Dat begon al tien delen eerderquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:28 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Sinds hij hier kwam gaan de topics wel sneller!![]()
Jij gaat ook snel weg, misschien win je het wel van mordecry!quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:29 schreef gogosweden het volgende:
Ik peer m weer,
snap ook niet waarom ik teruggekomen ben naar dit stelletje kutkleuters en die wannabe "volwassene" die niets anders doet dan FOK!ken
GA JE WEG? YES YES YESquote:
Wel uitdelen maar niet incasseren, typisch.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hier posten zonder te kunnen incasseren
FMLquote:
Niet weten wie mordecry isquote:
Was een larpende gek die de minecraft community en server van FOK! verneukt heeft samen met haar vriendin.quote:
Lor was wel aardig thoquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:35 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Was een larpende gek die de minecraft community en server van FOK! verneukt heeft samen met haar vriendin.
HAHAHAHAquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:35 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Was een larpende gek die de minecraft community en server van FOK! verneukt heeft samen met haar vriendin.
quote:
Lol.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:35 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:29 schreef gogosweden het volgende:
Ik peer m weer,
snap ook niet waarom ik teruggekomen ben naar dit stelletje kutkleuters en die wannabe "volwassene" die niets anders doet dan FOK!ken
Good dayquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:59 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]Zo lang we nog niet om kleedadvies hoeven te vragen in de SC zit het wel goed met ons.
Tevens: Goedemiddag allen!
Ja, ééns of andere prutser had daarin gepost en stond zodoende bovenaan active topics.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:18 schreef MineraalWater het volgende:
Volgende keer niet in het verkeerde topic posten he.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Helaasj pindakaasj is jouw doelgroep voor ons niet (meer) legaal
zooo jij bent origineel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |