SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topicventjes:![]()
Veel plezier
[ Bericht 2% gewijzigd door MineraalWater op 30-05-2012 17:26:49 ]
Doe normaalquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:20 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Kutkneus. Quote het dan niet. Moet ik verdomme één keer extra op een kruisje klikken.
HAHAHAHAHAHAHAAAHAHquote:
jij wel jaquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:22 schreef Gtaboy107 het volgende:
Achter het schermpje durft men wel stoer te doen maar in het echt woont men nog bij pa en ma en met de kat. Hé, jongens?
Jep zei hij.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zei vic net dat gtaboy een kutkop heeft?
Trekt er ook iemand zijn mond open
quote:
QFMOTHERFUCKINGTquote:
Wat is er mis mee met mijn gedrag? Beargumenteer het dan even volledig, dan kan er wat aan gedaan wordenquote:
Neuh. I'll stick here.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:24 schreef bobbernaut het volgende:
Je past niet in de "groep". Probeer het is bij GAM SC?
FMLquote:
ik heb geen zin om mijn tijd te verspillen aan kneusjes zoals jouquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:23 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Wat is er mis mee met mijn gedrag? Beargumenteer het dan even volledig, dan kan er wat aan gedaan worden
Mooi, jou probleem.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:25 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik heb geen zin om mijn tijd te verspillen aan kneusjes zoals jou
Ja deze man snapt het.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Negeer elkaar, kinderen. Het ging juist zo goed.
Ik had het over gogoquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik ben niet knap nee, weet ik. Gelukkig niet.
Maar er kwam een zeker persoon die het balans verstoorde..quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Negeer elkaar, kinderen. Het ging juist zo goed.
Ja die jongen moet je maar laten blijkt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik had het over gogo
Wie?quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Hebben die niet samen met Kraantje Pappie gewerkt?
Godverdomme Bob, hou je mond dicht, niet iedereen hoeft te weten dat ik 200 kilo weeg.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:26 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Maar er kwam een zeker persoon die het balans verstoorde..
In alle eerlijkheid, dat begon pas toen Vic kwamquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:26 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Maar er kwam een zeker persoon die het balans verstoorde..
Wat is er aangepast?quote:
Google heeft me geholpen:quote:
ok.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nee man, al die paupers hoef ik niet. Below my level.
Sinds hij hier kwam gaan de topics wel sneller!quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
In alle eerlijkheid, dat begon pas toen Vic kwam
Ah, waarvan is zij, een serie ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |