Rijst is clubbin'quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:58 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
De Rijst-GJE ruzie is voorbij!
Of juist wel...als je nog net even die knop om kan zetten. Hangt ook af van je gemiddelde natuurlijk..kan me voorstellen dat je een zesje dan wat sneller goed vindt..quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja hoor, vond het best wel makkelijk. Alleen economie vandaag viel beetje tegen maar ja, laatste examen > geen motivatie.
Economie vond ik ook knettervaag, had net zo goed de twee boeken niet kunnen leren.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja hoor, vond het best wel makkelijk. Alleen economie vandaag viel beetje tegen maar ja, laatste examen > geen motivatie.
Dat vind ik aardig van jequote:
Is zo, je staat altijd klaar met computer problemen van FUT-ters. Laten we het leuk houden mannen, en als je GJE een sukkel vindt, negeer hem dan.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is het nou zo moeilijk voor sommigen om gewoon normaal tegen me te doen? Ik heb godverdomme iedereen geholpen waarin ik in kon helpen en het wordt door weinigen in dank afgenomen
Ja nou ja, voor economie moest ik een 7,5 of hoger halen om een 8 te staan en een 5.5 of lager om een 6 te staan. Ik was dus zeker van een 7 en heb dat denk ik ook gehaald. Sta volgens mij (zelf nagekeken) iets van 5 7's en paar zesjes. Ben er tevreden mee. Volgend jaar Fiscale economie in Tilburg/Maastricht. Twijfel nogal sterk tussen die 2 steden :quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Of juist wel...als je nog net even die knop om kan zetten. Hangt ook af van je gemiddelde natuurlijk..kan me voorstellen dat je een zesje dan wat sneller goed vindt..
Manneke, ik heb je in het begin als 1 van de weinigen geaccepteerd, heb je coins gegeven, hele teams gegeven en wat niet nog meer. Na een tijdje begon je echter praatjes te krijgen en kwam je met domme posts en reacties. Daar erger ik me aan. Ook vind je jezelf fantastisch met clubs, maar misschien heeft het een reden dat iedereen nu naar een andere club is. Kus.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is het nou zo moeilijk voor sommigen om gewoon normaal tegen me te doen? Ik heb godverdomme iedereen geholpen waarin ik in kon helpen en het wordt door weinigen in dank afgenomen
Je kan je PS3 ook inruilen voor een xboxquote:
Je hebt gelijk, maar je maakt het jezelf vaak ook wel erg moeilijk door een beetje de wijsneus uit te hangen over zaken waar je de ballen verstand van hebt en dat soort dingen vallen vaak verkeerd. Neemt niet weg dat je wel onredelijk hard wordt aangepakt. Ik ga vanaf nu mijn leven beteren. Nu ik erover nadenk is het ook wel vies om een ventje van 13/14 af te zeiken als 25-jarige..,dat zou ik IRL ook niet doenquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is zo, je staat altijd klaar met computer problemen van FUT-ters. Laten we het leuk houden mannen, en als je GJE een sukkel vindt, negeer hem dan.
Eens.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is zo, je staat altijd klaar met computer problemen van FUT-ters. Laten we het leuk houden mannen, en als je GJE een sukkel vindt, negeer hem dan.
Ik doe altijd wel lief ondanks dat ik wel eens een fopje flauw mopje maakquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dit klopt. Maar andersom ook: Een jochie van 13/14 gaat niet anderen ongevraagd advies geven over datgene waar 'ie zelf totaal geen verstand van heeft.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:00 schreef Tim86 het volgende:
Nu ik erover nadenk is het ook wel vies om een ventje van 13/14 af te zeiken als 25-jarige..,dat zou ik IRL ook niet doen
Ik ben 0 verandert, en toen je gewoon normaal tegen me deed was het allemaal nog leuk, nu zit je me op alle vlakken hypocriet te noemen en zoek je alles af om me voor lul te zetten voor iedereen hierquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Manneke, ik heb je in het begin als 1 van de weinigen geaccepteerd, heb je coins gegeven, hele teams gegeven en wat niet nog meer. Na een tijdje begon je echter praatjes te krijgen en kwam je met domme posts en reacties. Daar erger ik me aan. Ook vind je jezelf fantastisch met clubs, maar misschien heeft het een reden dat iedereen nu naar een andere club is. Kus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |