jazeker!quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Vind je het goed als ik dat woord 'droog' uit je stroopwafelverkopergrap haal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Thats how we roll in the Shire!"
quote:Op donderdag 12 juli 2012 08:43 schreef najazeg het volgende:
Er komt een scharrelkip bij de KFC en zegt: "Ik vind het niet leuk dat je al mijn soortgenoten af zit te slachten!"
Waarop de KFC medewerkster zegt: "Oh maar we gebruiken hier alleen plofkip!"
Zegt de kip: "Ga je me nu ook nog uitschelden?"
quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:35 schreef Federer-fan het volgende:
Jan weegt 400 kilo schoon aan de haak. Dus op een gegeven moment moet hij even naar de supermarkt. Dus hij belt de brandweer en die zaagt zijn woonkamerraam en een deel van de pui eruit en haalt hem onder grote belangstelling van de buurtbewoners met een hijskraan naar beneden.
Zingt een van de jongens die in de buurt wonen zo: "I did it myyyyyy way..."
quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:45 schreef Giester het volgende:
Kareltje vraagt aan zijn vader na het zien van een donkere man van gemiddelde leeftijd met een normaal postuur en een donkere jas: "Waarom noemen ze donkere mensen negers, papa?"
Vader: "Omdat ze die voeger deden negeren, zoon."
quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:40 schreef najazeg het volgende:
Gaat er een drol naar de Wc. Zegt de Wc: "Wel doortrekken na het zwemmen hè!"
Ik zou de laatste zin weglaten, dan vind ik hem top!quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:47 schreef Federer-fan het volgende:
Graag even dit topic niet volmaken. Dan open ik straks een nieuw deel (rond 17.45 uur).
Ik ook.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:48 schreef najazeg het volgende:
oh maar als deze vol is wachten we wel tot de nieuwe er is toch? Ik zal iig ophouden met spammen.
Even niet meer doen nu.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:49 schreef najazeg het volgende:
hebben we iig toch ff lol gehad hier hehehe (oeps, weer een post)
beter maak je het topic gewoon nu FF, dan ben je er al vanaf. Van uitstel komt immers afstel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |