quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Meh, we hebben de klok een uur vooruit gezet. Doen jullie dat niet?
Wij hebben hem hier gewoon opgehangen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Meh, we hebben de klok een uur vooruit gezet. Doen jullie dat niet?
Badum tsss..quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:01 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Wij hebben hem hier gewoon opgehangen.
Die van ons lopen weg, die zijn eigenwijzer.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:01 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Wij hebben hem hier gewoon opgehangen.
Traabaammmm pffffsstttquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Die van ons lopen weg, die zijn eigenwijzer.
Beter dan dat hij wordt afgeknaagd zoals in Miamiquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vogelkooi heeft zijn smoelwerk in de hens gestoken met hete koffie.
Zombie, zombie eh eh eh oeh oh.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:06 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Beter dan dat hij wordt afgeknaagd zoals in Miami
Ik grijp mijn kansquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:06 schreef Ame_thyst het volgende:
AlDieWillenteKaaprenVaren er valt iemand op je in het KLB topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:14 schreef vogelkooi het volgende:
Ik fantaseer altijd dat als er en vrouwelijke politie agent langskomt dat ze zich bevredigt met haar wapenstok.
Ja maar...quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:14 schreef vogelkooi het volgende:
Ik fantaseer altijd dat als er en vrouwelijke politie agent langskomt dat ze zich bevredigt met haar wapenstok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |