Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
OP Chickquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
moesten er nog wel inquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:52 schreef Lindgren. het volgende:
Leuke pot.
Ik ga eten.Zo wil ik wel vaker clubben. Je doet 't leuk als ANY, rijst.
En de rest natuurlijk ook. Ik werd wel perfect bediend steeds.
soquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:55 schreef Pobberd het volgende:
Morgen scheikunde so, en ik snap er geen hol van
Derde, en wat is er met so? Volgens mij wordt dat wel gegeven op meerdere middelbare scholen hoor.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
sowtf jonge zit je nog op de kleuterschool
Weet ik niet, die tijd ben ik al behoorlijk wat jaren voorbij van so'squote:Op woensdag 30 mei 2012 17:56 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Derde, en wat is er met so? Volgens mij wordt dat wel gegeven op meerdere middelbare scholen hoor.
dat is dan ook onze filosofiequote:Op woensdag 30 mei 2012 17:56 schreef Rijst het volgende:
Damn. 1 van de spannendste clubs potjes die ik ooit gepseeld heb. We spelen ook leuk voetbal. Tikki takka lijkt wel iets wat op de xbox niet lukt. Alleen jammer van die lelijke goals
quote:
Misschien moet je eens wat minder de boel verstieren op de xbox danquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:56 schreef Rijst het volgende:
Damn. 1 van de spannendste clubs potjes die ik ooit gepseeld heb. We spelen ook leuk voetbal. Tikki takka lijkt wel iets wat op de xbox niet lukt. Alleen jammer van die lelijke goals
Ik 'mag' blijkbaar niet meer meedoen ofzo, word genegeerd hier door de clubbertsquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:58 schreef el-blanchito het volgende:
Ik wil binnekort ook wel weer eens meeclubben! Ik geloof dat ik eerder een pot of 5 heb gespeeld met sommigen van hier. Geen idee wie dat waren, maar GJE was er sws 1 van
Is daar een reden voor? Onsportief spel of iets van dien aard?quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik 'mag' blijkbaar niet meer meedoen ofzo, word genegeerd hier door de clubberts
Zullen ze vanaacht of vanochtend wel besproken hebbenquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik 'mag' blijkbaar niet meer meedoen ofzo, word genegeerd hier door de clubberts
Het standaard gebash hèquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:00 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Is daar een reden voor? Onsportief spel of iets van dien aard?
Heb jij de memo niet ontvangenquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zullen ze vanaacht of vanochtend wel besproken hebben
Teleurstellendquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zullen ze vanaacht of vanochtend wel besproken hebben
hmmm, dat komt ook niet uit de lucht vallen natuurlijk.quote:
Eigenlijk wel, ik zei dat ik een prima CAM was maar daar was natuurlijk niemand het mee eensquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:01 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
hmmm, dat komt ook niet uit de lucht vallen natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, ik zei dat ik een prima CAM was maar daar was natuurlijk niemand het mee eens
Nee en ik werk ook niet mee aan dit soort kinderachtige gedragingenquote:
Jij bent het er dus ook niet mee eens.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:03 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]![]()
Stop, heb teruggelezen niet weer beginnen.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:02 schreef Rijst het volgende:
Bij Dutchies wordt het nu al te veel. Beter dat de rest dan naar GJE's club gaat?Ik vind deze club leuker dan die andere.. misschien ook wel omdat we eindelijk eens wonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
Wat vond je van je stats dan op die screenshot die gepost werd?quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, ik zei dat ik een prima CAM was maar daar was natuurlijk niemand het mee eens
Dat dacht ik dus ook na dat 2e potjequote:Op woensdag 30 mei 2012 18:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik vind deze club leuker dan die andere.. misschien ook wel omdat we eindelijk eens wonnen
Ik wil er niet op in gaan, maar je kijkt volgens mij alleen naar je profs rating en verder lees Rijsts berichtquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij bent het er dus ook niet mee eens.
Oh hoi GJE. Ik negeer je nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat ik all of the sudden genegeert word
quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
hi ha hoquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:01 schreef poker4lifee het volgende:
Ik wil juist niet te veel Fokkers erbij aangezien ik niet voor niks uit de club van GJE was gegaan een tijdje terug. En nu is mijn doel ook niet om zoveel mogelijk fokkers in dit team te krijgenliefst dus een groep van 2(of meer natuurlijk) ofzo.
Komt omdat ik overal actief moest zijn op het veld, zelfs in de verdediging somsquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Wat vond je van je stats dan op die screenshot die gepost werd?ksnap t niet
Maar je hebt je antwoord toch ?quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik vind het ook vreselijk kinderachtig. Net als met Stoereboii en alle anderen. Niet iedereen is altijd goed bezig maar hé care, het is maar internetquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:05 schreef el-blanchito het volgende:
Af en toe vindt ik de uitspraken van GJE ook ronduit opmerkelijk, maar ik vind niet dat we moeten vergeten dat hij ook een aantal van ons heeft geholpen met computerproblemen. Ik stel voor om gewoon met die jongen om te gaan.
Jij en GJE iig.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:06 schreef OurLadyPeace het volgende:
Zijn er nu nog genoeg over bij FC Pino dan?
Dmv negeren kreeg ik het bericht wel dat jullie me niet moetenquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:06 schreef OurLadyPeace het volgende:
Zijn er nu nog genoeg over bij FC Pino dan?
Met SB was het gewoon grappigquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind het ook vreselijk kinderachtig. Net als met Stoereboii en alle anderen. Niet iedereen is altijd goed bezig maar hé care, het is maar internet
Wel meer dan de helft denk ik.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:06 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]Nog stuk of 9 mensen, helft speelt niet eens volgens mij
Wie had hem ook alweer weggejaagd?quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind het ook vreselijk kinderachtig. Net als met Stoereboii en alle anderen. Niet iedereen is altijd goed bezig maar hé care, het is maar internet
Idd, bij SB kon ik er nog wel om lachen. GJE heeft af en toe z'n opmerkingen, maar dat zal wel horen bij z'n jeugdigheid neem ik aan. Hem afkappen omdat hij soms offtopic gaat vindt ik ook flink kinderachtig omdat haast iedereen dat hier wel eens doet.quote:
Mijn schuld natuurlijk?quote:
LINK?quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:08 schreef Thorb het volgende:
Jullie hebben wel goede passing, allemaal 74 of hoger
Nou? Ik niet! Ik heb niks tegen die jongen! Ik deed altijd normaal tegen hem, ok een grapje op z'n tijd moet kunnen maar ik heb nooit onheus gedrag vertoond jegens hem of iemand anders.quote:
VDMquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nou? Ik niet! Ik heb niks tegen die jongen! Ik deed altijd normaal tegen hem, ok een grapje op z'n tijd moet kunnen maar ik heb nooit onheus gedrag vertoond jegens hem of iemand anders.
Behalve tegen jodenquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
VDMAltijd aardig
Tegen iedereen
Held
We hebben allemaal wel een rol meegespeeld maar vooral jij. Nu gebeurd zoiets bij jou en vindj e het ook niet leuk. Lekker he zo'n koekje van eigen deeg.quote:
Hij wordt niet eens genegeerd, het duurde wat.. 8 min voor ik antwoord gaf op z'n clubs vraag? pffquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
We hebben allemaal wel een rol meegespeeld maar vooral jij. Nu gebeurd zoiets bij jou en vindj e het ook niet leuk. Lekker he zo'n koekje van eigen deeg.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
We hebben allemaal wel een rol meegespeeld maar vooral jij. Nu gebeurd zoiets bij jou en vindj e het ook niet leuk. Lekker he zo'n koekje van eigen deeg.
lolwat?:Dquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je bent echt zielig man..
Beetje met de grootste groep meeheulen. Vies, vies
Eens, maar zo ben jij ook wel een beetje.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik de grootste rol gespeeld?quote:
quote:
Nee. Als ik iemand mag dan mag ik iemand en ga ik niet meelopen en negeren..quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Eens, maar zo ben jij ook wel een beetje.
Jij bent mmootje? Weet niet welke positie je speelt, voor aanvaller niet echt veel neequote:Op woensdag 30 mei 2012 18:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]thx. Bewijst maar weer dat ik ook gewoon echt niet kan scoren met clubs
kan echt amper ruimte creeren om wat te doen.
Jij had een *** grote mes in zijn rug gestoken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik de grootste rol gespeeld?
Ik had af en toe gesprekken met hem, jullie waren degenen die hem volledig negeerden
Eerst normaal/aardig doen en dan als de rest mij negeert besluit je ook maar mee te doen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:14 schreef Rijst het volgende:
Het is gewoon dat ik altijd al heb geërgerd aan die posts van GJE. Vandaar daar ik zo tegen hem doe. De meeste hier delen dezelfde mening. Dan hoef je mij geen meeloper te noemen. Bitch please
idd, nu cam maar in het begin ook vaak spits gestaanquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij bent mmootje? Weet niet welke positie je speelt, voor aanvaller niet echt veel neeGaat vanzelf wel beter, vooral met goede aanvoer. Vind zelf als spits 1.91 ideaal, win je bijna elk kopduel en toch nog 70 pace
Jij weet niet wat daarnaast gebeurd is, dus praat niet over dingen waar je geen weet van hebquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jij had een *** grote mes in zijn rug gestoken.
Mja, meer dat het dan ook niet meer de moeite waard is bij FC Pinoquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik zou je graag mee willen hosselen maar Dutchies maar helaas ik ga daar niet over
Gewoon een mannetje uitkappen/ bij wegdraaien (met L2) en je hebt ruimte zatquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
idd, nu CAM maar in het begin ook vaak Spits gestaanMijn poppetje voor vandaag ook maar 1.86 gemaakt, geen idee of het beter is maar in ieder geval ietsjes balvaster. wel ten koste van constant diep kunnen rennen
Oh oke. Je had hem niet veraden met zijn kloonaccount. Ik vergis me sorryquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij weet niet wat daarnaast gebeurd is, dus praat niet over dingen waar je geen weet van heb
4-2-3-1 met kleine vleugelspelers, cam van 180 en spits van 1.91 vind ik wel goed werkenquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
idd, nu CAM maar in het begin ook vaak Spits gestaanMijn poppetje voor vandaag ook maar 1.86 gemaakt, geen idee of het beter is maar in ieder geval ietsjes balvaster. wel ten koste van constant diep kunnen rennen
quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oh oke. Je had hem niet veraden met zijn kloonaccount. Ik vergis me sorry
yep probeer ik vaak maar blijft kutquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:16 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Gewoon een mannetje uitkappen/ bij wegdraaien (met L2) en je hebt ruimte zat
thx zoiets speelden we net ook jaquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
4-2-3-1 met kleine vleugelspelers, cam van 180 en spits van 1.91 vind ik wel goed werkenKracht als spits wel chill, ook handig voor uittrappen van keeper, win je nog eens een kopduel daar.
vergeet niet dat SB het grootste aandeel toch echt zelf had hequote:Op woensdag 30 mei 2012 18:18 schreef Fuszy het volgende:
Niet om je te bashen GJE, want ik weet niet hoe jullie relatie was. Wat ik me herinner is dat jij heel vaak hebt opgeroepen om SB te negeren. Dus dat je dat op anderen af wil schuiven vind ik krom. Voor de rest heeft bijna iedereen er zijn aandeel in gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Ik was juist degene die nog wel eens op hem inging, mij werd verteld dat ik hem moest negeren. Toen dat aan de orde was zaten we al niet meer op 1 lijn samenquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:18 schreef Fuszy het volgende:
Niet om je te bashen GJE, want ik weet niet hoe jullie relatie was. Wat ik me herinner is dat jij heel vaak hebt opgeroepen om SB te negeren. Dus dat je dat op anderen af wil schuiven vind ik krom. Voor de rest heeft bijna iedereen er zijn aandeel in gehad.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:19 schreef Tim86 het volgende:
Iniesta en Young in 1 packNiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie nu trouwens dat Iniesta ook enorm in prijs gedaald is.
Smile like you mean it
www.wefut.com
Wel kut dat de pack van Panini wasquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nice
Ik zie nu trouwens dat Iniesta ook enorm in prijs gedaald is.
Iets met een Torres, maar dat zal ik wel gedroomd hebbenquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:23 schreef Tim86 het volgende:
Lol ik lees nu dit topic terug, maar volgens mij was GJE echt de eerste die gezeik had met SB
Inderdaad, daarmee begon veel ellendequote:Op woensdag 30 mei 2012 18:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Iets met een Torres, maar dat zal ik wel gedroomd hebben
Haha ja het is wel echt schoolplein gedrag hierquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:30 schreef Kamikazie het volgende:
Rijst is ook wel met bezig om GJE beetje belachelijk te maken. Wij hebben jou ook nooit bij clubs eruit gegooid Rijst terwijl je ook slecht was, dus laat die jongen lekker meedoen. Zo weer lekker mijn mening gegeven over iets waar ik niks mee te maken heb.
Zullen we knikkeren ? Ik heb bolders ...quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haha ja het is wel echt schoolplein gedrag hier
Dit icm mijn vers geopende Panini packs..heerlijk..voel me weer 11 (L)
Grappenmakerquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:30 schreef Kamikazie het volgende:
Rijst is ook wel met bezig om GJE beetje belachelijk te maken. Wij hebben jou ook nooit bij clubs eruit gegooid Rijst terwijl je ook slecht was, dus laat die jongen lekker meedoen. Zo weer lekker mijn mening gegeven over iets waar ik niks mee te maken heb.
quote:
Ja, maar je was alsnog slecht. En jij bepaald dat wel niet maar je gaat hier wel allemaal onzin erbij halen zoals SB dit dat. Die jongen is 13 man, laat hem lekker.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
GrappenmakerIk ben de manager van de xbox club. En of GJE wel of niet mee mag doen daar ga ik niet over.
Als iedereen elkaar nou 100% respecteerde en leuk met elkaar omging hoefde dit allemaal nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Volgens mij is dit echt het grootste drama topic van heel FOK!
Bolders? DIe term gebruikten wij nooit. Wel bonken, en reuzereuzequote:Op woensdag 30 mei 2012 18:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zullen we knikkeren ? Ik heb bolders ...
+ 70% passing succes jongequote:Op woensdag 30 mei 2012 18:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja, maar je was alsnog slecht. En jij bepaald dat wel niet maar je gaat hier wel allemaal onzin erbij halen zoals SB dit dat. Die jongen is 13 man, laat hem lekker.
bonken, opa's, oma's etcquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bolders? DIe term gebruikten wij nooit. Wel bonken, en reuzereuze
samequote:Op woensdag 30 mei 2012 18:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bolders? DIe term gebruikten wij nooit. Wel bonken, en reuzereuze
Mompelt iets met pe...do... ?!quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:37 schreef Tim86 het volgende:
Doen ze dat tegenwoordig nog eigenlijk? Knikkeren? Kom nooit meer in speelgoedwinkels en ik mag niet meer op schoolpleinen komen.
Was een garpje :$quote:
4 jaar geleden stage gelopen bij een basisschool toen deden ze dat nog wel. ik mocht meedoen en vond het nog leuk ookquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:37 schreef Tim86 het volgende:
Doen ze dat tegenwoordig nog eigenlijk? Knikkeren? Kom nooit meer in speelgoedwinkels en ik mag niet meer op schoolpleinen komen.
Om 19u zitten ze in packs.quote:
Ik denk het niet. Iedereen zit daar met een mobiele voeding (weet de naam echt niet) en met een XBOX/PS3 te gamenquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:37 schreef Tim86 het volgende:
Ik deed altijd hijskraan of vliegtuigje, of gewoon van de jongeren kinderen afpakken en rennen. Toen was ik nog stoer ... een stoerboiiquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Knikkerengodver wat een tijd was dat! Ik was echt koning knikkeraar op mijn school
quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:37 schreef Tim86 het volgende:
Zelfde ja, nog geen IF gehad dus hij mag nu wel vallenquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Bronzen pakjes openenHopen op die dude in de MLS!
Van die GJE kinderen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Iedereen zit daar met een mobiele voeding (weet de naam echt niet) en met een XBOX/PS3 te gamen
Arsenal schijnt interesse te hebben in de Jongquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zelfde ja, nog geen IF gehad dus hij mag nu wel vallenZullen prijzen wel weer wat droppen helaasch
Dat zei Rijst gister, ik zei domme aankoop maar hij vindt het slim. Lekker Song, Wilshere en Arteta laten spelen en Coquelin en mijn held Frimpong een kans gevenquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Arsenal schijnt interesse te hebben in de Jong
De hamvraag van de dag, als het niet van de week is !quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:42 schreef Toefjes het volgende:
Wie bepaalt er dan wel wie er mee mogen doen? dat is dan de vraag natuurlijk
Ik kom welquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:42 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zie dat bijna iedereen online is. Nu 1 potje clubs dan?
fu!quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:42 schreef Toefjes het volgende:
Net als jij dus?quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jaaquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:42 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zie dat bijna iedereen online is. Nu 1 potje clubs dan?
Iedereen moet gewoon vrij mogen joinen, toen ik die clubs had mocht iedereen altijd joinen, en nu wordt er onderscheid gemaaktquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:42 schreef Toefjes het volgende:
quote:
quote:Siem de Jong heeft bij Ajax wederom een goed seizoen achter de rug. Het kwam hem op een voorselectie bij het Nederlands elftal te staan. Maar ook bij de Europese topclubs zijn de prestaties van de middenvelder niet onopgemerkt gebleven.
Arsenal zou serieus geïnteresseerd zijn in de middenvelder van Ajax. De Londenaren willen aan ploeg bouwen die weer meedoet om de prijzen en zien in De Jong een welkome versterking. In Londen zijn er nog altijd geen waardige vervangers aangetrokken voor de vertrokken Cesc Fabregas en Samir Nasri.
De Jong kwam het afgelopen jaar tot zeventien doelpunten over alle competities. Door blessureleed van Kolbeinn Sigthórsson werd hij vooral in de spits gebruikt. Hij vulde deze rol goed in, maar zal komend seizoen een stap terug moeten doen naar het middenveld. Daar moet hij de concurrentie aangaan met onder meer Christian Eriksen, Theo Janssen, Vurnon Anita en Lasse Schöne. Zodoende lijkt een overstap tot de mogelijkheden te horen.
quote:
Hopelijk krijg ik wat met mn 3 pakjesquote:
Neen. Maar met jou ga ik al niet eens in discussie, gaan we weer onnodige shit creeren hierquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Iedereen moet gewoon vrij mogen joinen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Jouw geluk is op voor de komende paar honderd packs vrees ik.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:44 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
[..]
Hopelijk krijg ik wat met mn 3 pakjes
Wtfquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Neen. Maar met jou ga ik al niet eens in discussie, gaan we weer onnodige shit creeren hier
Je wilt trouwens niet dat iemand jou negeert, maar je doet het zelf wel.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:44 schreef poker4lifee het volgende:
het is dan ook geen fok club, ook al zitten er een paar fokkers in..
Alsof het flippo's zijn..alle De Jong's binnenhalen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wtf, ik zag vandaag dat ze interesse hadden in Nigel.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]nee. Ik wil sowieso geen negers in de club.
Nee maar zonder gein, nu worden er leuk mensen gekozen terwijl ik altijd en iedereen erin lietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:45 schreef Rijst het volgende:
GJE je doet moeilijk. Er zijn genoeg mensen die jouw club kunnen joinen. RoyPSV bijvoorbeeld
quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee maar zonder gein, nu worden er leuk mensen gekozen terwijl ik altijd en iedereen erin liet
quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:44 schreef poker4lifee het volgende:
het is dan ook geen fok club, ook al zitten er een paar fokkers in..
quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:45 schreef Rijst het volgende:
GJE je doet moeilijk. Er zijn genoeg mensen die jouw club kunnen joinen. RoyPSV bijvoorbeeld
Hehequote:Op woensdag 30 mei 2012 18:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jouw geluk is op voor de komende paar honderd packs vrees ik.
Hey Toefjes leuk dat je mee doet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:46 schreef Toefjes het volgende:
Hoe heet de nieuwe club? MIsschien een avondje mn VP boosten
Ik word net als GJE genegeerdquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:46 schreef Lindgren. het volgende:
HET IS GEEN FOK!club.
Sorry, mo. Echt sorry.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Ach..quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Je wilt trouwens niet dat iemand jou negeert, maar je doet het zelf wel.
Hieperdepiep, o kriet!
quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:47 schreef Lindgren. het volgende:
Dames mogen er trouwens altijd in.Strap-on?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Ik heul altijd.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ach..
Je bent ook aan het heulen man seriously. Niet in discussie gaan en negeren zijn 2 verschillende dingen
quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Strap-on?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Que?quote:
Dat komt nu wel naar boven inderdaadquote:
Dat denk ik nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat het stukje over Siem verzonnen is door jou
Knikker jij nog?quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:49 schreef Wicky15 het volgende:
Wat een kinderachtig gezeik is het hier toch eigenlijk
Nee, dan was het wel beter geweest. Het is waardeloos geschreven.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat het stukje over Siem verzonnen is door jou
Dit. Rijst is veranderd sinds hij op PS3 zit, eerst was hij de slechste nu een van de betere. En meteen de daarbij horende sterallures.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Accept hem nou gewoon man, doe eens niet zo kinderachtig jij
Goeie bronnen welquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, dan was het wel beter geweest. Het is waardeloos geschreven.
http://bit.ly/JQj7mT
Geruchten though en nog paupersites ook. Gaat toch niet gebeuren.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit. Rijst is veranderd sinds hij op PS3 zit, eerst was hij de slechste nu een van de betere. En meteen de daarbij horende sterallures.
Stop met trollenquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Accept hem nou gewoon man, doe eens niet zo kinderachtig jij
quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit. Rijst is veranderd sinds hij op PS3 zit, eerst was hij de slechste nu een van de betere. En meteen de daarbij horende sterallures.
Zijn jullie dan zoveel beter omdat je met 5 bent?quote:
Gaat te ver dit. Kind is 13 hequote:Op woensdag 30 mei 2012 18:52 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn naam is Lindgren. En ik ben NSB'er.
[ afbeelding ]
Ik heb gehoord dat het niveau ten opzichte van gisteren flink gestegen is.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn jullie dan zoveel beter omdat je met 5 bent?
Jij zei dat je nooit een partij kiest buiten Feyenoord, maar nu kies je duidelijk partij voor de XBOXquote:
xdquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:52 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk valt het wel mee maar hebben ze gewoon weinig potjes gespeeld waardoor ze nog in de lagere ratings zitten.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn jullie dan zoveel beter omdat je met 5 bent?
Ja maar ik lach gewoon om PS3 zo slechtquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Jij zei dat je nooit een partij kiest buiten Feyenoord, maar nu kies je duidelijk partij voor de XBOX
Ga eens lievvvv doenquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
[..]
Stop met trollenik kan niemand accepteren.
Sorry man. Echt sorry. Zal het nooit meer doen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Echt triest gewoon dit..
Mensen van 20 die dit gewoon doen, echt..
Ik doelde meer op het feit dat er al 2 keer tegenstanders weggingen omdat zij met 5 waren..quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk valt het wel mee maar hebben ze gewoon weinig potjes gespeeld waardoor ze nog in de lagere ratings zitten.
Wie is dat, Gerrit?quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:52 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Ja goed zo! Nu je bonker/bolder nog geven en dan weer als matties de straat onveilig makenquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Sorry man. Echt sorry. Zal het nooit meer doen.
Doe gewoon eens normaal zoals je altijd was, toen was je chillerquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Sorry man. Echt sorry. Zal het nooit meer doen.
Rijst is klef ja. Met een goede bak pindasaus erdoor nog wel te vreten.quote:
Is gewoon minder leuk denk ik om 2 tegen 5 te spelen, of andersom sommige tegenstanders wachten juist totdat ze tegen 2 mensen komen zodat ze over het hele team gezien best een grote voorsprong hebben qua kwaliteit en dan pas kunnen winnen. Leuk dat clubs ..quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat er al 2 keer tegenstanders weggingen omdat zij met 5 waren..
The good old Lindgrenquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Doe gewoon eens normaal zoals je altijd was, toen was je chiller
Ja hoor, vond het best wel makkelijk. Alleen economie vandaag viel beetje tegen maar ja, laatste examen > geen motivatie.quote:
ah klote wij er nog gewoon inquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:57 schreef Lindgren. het volgende:
Ik voelde 'm al aankomen. Ik heb een disconnect.
Rijst is clubbin'quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:58 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
De Rijst-GJE ruzie is voorbij!
Of juist wel...als je nog net even die knop om kan zetten. Hangt ook af van je gemiddelde natuurlijk..kan me voorstellen dat je een zesje dan wat sneller goed vindt..quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja hoor, vond het best wel makkelijk. Alleen economie vandaag viel beetje tegen maar ja, laatste examen > geen motivatie.
Economie vond ik ook knettervaag, had net zo goed de twee boeken niet kunnen leren.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja hoor, vond het best wel makkelijk. Alleen economie vandaag viel beetje tegen maar ja, laatste examen > geen motivatie.
Dat vind ik aardig van jequote:
Is zo, je staat altijd klaar met computer problemen van FUT-ters. Laten we het leuk houden mannen, en als je GJE een sukkel vindt, negeer hem dan.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is het nou zo moeilijk voor sommigen om gewoon normaal tegen me te doen? Ik heb godverdomme iedereen geholpen waarin ik in kon helpen en het wordt door weinigen in dank afgenomen
Ja nou ja, voor economie moest ik een 7,5 of hoger halen om een 8 te staan en een 5.5 of lager om een 6 te staan. Ik was dus zeker van een 7 en heb dat denk ik ook gehaald. Sta volgens mij (zelf nagekeken) iets van 5 7's en paar zesjes. Ben er tevreden mee. Volgend jaar Fiscale economie in Tilburg/Maastricht. Twijfel nogal sterk tussen die 2 steden :quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Of juist wel...als je nog net even die knop om kan zetten. Hangt ook af van je gemiddelde natuurlijk..kan me voorstellen dat je een zesje dan wat sneller goed vindt..
Manneke, ik heb je in het begin als 1 van de weinigen geaccepteerd, heb je coins gegeven, hele teams gegeven en wat niet nog meer. Na een tijdje begon je echter praatjes te krijgen en kwam je met domme posts en reacties. Daar erger ik me aan. Ook vind je jezelf fantastisch met clubs, maar misschien heeft het een reden dat iedereen nu naar een andere club is. Kus.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is het nou zo moeilijk voor sommigen om gewoon normaal tegen me te doen? Ik heb godverdomme iedereen geholpen waarin ik in kon helpen en het wordt door weinigen in dank afgenomen
Je kan je PS3 ook inruilen voor een xboxquote:
Je hebt gelijk, maar je maakt het jezelf vaak ook wel erg moeilijk door een beetje de wijsneus uit te hangen over zaken waar je de ballen verstand van hebt en dat soort dingen vallen vaak verkeerd. Neemt niet weg dat je wel onredelijk hard wordt aangepakt. Ik ga vanaf nu mijn leven beteren. Nu ik erover nadenk is het ook wel vies om een ventje van 13/14 af te zeiken als 25-jarige..,dat zou ik IRL ook niet doenquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is zo, je staat altijd klaar met computer problemen van FUT-ters. Laten we het leuk houden mannen, en als je GJE een sukkel vindt, negeer hem dan.
Eens.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is zo, je staat altijd klaar met computer problemen van FUT-ters. Laten we het leuk houden mannen, en als je GJE een sukkel vindt, negeer hem dan.
Ik doe altijd wel lief ondanks dat ik wel eens een fopje flauw mopje maakquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dit klopt. Maar andersom ook: Een jochie van 13/14 gaat niet anderen ongevraagd advies geven over datgene waar 'ie zelf totaal geen verstand van heeft.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:00 schreef Tim86 het volgende:
Nu ik erover nadenk is het ook wel vies om een ventje van 13/14 af te zeiken als 25-jarige..,dat zou ik IRL ook niet doen
Ik ben 0 verandert, en toen je gewoon normaal tegen me deed was het allemaal nog leuk, nu zit je me op alle vlakken hypocriet te noemen en zoek je alles af om me voor lul te zetten voor iedereen hierquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Manneke, ik heb je in het begin als 1 van de weinigen geaccepteerd, heb je coins gegeven, hele teams gegeven en wat niet nog meer. Na een tijdje begon je echter praatjes te krijgen en kwam je met domme posts en reacties. Daar erger ik me aan. Ook vind je jezelf fantastisch met clubs, maar misschien heeft het een reden dat iedereen nu naar een andere club is. Kus.
Jouw postgedrag is wel echt onwijs veranderd hoor. Stuk arroganter/meer betweterig.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ben 0 verandert, en toen je gewoon normaal tegen me deed was het allemaal nog leuk, nu zit je me op alle vlakken hypocriet te noemen en zoek je alles af om me voor lul te zetten voor iedereen hier
Ik denk dat je 1 ding vergeet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ben 0 verandert, en toen je gewoon normaal tegen me deed was het allemaal nog leuk, nu zit je me op alle vlakken hypocriet te noemen en zoek je alles af om me voor lul te zetten voor iedereen hier
Heb ik al he. Vandaag toevallig nog aangezet om te kijken of ie t nog deedquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je kan je PS3 ook inruilen voor een xboxaangezien je de beste op PS3 bent en Rijst de slechtste van xbox weg is gaat het niveau aanzienlijk omhoog
Maar blijven bashen, en bashen, en bashen schiet ook niet op. Ik heb mijn duidelijke kritiek op hem geuit, ook tegen hem. Het plaatsen van screenshots wat er op PSN gezegd wordt is van een niveau waar we ons niet toe moeten verlagen, als dit kan, dan wordt de grens wel steeds verder verlegd.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit klopt. Maar andersom ook: Een jochie van 13/14 gaat niet anderen ongevraagd advies geven over datgene waar 'ie zelf totaal geen verstand van heeft.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat moet dan ook vaak wel, ik word echt elke dag gebashed hier, er word gewoon gezocht naar dingen om me op te pakken heb ik het gevoelquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jouw postgedrag is wel echt onwijs veranderd hoor. Stuk arroganter/meer betweterig.
Je bent gewoon onuitstaanbaarquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dreigen met het posten van een foto lijkt me niet nodig..of hoe moet ik deze post interpreteren?quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik denk dat je 1 ding vergeet.Ik heb je foto maar doordat jij het me gevraagd hebt, heb ik die nog niet gepost. Dat wil ik je namelijk niet aandoen. Je neemt kritiek op als een persoonlijke aanval. Jij vindt het raar als ik een "
" post onder een achterlijke reactie, ik niet.
Beter dan Rijst wel iigquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:03 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
Heb ik al he. Vandaag toevallig nog aangezet om te kijken of ie t nog deedMaar ik wil hem gaan verkopen
En zo goed ben ik helemaal niet
Tuurlijk niet, dat was ook meer als grapje bedoeld. Ik dacht dat de meesten dat wel inzagen door die xd xd xd (quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar blijven bashen, en bashen, en bashen schiet ook niet op. Ik heb mijn duidelijke kritiek op hem geuit, ook tegen hem. Het plaatsen van screenshots wat er op PSN gezegd wordt is van een niveau waar we ons niet toe moeten verlagen, als dit kan, dan wordt de grens wel steeds verder verlegd.
Helemaal niet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat moet dan ook vaak wel, ik word echt elke dag gebashed hier, er word gewoon gezocht naar dingen om me op te pakken heb ik het gevoel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Dat kwam in mijn ogen meer daardoor. Het een zette het andere in werking, niet andersom. In het begin was het niet zo in mijn ogen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat moet dan ook vaak wel, ik word echt elke dag gebashed hier, er word gewoon gezocht naar dingen om me op te pakken heb ik het gevoel
Vind het fijn dat je dat niet doet, maar je houd me er maar mijn idee wel mee aan het lijntje met sommige dingenquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik denk dat je 1 ding vergeet.Ik heb je foto maar doordat jij het me gevraagd hebt, heb ik die nog niet gepost. Dat wil ik je namelijk niet aandoen. Je neemt kritiek op als een persoonlijke aanval. Jij vindt het raar als ik een "
" post onder een achterlijke reactie, ik niet.
Ik zag het als volgt in: ***GJE, en er werd om gelachen. Dit is pestgedrag van brugklas niveau, jaartje of 14 achtig zeg maar.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, dat was ook meer als grapje bedoeld. Ik dacht dat de meesten dat wel inzagen door die xd xd xd (). Als hij hier normaal post kan hij mijn volledige respect en medewerking krijgen en dat weet 'ie ook best.
Nee, helemaal niet. Hij heeft mij alleen expliciet gevraagd om die níet te posten. Doordat hij het niet wil doe ik het dus juist niet. Ik ga die foto ook niet posten, dat is mijn plan ook helemaal niet. Ik bedoel er meer mee te zeggen dat ik hem echt niet haat ofzo.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dreigen met het posten van een foto lijkt me niet nodig..of hoe moet ik deze post interpreteren?
Eens, sowieso ik raporteer Lindgren wel als ik die foto voorbij zie komen. NSB daar houd ik niet zo van. Joden ook nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vind het fijn dat je dat niet doet, maar je houd me er maar mijn idee wel mee aan het lijntje met sommige dingen
Verkeerd geïnterpreteerd dus. Gewoon een grapje. Case closed.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zag het als volgt in: ***GJE, en er werd om gelachen. Dit is pestgedrag van brugklas niveau, jaartje of 14 achtig zeg maar.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:07 schreef Kamikazie het volgende:
Hij zag toen straks een d/t fout over het hoofd!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |