70 pace is toch niet te traag voor een CB?quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:44 schreef DutchSL het volgende:
Zelfs de TOTY versie van Martinez is te traag
Ik bedoel te traag voor de speler die hij is.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
70 pace is toch niet te traag voor een CB?
Dit. Als je niet met 70 pace kunt spelen ben je gewoon ultraslecht.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Aha. Ik dacht al.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik bedoel te traag voor de speler die hij is.
tov irlquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
DAt hoeft niet altijd want je hebt teams die je er gewoon uit pacenquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit. Als je niet met 70 pace kunt spelen ben je gewoon ultraslecht.
ja. Kijk maar op EA forum.quote:
mcgeady is maar 4quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
VdV met de McGeady-spin
inb4 volgend jaar 5*
ohja, lijken te veel op elkaarquote:
wat een kutgelukquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:53 schreef Lindgren. het volgende:
En hij pakt er nog 1.
[ afbeelding ]
NepentheZ is pissed.
Playboy's back in town hoorquote:
Met Coins of met euros ?quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij opent ook wel voor een miljoen aan pakjes.
quote:
heb net voor 20 euro gehaald en beste die erin zat was affelayquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij opent ook wel voor een miljoen aan pakjes.
200k door je neus geboordquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:56 schreef Roypsv het volgende:
[..]
heb net voor 20 euro gehaald en beste die erin zat was affelay
Kan je nou de naam van een ex-psv'er niet goed schrijven?quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:56 schreef Roypsv het volgende:
[..]
heb net voor 20 euro gehaald en beste die erin zat was affelay
Hij verlengde zijn contract niet dus FAKEMquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan je nou de naam van een ex-psv'er niet goed schrijven?
Haha die opmerking
Een youtuber heeft geen miljoen euro'squote:
Kan jij poepen?quote:
Goeie chemistry voor Llorentequote:Op woensdag 30 mei 2012 21:58 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik ga een team maken met TOTY Giroud en Llorente in de spits en Belhanda erachter
Begin is hard de rest kun je drinkenquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik de laatste tijd wat minder, komt denk ik door het warme weer.
Moet daar een oplossing voor vinden ja, maar denk aan een 442 en dan in game custom formatie gebruikenquote:
quote:
quote:
Bij Fener ook dit seizoen. Echt zieke goals gemaaktquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:00 schreef detennismaster het volgende:
Stoch was ooit toch best goed bij twente?
Gezond blijven eten dan heb je geen last van diareeeequote:Op woensdag 30 mei 2012 22:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja het is lastig, word nog wat als ik naar Albufeira ga.
En GEEN bierquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:01 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Gezond blijven eten dan heb je geen last van diareeee
Sierd de Vos says noquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik & de commentator vonden hem prima.
Klopt, komt door verandering klimaat etc. Hoop dat het beetje te beperken is met 7 man in een huis. Weinig leuke sletjes mee naar huis anders.quote:
quote:
Sletjes poepen zelf niet op vakantie dus die komen daar nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Klopt, komt door verandering klimaat etc. Hoop dat het beetje te beperken is met 7 man in een huis. Weinig leuke sletjes mee naar huis anders.
Aight, jij geeft mij vertrouwen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:05 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Sletjes poepen zelf niet op vakantie dus die komen daar niet
Op onbekend terrein kunnen ze het gewoonweg nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:07 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb van het weekend nog de mythe proberen te kraken, door te vragen of vrouwen poepten. Ze wilden geen serieus antwoord geven
Ik had een meisje in de klas en die zei mooie meisjes poepen nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:07 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb van het weekend nog de mythe proberen te kraken, door te vragen of vrouwen poepten. Ze wilden geen serieus antwoord geven
quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:08 schreef DutchSL het volgende:
Kuyt voor Afellaygooi dan Narsingh er in.
Komen alleen bloemen uit ...en ***** van de avond daarvoor.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had een meisje in de klas en die zei mooie meisjes poepen niet
Ja ik was niet duidelijk. Heb het aan mooie vrouwen gevraagd.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:08 schreef Tim86 het volgende:
Natuurlijk poepen vrouwen wel. Lelijke vrouwen tenminste. Mooie meisjes poepen niet. Bron: Ryordon.
Mooie vrouwen kotsen voordat ze hetomzetten in peopquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja ik was niet duidelijk. Heb het aan mooie vrouwen gevraagd.
Niet iedereen kan hetomzetten in peop natuurlijk. Dat is echt typisch iets uit Friesland.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:10 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Mooie vrouwen kotsen voordat ze hetomzetten in peop
Jij gaat toch wel een beetje te ver. Waar haal je die zieke geest vandaan?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:10 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ik ken iemand die dat doet pretty SIIIIIICKquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jij gaat toch wel een beetje te ver. Waar haal je die zieke geest vandaan?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:11 schreef DutchSL het volgende:
http://www.google.com/sea(...)l=1&biw=1429&bih=996
Derde link
fx denk ikquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:10 schreef Tim86 het volgende:
Roemenië wint van Zwitserland, Zwitserland wint van Duitsland en dus is Roemenië beter dan Duitsland. Denk niet dat we ons zorgen hoeven te maken.
Vanavond even opzetten en dan met het fluitje spelenquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:11 schreef DutchSL het volgende:
Derde link
lolquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:11 schreef DutchSL het volgende:
Derde link
quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:10 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Niet mogen is niet de juiste term. Vrouwen die kots omzetten in peop (quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
TOEFJESquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niet mogen is niet de juiste term. Vrouwen die kots omzetten in peop () , ik heb vrienden die onder invloed van drank of andere rotzooi onzin uitkramen, maar dit slaat alles. Iemand niet mogen omdat hij enige gebreken heeft meegekregen van moeder natuur gaat me echter iets te ver
Why so seriousquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niet mogen is niet de juiste term. Vrouwen die kots omzetten in peop () , ik heb vrienden die onder invloed van drank of andere rotzooi onzin uitkramen, maar dit slaat alles. Iemand niet mogen omdat hij enige gebreken heeft meegekregen van moeder natuur gaat me echter iets te ver
Are you special?quote:
Voor welke club ben je?quote:
vdvquote:
quote:
Godverdommequote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:22 schreef Roypsv het volgende:
[..]
speel jij de bruine fluit van die vriend van je
Agree vlaar heeft zich nog aardig ontwikkeldquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik vond Vlaar het niet gek doen... natuurlijk ook geen zak te doen gehad, maar in ieder geval 100x beter danBouma
Shit just got realquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:22 schreef Roypsv het volgende:
[..]
speel jij de bruine fluit van die vriend van je
Slechter dan Wilfred kon het niet nee..enige wapenfeiten waren een kopstoot tegen Heit en 3 keer uitglijden omdat hij te snel een andere kant op wilde waggelenquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik vond Vlaar het niet gek doen... natuurlijk ook geen zak te doen gehad, maar in ieder geval 100x beter danBouma
Ja lekker man, oeh aah oooh aaah oeah aah.... oooooooohh.... camequote:
Ik zou net zeggen, verkeerde topicquote:
Ja ik. oh wachtquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:24 schreef Thorb het volgende:
Iemand nog te porren voor een potje op xbox?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |