!quote:
Lange stekels ofzo.quote:
Gezien Charmed haar blonde haar zou ik dan eerder extensions aanraden.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:51 schreef Myraela het volgende:
Doe gewoon plukjes kleuren.Dat vind ik wel tof. Moet je het wel op logische plekken in je haar doen.
Zo zou ik het bij mezelf ook wel tof vinden om alleen mn pony een kleurtje te doen. Die doe ik altijd een beetje omhoog en naar achter. Dat zou er best tof uitzien.
Nee, volgens mij een ander merk. Een vriendin van me had die potjes en ging er ook wel eens mee mengen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
Die kan ik nergens vinden in Nederland
Haar blijft gewoon groeien hoor!quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:51 schreef arachide. het volgende:
Ik word weer normaal qua kapsel.ik ben alleen bang dat mijn haar nooit meer zo lang word als het nu is.
Jij moet kijken op thebeautydepartment.com daar hebben ze iets met krijt als haarverfquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
Die kan ik nergens vinden in Nederland
Shit mijn zusje heeft dat boek geleend voor de witte broodsweken kan ik niet kijken wat er op die pagina staatquote:
Oh gelukkig, dat heb ik niet!quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lange stekels ofzo.
Liefst rood gekleurd ook.
Ja maar toch ook niet.quote:
Ik zit ook met mijn extensions he... die wil ik het liefst niet kleurenquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:51 schreef Myraela het volgende:
Doe gewoon plukjes kleuren.Dat vind ik wel tof. Moet je het wel op logische plekken in je haar doen.
Zo zou ik het bij mezelf ook wel tof vinden om alleen mn pony een kleurtje te doen. Die doe ik altijd een beetje omhoog en naar achter. Dat zou er best tof uitzien.
echt waarquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:52 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Nee, volgens mij een ander merk. Een vriendin van me had die potjes en ging er ook wel eens mee mengen.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh gelukkig, dat heb ik niet!
Ik heb vorige week mijn haar zelf geknipt en dat ging niet helemaal goed
Heel dom ookquote:
Volgens mij Manic Panic.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zit ook met mijn extensions he... die wil ik het liefst niet kleuren
[..]
echt waar
Ow wil je eens vragen welk merk
Oe ernstig. Erg verpest of heb je het kunnen redden?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heel dom ookje haar knippen als het nat is, want makkelijk, en als het opgedroogd is tot de ontdekking komen dat de ene helft echt een stuk korter is dan de andere helft. Ik bleef maar bijknippen
WOWquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:55 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Volgens mij Manic Panic.
[ afbeelding ]
Ik ben gestopt met knippen en nu moet ik nog een half jaar met 'coupe warrig' rondlopen zodat die debiele lengteverschillen niet zo opvallenquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oe ernstig. Erg verpest of heb je het kunnen redden?
Dit schreeuwt gewoon om pics he!!quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met knippen en nu moet ik nog een half jaar met 'coupe warrig' rondlopen zodat die debiele lengteverschillen niet zo opvallen
ow verfquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:57 schreef Myraela het volgende:
Die manic panic is gewoon verf. Je kan elke verf natuurlijk gewoon op een plukje aanbrengen en vaker gebruiken.
Oh jawelquote:
Dit is ook niet permanent. Wisselt een beetje hoelang het blijft zitten.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow verf
Nee ik zoek echt dat color rub spul
Want dat is er na 3 keer wassen uit
vroeger had je nog haarmascara in verschillende kleuren.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow verf
Nee ik zoek echt dat color rub spul
Want dat is er na 3 keer wassen uit
Jij wel tochquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:59 schreef charmed_angel het volgende:
Zelfs ik heb Miauwtje nog nooit gezien
Wel een klein miauwtje
Dus we gaan morgen naar Pirates?quote:
Ik dacht dat ze geen kinderen had.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:59 schreef charmed_angel het volgende:
Zelfs ik heb Miauwtje nog nooit gezien
Wel een klein miauwtje
Misschien een kittenquote:
quote:
Ja die ken ik nog welquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:00 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
vroeger had je nog haarmascara in verschillende kleuren.
Oh ik heb ook een keer een gewone foto gepostquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee
Heb alleen je stem toen gehoord op Skype, en daar heb je toen ook een mini miauw gestuurd
En we gaan een keer naar Piratesquote:
toen was ik er niet denk ikquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ik heb ook een keer een gewone foto gepost
[..]
En we gaan een keer naar Pirates
Die jaquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:02 schreef charmed_angel het volgende:
Pirates
Pirates![]()
Hebben jullie het over Pirates die ik bedoel
Mijn haar groeit 1 cm per 4 wekenquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Op hoe ouder je wordt, hoe minder snel.
Dat is waar, je bent natuurlijk al kei oudquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Op hoe ouder je wordt, hoe minder snel.
Ik denk het welquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:02 schreef charmed_angel het volgende:
Pirates
Pirates![]()
Hebben jullie het over Pirates die ik bedoel
Hij doet me denken aan een stokstaartjequote:Op woensdag 30 mei 2012 23:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pirates in Amsterdam
[ afbeelding ]
Ja hem gaan we opzoeken!!quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pirates in Amsterdam
[ afbeelding ]
Is dat een normale winkel of een webwinkel?quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet dat ze het hebben bij attitude.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hij doet me denken aan een stokstaartje
quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hem gaan we opzoeken!!
Met konthaarwax op zak!
webwinkelquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Is dat een normale winkel of een webwinkel?
webwinkelquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Echt hèquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hem gaan we opzoeken!!
Met konthaarwax op zak!
Gelukkig maarquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
![]()
Later op de avond gingen ze zich wel omkleden trouwens
Webwinkel. Ik koop alles online omdat ik in een gat woon, dus wat echte winkels allemaal hebben weet ik nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Slaap zoetjes mopje!quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:06 schreef charmed_angel het volgende:
Mensjes weet je wat ik ga doen
SLAPEN
Welterusten allemaal
Slaap lekkerquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:06 schreef charmed_angel het volgende:
SLAPEN
Welterusten allemaal
Tot zoquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:06 schreef charmed_angel het volgende:
SLAPEN
Welterusten allemaal
RapePlay.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:07 schreef Myraela het volgende:
Weet iemand een computerspel met een maatschappelijk thema, liefst eentje die ik online kan spelen of kan downloaden?
Ee maatschappelijk thema?quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:07 schreef Myraela het volgende:
Weet iemand een computerspel met een maatschappelijk thema, liefst eentje die ik online kan spelen of kan downloaden?
Op de site van Peta heb je games met thema's over bont en bioindustrie vlees.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:07 schreef Myraela het volgende:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben lief als ik slaap !!
Kan het me niet voorstellen maar ik doe hem maar geloven op zijn woord
Meestal schop en sla ik in mijn slaap.quote:
Soort duckhunt maar dan met zeehonden. Lijkt me veel te makkelijk.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:10 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Op de site van Peta heb je games met thema's over bont en bioindustrie vlees.
Hij vindt je liefquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Meestal schop en sla ik in mijn slaap.
Dus hoe hij erbij komt om dat te zeggen
Nog zoiets wat moeilijk te geloven isquote:
Niet te veel over nadenken joh!quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog zoiets wat moeilijk te geloven is
Pijnlijk ook lijkt mequote:
Enviro Bear 2000, laat het effect van de moderne wereld op de winterslaap van een beer zien.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:07 schreef Myraela het volgende:
Lief is gewoon iets wat maar weinig mensen over mij zouden zeggen.quote:
Ik vind alleen een anti-mario/bont game. Maar dat is te simpel denk ikquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:10 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Op de site van Peta heb je games met thema's over bont en bioindustrie vlees.
Het zijn allemaal simpele games.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind alleen een anti-mario/bont game. Maar dat is te simpel denk ik
Dankje. Ik ga hem toch maar gebruiken denk ik. Ziet er wel tof uit.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:19 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Het zijn allemaal simpele games.
http://www.peta.org/interactive/games/default.aspx
Nou ja misschien kent hij je wel beter dan de meeste mensenquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lief is gewoon iets wat maar weinig mensen over mij zouden zeggen.
Eerder bitch enz
Trustequote:Op woensdag 30 mei 2012 23:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga naar mn bed verhuizen heb ik besloten!
Slaap lekkerquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga naar mn bed verhuizen heb ik besloten!
Bijna geluktquote:
Tussen 12 en 18 dusquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:19 schreef Lokasenna het volgende:
Volgens track&trace is mijn pakketje er tussen 8 en 10
Dat er zich nog maagdelijke chicks in het topic bevindenquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:26 schreef El_Matador het volgende:
Er staat een groen cirkeltje naast dit topic in MyAT. Wat betekent dat?
Ze komen wel altijd hoor. En als we er niet zijn ligt het in de achtertuin.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tussen 12 en 18 dus![]()
Of "klant niet thuis"
Ok, dan loop ik een blokje om.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat er zich nog maagdelijke chicks in het topic bevinden
Die zijn er ook om mij hoop te blijven geven hequote:Op donderdag 31 mei 2012 01:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ok, dan loop ik een blokje om.
Waarom werkt die projectslet ook zoveel... 2 dates missen. Nou ja, verplaatst naar volgende week.
Of ze gebruikt haar werk als excuus om niet naar je date te hoeven gaan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ok, dan loop ik een blokje om.
Waarom werkt die projectslet ook zoveel... 2 dates missen. Nou ja, verplaatst naar volgende week.
Iets met voordeel en twijfel, o_g.quote:Op donderdag 31 mei 2012 02:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Of ze gebruikt haar werk als excuus om niet naar je date te hoeven gaan?
Nee. Volgende week is het een nieuwe maand, dan is het rustiger. Ze werkt 60-80 uur per week.quote:Op donderdag 31 mei 2012 02:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Of ze gebruikt haar werk als excuus om niet naar je date te hoeven gaan?
Verstandig omdat hier te vertellenquote:Op donderdag 31 mei 2012 02:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee. Volgende week is het een nieuwe maand, dan is het rustiger. Ze werkt 60-80 uur per week.
Sowieso zie ik haar vrijdag hier op mijn huisfeestje (waar verder geen vrijgezelle mannen komen).
Hoezo?quote:
Mata zit niet in ons kikkerlandje, en z'n date komt hier toch niet..quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat er zich nog maagdelijke chicks in het topic bevinden
en nu?quote:Op donderdag 31 mei 2012 07:26 schreef Myraela het volgende:
Ik werd gewoon uit mezelf, om 7 uur wakker, 1 minuutje voor mn wekker.
Heb jij uberhaupt al geslapen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 08:12 schreef kree het volgende:
nou alle ochtend mensen (ow die zijn er niet,wakker worden maar
)
Ga nog maar ff vage dromen hebben.
Kun je het nog een beetje inhalen?quote:
vrij vandaag gelukkig, vanavond bandje en morgen werken bbq daar dan daarna.quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kun je het nog een beetje inhalen?
Ik moet naar mijn werk maar ik wil niet
quote:
Nou wij zitten in een reorganisatie en ik moet weg dus die motivatie gaat er ook niet meer komenquote:Op donderdag 31 mei 2012 09:03 schreef kree het volgende:
[..]
vrij vandaag gelukkig, vanavond bandje en morgen werken bbq daar dan daarna.
Maar ik snap je pijn echt
oh maar jij hebt geen werk meer dus?quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]mijne ook
[..]
Nou wij zitten in een reorganisatie en ik moet weg dus die motivatie gaat er ook niet meer komen
regenpak?quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:15 schreef Samzz het volgende:
Mogguh. Het regent dus. Wat moet ik nu aan?
iets van die vast wel honderden stukken kleding die je als vrouw zijnde hebtquote:Op donderdag 31 mei 2012 09:15 schreef Samzz het volgende:
Mogguh. Het regent dus. Wat moet ik nu aan?
Ik had gisteren een outfit uitgezocht, maar die doe ik gewoon wel aan.quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:20 schreef rival het volgende:
[..]
iets van die vast wel honderden stukken kleding die je als vrouw zijnde hebt
Jij zat met die opa te eten?quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:25 schreef kree het volgende:
eugh check net facebook, iemand dr opa overleden terwijl we gister nog gezellig zaten te eten, zucht doet meer pijn. Vooral omdat ik weet hoe het voelt
nee met dat meisje en wist er verder niks van, lees het nu pas.quote:
Die dingen gebeuren.quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:27 schreef kree het volgende:
[..]
nee met dat meisje en wist er verder niks van, lees het nu pas.
Ik kan er echt verdrietig om worden om dat soort dingen te lezen
Jij at met dat meisje?quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:27 schreef kree het volgende:
[..]
nee met dat meisje en wist er verder niks van, lees het nu pas.
Ik kan er echt verdrietig om worden om dat soort dingen te lezen
Houd eens op.quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij at met dat meisje?
Had jij gekookt?
misschien klaart het zo nog opquote:Op donderdag 31 mei 2012 09:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had gisteren een outfit uitgezocht, maar die doe ik gewoon wel aan.
En zo niet, hold upsquote:
klinkt goedquote:Op donderdag 31 mei 2012 09:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
En zo niet, hold ups. Kan ik gewoon m'n jurkje aan.
Ik ben ook helemaal kapotquote:Op donderdag 31 mei 2012 09:40 schreef marbasnarf het volgende:
pfff ben nog moe ... was koud vannacht werd steeds wakker van
Gewoon benieuwd hoor.quote:
Een bestuursetentje, nee dan is het niet zo gek dat ze het vertelt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:33 schreef kree het volgende:
Grapjes maken prima![]()
Maar nee kan er niet om lachen bestuurs eetentje gister en ze vertelde niks en ik wist het niet.
En nu lees ik dit, maarja drama wel en ik gun het haar niet. mar zuuuucht kan niet meer doen als condoleren nu al is het via facebook
Doe niet net alsof je interesse toont, dat staat dom.quote:
nou ze wist het zelquote:Op donderdag 31 mei 2012 09:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gewoon benieuwd hoor.
[..]
Een bestuursetentje, nee dan is het niet zo gek dat ze het vertelt.
Als jullie met zn 2en aten had je haar nog kunnen troosten.
nou ze wist het zelf toen nog niet, is pas vanochtend gebeurt denk.quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gewoon benieuwd hoor.
[..]
Een bestuursetentje, nee dan is het niet zo gek dat ze het vertelt.
Als jullie met zn 2en aten had je haar nog kunnen troosten.
Was benieuwd of het een etentje met zn 2en was, of met een groep, wegens bijstandsopties en dergelijken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe niet net alsof je interesse toont, dat staat dom.
ik? en jaquote:Op donderdag 31 mei 2012 09:48 schreef Myraela het volgende:
Wat trek jij je dat soort dingen heftig aan zeg.
Schiet toch op manquote:Op donderdag 31 mei 2012 09:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Was benieuwd of het een etentje met zn 2en was, of met een groep, wegens bijstandsopties en dergelijken.
Niet zo huilen.
Ik zal jou es ff heftig aantrekken!quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:48 schreef Myraela het volgende:
Wat trek jij je dat soort dingen heftig aan zeg.
doe ik ook wel, maar kan het een beetje begrijpen hoe kut het moet zijn voor haar ik heb het namelijk al meegemaakt en niet alleen met opa's maar ook met mijn eigen vaderquote:Op donderdag 31 mei 2012 09:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schiet toch op man. Je vraagt nota bene of hij kookte.
En je stelt je wel aan, Kree. Er gaan iedere dag mensen dood. Condoleer haar en klaar.
Niet doen, als je je alles aan zou moeten trekken heb je geen tijd meer voor je eigen leven. Je kent die man niet, dus meer dan wat beleefdheidsdingen hoef je niet te doen. Daarbij is het alleen maar vervelend als mensen die niet direct betrokken zijn wel helemaal mee gaan leven.quote:
Ik ben nog niet wakker, anders zou ik nu soppen midden op mn stoel hier.quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:50 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ik zal jou es ff heftig aantrekken!![]()
Goodmorningttttgg!
Ik ben m'n opa ook verloren. Het is kit, maar life goes on.quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:52 schreef kree het volgende:
[..]
doe ik ook wel, maar kan het een beetje begrijpen hoe kut het moet zijn voor haar ik heb het namelijk al meegemaakt en niet alleen met opa's maar ook met mijn eigen vader![]()
naja laat maar gaan en ga door ik snap het van jullie ook wel, maar wilde het effe kwijt.
Ik ken die meid en goed ook, maar goed het is niet dat ik hier nu een week om ga huilen, maar nu effe wel.quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet doen, als je je alles aan zou moeten trekken heb je geen tijd meer voor je eigen leven. Je kent die man niet, dus meer dan wat beleefdheidsdingen hoef je niet te doen. Daarbij is het alleen maar vervelend als mensen die niet direct betrokken zijn wel helemaal mee gaan leven.
wtf, kree?quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:56 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ken die meid en goed ook, maar goed het is niet dat ik hier nu een week om ga huilen, maar nu effe wel.
Hey, een beetje dikke huid mag ook wel.quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:56 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ken die meid en goed ook, maar goed het is niet dat ik hier nu een week om ga huilen, maar nu effe wel.
nee, maar dat maakt niet uit, omdat ik die meid wel goed ken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
wtf, kree?Heb je die man ooit wel eens gezien?
Echt?quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:56 schreef kree het volgende:
het is niet dat ik hier nu een week om ga huilen, maar nu effe wel.
Jij bent er zeker ook zo een die gaat lopen huilen als de koning van schubbekutteveen doodgaat.quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:58 schreef kree het volgende:
[..]
nee, maar dat maakt niet uit, omdat ik die meid wel goed ken.
Dus tsja jullie kunnen er nog over doorzeuren maar maakt voor mijn gevoelens niet uit.
Dat zijn wel ongekende hoogten ja.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:00 schreef Myraela het volgende:
Ik vond mezelf al erg meelevend. Maar toch echt niet tot dat niveau.
Tss, schubbekutteveen heeft niet eens een koningquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jij bent er zeker ook zo een die gaat lopen huilen als de koning van schubbekutteveen doodgaat.
Oh nee, een tsaarquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:01 schreef screwloose het volgende:
[..]
Tss, schubbekutteveen heeft niet eens een koning
Nou als die dood gaat dan ben ik een week niet aanspreekbaar!quote:
Nee want?quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wow. Daar zou ik maar eens aan werken dan.
Screw jankt op de begrafenis gewoon mee hoor als hij zijn dierbaren zo vol van verdriet zietquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:00 schreef twi het volgende:
Een opa of oma verliezen staat wel in een heel ander perspectief dan een ouder. Ik weet allebei hoe het is, en ik weet dat dingen die met andere mensen gebeuren ook emoties vanuit je eigen ervaring weer naar boven kunnen halen.
Maar juist daardoor moet je het overlijden van grootouders op een redelijke leeftijd toch wel goed in kunnen schatten en eventueel zelfs relativeren? Zelfs als je iemand goed kent. Al is er natuurlijk niks mis mee met dat meisje condoleren.
Ik kan er echter niet echt wakker van liggen wanneer iemand om me heen een dierbare op respectabele leeftijd verliest. Dan vind ik het rot voor ze, maar dat was het dan ook.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:03 schreef Myraela het volgende:
Iemand in emoties zien, dat kan me wel raken. Maar een "mededeling" minder snel. Als iemand anders huilt dan huil ik meteen mee.
Ik dan juist niet, dan heb ik het idee dat ik sterk moet zijn voor die anderquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:03 schreef Myraela het volgende:
Iemand in emoties zien, dat kan me wel raken. Maar een "mededeling" minder snel. Als iemand anders huilt dan huil ik meteen mee.
Ja, maar dat is anders dan in je uppie gaan zitten grienen voor een ander. Ik hou het ook niet droog als mensen waar ik om geef zie breken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:03 schreef screwloose het volgende:
[..]
Screw jankt op de begrafenis gewoon mee hoor als hij zijn dierbaren zo vol van verdriet ziet
Een gezellig avondje met al je collega's én haar. Dat ten eerste.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:03 schreef kree het volgende:
[..]
Nee want?
Denk niet dat het verkeerd is namelijk, kan er gewoon verdrietig over zijn, gaat wel weer over ook.
Maar als je dat zo leest na een gezellig avondje ook met haar dan doet het me wel wat.
Kan me verder trouwens geen reet uitmaken wat de rest er hier over denkt.
Maarja, game on
Ja precies. Magoed ieder zn ding he.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:04 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, maar dat is anders dan in je uppie gaan zitten grienen voor een ander. Ik hou het ook niet droog als mensen waar ik om geef zie breken.
Dan weet ik er met moeite ook nog wel eens een traantje uit te plinken, of een brok mn keel in te schudden, maar op een begrafenis vol huilende mensen is anders dan een berichtje op facebook.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:03 schreef screwloose het volgende:
[..]
Screw jankt op de begrafenis gewoon mee hoor als hij zijn dierbaren zo vol van verdriet ziet
Nee, maar dat is wat anders dan het op facebook zien. Het gaat godverdomme om iemand die hij nog nooit heeft gezien.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:04 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, maar dat is anders dan in je uppie gaan zitten grienen voor een ander. Ik hou het ook niet droog als mensen waar ik om geef zie breken.
Ja dan heb ik het ook niet meer.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:04 schreef twi het volgende:
[..]
Of een kindje sterft.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:06 schreef arachide. het volgende:
Wat doet hij wel niet als er een kindje geboren wordt en hij leest dat op facebook?
Daar moet ik ook altijd van huilen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:06 schreef arachide. het volgende:
Wat doet hij wel niet als er een kindje geboren wordt en hij leest dat op facebook?
Dan danst hij als een indiaan rond een totempaal, heb ik mij laten vertellen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:06 schreef arachide. het volgende:
Dit is dan wel weer de andere kant van de medaille. Onbegrip dat iemand teveel meeleeft, oké. Maar er boos om wordenquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, maar dat is wat anders dan het op facebook zien. Het gaat godverdomme om iemand die hij nog nooit heeft gezien.
Ik heb zo'n sletje die foto's post van der echo's op facebook. Dan word ik ook een beetje emotioneel. Wat doet ze met der leven, dit was zo voorspelbaar.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:06 schreef arachide. het volgende:
Ik heb het bij mijn tante wel gedaan.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:06 schreef Myraela het volgende:
Ik zou het trouwens ook niet op facebook zetten als mn familie-lid dood zou gaan eigenlijk.![]()
Tenzij mn mama.
Ik denk dat we dat allemaal wel hebben.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dan heb ik het ook niet meer.
Toen een aantal jaar terug de moeder van een van mijn beste vrienden overleed storte die helemaal in op het moment dat hij onze vriendengroep langs de kist zag komen zeg maar.
Nou toen waren wij ook allemaal geen stoere volwassen kerels meer kan ik je verzekeren.
Ik word er niet boos om hoorquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:07 schreef twi het volgende:
[..]
Dit is dan wel weer de andere kant van de medaille. Onbegrip dat iemand teveel meeleeft, oké. Maar er boos om worden
Verzin leuke namen: shaniqua, shauni, jordy, wesley, delano..quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb zo'n sletje die foto's post van der echo's op facebook. Dan word ik ook een beetje emotioneel. Wat doet ze met der leven, dit was zo voorspelbaar.
Huuuuuquote:
delanoquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik word er niet boos om hoor
[..]
Verzin leuke namen: shaniqua, shauni, jordy, wesley, delano..
Je wist dat je dat hier kon verwachten, kree. Leer je het dan nooit?quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:09 schreef kree het volgende:
nah ik kan de reacties niet echt waarderen eigenlijk.
Maar laat maar gaan, ik huil het wel even voor mezelf uit.
Ik zie niet veel grappen. Ik zie meningen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:09 schreef kree het volgende:
nah ik kan de reacties niet echt waarderen eigenlijk.
Maar laat maar gaan, ik huil het wel even voor mezelf uit.
Wat een moeite, ik zou gewoon opschuiven in me bed en ergens anders gaan liggenquote:Op donderdag 31 mei 2012 08:54 schreef Murdera het volgende:
Ik werd om 5 uur wakker, van regen die door mijn raam naarbinnen plensde.
Maar even mijn raam dichtgedaan.
Als het een kind is wat je kent, dan doe je dat wel. Zoniet, dan ja.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:10 schreef SiIk het volgende:
Ik ben echt de enige mens op de wereld die er geen traan om kan laten als er een kind sterft hè?
Sha_shaquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik word er niet boos om hoor
[..]
Verzin leuke namen: shaniqua, shauni, jordy, wesley, delano..
Nee hoor.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:10 schreef SiIk het volgende:
Ik ben echt de enige mens op de wereld die er geen traan om kan laten als er een kind sterft hè?
ja, ok. Als ik op een begrafenis zou zijn enzo dan wel. Maar verder doet het me echt compleet niets. Minder dan elk ander persoon zelfs.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:11 schreef twi het volgende:
[..]
Als het een kind is wat je kent, dan doe je dat wel. Zoniet, dan ja.
Beetje afhankelijk van hoe close je ermee bent natuurlijk. Behalve mn moeder heb ik eigenlijk niet echt familie.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb het bij mijn tante wel gedaan.
ja eigenlijk wel, maar er zijn dingen om grappen over te maken en andere dingen niet.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je wist dat je dat hier kon verwachten, kree. Leer je het dan nooit?
Ik hoorde laatst op een feestje dat een heel mooi meisje een nieuwe vriend had. Die gast had een hele boeren naam zoals, Hans of Bert. Maar hij noemde zichzelf...quote:
We maken geen grappen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:12 schreef kree het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel, maar er zijn dingen om grappen over te maken en andere dingen niet.
Maar jullie mening, ik ga er niet over door nu.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat een moeite, ik zou gewoon opschuiven in me bed en ergens anders gaan liggen
The (wo)man who couldn't cry.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:10 schreef SiIk het volgende:
Over een maand of twee, drie niet meer nee.quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:13 schreef rival het volgende:
[..]
oh maar jij hebt geen werk meer dus?
ik had het over vakantie
Nee hoor.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:10 schreef SiIk het volgende:
Nou harde meningen dan, het is best wel kortzichtig eigenlijk.quote:
Die tante was mijn heldinquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Beetje afhankelijk van hoe close je ermee bent natuurlijk. Behalve mn moeder heb ik eigenlijk niet echt familie.
Het zijn geen grappen, kree, het zijn meningen. Misschien moet je even een blokje gaan lopen. FOK! en rouwen gaan niet samen. Succes ermee!quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:12 schreef kree het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel, maar er zijn dingen om grappen over te maken en andere dingen niet.
Maar jullie mening, ik ga er niet over door nu.
Oh noesquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:12 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst op een feestje dat een heel mooi meisje een nieuwe vriend had. Die gast had een hele boeren naam zoals, Hans of Bert. Maar hij noemde zichzelf...
Komt ie he....
"Milano".
![]()
Ik ben direct naar huis gegaan.
Ik ben 1 keer op een begrafenis geweest van een 4 jarig meisje. Misschien ben ik week, maar vooral toen ik de ouders zag -of beter, wat er van ze over was- brak ik toch wel een beetje van binnen hoorquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:10 schreef SiIk het volgende:
Kortzichtig?quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:13 schreef kree het volgende:
[..]
Nou harde meningen dan, het is best wel kortzichtig eigenlijk.
Maarja misschien heb ik wel meer gevoel ofzo, ook voor anderen als jullie
Nee, je doet nu wel overdreven jankerig.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:13 schreef kree het volgende:
[..]
Ik walg van kinderen, maar volgens mij is dat inderdaad 1 van de pijnlijkste dingen die je kan zien.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer op een begrafenis geweest van een 4 jarig meisje. Misschien ben ik week, maar vooral toen ik de ouders zag -of beter, wat er van ze over was- brak ik toch wel een beetje van binnen hoor
Konjooooooquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:12 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst op een feestje dat een heel mooi meisje een nieuwe vriend had. Die gast had een hele boeren naam zoals, Hans of Bert. Maar hij noemde zichzelf...
Komt ie he....
"Milano".
![]()
Ik ben direct naar huis gegaan.
Dat is ook anders, waarschijnlijk op een veel minder hoge leeftijd en eventueel heel onverwacht.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:15 schreef arachide. het volgende:
Ik huil wel snel, maar meestal pas als ik iemand anders zie breken. Bij mijn tante heb ik echt heel veel gehuild. Ik was wel een paar dagen een wrak toen.
Och kree, ik zit bij de psycholoog en die zegt dat hij zelden zoveel emotie heeft gezien in iemandquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:13 schreef kree het volgende:
[..]
Dan ben ik ook week.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer op een begrafenis geweest van een 4 jarig meisje. Misschien ben ik week, maar vooral toen ik de ouders zag -of beter, wat er van ze over was- brak ik toch wel een beetje van binnen hoor
Ja jongeeeh, sorry hoor maar dat is toch retarded?quote:
Ik noem haar tante, maar het was de tante van mijn moeder. Ze was 94.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:16 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is ook anders, waarschijnlijk op een veel minder hoge leeftijd en eventueel heel onverwacht.
Nu kan dit ook wel onverwacht zijn, maar bij iemand die waarschijnlijk al 75+ jaar oud is.
75 euro per uur, en dan zit jij te FOK!ken?quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
Och kree, ik zit bij de psycholoog en die zegt dat hij zelden zoveel emotie heeft gezien in iemandIk ben geen gevoelloos persoon, ik heb gewoon gezond verstand
Moeders die maar naast dat kleine kistje bleef zittenquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik walg van kinderen, maar volgens mij is dat inderdaad 1 van de pijnlijkste dingen die je kan zien.
Nee, niet nuuuu.. Ik zit als in 'ik heb afspraken zo nu en dan al een tijdje en dat gaat ook nog even door.'quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
75 euro per uur, en dan zit jij te FOK!ken?
Ik snap het nog niet nee.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, niet nuuuu.. Ik zit als in 'ik heb afspraken zo nu en dan al een tijdje en dat gaat ook nog even door.'
dit maakt het niet veel helderder.
ik vind zoiets toch echt een wereld van verschil....quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moeders die maar naast dat kleine kistje bleef zittenVader die helemaal van de wereld was en niks meekreeg, was een drama
quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
75 euro per uur, en dan zit jij te FOK!ken?
Sterker nog, dat is full retardquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:16 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ja jongeeeh, sorry hoor maar dat is toch retarded?
denk dat jij niks anders ben, maargoed.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:18 schreef moneyfornothing het volgende:
Je bent wel echt en zachtgekookt eitje zeg kree.
Maar nu weet ik wel wat ik voor ontbijt ga vragen.
Ii had het heetquote:Op donderdag 31 mei 2012 09:40 schreef marbasnarf het volgende:
pfff ben nog moe ... was koud vannacht werd steeds wakker van
quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sterker nog, dat is full retardEn je weet:
[ afbeelding ]
Zo heeft m'n zusje vroeger eens de hele nacht de vogeltjes vervloekt. Niet gewoon, nee... Gewoon keihard anderhalf uur "GODVERDOMME STOMME KUTVOGELS HOU JE BEK" roepenquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:25 schreef charmed_angel het volgende:
Ii had het heet
Ik had last van kikkerskutbeesten
gewoon pas om half 2 ofzo in slaap vallen
Achter elkaar?quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:26 schreef twi het volgende:
[..]
Zo heeft m'n zusje vroeger eens de hele nacht de vogeltjes vervloekt. Niet gewoon, nee... Gewoon keihard anderhalf uur "GODVERDOMME STOMME KUTVOGELS HOU JE BEK" roepen
Dat heb ik ook een keer gedaan. Totdat ik erachter kwam dat het de wake-up light was van degene waarbij ik sliep.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:26 schreef twi het volgende:
[..]
Zo heeft m'n zusje vroeger eens de hele nacht de vogeltjes vervloekt. Niet gewoon, nee... Gewoon keihard anderhalf uur "GODVERDOMME STOMME KUTVOGELS HOU JE BEK" roepen
Dat deed ik dus ook, alleen dan over die kutkikkers.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:26 schreef twi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een keer gedaan. Totdat ik erachter kwam dat het de wake-up light was van degene waarbij ik sliep.
Mijn broertje had ook zo'n irritant kut ding.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een keer gedaan. Totdat ik erachter kwam dat het de wake-up light was van degene waarbij ik sliep.
Ik ook, ik vind kwetterende vogeltjesquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:29 schreef rival het volgende:
ik luister gewoon naar al dat soort geluiden en voor ik er erg in heb slaap ik
Ik ben compleet anders dan jij, dacht dat je dat inmiddels wel door had.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:22 schreef kree het volgende:
[..]
denk dat jij niks anders ben, maargoed.
Trek het me aan omdat ik het gewoon te vaak heb meegemaakt en ik heb er trauma's aan over gehouden denk ik ook wel.
Maar het is voor iedereen anders, dus laten we er maar niet verder over doorgaan.
sowieso is het niet leuk om over te praten.
OK wat eet je
Laat? Krijg je ontbijt op bed?quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik ben compleet anders dan jij, dacht dat je dat inmiddels wel door had.
Ik laat een eitje voor me maken denk ik.
lekkerquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik ben compleet anders dan jij, dacht dat je dat inmiddels wel door had.
Ik laat een eitje voor me maken denk ik.
Handigquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn broertje had ook zo'n irritant kut ding.
Het hele huis werd er van wakker en hij sliep er gewoon door heen
Ja.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn broertje had ook zo'n irritant kut ding.
Het hele huis werd er van wakker en hij sliep er gewoon door heen
oke jankende katten, dat is een uitzonderingquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook, ik vind kwetterende vogeltjes![]()
20 krolse katten onder je raam daarintegen
Maar ontbijt op bed krijgen isquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik ga het wel beneden opeten want ik hou niet van kruimels in bed.
Hoe ga je het ontkleuren?quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:34 schreef Myraela het volgende:
Mijn haarverf is onderweg.Ik kan niet wachten.
Met dikke bleek.quote:
Ik ben zo benieuwdquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:34 schreef Myraela het volgende:
Welke kleurquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:34 schreef Myraela het volgende:
Goed geslapen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja, ik ben ook weer wakker denk ik dus hallo schatjes
Ja alleen het wakker worden was een beetje hectischquote:
Das wel heul rood zegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |