SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hopen dat het nu goed gaat
Minus de spekquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nog nooit gehad
[..]spek, kaas en stroop?
Wat denk je, dat ik dat in mijn hele FOK! carrière nog nooit heb meegemaaktquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:09 schreef Murdera het volgende:
Het was dit of een TT over samzz rondingen, maar dat wilde ik haar niet aandoen.
Ik dacht ook eens lief voor je te zijn..quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat denk je, dat ik dat in mijn hele FOK! carrière nog nooit heb meegemaakt?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:09 schreef Crutch het volgende:
Hoi!
Leuken TT, maar het verneukt de layout; heb 'm even aangepast.
Kusje op je neusquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht ook eens lief voor je te zijn..
[..]![]()
Voor de lampen bedoel je? Geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
Royco? Weet jij waar je starters kan kopen voor de zonnebank?
Beetje Saturn of MediaMarkt heeft zequote:Op woensdag 30 mei 2012 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
Royco? Weet jij waar je starters kan kopen voor de zonnebank?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor de lampen bedoel je? Geen idee eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is even de enige foto die een beetje rondingen toont. De rest is (half)naakt, dus dat mag niet
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik ken de Handymanquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beetje Saturn of MediaMarkt heeft ze
Anders een handyman die ze voor je kan bestellen, en ja dat is een winkel
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:15 schreef Samzz het volgende:
Hier niet neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is even de enige foto die een beetje rondingen toont. De rest is (half)naakt, dus dat mag niet
.
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
DirndlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is even de enige foto die een beetje rondingen toont. De rest is (half)naakt, dus dat mag niet
.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Saturn in Zaandam waar ik werkte had ze iig welquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ken de Handyman![]()
ThxEven naar de Saturn dan morgen
Ik mis een paar van die dikke bierpullen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is even de enige foto die een beetje rondingen toont. De rest is (half)naakt, dus dat mag niet
.
Je moeder is een hamster
Lobi voor deze TT, +1000 crutchpuntenquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:09 schreef Crutch het volgende:
Hoi!
Leuken TT, maar het verneukt de layout; heb 'm even aangepast.
En datquote:
Ja die had ik met carnaval wel. Maar daar zijn geen foto's van.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:16 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik mis een paar van die dikke bierpullen.
Nah, die post ik sowieso niet meer. Geen zin in.quote:
Wanneer gaan wij een beschuitje eten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is even de enige foto die een beetje rondingen toont. De rest is (half)naakt, dus dat mag niet
.
![]()
Ziet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is even de enige foto die een beetje rondingen toont. De rest is (half)naakt, dus dat mag niet
.
![]()
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Dat moet je met Steef overleggenquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij een beschuitje eten?
Bazenoutfit wel.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja die had ik met carnaval wel. Maar daar zijn geen foto's van.
Ik heb voorlopig geen plannen om naar groningen te gaan helaasquote:
Had je ze ooit in KPD staan?quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, die post ik sowieso niet meer. Geen zin in.
Ja en jaquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Had je ze ooit in KPD staan?
Krijg je dan ook echt gelijk 500 dm's?
Damn.quote:
Van 500 verschillende personen?quote:
499 waren van mijquote:
Het is meer dan twee jaar geleden, ik vond het leuk een keer wat foto's te posten. Wel gewoon mooie foto's, niet van die platte kutten foto's en zo, hoor.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Damn.Ik snap dat je er dan geen zin meer in hebt.
Ik ben toch wel benieuwd naar je beweegredenen om het daar te posten?
Wil je ze sturen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is meer dan twee jaar geleden, ik vond het leuk een keer wat foto's te posten. Wel gewoon mooie foto's, niet van die platte kutten foto's en zo, hoor.
Ok.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is meer dan twee jaar geleden, ik vond het leuk een keer wat foto's te posten. Wel gewoon mooie foto's, niet van die platte kutten foto's en zo, hoor.
Lokaquote:
Wat ga je ermee doen?quote:
Wat je meestal doet met foto's: er samen met Murdera op fappen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:26 schreef Samzz het volgende:
Wat ga je ermee doen?
Ik heb geen zin ze weer in een .rar te vinden.
Ik denk dat ik wel weet wat twi er mee gaat doen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat ga je ermee doen?
Ik heb geen zin ze weer in een .rar te vinden.
Hoeveel seconden duurt dat duofappen van jullie?quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:27 schreef twi het volgende:
[..]
Wat je meestal doet met foto's: er samen met Murdera op fappen.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoe kan ik het beste contact met je pooier opnemen?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:27 schreef twi het volgende:
[..]
Wat je meestal doet met foto's: er samen met Murdera op fappen.
IK WIST HET.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel weet wat twi er mee gaat doen.
Gisteren 4,5 seconde. Maar dat kwam vanwege z'n pukkel.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoeveel seconden duurt dat duofappen van jullie?
ligt er aan, met fotos van samzz zo'n 12 min denk ik, zonder foto's en naar elkaar kijkend nooit meer dan 2,84 seconden.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoeveel seconden duurt dat duofappen van jullie?
bullshit, je hield je ogen dicht aan het begin.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:28 schreef twi het volgende:
[..]
Gisteren 4,5 seconde. Maar dat kwam vanwege z'n pukkel.
Ja niet helaasquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ahh daar ben je al, hoe zit het wanneer ik een beschuitje met Samzzz wil eten?
Ik kan mezelf het beste rukken, en Mur is ook beter bij zichzelf. Dus dan komen we niet tot 2,84 seconde.quote:
De volgende meet zal ik twee beschuitjes met aardbeitjes en suiker meenemen en dan gaan we samen een beschuitje etenquote:
Als ie zijn tandjes eruit wil mag ie een move makenquote:
Niemand trekt zo lekker als dat ik het zelf kanquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:30 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kan mezelf het beste rukken, en Mur is ook beter bij zichzelf. Dus dan komen we niet tot 2,84 seconde.
Dat zeg ik.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niemand trekt zo lekker als dat ik het zelf kan
Ik wilde nog wel voorstellen om te kring rukkenquote:
Je mag er wel op gaan zitten?quote:
Wanneer is de volgende meet in Groningen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
De volgende meet zal ik twee beschuitjes met aardbeitjes en suiker meenemen en dan gaan we samen een beschuitje eten.
Ik kom vrijdagquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wanneer is de volgende meet in Groningen?
Weet ik hetquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mwah, is het wel waard denk ik.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als ie zijn tandjes eruit wil mag ie een move maken
Wanneer jij een keertje niet kan. Een beetje met je luie reet niet uit Groningen willen komen, en wel verwachten dat mensen dat fuckin' klere-end gaan reizenquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
een move is niet meteen sex hequote:Op woensdag 30 mei 2012 20:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mwah, is het wel waard denk ik.
Kunstgebitten zijn best goed deze dagen.
Dan verrek zelf godverdomme ook maarquote:
kloptquote:
Ik weet niet. Er is eigenlijk niks te doen daar behalve zuipen toch? Dan wordt dat het waarschijnlijk.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat doen? Ik heb dinsdag mn allesbeslissende tentamen dus ik ben sowieso niet stad
Waarom zou ik naar een slechtere plek reizen? Als ik nu naar een betere plek zou reizen oke, maar dat is niet het geval.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:36 schreef twi het volgende:
[..]
Wanneer jij een keertje niet kan. Een beetje met je luie reet niet uit Groningen willen komen, en wel verwachten dat mensen dat fuckin' klere-end gaan reizen
Volgende meet in Las Vegas dan?quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Waarom zou ik naar een slechtere plek reizen? Als ik nu naar een betere plek zou reizen oke, maar dat is niet het geval.
Amsterdam is toch duizenden malen beter dan Groningen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Waarom zou ik naar een slechtere plek reizen? Als ik nu naar een betere plek zou reizen oke, maar dat is niet het geval.
Puik planquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:38 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik weet niet. Er is eigenlijk niks te doen daar behalve zuipen toch? Dan wordt dat het waarschijnlijk.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Amsterdam is toch duizenden malen beter dan Groningen.
Oh dan snap ik dat je nooit uit dat gat wegkomt.quote:
Vrouwen kunnen het zelf ook beter hoor.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dan verrek zelf godverdomme ook maar
Kan jij daar met je mond komen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen het zelf ook beter hoor.
Maar dat is niet altijd lekkerderquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft Fee gemaakt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Beste stad om uit te gaan:quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh dan snap ik dat je nooit uit dat gat wegkomt.
Jammer, dan zullen wij nooit meeten.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
My point exactlyquote:
Ja, dat sowieso. Ik ben echt nog nooit klaargekomen van beffenquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met handen gaat het toch veel makkelijker, klaarkomen? Bij mij tenminste.
Amsterdam en Rotterdam zijn dan toffer.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:42 schreef Myraela het volgende:
Groningen is best okay, maar zo geweldig nou ook weer niet.
Ik wel een paar keer, maar echt niet vaakquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso. Ik ben echt nog nooit klaargekomen van beffen.
Ik ook nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso. Ik ben echt nog nooit klaargekomen van beffen.
Ik niet. Ik spuit alleen door penetratie, anders niet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wel een paar keer, maar echt niet vaak
Zeker, dan is solo lekker voor de afwisseling maar alleen solo is saaiquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Meestal wel, maar toch is seks leuker omdat het samen is.
Mij heeft het nog nooit verveeldquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker, dan is solo lekker voor de afwisseling maar alleen solo is saai
Als we nou onze eigen leuter vast houden, maar jij pakt mijn pols vast en ik de jouwe! Trekken we elkaar af op een niet gay manierquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wilde nog wel voorstellen om te kring rukken
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met handen gaat het toch veel makkelijker, klaarkomen? Bij mij tenminste.
Waar ga je altijd heen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:42 schreef Myraela het volgende:
Groningen is best okay, maar zo geweldig nou ook weer niet.
ouchquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mij heeft het nog nooit verveeld
Maar ik ben ook nog niet zo oud als jij.
Dutch rudderquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als we nou onze eigen leuter vast houden, maar jij pakt mijn pols vast en ik de jouwe! Trekken we elkaar af op een niet gay manier
Wrijf het er maar lekker inquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mij heeft het nog nooit verveeld
Maar ik ben ook nog niet zo oud als jij.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als we nou onze eigen leuter vast houden, maar jij pakt mijn pols vast en ik de jouwe! Trekken we elkaar af op een niet gay manier
Beter dat ze mee oud noemt dan andere dingenquote:
Werkt ook met vingerenquote:
Maar de meeste vrouwen doen er minder spastisch over dan mannenquote:
Ik zit wel aan een vrouwenkut hoor, kan me niet bommenquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar de meeste vrouwen doen er minder spastisch over dan mannen
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit wel aan een vrouwenkut hoor, kan me niet bommen.
Echt hèquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:52 schreef Myraela het volgende:
Mannen en hun angst om gay gevonden te worden.
Het is best sneu eigenlijk. Ooit zei een kerel eens tegen me, ik wil best een trio met jou en ... (naam van maat), maar dan moet er wel een bierviltje tussen, ik wil zijn pener/ballen niet aanraken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:52 schreef Myraela het volgende:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:52 schreef Myraela het volgende:
?quote:
Hahahaha dat meen je nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is best sneu eigenlijk. Ooit zei een kerel eens tegen me, ik wil best een trio met jou en ... (naam van maat), maar dan moet er wel een bierviltje tussen, ik wil zijn pener/ballen niet aanraken..
Dit jaquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:52 schreef Myraela het volgende:
Jonge, je ziet toch wel eens die double penetrations, je moet je echt in rare bochten wringen wil je de ballen van de ander rakenquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zou het ook wel fijner vinden als er wat tussen zit
Te sneu voor woorden gewoon.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is best sneu eigenlijk. Ooit zei een kerel eens tegen me, ik wil best een trio met jou en ... (naam van maat), maar dan moet er wel een bierviltje tussen, ik wil zijn pener/ballen niet aanraken..
quote:
Nou, als ik jou was zou ik al blij zijn dat je de kans krijgtquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zou het ook wel fijner vinden als er wat tussen zit
Niet zo zeer de angst om gay gevonden te worden, de angst om te intiem te zijn met een andere man.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:52 schreef Myraela het volgende:
Het is niet doorgegaan. Ik wil echt niet op die manier met iemand het bed delen, ben je malquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Dat zou er vast heel ontspannen aan toe zijn gegaan
[..]
Nou, als ik jou was zou ik al blij zijn dat je de kans krijgt
Nee, dat zie ik niet maar stel je voor dat die van die dikke hangende ballen heeftquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jonge, je ziet toch wel eens die double penetrations, je moet je echt in rare bochten wringen wil je de ballen van de ander raken.
Dan nog is dat lastig, want zwaartekracht. De ballen van de kerel die onderop zit hangen ook naar benedenquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, dat zie ik niet maar stel je voor dat die van die dikke hangende ballen heeft
Hahaha volgens mij zou ik of zwáár geirriteerd raken of ik zou niet meer kunnen stoppen met lachenquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is niet doorgegaan. Ik wil echt niet op die manier met iemand het bed delen, ben je mal.
Drommel heeft ieniemienie puberballetjesquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, dat zie ik niet maar stel je voor dat die van die dikke hangende ballen heeft
JA!quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:59 schreef twi het volgende:
[..]
Moet ik m'n foto nog een keer posten? Nou, nou?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:59 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil best een keer een trio, maar wel met twee mannen die elkaar ook een beetje bezig houden, anders krijg ik ook geen rust
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:59 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil best een keer een trio, maar wel met twee mannen die elkaar ook een beetje bezig houden, anders krijg ik ook geen rust
Dat jij onderop ligt en dat je steeds iets warms, vlezigs over je knie voelt strijken. Bedoel je dat?quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
kies 2 bi-mannen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:59 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moest heel hard lachen. En ben toen weggelopen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha volgens mij zou ik of zwáár geirriteerd raken of ik zou niet meer kunnen stoppen met lachen![]()
Nou ja jammer!
Ik niet. Ik wil het middelpunt van de aandacht zijn danquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:59 schreef Lokasenna het volgende:
Wat heb je dan nog aan het trio?quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoezo? Sommige dingen hoef ik gewoon niet aan te raken. Wat is daar sneu aan?
Het gaat erom dat ze wel een trio willen, maar niet de kans dat je eens iets aanraakt. Dan moet je ook geen trio aanbieden.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoezo? Sommige dingen hoef ik gewoon niet aan te raken. Wat is daar sneu aan?
quote:
Het ging toen nog niet over een trio, maar over mannen die elkaar rukken..quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ze wel een trio willen, maar niet de kans dat je eens iets aanraakt. Dan moet je ook geen trio aanbieden.
En met 2 vrouwen is dat dan weer geen probleemquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ze wel een trio willen, maar niet de kans dat je eens iets aanraakt. Dan moet je ook geen trio aanbieden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iddquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En met 2 vrouwen is dat dan weer geen probleemals ze elkaar aanraken
quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:03 schreef twi het volgende:
[..]Wut, je lijkt echt op benzinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Myra reageerde toch op mijn trio opmerking? Dan ging het dus wel over trio's.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Het ging toen nog niet over een trio, maar over mannen die elkaar rukken..
Mijn "te sneu voor woorden" ging wel over het trio.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Het ging toen nog niet over een trio, maar over mannen die elkaar rukken..
Voor mij hoeft het ook niet hoor, heeft niets met mijn geaardheid te maken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Moelijk doen over een trio.. hmm.. dat doe je toch alleen als je onzeker bent over je geaardheid?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Moelijk doen over een trio.. hmm.. dat doe je toch alleen als je onzeker bent over je geaardheid?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn "te sneu voor woorden" ging wel over het trio.
Deze bedoelde ik.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:52 schreef Myraela het volgende:
Overigens heb ik er geen problemen mee om aan de andere man te zitten graag zelfsquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:03 schreef twi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, maar dat vind ik niet sneu of iets. Gewoon opvallend dat mannen veel meer besloten zijn wat dat betreft dan vrouwen.quote:
Ja, dat heb ik al gehoord, is het een aanbod? Want ik geloof niet dat iemand er op in zal gaan, sorry.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Overigens heb ik er geen problemen mee om aan de andere man te zitten graag zelfs
Iemand die het snaptquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:04 schreef twi het volgende:
Het zal mij een rotzorg zijn of mijn ballen de ballen van een andere vent raken. Ik doe liever geen trio, omdat ik gewoon moeite heb om een meisje te delen.
Hahaha nou houd je vooral niet inquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Overigens heb ik er geen problemen mee om aan de andere man te zitten graag zelfs
Met dequote:Op woensdag 30 mei 2012 21:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, maar dat vind ik niet sneu of iets. Gewoon opvallend dat mannen veel meer besloten zijn wat dat betreft dan vrouwen.
Wat?quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Met deen miauws reactie kwam het niet zo over.
perse 2 vrouwen? ja leuk, een man vindt altijd 1 van de 2 aantrekkelijker dan de andere gevolg die andere krijgt minder aandacht > vrouwen boos op elkaar/ jou..quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:05 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Een trio met een vrouw en een andere man lijkt me ook niks.
True, ik zou het ook irritant vinden als je niet de volledige aandacht krijgt. En ik zou me rot voelen als de ander een grotere pener heeftquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:04 schreef twi het volgende:
Het zal mij een rotzorg zijn of mijn ballen de ballen van een andere vent raken. Ik doe liever geen trio, omdat ik gewoon moeite heb om een meisje te delen.
Dat zal ik zeker niet doenquote:
Nopequote:
Zou je dan als extra man iemand nemen die je goed kent of juist iemand die je minder goed kent?quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:07 schreef Royco1 het volgende:
Trio me 2 vrouwen lijkt me wel wat.
Met een man erbij hoeft van mij niet zo nodig, maar zeg niet meteen nee mocht mijn vriendin dat willen
Volgens mij werkt dat niet zoquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
perse 2 vrouwen? ja leuk, een man vindt altijd 1 van de 2 aantrekkelijker dan de andere gevolg die andere krijgt minder aandacht > vrouwen boos op elkaar/ jou..
Wat een bullshitquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
perse 2 vrouwen? ja leuk, een man vindt altijd 1 van de 2 aantrekkelijker dan de andere gevolg die andere krijgt minder aandacht > vrouwen boos op elkaar/ jou..
Dan kan je dr ook eens horen kreunenquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:08 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
True, ik zou het ook irritant vinden als je niet de volledige aandacht krijgt. En ik zou me rot voelen als de ander een grotere pener heeft
Of die dames gaan plezier hebben met elkaar zit je daar als man voor spek en bonenquote:
Minder goed denk ikquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zou je dan als extra man iemand nemen die je goed kent of juist iemand die je minder goed kent?
Oh ik weet het al niet meer johquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat het met deen jouw reactie niet zo overkwam.
Dat is dus echt onzin he.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ok..quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ik weet het al niet meer johgeen zin om terug te lezen ook
quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:10 schreef ook_gek het volgende:
Trio met een man. Hmmm dat je gewoon zijn vriendin volledig suf neuk en alle hoeken van de kamer laat zien en haar laat kokhalsen als ze je lul in haar mondje heeft voor zijn ogen
Gewoon voor haar vriend z'n ogen zijn sletje helemaal misbruiken
Of sla ik nu door?
je kijkt teveel pornoquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:10 schreef ook_gek het volgende:
Trio met een man. Hmmm dat je gewoon zijn vriendin volledig suf neuk en alle hoeken van de kamer laat zien en haar laat kokhalsen als ze je lul in haar mondje heeft voor zijn ogen
Of sla ik nu door?
Ik ben niet snel agressief, maar ik denk dat ik je dan wel het ziekenhuis in zal slaanquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:10 schreef ook_gek het volgende:
Of sla ik nu door?
Oh maar dat vind ik welquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
ok..
Elkaar rukken-> "mannen zijn altijd zo enorm bang om gay gevonden te worden" -> idd he.
![]()
Dat.
Wat ben je toch een liefje.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:11 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben niet snel agressief, maar ik denk dat ik je dan wel het ziekenhuis in zal slaan
Succesquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:10 schreef ook_gek het volgende:
Of sla ik nu door?
Ja. De eerste man waarmee ik een relatie heb en die mij slet noemt moet nog geboren worden.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:10 schreef ook_gek het volgende:
Of sla ik nu door?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:11 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben niet snel agressief, maar ik denk dat ik je dan wel het ziekenhuis in zal slaan
Nee, dit lijkt me een puik planquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:10 schreef ook_gek het volgende:
Of sla ik nu door?
Ja ach, ik blijf in de basis altijd wel netjes.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat ben je toch een liefje.![]()
Het ziekenhuis.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. De eerste man waarmee ik een relatie heb en die mij slet noemt moet nog geboren worden.
Gaan we een duosquat doen of een triosquat?quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou vooruit, dat kan ik ook nog wel aan, dan.
Gelijk weer zon opmerking over zijn micropenis.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou vooruit, dat kan ik ook nog wel aan, dan.
Nee, zo ver was ik nog niet eens johquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij vind het raar dat hetro mannen elkaar niet rukken?
Ik dacht al.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, zo ver was ik nog niet eens joh![]()
Maar mannen kunnen al zo dom reageren als je vraagt of ze die en die kerel er goed uit vinden zien.
Of een quadsquat.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gaan we een duosquat doen of een triosquat?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht al.
Ik vond het echt heel raar dat je dat niet raar vond.
triosquat, duo is zo lullig.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gaan we een duosquat doen of een triosquat?
Dat jij daar al ervaring mee hebt, kan ik ook niets aan doen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gelijk weer zon opmerking over zijn micropenis.![]()
Niet alle mannen. Homofobie is vooral een mannendingquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, zo ver was ik nog niet eens joh![]()
Maar mannen kunnen al zo dom reageren als je vraagt of ze die en die kerel er goed uit vinden zien.
Uiteraard, niet alle mannenquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet alle mannen. Homofobie is vooral een mannending
Gefixed.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet alle mannen. Homofobie is vooral een machoding
Klopt, bij vrouwen heet het lesbofobie.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet alle mannen. Homofobie is vooral een mannending
Benzine is zeldzaam en geld ook en mn redder in nood is er niet vanavondquote:
Heb je hard gelachen gisteren?quote:
Niet toch?quote:
Nou niet eigenlijk, vind het niet zo spannendquote:
Haha ja vast, als je zo denkt zal je nooit aan een trio beginnenquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:11 schreef twi het volgende:
[..]
Moet ik dan ook nog je naam schreeuwen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Succesfilm je het wel? Ik zoek nog een leuk filmpje om te fappen
Ja wat is dat toch? Haar een sletje noemen kan helemaal verkeerd uitpakken heb ik gemeekt jaquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. De eerste man waarmee ik een relatie heb en die mij slet noemt moet nog geboren worden.
Wist dat ik op je kon rekenenquote:
En dan zie ik een jochie die heel graag wil schommelen?quote:
Je noemt je vriendin gewoon geen slet. Tenzij het met een rollenspel is, dan kan het wel.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja wat is dat toch? Haar een sletje noemen kan helemaal verkeerd uitpakken heb ik gemeekt ja
terwijl een andere vrouw alleen maar harder neuke me harder! Gebruik me maar als een sletje schreeuwde
Ik lag compleet in een lachstuip tegen de tijd dat mn loveable little devil on a longboard verscheenquote:
Wat is dit nu weer voor rare metafoor?quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan zie ik een jochie die heel graag wil schommelen?
Klopt, ik schat die kans erg klein. Of het moet zijn met iemand waar ik geen gevoelens voor heb.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:17 schreef ook_gek het volgende:
Haha ja vast, als je zo denkt zal je nooit aan een trio beginnen
Jaquote:
Je watte?quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lag compleet in een lachstuip tegen de tijd dat mn loveable little devil on a longboard verscheen
Dat je een broekie bent en je gewoon druk moet blijven met bijvoorbeeld flips hosselen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor rare metafoor?
Zwart?quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ik ga m'n nagels lakken in een ander kleurtje.
Wel mee eens.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je noemt je vriendin gewoon geen slet. Tenzij het met een rollenspel is, dan kan het wel.
Oh je hebt alleen de hulp post gelezen?quote:
Hij vind je gewoon een milfquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat je een broekie bent en je gewoon druk moet blijven met bijvoorbeeld flips hosselen.
Die is meer van jouw leeftijd enz
Impossibru!quote:
hahaha Hupsjequote:Op woensdag 30 mei 2012 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat je een broekie bent en je gewoon druk moet blijven met bijvoorbeeld flips hosselen.
Trio doen met drommel erbij? Ik wilde eerst mur zeggen, maar ik weet dat je daar gevoelens voor hebt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:19 schreef twi het volgende:
[..]
Klopt, ik schat die kans erg klein. Of het moet zijn met iemand waar ik geen gevoelens voor heb.
Ja en ik kon niet helpen, was aan het werkquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh je hebt alleen de hulp post gelezen?
Dat weet jij en dat weet ik.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hahaha Hupsje![]()
Ik ben geen partij voor hem
Maar mijn milfhuntagenda dan? Moet ik die stop zetten?quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die erna over mn hele avontuur heb je dus niet gelezenquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja en ik kon niet helpen, was aan het werk
Andere MILF zoeken!quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Maar mijn milfhuntagenda dan? Moet ik die stop zetten?
Nee tuurlijk noem haar geen slet. Niet van "hey slet breng eens thee" nee dat kan niet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je noemt je vriendin gewoon geen slet. Tenzij het met een rollenspel is, dan kan het wel.
Beweer je nu dat Twi geen gevoelens heeft voor mij?quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Trio doen met drommel erbij? Ik wilde eerst mur zeggen, maar ik weet dat je daar gevoelens voor hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bespaar de jongen graag moeite.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat weet jij en dat weet ik.
Moet je hem dat zo bruut duidelijk maken dan meteen?
Pff gelukkig niet maar ik heb genoeg stomme opmerkingen gehad aan mijn adres of gehoord. Hypocriet gedoe homo's niets vinden en daarvoor uitkomen tot dat iemand uit de kast komt.quote:
Ik snap je wel hoorquote:
Nah, weet niet. Misschien. Ligt aan het moment.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee tuurlijk noem haar geen slet. Niet van "hey slet breng eens thee" nee dat kan niet.
Maar stel je komt thuis, je kleed haar snel uit, rukt de kleren van haar lijf zoent elkaar hevig zet haar voor over tegen het aanrecht en neukt haar heel hard. Je gaat samen helemaal op in de harde sex. Kan je dan wel zeggen van, ik paal je af als een goedkoop bij wijs van spreken dan he!
Waar ligt de grens?
Nee, maar je bent gered door een jongegod op een longboard? Wat dat dan ook mag zijnquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die erna over mn hele avontuur heb je dus niet gelezen
Sowieso ben ik al geen MILF dus uhm tjahquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Maar ik weet helemaal niet of miauw te doen is
Dit vind ik soms wel fijnquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hahaha Hupsje![]()
Ik ben geen partij voor hem
Ik kan Drommel niet handelen. Bovendien te ver reizen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:21 schreef Myraela het volgende:
Trio doen met drommel erbij? Ik wilde eerst mur zeggen, maar ik weet dat je daar gevoelens voor hebt.
Uit de kluiten gewassen skateboard zeg maarquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, maar je bent gered door een jongegod op een longboard? Wat dat dan ook mag zijn
Ik wilde zeggen ik wil wel. Maar ik ben geen kerel en ik ben geketendquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:23 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kan Drommel niet handelen. Bovendien te ver reizen.
OH JIJ MAAK ME WILD MET JE SEXY VERHALEN OVER GEILE BROMMERSLETJESquote:
Wat is volgens jou een milf dan?quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso ben ik al geen MILF dus uhm tjah
firefly is het u?quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:17 schreef ook_gek het volgende:
Ja wat is dat toch? Haar een sletje noemen kan helemaal verkeerd uitpakken heb ik gemeekt ja
terwijl een andere vrouw alleen maar harder neuke me harder! Gebruik me maar als een sletje schreeuwde
Een moeder die WEL lekker is!quote:
Twi had niks om de keel te smeren voor je?quote:
Sorry, ik was ook wel wat onvoorzichtigquote:
Twi kon niet eens rechtop staan, laat staan andere dingen rechtop krijgen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Twi had niks om de keel te smeren voor je?
Dat vroeg hij toch niet? Ik vind mijzelf gewoon geen MILF en dat is de reden waarom.quote:
Niet gezien vandaag.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
OH JIJ MAAK ME WILD MET JE SEXY VERHALEN OVER GEILE BROMMERSLETJES
auchquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Twi kon niet eens rechtop staan, laat staan andere dingen rechtop krijgen.
lolquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan had ik het toch beter voor elkaar zaterdagquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Niet gezien vandaag.
Ik heb wel met mijn hand in een puntzak patat met mayo+pinda die ik in twee "stages" heb laten opspuiten lopen graaien. Lekker grabbelen en tot elleboogje aflikken.
Sopsopsop!!quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Niet gezien vandaag.
Ik heb wel met mijn hand in een puntzak patat met mayo+pinda die ik in twee "stages" heb laten opspuiten lopen graaien. Lekker grabbelen en tot elleboogje aflikken.
Sorry, verkeerd gelezenquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat vroeg hij toch niet? Ik vind mijzelf gewoon geen MILF en dat is de reden waarom.
Kan gebeuren ok ok gr grquote:
Ik zou niet durven.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Loop jij nu mijn eetgewoonten belachelijk te maken?
Gadverquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Niet gezien vandaag.
Zo, dat kon je wel zeggenquote:
Lolquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zo, dat kon je wel zeggenLekker in de warme pindasaus graaien, op een gegeven moment moet je hem effe laten zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |