quote:
Bij Fener ook dit seizoen. Echt zieke goals gemaaktquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:00 schreef detennismaster het volgende:
Stoch was ooit toch best goed bij twente?
Gezond blijven eten dan heb je geen last van diareeeequote:Op woensdag 30 mei 2012 22:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja het is lastig, word nog wat als ik naar Albufeira ga.
En GEEN bierquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:01 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Gezond blijven eten dan heb je geen last van diareeee
Sierd de Vos says noquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik & de commentator vonden hem prima.
Klopt, komt door verandering klimaat etc. Hoop dat het beetje te beperken is met 7 man in een huis. Weinig leuke sletjes mee naar huis anders.quote:
quote:
Sletjes poepen zelf niet op vakantie dus die komen daar nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Klopt, komt door verandering klimaat etc. Hoop dat het beetje te beperken is met 7 man in een huis. Weinig leuke sletjes mee naar huis anders.
Aight, jij geeft mij vertrouwen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:05 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Sletjes poepen zelf niet op vakantie dus die komen daar niet
Op onbekend terrein kunnen ze het gewoonweg nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:07 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb van het weekend nog de mythe proberen te kraken, door te vragen of vrouwen poepten. Ze wilden geen serieus antwoord geven
Ik had een meisje in de klas en die zei mooie meisjes poepen nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:07 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb van het weekend nog de mythe proberen te kraken, door te vragen of vrouwen poepten. Ze wilden geen serieus antwoord geven
quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:08 schreef DutchSL het volgende:
Kuyt voor Afellaygooi dan Narsingh er in.
Komen alleen bloemen uit ...en ***** van de avond daarvoor.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had een meisje in de klas en die zei mooie meisjes poepen niet
Ja ik was niet duidelijk. Heb het aan mooie vrouwen gevraagd.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:08 schreef Tim86 het volgende:
Natuurlijk poepen vrouwen wel. Lelijke vrouwen tenminste. Mooie meisjes poepen niet. Bron: Ryordon.
Mooie vrouwen kotsen voordat ze hetomzetten in peopquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja ik was niet duidelijk. Heb het aan mooie vrouwen gevraagd.
Niet iedereen kan hetomzetten in peop natuurlijk. Dat is echt typisch iets uit Friesland.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:10 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Mooie vrouwen kotsen voordat ze hetomzetten in peop
Jij gaat toch wel een beetje te ver. Waar haal je die zieke geest vandaan?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:10 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Mooie vrouwen kotsen voordat ze hetomzetten in peop
Ik ken iemand die dat doet pretty SIIIIIICKquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jij gaat toch wel een beetje te ver. Waar haal je die zieke geest vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |