SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hopen dat het nu goed gaat
Minus de spekquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nog nooit gehad
[..]spek, kaas en stroop?
Wat denk je, dat ik dat in mijn hele FOK! carrière nog nooit heb meegemaaktquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:09 schreef Murdera het volgende:
Het was dit of een TT over samzz rondingen, maar dat wilde ik haar niet aandoen.
Ik dacht ook eens lief voor je te zijn..quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat denk je, dat ik dat in mijn hele FOK! carrière nog nooit heb meegemaakt?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:09 schreef Crutch het volgende:
Hoi!
Leuken TT, maar het verneukt de layout; heb 'm even aangepast.
Kusje op je neusquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht ook eens lief voor je te zijn..
[..]![]()
Voor de lampen bedoel je? Geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
Royco? Weet jij waar je starters kan kopen voor de zonnebank?
Beetje Saturn of MediaMarkt heeft zequote:Op woensdag 30 mei 2012 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
Royco? Weet jij waar je starters kan kopen voor de zonnebank?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor de lampen bedoel je? Geen idee eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is even de enige foto die een beetje rondingen toont. De rest is (half)naakt, dus dat mag niet
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik ken de Handymanquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beetje Saturn of MediaMarkt heeft ze
Anders een handyman die ze voor je kan bestellen, en ja dat is een winkel
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:15 schreef Samzz het volgende:
Hier niet neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is even de enige foto die een beetje rondingen toont. De rest is (half)naakt, dus dat mag niet
.
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
DirndlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is even de enige foto die een beetje rondingen toont. De rest is (half)naakt, dus dat mag niet
.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Saturn in Zaandam waar ik werkte had ze iig welquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ken de Handyman![]()
ThxEven naar de Saturn dan morgen
Ik mis een paar van die dikke bierpullen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is even de enige foto die een beetje rondingen toont. De rest is (half)naakt, dus dat mag niet
.
Je moeder is een hamster
Lobi voor deze TT, +1000 crutchpuntenquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:09 schreef Crutch het volgende:
Hoi!
Leuken TT, maar het verneukt de layout; heb 'm even aangepast.
En datquote:
Ja die had ik met carnaval wel. Maar daar zijn geen foto's van.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:16 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik mis een paar van die dikke bierpullen.
Nah, die post ik sowieso niet meer. Geen zin in.quote:
Wanneer gaan wij een beschuitje eten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is even de enige foto die een beetje rondingen toont. De rest is (half)naakt, dus dat mag niet
.
![]()
Ziet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is even de enige foto die een beetje rondingen toont. De rest is (half)naakt, dus dat mag niet
.
![]()
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Dat moet je met Steef overleggenquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij een beschuitje eten?
Bazenoutfit wel.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja die had ik met carnaval wel. Maar daar zijn geen foto's van.
Ik heb voorlopig geen plannen om naar groningen te gaan helaasquote:
Had je ze ooit in KPD staan?quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, die post ik sowieso niet meer. Geen zin in.
Ja en jaquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Had je ze ooit in KPD staan?
Krijg je dan ook echt gelijk 500 dm's?
Damn.quote:
Van 500 verschillende personen?quote:
499 waren van mijquote:
Het is meer dan twee jaar geleden, ik vond het leuk een keer wat foto's te posten. Wel gewoon mooie foto's, niet van die platte kutten foto's en zo, hoor.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Damn.Ik snap dat je er dan geen zin meer in hebt.
Ik ben toch wel benieuwd naar je beweegredenen om het daar te posten?
Wil je ze sturen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is meer dan twee jaar geleden, ik vond het leuk een keer wat foto's te posten. Wel gewoon mooie foto's, niet van die platte kutten foto's en zo, hoor.
Ok.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is meer dan twee jaar geleden, ik vond het leuk een keer wat foto's te posten. Wel gewoon mooie foto's, niet van die platte kutten foto's en zo, hoor.
Lokaquote:
Wat ga je ermee doen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |