SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hopen dat het nu goed gaatIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Deze?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:48 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Je hebt van die potjes met felle kleuren die vaker kan gebruiken.
Vertel, vertelquote:
Kamasutra pagina 25!quote:
Lange stekels ofzo.quote:
Gezien Charmed haar blonde haar zou ik dan eerder extensions aanraden.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:51 schreef Myraela het volgende:
Doe gewoon plukjes kleuren.Dat vind ik wel tof. Moet je het wel op logische plekken in je haar doen.
Zo zou ik het bij mezelf ook wel tof vinden om alleen mn pony een kleurtje te doen. Die doe ik altijd een beetje omhoog en naar achter. Dat zou er best tof uitzien.
Nee, volgens mij een ander merk. Een vriendin van me had die potjes en ging er ook wel eens mee mengen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
Die kan ik nergens vinden in Nederland
Haar blijft gewoon groeien hoor!quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:51 schreef arachide. het volgende:
Ik word weer normaal qua kapsel.ik ben alleen bang dat mijn haar nooit meer zo lang word als het nu is.
Jij moet kijken op thebeautydepartment.com daar hebben ze iets met krijt als haarverfquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
Die kan ik nergens vinden in Nederland
Shit mijn zusje heeft dat boek geleend voor de witte broodsweken kan ik niet kijken wat er op die pagina staatquote:
Oh gelukkig, dat heb ik niet!quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lange stekels ofzo.
Liefst rood gekleurd ook.
Ja maar toch ook niet.quote:
Ik zit ook met mijn extensions he... die wil ik het liefst niet kleurenquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:51 schreef Myraela het volgende:
Doe gewoon plukjes kleuren.Dat vind ik wel tof. Moet je het wel op logische plekken in je haar doen.
Zo zou ik het bij mezelf ook wel tof vinden om alleen mn pony een kleurtje te doen. Die doe ik altijd een beetje omhoog en naar achter. Dat zou er best tof uitzien.
echt waarquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:52 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Nee, volgens mij een ander merk. Een vriendin van me had die potjes en ging er ook wel eens mee mengen.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh gelukkig, dat heb ik niet!
Ik heb vorige week mijn haar zelf geknipt en dat ging niet helemaal goed
Heel dom ookquote:
Volgens mij Manic Panic.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zit ook met mijn extensions he... die wil ik het liefst niet kleuren
[..]
echt waar
Ow wil je eens vragen welk merk
Oe ernstig. Erg verpest of heb je het kunnen redden?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heel dom ookje haar knippen als het nat is, want makkelijk, en als het opgedroogd is tot de ontdekking komen dat de ene helft echt een stuk korter is dan de andere helft. Ik bleef maar bijknippen
WOWquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:55 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Volgens mij Manic Panic.
[ afbeelding ]
Ik ben gestopt met knippen en nu moet ik nog een half jaar met 'coupe warrig' rondlopen zodat die debiele lengteverschillen niet zo opvallenquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oe ernstig. Erg verpest of heb je het kunnen redden?
Dit schreeuwt gewoon om pics he!!quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met knippen en nu moet ik nog een half jaar met 'coupe warrig' rondlopen zodat die debiele lengteverschillen niet zo opvallen
ow verfquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:57 schreef Myraela het volgende:
Die manic panic is gewoon verf. Je kan elke verf natuurlijk gewoon op een plukje aanbrengen en vaker gebruiken.
Oh jawelquote:
Dit is ook niet permanent. Wisselt een beetje hoelang het blijft zitten.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow verf
Nee ik zoek echt dat color rub spul
Want dat is er na 3 keer wassen uit
vroeger had je nog haarmascara in verschillende kleuren.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow verf
Nee ik zoek echt dat color rub spul
Want dat is er na 3 keer wassen uit
Jij wel tochquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:59 schreef charmed_angel het volgende:
Zelfs ik heb Miauwtje nog nooit gezien
Wel een klein miauwtje
Dus we gaan morgen naar Pirates?quote:
Ik dacht dat ze geen kinderen had.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:59 schreef charmed_angel het volgende:
Zelfs ik heb Miauwtje nog nooit gezien
Wel een klein miauwtje
Misschien een kittenquote:
quote:
Ja die ken ik nog welquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:00 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
vroeger had je nog haarmascara in verschillende kleuren.
Oh ik heb ook een keer een gewone foto gepostquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee
Heb alleen je stem toen gehoord op Skype, en daar heb je toen ook een mini miauw gestuurd
En we gaan een keer naar Piratesquote:
toen was ik er niet denk ikquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ik heb ook een keer een gewone foto gepost
[..]
En we gaan een keer naar Pirates
Die jaquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:02 schreef charmed_angel het volgende:
Pirates
Pirates![]()
Hebben jullie het over Pirates die ik bedoel
Mijn haar groeit 1 cm per 4 wekenquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Op hoe ouder je wordt, hoe minder snel.
Dat is waar, je bent natuurlijk al kei oudquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Op hoe ouder je wordt, hoe minder snel.
Ik denk het welquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:02 schreef charmed_angel het volgende:
Pirates
Pirates![]()
Hebben jullie het over Pirates die ik bedoel
Hij doet me denken aan een stokstaartjequote:Op woensdag 30 mei 2012 23:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pirates in Amsterdam
[ afbeelding ]
Ja hem gaan we opzoeken!!quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pirates in Amsterdam
[ afbeelding ]
Is dat een normale winkel of een webwinkel?quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet dat ze het hebben bij attitude.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hij doet me denken aan een stokstaartje
quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hem gaan we opzoeken!!
Met konthaarwax op zak!
webwinkelquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Is dat een normale winkel of een webwinkel?
webwinkelquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Echt hèquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hem gaan we opzoeken!!
Met konthaarwax op zak!
Gelukkig maarquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
![]()
Later op de avond gingen ze zich wel omkleden trouwens
Webwinkel. Ik koop alles online omdat ik in een gat woon, dus wat echte winkels allemaal hebben weet ik nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Slaap zoetjes mopje!quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:06 schreef charmed_angel het volgende:
Mensjes weet je wat ik ga doen
SLAPEN
Welterusten allemaal
Slaap lekkerquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:06 schreef charmed_angel het volgende:
SLAPEN
Welterusten allemaal
Tot zoquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:06 schreef charmed_angel het volgende:
SLAPEN
Welterusten allemaal
RapePlay.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:07 schreef Myraela het volgende:
Weet iemand een computerspel met een maatschappelijk thema, liefst eentje die ik online kan spelen of kan downloaden?
Ee maatschappelijk thema?quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:07 schreef Myraela het volgende:
Weet iemand een computerspel met een maatschappelijk thema, liefst eentje die ik online kan spelen of kan downloaden?
Op de site van Peta heb je games met thema's over bont en bioindustrie vlees.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:07 schreef Myraela het volgende:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben lief als ik slaap !!
Kan het me niet voorstellen maar ik doe hem maar geloven op zijn woord
Meestal schop en sla ik in mijn slaap.quote:
Soort duckhunt maar dan met zeehonden. Lijkt me veel te makkelijk.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:10 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Op de site van Peta heb je games met thema's over bont en bioindustrie vlees.
Hij vindt je liefquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Meestal schop en sla ik in mijn slaap.
Dus hoe hij erbij komt om dat te zeggen
Nog zoiets wat moeilijk te geloven isquote:
Niet te veel over nadenken joh!quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog zoiets wat moeilijk te geloven is
Pijnlijk ook lijkt mequote:
Enviro Bear 2000, laat het effect van de moderne wereld op de winterslaap van een beer zien.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:07 schreef Myraela het volgende:
Lief is gewoon iets wat maar weinig mensen over mij zouden zeggen.quote:
Ik vind alleen een anti-mario/bont game. Maar dat is te simpel denk ikquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:10 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Op de site van Peta heb je games met thema's over bont en bioindustrie vlees.
Het zijn allemaal simpele games.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind alleen een anti-mario/bont game. Maar dat is te simpel denk ik
Dankje. Ik ga hem toch maar gebruiken denk ik. Ziet er wel tof uit.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:19 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Het zijn allemaal simpele games.
http://www.peta.org/interactive/games/default.aspx
Nou ja misschien kent hij je wel beter dan de meeste mensenquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lief is gewoon iets wat maar weinig mensen over mij zouden zeggen.
Eerder bitch enz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |