abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 juni 2012 @ 16:24:49 #201
376102 Woestenijhumor
bier en tieten!
pi_112525619
Ik heb het niet zo voor kerstbomen; mensen die behangen zijn met goud, zilver en glitter, opzichtige (merk)prints op shirts, etc... Less is more.

Een soortgenoot/spiegelbeeld zoek ik ook niet. Verschillen zie ik eerder als iets leerrijks, mits er natuurlijk wederzijdse interesse is in het anders zijn van de andere.

Goede smaak vind ik onontbeerlijk. Iemand mag daarin van een heel ander soort muziek houden, van anderse schrijvers en cinéasten houden of een andere opvatting qua huisinrichting en mode hebben; de kwaliteit moet wel enigszins van bagger worden onderscheiden.
Ik leg hierbij een (misschien onterechte) link met een vorm van intellect, waaruit bovenstaande automatisch voortvloeit. Waardoor men ook genuanceerd denken kan, verder kan kijken dan de neus lang is, zichzelf en anderen in vraag kan/durft te stellen. Iemand die met mijn zwarte en extreem droge humor omkan, is mooi meegenomen :)

Voor de heren in het bijzonder;
Je aanvaard best dat er een aantal zaken zijn die ik beter kan dan jij (en dan bedoel ik niet shoppen, nageltjes lakken, kletsen met vriendinnen) in plaats van je in je mannelijkheid gekwetst te voelen.
Gewoon uit ervaring weet ik dat mannen fictief gezaag van hun vriendinnetje beter verdragen dan letterlijk zagen. Het eerste gaat tenslotte oor in oor uit en wordt weggeslokt met een goede pint met een paar maats; "die van mij kan er wat van, zagen!"
Het tweede (wat ik dan vooral doe) werd netjes verzwegen, uit schrik uitgelachen te worden voor kluns.
Het leven is een' krijgsbanier, door goede en kwade dagen, gescheurd, gevlekt, ontvallen schier, kloekmoedig voorwaards dragen.
pi_112525854
Lichamelijk:
- klein (1,60-1,70)
- donker lang haar
- donkere ogen
- curvy lichaam (volle kont en ditto borsten)

Karakter:
- sterk
- zelfstandig
- op zoek naar nieuwe uitdagingen
- zorgzaam
- vrolijk/positief

Anders:
- goeie danseres
- sexy en goed gekleed
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_112526172
• Intelligentie
• Relativeringsvermogen
• Humor
• Niet al te gejaagd qua carrière (rustig, niet teveel willen)
• Smaak
• Mentale stabiliteit
• Gedeelde verwachtingen en doelen wat betreft het leven (zie ook punt 4)

Komt een heel eind in de richting. In het kort zoek ik iemand die ongeveer op mij lijkt (werkt toch het beste).

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2012 16:37:46 ]
pi_112526318
Overigens trek ik sportieve types bijzonder slecht.
pi_112526678
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 18:45 schreef mutsieflutsie het volgende:

[..]

en welke eisen waren dat dan? misschien dat ik er dan ook wat aan heb om de mijne uit te wissen ;)
Moest hbo of hoger doen
Mbo, maar zeker een pientere meid
Mocht niet roken
Ikrook soms wel eens eentje mee :@
Graag heel sportief
Ze ziet soms wel eens een sportschool van binnen, maar heeft gelukkig wel een killerbody :9~
Geen make-up typje
Het word beter, maar ze houdt van groot aangezette ogen etc. en felrode lipstick. Ik heb het leren waarderen volgens mij :@.

Ze is voor de rest de vrouw van mijn dromen gebleken O+
  Moderator woensdag 6 juni 2012 @ 16:49:10 #206
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_112526736

Die niet dus.
What can change the nature of a man?
  woensdag 6 juni 2012 @ 17:42:53 #207
376102 Woestenijhumor
bier en tieten!
pi_112528979
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 16:47 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Moest hbo of hoger doen
Mocht niet roken
Graag heel sportief
Ze ziet soms wel eens een sportschool van binnen, maar heeft gelukkig wel een killerbody :9~
Geen make-up typje
Het word beter, maar ze houdt van groot aangezette ogen etc. en felrode lipstick. Ik heb het leren waarderen volgens mij :@.

Kan iemand uitleggen wat die betekenen. Ik dacht dat het VWO>MAVO>HAVO was.
In België heb je
ASO: Algemeenvormend Secundair Onderwijs; heeft als bedoeling dat je gaat verder studeren aan de universiteit of hogeschool.

TSO: Technisch Secundair Onderwijs; heeft als bedoeling je al in een bepaalde beroepsrichting te sturen maar nog een aantal algemene vakken aan te bieden, waardoor je sommige richtingen in het voortgezet onderwijs aankan. Sommige richtingen binnen deze stroom leunen aan bij ASO, zoals "toerisme" of Secretariaat-Moderne talen, andere dan weer bij BSO (zie verder) zoals "automechanica" of "jeugdzorg"

BSO: Beroeps secundair onderwijs; hier leer je een vak, zoals bakker, kapper, metaalbewerking. Algemene vakken worden hier bijna niet meer gegeven, met als gevoel dat voortgezet onderwijs mission impossible is.

KSO: Kunstgericht Secundair Onderwijs; deze stroom biedt richtingen aan zich qua niveau over de drie voorgaande spreiden. Zo heb je richtingen als "woordkunst en drama" en fotografie die op niveau van ASO, en waarna je kan verder studeren. Andere richtingen zoals leren je het vak van schilder of beeldhouwer aan, zonder een brede algemene basis. De gemene deler in deze stroom is gewoon kunst, zoals het woord zelf zegt.

BuSO: Buitengewoon Secundair Onderwijs; Dit onderwijs is er voor personen met een verstandelijke handicap. Het gaat om dezelfde richtingen als in het BSO, maar aangepast aan hun capaciteiten.
Het leven is een' krijgsbanier, door goede en kwade dagen, gescheurd, gevlekt, ontvallen schier, kloekmoedig voorwaards dragen.
  woensdag 6 juni 2012 @ 17:45:06 #208
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_112529064
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 16:49 schreef Coco98 het volgende:

Die niet dus.
Aandachtshoeren zijn dat ja.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_112529623
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 16:47 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Moest hbo of hoger doen
Mocht niet roken
Graag heel sportief
Geen make-up typje

kijk dat zijn de beste dingen toch

ik heb zelf stiekum ook wel een lijstje waar de man uit mn dromen aan moet voldoen

maar de zin "man uit mn dromen" zegt het al.......het is en blijft een droom
bij de juiste zal ik mn lijstje laten varen
pi_112529751
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 18:00 schreef mutsieflutsie het volgende:

[..]

kijk dat zijn de beste dingen toch

ik heb zelf stiekum ook wel een lijstje waar de man uit mn dromen aan moet voldoen

maar de zin "man uit mn dromen" zegt het al.......het is en blijft een droom
bij de juiste zal ik mn lijstje laten varen
Eisenlijstjes werken gewoon niet, dat heb ik niet alleen deze keer maar ook andere keren gemerkt. Kijk natuurlijk is het leuk als ze aan een bepaald verwachtingspatroon voldoen.

Maar je gevoel weet vaak wel waar het naar op zoek is. En dan die dingen die eerst heel groot leken zijn dan zo snel verdwenen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')