Jij zei dat je nooit een partij kiest buiten Feyenoord, maar nu kies je duidelijk partij voor de XBOXquote:
xdquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:52 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn naam is Lindgren. En ik ben NSB'er.
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk valt het wel mee maar hebben ze gewoon weinig potjes gespeeld waardoor ze nog in de lagere ratings zitten.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn jullie dan zoveel beter omdat je met 5 bent?
Ja maar ik lach gewoon om PS3 zo slechtquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Jij zei dat je nooit een partij kiest buiten Feyenoord, maar nu kies je duidelijk partij voor de XBOX
Ga eens lievvvv doenquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
[..]
Stop met trollenik kan niemand accepteren.
Sorry man. Echt sorry. Zal het nooit meer doen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Echt triest gewoon dit..
Mensen van 20 die dit gewoon doen, echt..
Ik doelde meer op het feit dat er al 2 keer tegenstanders weggingen omdat zij met 5 waren..quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk valt het wel mee maar hebben ze gewoon weinig potjes gespeeld waardoor ze nog in de lagere ratings zitten.
Wie is dat, Gerrit?quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:52 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn naam is Lindgren. En ik ben NSB'er.
[ afbeelding ]
Ja goed zo! Nu je bonker/bolder nog geven en dan weer als matties de straat onveilig makenquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Sorry man. Echt sorry. Zal het nooit meer doen.
Doe gewoon eens normaal zoals je altijd was, toen was je chillerquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Sorry man. Echt sorry. Zal het nooit meer doen.
Rijst is klef ja. Met een goede bak pindasaus erdoor nog wel te vreten.quote:
Is gewoon minder leuk denk ik om 2 tegen 5 te spelen, of andersom sommige tegenstanders wachten juist totdat ze tegen 2 mensen komen zodat ze over het hele team gezien best een grote voorsprong hebben qua kwaliteit en dan pas kunnen winnen. Leuk dat clubs ..quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat er al 2 keer tegenstanders weggingen omdat zij met 5 waren..
The good old Lindgrenquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Doe gewoon eens normaal zoals je altijd was, toen was je chiller
Ja hoor, vond het best wel makkelijk. Alleen economie vandaag viel beetje tegen maar ja, laatste examen > geen motivatie.quote:
ah klote wij er nog gewoon inquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:57 schreef Lindgren. het volgende:
Ik voelde 'm al aankomen. Ik heb een disconnect.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |