quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Verplaats 'm naar SES dan en gooi er een slotje op.
Hm.. eten...quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:14 schreef Mirjam het volgende:
inj ziekenhuizen is het vreten altijd zo slecht
Een ziekenhuisvoetbal heeft geen IP adre nodig.quote:
goeiequote:Op woensdag 30 mei 2012 17:18 schreef Fogel het volgende:
Trouwens, denk je ook aan patientenrechten? In WGR weten ze daar wel wat van
Da's meer in de richting KEL?quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:18 schreef Mirjam het volgende:
omdat ze altijd zo over je heen lopen in het ziekenhuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:39 schreef ElisaB het volgende:
Jongens, doe eens niet zo flauw
Help TS ff zegDie spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:39 schreef ElisaB het volgende:
Jongens, doe eens niet zo flauw
Help TS ff zegIk heb al een serieus antwoord gegeven hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Of R en P als ze er trauma's van overhouden.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:18 schreef Fogel het volgende:
Trouwens, denk je ook aan patientenrechten? In WGR weten ze daar wel wat van
Er kan beter een weddenschap worden opgezet over in welk forum dit topic in de archieven verdwijnt omdat de mods 'm over het hoofd zien.quote:
quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:41 schreef motorbloempje het volgende:
Op verzoek van een niet verzuurd en welgerespecteerd ex-crewlid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Dan kan iemand daar misschien een meet organiseren. Of een prijsvraag: Wie maakt de mooiste paint van een IP-adres. Dus ik zeg: MEDquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
KAA lijkt me ondertussen ook wel wat. Gewoon, omdat het kanBuitenlandse IP adressen FTWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Ik vind dat dit topic inmiddels wat verouderd en overbodig is hier.. --> V&A?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:47 schreef ElisaB het volgende:
Dit topic zit wat losjes. Wat denken jullie: ducktape of hemelbouten?
Schopje K&W misschien?
KPDquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind dat dit topic inmiddels wat verouderd en overbodig is hier.. --> V&A?
welke ip adressen heb jijquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:48 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb een relatie met IP-adressen, R&P?
PM ICD uitleesstations hebben een ip adresquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:49 schreef Barbapapamama het volgende:
Defibrillator zodat je mensen op afstand kan Defibrilleren
DOSS attack op een beademer, wat zou dat doenquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:50 schreef Zolder het volgende:
Beademers zij zelfs lid van een domein. Via gpo wordt bepaald wat er gebeurt. Maar soms ligt de server wel eens plat en dan is de server niet de enige
Dat is getestquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
DOSS attack op een beademer, wat zou dat doen
Iewquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
welke ip adressen heb jij
[ afbeelding ]
Ik zeg: enkletje FBquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:54 schreef kwiwi het volgende:
Pharkus is wel een beetje een party pooper, maar gelukkig staat ie in KLB; mods die niet mee voetballen
Dat apparaat blijft wel draaien hoorquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:55 schreef Plantagehouder het volgende:
Als ik in het ziekenhuis kom trek ik altijd de internet kabel uit de beademer en lus ik hem zo in 2 lan poorten
jij bent toch ook mod geweestquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zeg: enkletje FB
Tering zeg... screenen ze de mods tegenwoordig niet meer of zo
Vroegah ging dat heul anders hoorquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
jij bent toch ook mod geweestvraag niet OF ze screenen, maar HOE ze screenen
JA!quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:01 schreef motorbloempje het volgende:
willen we nu fotos van FOK!kers met hun ziekenhuisapparatuur zien ofzo?
Ik was benieuwd naar TSquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:01 schreef motorbloempje het volgende:
willen we nu fotos van FOK!kers met hun ziekenhuisapparatuur zien ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |