Gelukkig zijn vrouwen altijd en overal 100% duidelijk en zijn ze altijd zichzelf.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:07 schreef Angel-Joy het volgende:
Wat me afschrikt: mannen die opeens agressief worden, anders zijn dan dat ze zich eerst voor doen.
Oh, simpel dus.quote:Wat ik belangrijk vind: betrouwbaar, en mij aan het lachen, en natuurlijk gelukkig maken.
Dat zei ik niet, dat vrouwen wel zo zijn.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:18 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Gelukkig zijn vrouwen altijd en overal 100% duidelijk en zijn ze altijd zichzelf.
[..]
Oh, simpel dus.
wow ik dacht dat ik veel eisen had (heb ze niet allemaal neergezet op fok) maar mannen kunnen er ook wat van!quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:14 schreef Sapstengel het volgende:
- Houdt van sporten en dingen doen, geen luie bankhanger die alleen chips eet.
- Feesten op z'n tijd.
- Enigzins intelligent, hoeft geen WO-meisje te zijn, maar ook geen MBO nagelstyliste. Alles daartussen is prima.
- Donker haar, licht getint. Midden-oosten, Griekenland, Turkije etc.
- Dat ass en goede heupen
- Weet hoe ze zich moet kleden en houdt van hoge hakken.
Ik kan me voorstellen dat je schrikt als iemand opeens anders is dan hij lijkt, maar praktisch iedereen heeft wel zaken die anderen heel erg vreemd vinden. Agressie is vanzelfsprekend helemaal niet goed.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:20 schreef Angel-Joy het volgende:
Dat zei ik niet, dat vrouwen wel zo zijn.
En nee, ik ben kieskeurig en dat was gewoon de belangrijkst deel.
Ja daar heb je zeker gelijk in.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:29 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je schrikt als iemand opeens anders is dan hij lijkt, maar praktisch iedereen heeft wel zaken die anderen heel erg vreemd vinden. Agressie is vanzelfsprekend helemaal niet goed.
Weet je wel wat je hier vraagt!?quote:
Ja, we blijven vrouwen hequote:Op woensdag 30 mei 2012 20:49 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Weet je wel wat je hier vraagt!?
Ja ''quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:49 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Weet je wel wat je hier vraagt!?
Voldoe jij dr aan dan?quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:51 schreef Ondori het volgende:
[..]
Zat maar te geinen.
Moet lukken, jouw lijstje.
Ik rook niet. Maar de rest is natuurlijk allemaal subjectief. Wat de een 'lekker' vindt, knapt de ander helemaal op af.quote:
Pics?quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:54 schreef Ondori het volgende:
[..]
Ik rook niet. Maar de rest is natuurlijk allemaal subjectief. Wat de een 'lekker' vindt, knapt de ander helemaal op af.
Hier kan ik me wel in vinden.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik hou heel erg van snelheid in mannen. Van verbaal sparren. Zonder dat het een circusact wordt.
Maar ik hou ook van zachtheid in iemand, een bereidwilligheid om verder dan je eigen neus lang is te kijken. Je in kunnen en willen leven in anderen, dingen van de andere kant te kunnen bekijken. Ik vind het mooi wanneer een man dingen op een bepaalde manier bekijkt. Je kunt dan bij een andere conclusie komen en daarin van mening verschillen, maar wel dat je dus niet puur egoïstisch tot een bepaald standpunt komt.
Verder is het fijn als hij eens een boek leest, als hij ook eens een filmhuisfilm kijkt, waneer hij zijn ouders fatsoenlijk behandelt en een leuke band met ze heeft. Wanneer hij zijn puberteit echt achter zich heeft gelaten (en believe you me, ik ben nu thirtysomepin' en zo vanzelfsprekend als het lijkt is dat helaas niet) en wanneer hij geen kinderen wil, maar dat ook niet ziet als een excuus om dan maar elk weekend in een zak coke te duiken.
En o ja. Een gespierd lijfAbsoluut geen vereiste, maar jezus wat een toevoeging in bed. En ik ben een blubberzakje dus helemaal eerlijk zou het ook niet zijn als ik dat eis. Gihghighig
Gelukkig ben jij te jong voor ons.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:48 schreef Partyboy1991 het volgende:
Een lekkere kut
Lekkere tieten
Lekkere kop
Lekker lichaam
Goed karakter
Niet roken
Niet zeiken/zeuren
''ons'' oooeeeh mevrouw is op dr pikkie getrapt hoor dit eens jongens kom eens kijken!!quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij te jong voor ons.
Vrouwen met pik zoek ik dus nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:05 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
''ons'' oooeeeh mevrouw is op dr pikkie getrapt hoor dit eens jongens kom eens kijken!!
Ze is geboren in 1337, geen wonder dat de mannen en vrouwen op FOK! te jong zijn.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:05 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
''ons'' oooeeeh mevrouw is op dr pikkie getrapt hoor dit eens jongens kom eens kijken!!
Jij snapt het!quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:38 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Wat ik zoek in een parnter heeft niet te maken met bruin haar, of blond haar, maar met karaktereigenschappen. Ik zoek iemand waarbij ik mezelf kan zijn, iemand waarmee ik kan lachen, en iemand die oprecht is en die ik kan vertrouwen.
Lul niet man uiterlijk geeft toch de eerste indruk en je wilt gepakt worden omdat diegene een goed lichaam heeft toch..,?quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:38 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Wat ik zoek in een parnter heeft niet te maken met bruin haar, of blond haar, maar met karaktereigenschappen. Ik zoek iemand waarbij ik mezelf kan zijn, iemand waarmee ik kan lachen, en iemand die oprecht is en die ik kan vertrouwen.
Uiterlijk zal in eerste instantie de doorslag geven of je hem/haar aanspreekt maar zal niets zeggen over of jullie bij elkaar passen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:42 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Lul niet man uiterlijk geeft toch de eerste indruk en je wilt gepakt worden omdat diegene een goed lichaam heeft toch..,?
Niet inhoudelijk kunnen reagerenquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
puntpuntpuntkommavraagteken
Fascinerend.
Dat deed ik al pop. Jouw mening en mijn mening liggen duidelijk zo ver uit elkaar dat discussiëren geen zin heeft. We kunnen het er beter over eens zijn dat we het niet eens zijn.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:45 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Niet inhoudelijk kunnen reageren
Simpel
Give it a shotquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat deed ik al pop. Jouw mening en mijn mening liggen duidelijk zo ver uit elkaar dat discussiëren geen zin heeft. We kunnen het er beter over eens zijn dat we het niet eens zijn.
Aan de andere kant geldt dit ook voor ons taalgebruik, nu ik er nog eens over nadenk. Negeer mijn eerdere post dus maar.
Ja. Ik ben het er over eens dat we het er niet over eens zijn.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:52 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Give it a shoten noem me geen 'pop'... je bent toch geen retard ofwel? En waarom een discussie starten.... Zeg gewoon waarom je het er niet mee eens bent dan? En anders zoek je t maar uit
Oke, duidelijk en goed onderbouwdquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja. Ik ben het er over eens dat we het er niet over eens zijn.
Huh?quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik hou heel erg van snelheid in mannen. Van verbaal sparren en woordgrappen. Zonder dat het een circusact wordt.
Maar ik hou ook van zachtheid in iemand, een bereidwilligheid om verder dan je eigen neus lang is te kijken. Je in kunnen en willen leven in anderen, dingen van de andere kant te kunnen bekijken. Ik vind het mooi wanneer een man dingen op een bepaalde manier bekijkt. Je kunt dan bij een andere conclusie komen en daarin van mening verschillen, maar wel dat je dus niet puur egoïstisch tot een bepaald standpunt komt.
Verder is het fijn als hij eens een boek leest, als hij ook eens een filmhuisfilm kijkt, waneer hij zijn ouders fatsoenlijk behandelt en een leuke band met ze heeft. Wanneer hij zijn puberteit echt achter zich heeft gelaten (en believe you me, ik ben nu thirtysomepin' en zo vanzelfsprekend als het lijkt is dat helaas niet) en wanneer hij geen kinderen wil, maar dat ook niet ziet als een excuus om dan maar elk weekend in een zak coke te duiken.
En o ja. Een gespierd lijfAbsoluut geen vereiste, maar jezus wat een toevoeging in bed. En ik ben een blubberzakje dus helemaal eerlijk zou het ook niet zijn als ik dat eis. Gihghighig
Het lijkt bij vrijgezelle mannen in/rond/tegen de 30 op de 1 of andere manier altijd het ene uiterste of het andere te moeten zijn. OF ze kunnen niet wachten om een baarmoeder te vinden die hun nageslacht wil produceren OF ze stappen 3 avonden per week met chemische ondersteuning...quote:
Ah, zo bedoelde je het. Ik had in eerste instantie het idee dat jij eerder in een zak met coke was gedoken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Het lijkt bij vrijgezelle mannen in/rond/tegen op de 1 of andere manier altijd het ene uiterste of het andere te moeten zijn. OF ze kunnen niet wachten om een baarmoeder te vinden die hun nageslacht wil produceren OF ze stappen 3 avonden per week met chemische ondersteuning...
Mee eens.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:57 schreef kingtoppie het volgende:
Hygiëne vind ik wel belangrijk, ik ben er totaal niet kritisch op, maar zodra je begint te stinken of iets anders is het wel /exit.
Ik ga ook niet bij iedereen een checklist af en vaak zie je bepaalde eigenschappen toch in een ander licht als die horen bij iemand die je leuk vind. Maar ik merk wel dat bepaalde eigenschappen, in vriendschappen al, me erg kunnen tegenstaan. En als ik met een gewone vriend niet zo goed kan ruzieën, vind ik dat niet zo'n ramp, maar als ik dat elke keer zou hebben in een relatie, zou ik dat veel vervelender vinden.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:55 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Eigenschap die ik altijd wel kan waarderen is een beetje nuchterheid. Dingen kunnen relativeren, en niet altijd alles persoonlijk opvatten. Maar om nu een lijstje met criteria te maken... Je weet pas wat je wilt als je het gevonden hebt toch. Je gaat niet bij elke interactie een checklist af(ik niet althans).
Haar mag alle kanten op staan, make-up mag uitgelopen zijn, ze mag rondlopen in een jogginsbroek. Name itquote:
Jij en je partner moeten elkaar goed uit kunnen schelden?.... lolquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:59 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ga ook niet bij iedereen een checklist af en vaak zie je bepaalde eigenschappen toch in een ander licht als die horen bij iemand die je leuk vind. Maar ik merk wel dat bepaalde eigenschappen, in vriendschappen al, me erg kunnen tegenstaan. En als ik met een gewone vriend niet zo goed kan ruzieën, vind ik dat niet zo'n ramp, maar als ik dat elke keer zou hebben in een relatie, zou ik dat veel vervelender vinden.
Haha zo bedoel ik het niet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:01 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Jij en je partner moeten elkaar goed uit kunnen schelden?.... lol
Vrouwen die seks gebruiken als manipuleermiddel hoef ik ook niet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:03 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Haha zo bedoel ik het niet.Ik bedoel dat er een verschil is tussen een keer een onenigheid hebben over iets en dat gewoon op een enigszins normale manier kunnen bespreken of dat iemand meteen ontploft, tegen me gaat schreeuwen (heel kinderachtig, maar daar kan ik écht niet tegen) of heel vuil gaat doen. En als je dat 1 keer doet, oké, maar als iemand zo continu zou doen bij onenigheden, trek ik dat niet.
Scherp.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vrouwen die seks gebruiken als manipuleermiddel hoef ik ook niet.
good luck finding onequote:Op woensdag 30 mei 2012 23:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vrouwen die seks gebruiken als manipuleermiddel hoef ik ook niet.
Nice one! Mijn persoonlijke ervaring leerde me echter dat mannen dit eerder als een afknapper zien..quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Haar mag alle kanten op staan, make-up mag uitgelopen zijn, ze mag rondlopen in een jogginsbroek. Name it
Pluspunt wel, een meisje die je bier koud zet en zelf ook meedrinkt, hoeft niet persé bier te zijn.
Behoefte aan tegenovergestelde ervaringen? Je mag me nu wel een biertje komen brengen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:21 schreef Woestenijhumor het volgende:
[..]
Nice one! Mijn persoonlijke ervaring leerde me echter dat mannen dit eerder als een afknapper zien..
[ afbeelding ]
Wie is dat??quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:04 schreef La_Vita het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n vent. Daar ga je toch spontaan van spinnen...
Ik wil iemand die mij een biertje komt brengen als ik van een lange werkdag thuiskom en mijn krent in de sofa installeer.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Behoefte aan tegenovergestelde ervaringen? Je mag me nu wel een biertje komen brengen.
Geen afknapper. Het is misschien wat minder classy, maar zeker handig.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:21 schreef Woestenijhumor het volgende:
[..]
Nice one! Mijn persoonlijke ervaring leerde me echter dat mannen dit eerder als een afknapper zien..
[ afbeelding ]
bierdrinkende vrouwenquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:21 schreef Woestenijhumor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:31 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Geen afknapper. Het is misschien wat minder classy, maar zeker handig.
Nou, nachtwinkelwijntjes en zoete wijventroep getuigt echt niet van meer klasse imo.quote:
Liever helemaal geen alcoholquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:34 schreef Woestenijhumor het volgende:
[..]
[..]
Nou, nachtwinkelwijntjes en zoete wijventroep getuigt echt niet van meer klasse imo.
jij bent zo'n womanizer dat je ze inruilt op het moment dat ze moeten pissenquote:
Als je zelf onthouder bent, oké. Anders vind ik niet dat bepaalde dranken, sporten, enzo meer aan een geslacht moeten worden gekoppeld. Wat mij dus bij deze niet kan behagen; alfamannetjes en truttenwijfjes.quote:
Nee ik drink zelf inderdaad niet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:38 schreef Woestenijhumor het volgende:
[..]
Als je zelf onthouder bent, oké. Anders vind ik niet dat bepaalde dranken, sporten, enzo meer aan een geslacht moeten worden gekoppeld. Wat mij dus bij deze niet kan behagen; alfamannetjes en truttenwijfjes.
Iemand waarbij ik kan pissen, schijten, boeren en farten, that's my (wo)man!!quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:37 schreef Waaghals het volgende:
[..]
jij bent zo'n womanizer dat je ze inruilt op het moment dat ze moeten pissen
Khou wel van mensen die een beetje zichzelf zijn altijdquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:38 schreef Woestenijhumor het volgende:
[..]
Als je zelf onthouder bent, oké. Anders vind ik niet dat bepaalde dranken, sporten, enzo meer aan een geslacht moeten worden gekoppeld. Wat mij dus bij deze niet kan behagen; alfamannetjes en truttenwijfjes.
Biseksuele vrouwen die in zijn voor een trio krijgen ook wel pluspunten denk.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:39 schreef Woestenijhumor het volgende:
[..]
Iemand waarbij ik kan pissen, schijten, boeren en farten, that's my (wo)man!!
What?quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:39 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Nee ik drink zelf inderdaad niet.
Wat voor jou spreekt is dat je Nick Drake in je avatar hebt
Ik ookquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:31 schreef Woestenijhumor het volgende:
[..]
Ik wil iemand die mij een biertje komt brengen als ik van een lange werkdag thuiskom en mijn krent in de sofa installeer.
Mannen die daarop uit zijn als ze horen dat je bi bent, no thanks!quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Biseksuele vrouwen die in zijn voor een trio krijgen ook wel pluspunten denk.
Vrouwen met vooroordelen, no thanks!quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:43 schreef Woestenijhumor het volgende:
[..]
Mannen die daarop uit zijn als ze horen dat je bi bent, no thanks!
Ik word gewoon verliefd op iemand. Dat is tot dusver niet alleen bij mannen voorgevallen. Meer is er niet aan, hoor.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:43 schreef just_agirl het volgende:
iemand die mij lief kan hebben en die van me houdtDat is het belangrijkste!
Humor en intelligentie is daarnaast ook belangrijk. En het liefst wil ik een partner die net als ik graag over de filosofische kanten van het leven praat :p Niet iemand die nooit nadenkt dus.
Doe jij dat niet elke avond dan?quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]Altijd fijn.... Late avondjes met aardig wat alcohol erin, en dan gaan praten over de staat van griekenland en wat er zou gebeuren als het failliet verklaard zou worden. Altijd fijn.
Praten over de economische situatie in Europa is niet bepaald mijn definitie van "filosofisch" :p.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]Altijd fijn.... Late avondjes met aardig wat alcohol erin, en dan gaan praten over de staat van griekenland en wat er zou gebeuren als het failliet verklaard zou worden. Altijd fijn.
Ik geloof in een begin van het heelal.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:51 schreef just_agirl het volgende:
[..]
Praten over de economische situatie in Europa is niet bepaald mijn definitie van "filosofisch" :p.
Eerder over: Geloof jij in de big bang?
Je zei het toch zelf dat het een pluspunt was??quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vrouwen met vooroordelen, no thanks!
Kan je dan zeggen dat ik daar op uit ben?quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:56 schreef Woestenijhumor het volgende:
[..]
Je zei het toch zelf dat het een pluspunt was??
Je UI past bij je.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:59 schreef GroenerDanGras het volgende:
Dat ze goed is in huishoudelijke taken. Zoals het een eckte vrouw betaamt.
Nou?quote:
Eraan denken is toch een begin, niet?quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan je dan zeggen dat ik daar op uit ben?
Ik bedoelde het positief, maar aan je reactie zie ik dat je een zuur wijf bentquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:04 schreef Woestenijhumor het volgende:
[..]
Nou?
Nick Drake is "te moeilijk" voor alfa's en trutten hoor.
Bedoel je dat het wijvenmuziek is? Warempel! Nog nooit bij stil gestaan eigenlijk.
Ik ook wel een plaat van Herman Van Veen, van mijn vader zaliger, en had eens een mannelijke date die in de platenkast snuffelde en zei "Ja, dat is nu eens echt wijvenmuziek!!"
Geen idee dus, ik dacht altijd aan justin bieber, boysbands en kutrappers, of zo James Blunt- en Bruno Marsmannen
Meh, hoeft niet.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:05 schreef Woestenijhumor het volgende:
[..]
Eraan denken is toch een begin, niet?
quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:08 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Ohja, afknapper: Dikke vrouwen. Echt nooit van m'n leven.
Ieder zijn voorkeur, toch?quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben daar iets minder kieskeurig in blijkbaar
Ik ook niet, buikjesquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:12 schreef Ondori het volgende:
[..]
Ieder zijn voorkeur, toch?
Ik val juist niet op hele magere mannen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je komt best bekrompen over nuquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:15 schreef -Miauw- het volgende:
Afknapper. Te afhankelijke, bevooroordeelde en bekrompen mannen. Mannen die ongezond close zijn met mama, die er een dodelijke saaie routine op na houden, die nog steeds een koorbal zijn op hun 40e, die de rekening tot op de cent willen delen en niet eten wat ze niet kennen. Zo.
maar het topic ging over wat je wel zocht.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok,dat kan![]()
Ik weet gewoon goed wat ik niet aantrekkelijk vind.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:21 schreef Waaghals het volgende:
[..]
maar het topic ging over wat je wel zocht.
quote:Dus fokkers: wat zoek je in een partner en wat schrikt je af?
Of je leest nog even de OPquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:21 schreef Waaghals het volgende:
[..]
maar het topic ging over wat je wel zocht.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook niet, buikjesJa, klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm guilty of living in sin.
Zo, jij hebt pech met vrouwen zeg!quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:28 schreef Waaghals het volgende:
Ok dan
Wat mij stoort aan de meeste vrouwen is dat het verwende, chagrijnige en chronisch ontevreden wezens zijn.
Als ze dat niet zijn, zijn ze lelijk.
Op dit moment ken ik 1 uitzondering, maar die is verloofd wat dan ook weer een afknapper is
ik hou van jequote:Op donderdag 31 mei 2012 00:33 schreef Ondori het volgende:
[..]
Zo, jij hebt pech met vrouwen zeg!
Qua mannen knap ik af op:
- mannen zonder humor, die zichzelf heeeeeeeel serieus nemen
- mannen die naar Nederlandstalige muziek luisteren (ok, ik weet dat dit oppervlakkig is, maar heb gewoon echt een hekel aan Nederlandstalige muziek)
- mannen die te aanhankelijk zijn, die na twee dagen al zeggen dat ze van me houden
- domme mannen
Hou je ook van bier?quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:33 schreef Ondori het volgende:
[..]
Zo, jij hebt pech met vrouwen zeg!
Qua mannen knap ik af op:
- mannen zonder humor, die zichzelf heeeeeeeel serieus nemen
- mannen die naar Nederlandstalige muziek luisteren (ok, ik weet dat dit oppervlakkig is, maar heb gewoon echt een hekel aan Nederlandstalige muziek)
- mannen die te aanhankelijk zijn, die na twee dagen al zeggen dat ze van me houden
- domme mannen
ik zeg het je jongen, vrouwenquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:46 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ik zeg het je jongen, vrouwen![]()
1 keer met de billen schudden en er staan weer 10 andere kerels paraat
quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:47 schreef Ondori het volgende:
[..]
Nee, ik was natuurlijk even een trouwjurk kopen.
Dat klopt wel ja. Maar de kerels die dan paraat staan, zijn dan net weer van die mannen die je niet wil hebben.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:46 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ik zeg het je jongen, vrouwen![]()
1 keer met de billen schudden en er staan weer 10 andere kerels paraat
Klopt, ik hou me daar verre vanquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:49 schreef Ondori het volgende:
[..]
Dat klopt wel ja. Maar de kerels die dan paraat staan, zijn dan net weer van die mannen die je niet wil hebben.
Heel goed.quote:
Tis wel lastig, die vrouwen die 10 mannen achter zich aan hebben die gaan zelf ook niet opzoek naar een man.. Dus hoe word je opgemerkt door zo een vrouw?quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:52 schreef Ondori het volgende:
[..]
Heel goed.
Ik kan natuurlijk niet voor alle vrouwen spreken maar ik denk dat van die makkelijke mannen de meeste vrouwen ook wel afschrikt.
Geen idee man, als ik een leuke vrouw zie maar er tig kerels om heen zie haak ik meteen af.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis wel lastig, die vrouwen die 10 mannen achter zich aan hebben die gaan zelf ook niet opzoek naar een man.. Dus hoe word je opgemerkt door zo een vrouw?
Geen idee, het is niet zo dat ik standaard tien kerels om me heen heb hangen hoor.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis wel lastig, die vrouwen die 10 mannen achter zich aan hebben die gaan zelf ook niet opzoek naar een man.. Dus hoe word je opgemerkt door zo een vrouw?
Jep, niks is onaantrekkelijker dan een arrogant wijf ook.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:57 schreef Ondori het volgende:
[..]
Geen idee, het is niet zo dat ik standaard tien kerels om me heen heb hangen hoor.
Zie het al helemaal voor me...
Maar ook zonder kwijlend achter een vrouw aan te lopen kun je jezelf voorstellen toch? Als ze dan niet wil, vooral niet aandringen. Niks is onaantrekkelijker dan een wanhopige vent.
Kan ik me ook heel goed voorstellen ja.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jep, niks is onaantrekkelijker dan een arrogant wijf ook.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:16 schreef Taurus het volgende:
Hij moet eigenlijk gewoon altijd zin hebben, zoals het hoort.
Zoveel noten op je zang en dan ben je zelf borderline patiënt, ik zou mijn eisen een beetje naar beneden bijstellen als ik jou was anders eindig je met een schrale vingerquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:19 schreef Paealeaisy het volgende:
• Succesvol: Ik vind het aantrekkelijk om te zien dat een man succes heeft in zijn studie, werk, sociale
relaties, enzovoorts.
• Hygiënisch: Erg belangrijk, elke dag scheren ís een must. Tandenpoetsen, wassen, et cetera, móet
elke dag gebeuren, ik ben hier zo heftig over in verband met mijn ex-vriend.
• Onafhankelijk: Ik wil niet niemand die al mijn tijd opeist.
• Tolerant: Ik ben vooral bevriend met jongens, hij moet ze kunnen verdragen en accepteren in mijn leven, het zijn tenslotte gewoon vrienden en geen (potentiële) concurrenten.
• Bedachtzaam, liefdevol, geduldig, tactisch en goed aansluitend op mijn behoeften: Leven met een vriendin met een Borderliner-persoonlijkheidsstoornis is stressen.
• Verantwoordelijk
En, dan ben ik stiekempjes ook nog een beetje een golddigger.
Lichamelijk gezien: Strak! Hoeft niet gespierd te zijn, maar gewoon: Strak.
Edit:
• REPRESENTATIEF: Ik wil trots kunnen zeggen: Dít is de mijne. <3
Idd, wat heb je zelf te bieden voordat je met zo'n boodschappenlijst aan komt zetten. Fuck this shit, sowieso van die ellenlange lijsten, al die eisen op je lijstje vervallen toch wanneer je "de ware" tegenkomt. Ik wil gewoon iemand die ik kan beschouwen als beste maatje, zowel vriendschappelijk als seksueel. Waar ik urenlange gesprekken mee kan voeren, maar net zo goed in dezelfde tijd naast kan zitten zonder wat te hoeven zeggen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:40 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Zoveel noten op je zang en dan ben je zelf borderline patiënt, ik zou mijn eisen een beetje naar beneden bijstellen als ik jou was anders eindig je met een schrale vinger
Prachtig omschreven , amenquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:47 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Idd, wat heb je zelf te bieden voordat je met zo'n boodschappenlijst aan komt zetten. Fuck this shit, sowieso van die ellenlange lijsten, al die eisen op je lijstje vervallen toch wanneer je "de ware" tegenkomt. Ik wil gewoon iemand die ik kan beschouwen als beste maatje, zowel vriendschappelijk als seksueel. Waar ik urenlange gesprekken mee kan voeren, maar net zo goed in dezelfde tijd naast kan zitten zonder wat te hoeven zeggen.
Helaas nog niet gevonden, en ja, dat ligt aan mij
Dit ben ikquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:14 schreef Sapstengel het volgende:
- Houdt van sporten en dingen doen, geen luie bankhanger die alleen chips eet.
- Feesten op z'n tijd.
- Enigzins intelligent, hoeft geen WO-meisje te zijn, maar ook geen MBO nagelstyliste. Alles daartussen is prima.
- Donker haar, licht getint. Midden-oosten, Griekenland, Turkije etc.
- Dat ass en goede heupen
- Weet hoe ze zich moet kleden en houdt van hoge hakken.
Dit. Op het moment dat het klikt heb je het over heel andere dingen en dan heb je gelijk door dat het goed zit. Ik kom meestal pas later achter opleidingsniveau, verleden, hoe iemand is in huis etc. en dan doet het er toch al niet meer toe.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:50 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Lijstjes werken toch niet. Het klikt met iemand of het klikt niet, en als het eenmaal klikt ga je toch niet kijken of hij wel echt een universitair diploma heeft en dat soort dingen?
Proficiat je hoort bij de grauwe middelmaat van 60 procent van alle vrouwenquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:50 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dit ben ikik ben alleen wel extreem lui, maar ik kan het hebben
Heee dit ben ik ook!quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:52 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Proficiat je hoort bij de grauwe middelmaat van 60 procent van alle vrouwen
Herkenbaarquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:44 schreef Daniel1976 het volgende:
Grappig al die eisen hier.
Die van mij zijn zo mogelijk nog erger. Ik ben opzoek naar dat ene.
En ik kan niet eens uitleggen wat het is
Onzin. Jij doet net of je verliefd kunt worden - plotseling - op de plaatselijke schoenmaker. Men selecteert. Naast het feit dat ik al weinig in aanraking kom met mensen zonder universitaire opleiding vraag ik bij mogelijke 'dates' inderdaad vrij snel naar opleiding/werk en is het niveau in de eerste uren al merkbaar.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:50 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Lijstjes werken toch niet. Het klikt met iemand of het klikt niet, en als het eenmaal klikt ga je toch niet kijken of hij wel echt een universitair diploma heeft en dat soort dingen?
Opleiding link je aan intelligentie, stel dat die persoon door een ongeluk ( waarvan ie 100% is hersteld ) geen uni kon doen maar wel dat denk niveau heeft.. wat dan...?quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:56 schreef Taurus het volgende:
[..]
Onzin. Jij doet net of je verliefd kunt worden - plotseling - op de plaatselijke schoenmaker. Men selecteert. Naast het feit dat ik al weinig in aanraking kom met mensen zonder universitaire opleiding vraag ik bij mogelijke 'dates' inderdaad vrij snel naar opleiding/werk en is het niveau in de eerste uren al merkbaar.
Ik vind opleiding of baan/salaris wel het minste wat je mag verlangen. Echter 'zwart haar' of 'hij moet van films kijken houden', dat is redelijk oppervlakkig ja. Je zou zeggen dat dat niet zoveel zegt over een persoon, namelijk. Opleiding en baan des te meer.
Kans lijkt me nihil, maar dan neem ik aan dat ik daar ook wel snel achter kom, dus dan is er niets aan de hand uiteraard. (Mits 'ie wel een goede baan heeft nu). Dit topic heet 'wat zoek je in een partner', niet 'en wat is de realiteit?'.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:59 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Opleiding link je aan intelligentie, stel dat die persoon door een ongeluk ( waarvan ie 100% is hersteld ) geen uni kon doen maar wel dat denk niveau heeft.. wat dan...?
Ja dus? Ik had een vraag die ik stelde aan je.. aan de hand van jouw post, kan mij t schelen wat de TT is danquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:02 schreef Taurus het volgende:
[..]
Kans lijkt me nihil, maar dan neem ik aan dat ik daar ook wel snel achter kom, dus dan is er niets aan de hand uiteraard. (Mits 'ie wel een goede baan heeft nu). Dit topic heet 'wat zoek je in een partner', niet 'en wat is de realiteit?'.
Ik vind dit nogal "golddigerig". Sowieso zegt opleiding echt niet alles. De kassiere van de AH van 20 waar ik nu mee date vind ik volwassener en intelligenter overkomen dan de 24 jarige doktersassistente daarvoor.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:56 schreef Taurus het volgende:
[..]
Onzin. Jij doet net of je verliefd kunt worden - plotseling - op de plaatselijke schoenmaker. Men selecteert. Naast het feit dat ik al weinig in aanraking kom met mensen zonder universitaire opleiding vraag ik bij mogelijke 'dates' inderdaad vrij snel naar opleiding/werk en is het niveau in de eerste uren al merkbaar.
Lekker uit de hoogtequote:Op donderdag 31 mei 2012 11:56 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind opleiding of baan/salaris wel het minste wat je mag verlangen. Echter 'zwart haar' of 'hij moet van films kijken houden', dat is redelijk oppervlakkig ja. Je zou zeggen dat dat niet zoveel zegt over een persoon, namelijk. Opleiding en baan des te meer.
En dit. Ik doe uni, mijn ex had alleen vmbo. De intelligentie was er zeker, hij was alleen geen studiebol. Hij had een leuke baan en heeft sinds kort een eigen bedrijf dat goed loopt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:59 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Opleiding link je aan intelligentie, stel dat die persoon door een ongeluk ( waarvan ie 100% is hersteld ) geen uni kon doen maar wel dat denk niveau heeft.. wat dan...?
Fijn voor jequote:Op donderdag 31 mei 2012 12:07 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
En dit. Ik doe uni, mijn ex had alleen vmbo. De intelligentie was er zeker, hij was alleen geen studiebol. Hij had een leuke baan en heeft sinds kort een eigen bedrijf dat goed loopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |