SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hopen dat het nu goed gaat
ik ook niet, weet niet eens precies wat t isquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind dat gepraat over squaten echt helemaal niks!
Sorry
frikadel wel...?quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:39 schreef twi het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan nauwelijks een frikandel squatten.
Zelfs een iphone - android discussie is interessanterquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Sorry
Soms gaat het nou eenmaal over dingen die je niks vindt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Sorry
oh daaroverquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zelfs een iphone - android discussie is interessanter
Vanaf de grond optillen is een deadliftquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ook niet, weet niet eens precies wat t isja dat met die stang, maar vanaf de grond tille, of op je schouders en dan steeds door je knieen zakken>
Hoe kun je dan helicopteren?quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:39 schreef twi het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan nauwelijks een frikandel squatten.
Androidquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
htc one x en SGS 3 zeker?quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh daaroverik twijfel tussen de htc en de samsung ... welk is beter?
ok tnx, dan mag de squat discussie nu weer verder, ik weet nu waar t over gaatquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vanaf de grond optillen is een deadlift
nee, even interessant.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
HTCquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
allebei android dus geen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
op een zacht wit bolletje met een klodder zaanse mayoquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:40 schreef twi het volgende:
[..]
Geen idee, why bother with frikadellen when you can have frikandellen.
En alweer: deze manquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:41 schreef rival het volgende:
[..]
op een zacht wit bolletje met een klodder zaanse mayo
dat weet ik niets eensquote:
Ik las op nu.nl laatst een review. Misschien de moeite waard om op te zoeken maar er werden 4 telefoons vergeleken. De laatste iphone, SGS 3 en de HTC one x en nog 1 volgens mij. SGS 3 was bijna overal superieur, enkel de HTC one x kwam af en toe in de buurt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Kunnen we eindelijk whatsappen danquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat weet ik niets eenswas blij dak 2 merken kon onthouden
mijn voorkeur gaat uit naar htc, omdat mijn prehistorische samsung altijd vast liep, techniek zal vast verbeterd zijn.. maar toch ghehe
Sorry, maar dat moet je maar aan iemand anders vragenquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Jij whatsappt mij nooit meerquote:
ja en kan ik non stop fotos uplaoden en twitteren en iedereen vertellen hoe prachtig t is om een boterham te smeren... 2e tweet: ik neem nu een hap 3e tweet: foto ervanquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kunnen we eindelijk whatsappen dan
quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja en kan ik non stop fotos uplaoden en twitteren en iedereen vertellen hoe prachtig t is om een boterham te smeren... 2e tweet: ik neem nu een hap 3e tweet: foto ervanmijn leven gaat een extra dimensie krijgen
[..]
ja en kan ik non stop fotos uplaoden en twitteren en iedereen vertellen hoe prachtig t is om een boterham te smeren... 2e tweet: ik neem nu een hap 3e tweet: foto ervanmijn leven gaat een extra dimensie krijgen
Het is verdacht stil op mijn whatsapp nuquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt whatsappen
Wat een uitkomst
Ik app de hele dag
[..]
Waarschijnlijk is die aan het squattenquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is verdacht stil op mijn whatsapp nu![]()
Hij zal het wel druk hebben
Ik app alleen maar met fokkersquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
niet elke 3 minuten op dat ding kijken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Samsung is de afgelopen jaren wel enorm verbeterd. Niet voor niets werden de Samsung Galaxy S1 en S2 telefoons van het jaar. Welke je ook kiest (Samsung Galaxy S3 of HTC One X), het is sowieso geen beroerde keuze. Het is alleen wat je prettiger vindt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat weet ik niets eenswas blij dak 2 merken kon onthouden
mijn voorkeur gaat uit naar htc, omdat mijn prehistorische samsung altijd vast liep, techniek zal vast verbeterd zijn.. maar toch ghehe
nu tevreden?quote:
ik app bij vlagen, maar het is zeker een fijne uitvindingquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt whatsappen
Wat een uitkomst
Ik app de hele dag
Ik ben ook een FOK!ker hoorquote:
quote:you either hate them or you love them! But either way, they are an excellent exercise to tone and build muscle. The major benefits of performing squats include:
• Squats work all major muscle groups.
• Squats burn a lot of calories.
• Squats tone up your butt and thighs.
• Full squats can increase flexibility in the lower body.
• Lower back and mid-section become stronger.
• Heart and lung power increased.
• Strengthen Your Knees. Unlike what ignorant people will tell you, Squatting CORRECTLY will strengthen your knees by strengthening their surrounding muscles.
• Build More Muscle, Researchers at Duke University found that the closer you come to a half squat, lowering your body until your thighs are parallel to the floor, the harder you work your quadriceps, hamstrings, and calf muscles. But the benefits don’t end with your legs. Squats create an overall anabolic environment in the body that maximizes gains from other exercises (in your workout), Because squats involve a large muscle group and require a tremendous amount of energy, they trigger the release of extra testosterone and growth hormone in the bloodstream. And that’ll help you build your upper body, too.
Squats can be performed with or without weights. Form is very important when performing a squat as to avoid injury. There are many myths surrounding squats such as “squats are bad for your knees” or “squats can injure your spine.” Well, any exercise can cause damage if it performed improperly. If you are capable of doing squats you should definitely incorporate them into your workout.
Squats
Squats
Mistakes That Make Your Knees Hurt
Below are the most common mistakes that have been identified in individuals who’s knees hurt when squatting. Just one of these mistakes is enough to feel knee pain during squats:
1. Weight on the toes: This happens a lot when using too much weight which tends to pull your body too far forward. Other times it’s simply a lack of awareness of how to distribute one’s body weight.
2. Knees moving forward while squatting: This is another common example of using too much weight. It can also be the result of the quadriceps (thigh muscles) overcompensating for weak glutes.
3. Thigh and lower back muscles doing most of the work: This happens when the glutes and hamstrings are weak. When you lack proper hip strength muscle imbalances often result in the quadriceps and lower back over working. This is one of the main reasons for knee pain during squatting.
4. Glutes and hamstrings are weak: These muscles need to be properly strengthened in order to eliminate knee and lower back pain.
5. Trunk collapsing too far forward: This is a sure-fire sign of weak core muscles and/or quadricep and lower back overcompensation. Typically, weakness in the abdominal and hip muscles are the problem.
Ja ik snapte je, misschien staat hij onder de douche?quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben ook een FOK!ker hoor![]()
Maar ik doelde er meer op dat dateding stil is schat
mja maar hoe kom ik daarachter, zien er bijna t zelfcde uit qua grootte enzo... camera is t zelfde... en mag de telefoon uit de winkel vast geen hele week lenenquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Samsung is de afgelopen jaren wel enorm verbeterd. Niet voor niets werden de Samsung Galaxy S1 en S2 telefoons van het jaar. Welke je ook kiest (Samsung Galaxy S3 of HTC One X), het is sowieso geen beroerde keuze. Het is alleen wat je prettiger vindt.
Ik haat het dat het zichtbaar is wanneer je voor het laatst online bent geweestquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:46 schreef rival het volgende:
ik app bij vlagen, maar het is zeker een fijne uitvinding
Dat kun je verbergen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik haat het dat het zichtbaar is wanneer je voor het laatst online bent geweest
Hell yeah, want mijn app was even soort van dood.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:46 schreef rival het volgende:
[..]
nu tevreden?
[..]
ik app bij vlagen, maar het is zeker een fijne uitvinding
Ok, dan kan ik het ook wel van m'n telefoon af gooien.quote:
Kan je ze niet uittesten bij een mediamarkt of een telefoonwinkel?quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja maar hoe kom ik daarachter, zien er bijna t zelfcde uit qua grootte enzo... camera is t zelfde... en mag de telefoon uit de winkel vast geen hele week lenenivm menutjes
imessage.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hij is druk aan het werk.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik snapte je, misschien staat hij onder de douche?
Ow wachtIk app ook onder de douche
die staan niet aan toch...?quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kan je ze niet uittesten bij een mediamarkt of een telefoonwinkel?
Jij bent de reden dat whatsapp op mijn telefoon staatquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:48 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ok, dan kan ik het ook wel van m'n telefoon af gooien.
Wat een romantiek in de 21e eeuw.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij bent de reden dat whatsapp op mijn telefoon staat
quote:
Ja, even kijken bij instellingen. Of vraag snarf, want die heeft het op 'verborgen' staan.quote:
Dat vind ik ook zo irritant. Reageer ik niet op een Whatsapp word ik daar lastig gevallenquote:
quote:
ik kijk nu, maar ik zie het nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
[..]
Ja, even kijken bij instellingen. Of vraag snarf, want die heeft het op 'verborgen' staan.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zo irritant. Reageer ik niet op een Whatsapp word ik daar lastig gevallen
Jij dappere man!quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:49 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga wel eens naar mensen toe en heb dan een gesprek met ze. Face to face
quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kijk nu, maar ik zie het niet
Ik ben ook aan het zoeken, ik kan het ook even niet vinden.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kijk nu, maar ik zie het niet
quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:47 schreef charmed_angel het volgende:
tnx, ff lezenquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:50 schreef Drommeldaris het volgende:
Hier Snarf http://www.nu.nl/gadgets/(...)-vlak-superieur.html
Je bedoelt livestream.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:47 schreef charmed_angel het volgende:
ik maak me daar niet druk om, als ik niet reageer dan reageer ik nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat kan ik bevestigenquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:52 schreef rival het volgende:
[..]
ik maak me daar niet druk om, als ik niet reageer dan reageer ik niet
Ja en dan krijg ik er 10 berichten bovenopquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:52 schreef rival het volgende:
[..]
ik maak me daar niet druk om, als ik niet reageer dan reageer ik niet
overdag is zij een hardwerkende feyenoordsupporter. 's avonds echter verandert zij in een live op internet douchende nymfomane. niemand in de omgeving heeft een idee van haar dubbelleven.quote:
Ik heb een iphone.... ik zie geen overigquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:53 schreef Id_do_her het volgende:
Ah, bij 'overig', tweede kopje:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:53 schreef dawg het volgende:
[..]
overdag is zij een hardwerkende feyenoordsupporter. 's avonds echter verandert zij in een live op internet douchende nymfomane. niemand in de omgeving heeft een idee van haar dubbelleven.
ook negeren. na 5x leren ze dat wel af.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja en dan krijg ik er 10 berichten bovenop
quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb een iphone.... ik zie geen overig
die 2 snap ik nog wel, maar onder de douche, gevaarlijkquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En op de wc, en als ik in bad zit
Ik ben gewoon nieuwsgierig als mijn whatsapp piepje afgaat
Dat dus. Van een aantal mensen weet ik dat ze gerust pas na 5 dagen reageren als ze al reageren tenzij het heel heftig is wat ik stuur.quote:
dan heb je lastige mensen in je lijstquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja en dan krijg ik er 10 berichten bovenop
quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:53 schreef dawg het volgende:
[..]
overdag is zij een hardwerkende feyenoordsupporter. 's avonds echter verandert zij in een live op internet douchende nymfomane. niemand in de omgeving heeft een idee van haar dubbelleven.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb een iphone.... ik zie geen overig
Log in op een pc als je die mogelijkheid hebt?quote:
koop een windows phone. dan ben je hip.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:54 schreef marbasnarf het volgende:
ga van de week wel ff in telefoonwinkel kijken welke ik fijner vind. want op internet vind ze bijna gelijk
ik ook hahaha met dat stomme hijgje tussendoorquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:55 schreef Murdera het volgende:
[..]na het woord Overdag hoorde ik al die stem in mn hoofd.
Wiequote:
quote:
gewoon je hand heel erg ver naar voren en dan lezen en typen met je duimquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:54 schreef rival het volgende:
[..]
die 2 snap ik nog wel, maar onder de douche, gevaarlijk
Dapper, misschien. Maar soms voel ik me als Don Quichottequote:
ik kreeg laatst een whatsapp van een vriendin van me of ik nog leefde want ik was "al een week niet meer op whatsapp online".quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat dus. Van een aantal mensen weet ik dat ze gerust pas na 5 dagen reageren als ze al reageren tenzij het heel heftig is wat ik stuur.
Prima
Kan dat?quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
[..]
Log in op een pc als je die mogelijkheid hebt?
Zelfkastijding is niet goed.quote:
Wel als je de mogelijkheid hebt, anders niet natuurlijk.quote:
Vraagje, heb jij nu wel een app op je foon voor het geval je hem weer eens kwijtraakt ergens (op een snelweg ofzo) dat je hem kan terugvinden?quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:54 schreef rival het volgende:
[..]
die 2 snap ik nog wel, maar onder de douche, gevaarlijk
Ja ik ookquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:55 schreef Murdera het volgende:
[..]na het woord Overdag hoorde ik al die stem in mn hoofd.
Vind ik wel lekkerquote:
ik zit achter de laptop. Maar kan je inloggen via de pc bedoel ikquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wel als je de mogelijkheid hebt, anders niet natuurlijk.
Maar ja, je kan je onlinestatus verbergen.
ik geniet gewoon ff van het hete water, dat ding zie ik over een half uurtje wel weerquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:56 schreef charmed_angel het volgende:
gewoon je hand heel erg ver naar voren en dan lezen en typen met je duim
Ik wou zeggen dat je mijn nummer niet eens hebt, maar wij hebben wel eens gebeldquote:
op de iphone is dat geen app. kun je gewoon in instellingen bij icloud aanzetten. zoek mijn iphone.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vraagje, heb jij nu wel een app op je foon voor het geval je hem weer eens kwijtraakt ergens (op een snelweg ofzo) dat je hem kan terugvinden?
Ja? Hoezo niet?quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zit achter de laptop. Maar kan je inloggen via de pc bedoel ik
ja maar ik word nieuwsgierig als de telefoon afgaatquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:57 schreef rival het volgende:
[..]
ik geniet gewoon ff van het hete water, dat ding zie ik over een half uurtje wel weer
Adiosquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:58 schreef Barbusse het volgende:
Goed, wel weer genoeg tijd verspild hier. Ik ga in de zon zitten. Ciao![]()
zet je laptop aan, ga naar fok! en klik op optiesquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja weet ik veel, nog nooit gedaan
Leg uit dan
quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik wou zeggen dat je mijn nummer niet eens hebt, maar wij hebben wel eens gebeld
We hebben het over whatsappquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zet je laptop aan, ga naar fok! en klik op opties
Thanks in ieder gevalquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wel als je de mogelijkheid hebt, anders niet natuurlijk.
Maar ja, je kan je onlinestatus verbergen.
nee hier ging t over mijn onzichtbaarheidsstatus op fok... (denk ik, want ik heb gene watsup ener werd gezegd dat ik t op onzichtbaar had staan)quote:
Verspildquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:58 schreef Barbusse het volgende:
Goed, wel weer genoeg tijd verspild hier. Ik ga in de zon zitten. Ciao![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:59 schreef Murdera het volgende:
[..]die heb ik 1000en keren in mijn muur gekerfd, naast de fotos die ik met een telelens heb gemaakt van je.
En dan natuurlijk de fotorapportage van toen je sliep.
ghehehe en jij maar zoeken hahaquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:00 schreef charmed_angel het volgende:
Ik snap het
Jullie hebben het over FOK en ik (en miauw?) over whatsapp
jij denkt dat ik 3 telefoons ga verliezen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vraagje, heb jij nu wel een app op je foon voor het geval je hem weer eens kwijtraakt ergens (op een snelweg ofzo) dat je hem kan terugvinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh nu komt de aap uit de mouw.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:59 schreef Murdera het volgende:
[..]die heb ik 1000en keren in mijn muur gekerfd, naast de fotos die ik met een telelens heb gemaakt van je.
En dan natuurlijk de fotorapportage van toen je sliep.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:57 schreef dawg het volgende:
[..]
op de iphone is dat geen app. kun je gewoon in instellingen bij icloud aanzetten. zoek mijn iphone.op afstand wissen berichten sturen dit dat.
Nee? Wat doe je dan als je 'savonds alleen in je bed ligt en behoefte hebt?quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:00 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb jouw nummer niet in m'n telefoon staan
Nu heb je hem.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:00 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb jouw nummer niet in m'n telefoon staan
Kut, ik moest lachen.quote:
Met Patje whatsappen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee? Wat doe je dan als je 'savonds alleen in je bed ligt en behoefte hebt?
quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:00 schreef charmed_angel het volgende:
Ik snap het
Jullie hebben het over FOK en ik (en miauw?) over whatsapp
Ja C_A en ik hadden het over Whatsappquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:01 schreef rival het volgende:
[..]
jij denkt dat ik 3 telefoons ga verliezen?Zou dit dan niet nummer 4 worden ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
ik zorg dat ik hem niet kan horen of wat dan ook.... douchen is mijn relaxmomentjequote:Op woensdag 30 mei 2012 16:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar ik word nieuwsgierig als de telefoon afgaat
ja was nog een typo ook.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nu heb je hem.
[..]
Kut, ik moest lachen.![]()
Deadliften ter versterking van je rugquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:01 schreef charmed_angel het volgende:
godver ik heb pijn
Niet echt in mijn zijn, maar meer naar mijn rug, beetje zeurderige pijn
ja inderdaadquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja C_A en ik hadden het over Whatsapp![]()
![]()
![]()
Ik dacht al, inlogge op Whatsapp!?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:02 schreef dawg het volgende:
[..]
ja was nog een typo ook.onbewuste genialiteit.
Hij staat in mijn gespreksgeschiedenis bij 21 januari. Zo vergeet ik nooit de datum dat wij elkaar ontmoet hebben <3 <#quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gewoon duidelijk opslaan! Onder de naam:![]()
![]()
<3 <3 <3
![]()
![]()
Ik ook niet!quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja inderdaad
Ik log nooit in op whatsapp
Je bedoeld 8:::::::::::::::::)~~~quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gewoon duidelijk opslaan! Onder de naam:![]()
![]()
<3 <3 <3
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Douchen is gewoon zo heerlijk dan wil ik ook niet gestoord worden.
Tenzij leuke vent die bij me onder de douche komt staan
als ik straks een hippe telefoon heb, waarop ik meer kan dan alleen smsen en bellen (jaja nog gene internet en stuff) dan kom ik hier allerlei domme vragen stellenquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja inderdaad
Ik log nooit in op whatsapp
Ja, dat was het dus. Ik dacht ook al, zijn jullie nou helemaal achterlijk of begrijp ik het verkeerd?quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja C_A en ik hadden het over Whatsapp![]()
![]()
![]()
Ik dacht al, inloggen op Whatsapp!?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als ik straks een hippe telefoon heb, waarop ik meer kan dan alleen smsen en bellen (jaja nog gene internet en stuff) dan kom ik hier allerlei domme vragen stellen
Dat laatste dusquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, dat was het dus. Ik dacht ook al, zijn jullie nou helemaal achterlijk of begrijp ik het verkeerd?![]()
euhm.. zou ook wel kunnen....quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zou dit dan niet nummer 4 worden ?
Hier ook een vent op het werk van 62 die hip wil doen maar er echt letterlijk de ballen van snapt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als ik straks een hippe telefoon heb, waarop ik meer kan dan alleen smsen en bellen (jaja nog gene internet en stuff) dan kom ik hier allerlei domme vragen stellen
is het trouwens met dat internet op je abo... als je mb's opzijn, krijg je dan een mega rekening, of alleen traag internet?quote:
Ik dacht "Shit, waarom heb ik nou een Apple ipv een Android. Die heeft veel meer mogelijkheden."quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, dat was het dus. Ik dacht ook al, zijn jullie nou helemaal achterlijk of begrijp ik het verkeerd?![]()
voetbal vanavond, heiden!quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:04 schreef Drommeldaris het volgende:
Goed dames en heren ik ga mijn D66 tshirt weer uit de kast trekken en squattenwellicht tot vanavond
Ik heb 1 gig, ik hou erg veeel over per maandquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
is het trouwens met dat internet op je abo... als je mb's opzijn, krijg je dan een mega rekening, of alleen traag internet?
Tjuusquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:04 schreef Drommeldaris het volgende:
Goed dames en heren ik ga mijn D66 tshirt weer uit de kast trekken en squattenwellicht tot vanavond
quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik dacht "Shit, waarom heb ik nou een Apple ipv een Android. Die heeft veel meer mogelijkheden."![]()
Ligt dat niet ongeveer gelijk?quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik dacht "Shit, waarom heb ik nou een Apple ipv een Android. Die heeft veel meer mogelijkheden."![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, ik heb afgeleerd om tijdens seksuele activiteiten mn telefoon op te nemen!quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:03 schreef dawg het volgende:
[..]
dan neem je wel de telefoon op? "schatje wacht even, ik word gebeld."
quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:05 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, het wordt inderdaad niks met onze relatie.
Ik vond het ook al vreemd.quote:
Geef de kok maar de complimenten dan.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:05 schreef kree het volgende:
etentje in een strandtent straks![]()
Gezellig met oud bestuur waar ik mee gestopt ben.
Goed eten vanavond voor mij
ik wilde 500 ofzo (thuis op de wifi of op laptop) leek me wel voldoende, had ergens onderzoek gelezen dat t gemiddeld verbruik 250 per maand is (als je gewoon watsappt, facebook, mail, stomme app-spelletjes enzo)quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb 1 gig, ik hou erg veeel over per maand
Dat wist ik al langquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:05 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, het wordt inderdaad niks met onze relatie.
Ik heb geen idee, volgens mij scheelt het niet veel. Maar men beweert anders....quote:
Even kijken of ik het nog weet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:04 schreef rival het volgende:
[..]
euhm.. zou ook wel kunnen....
ik loop ver vooruit iig op de rest
je plaatje faalt hardquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geef de kok maar de complimenten dan.
[ afbeelding ]
Ow met 500 red je het wel hoorquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik wilde 500 ofzo (thuis op de wifi of op laptop) leek me wel voldoende, had ergens onderzoek gelezen dat t gemiddeld verbruik 250 per maand is (als je gewoon watsappt, facebook, mail, stomme app-spelletjes enzo)
Naar fanboys moet je niet luisteren, niet objectief.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, volgens mij scheelt het niet veel. Maar men beweert anders....
Ja eh we hadden het over de online status op Whatsappquote:
ik haat jouquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Even kijken of ik het nog weet.
1 op het dak van je auto, 1 uit je jasje gewapperd toen je die uit het raam uitklopte na het draaien van een blow en 1 uit je borstzak omdat je een oranje pion wilde pakken.
Toch?
Hotlinken verboden enzulksquote:
heb echt serieus geen idee hoe snel t gaat... je kan ook instellend at hij automatisch de wifi zoekt toch? en ALS ik er toch overheen ga, krijg je dan een berichtje ofzo... gene zin om ineens 100 euro bij te moeten betalenquote:
Dat weet ikquote:
iphone pakt standaard wifi boven 3g.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
heb echt serieus geen idee hoe snel t gaat... je kan ook instellend at hij automatisch de wifi zoekt toch? en ALS ik er toch overheen ga, krijg je dan een berichtje ofzo... gene zin om ineens 100 euro bij te moeten betalen
als je erover heen gaat, gaat hij bij T-mobile over naar langzaam internet, waar je niet voor betaaldquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
heb echt serieus geen idee hoe snel t gaat... je kan ook instellend at hij automatisch de wifi zoekt toch? en ALS ik er toch overheen ga, krijg je dan een berichtje ofzo... gene zin om ineens 100 euro bij te moeten betalen
Dat doe ik sowieso niet eigenlijkquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Naar fanboys moet je niet luisteren, niet objectief.
whoeiii ok dat is belangrijk (en fijn!) nu nog model kiezen... wil opschieten, deze week model kiezen!quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als je erover heen gaat, gaat hij bij T-mobile over naar langzaam internet, waar je niet voor betaald
Hmm, apart.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo beter?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
ik zie jullie al zitten....quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja eh we hadden het over de online status op Whatsapp![]()
Hahaha C_A en ik als een gek in onze telefoons zoeken
en anders gewoon kop / muntquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
whoeiii ok dat is belangrijk (en fijn!) nu nog model kiezen... wil opschieten, deze week model kiezen!
vraag even aan royco welke van de 2 beter isquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
whoeiii ok dat is belangrijk (en fijn!) nu nog model kiezen... wil opschieten, deze week model kiezen!
quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:10 schreef rival het volgende:
[..]
ik zie jullie al zitten....
ja maar hij zegt nu bij opties, 2e tabblad.. waarom heb ik die niet?
ik zal hem vanavond wel ff berichtje sturenquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vraag even aan royco welke van de 2 beter is
Heb ik ook gedaan toen
Ik heb 1 gb en ik gebruik echt een fractiequote:Op woensdag 30 mei 2012 17:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Dus dit je vierde. Maar deze ga je niet kwijtraken op zo'n simpele manier. Deze valt gewoon een keer en dan rijdt er net een traktor overheen ofzoquote:
ja... wat dacht jij dan.. bij de bejaardjes... IK wil , nee MOET die sapcentrifuge!! ghehehequote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja... wat dacht jij dan.. bij de bejaardjes... IK wil , nee MOET die sapcentrifuge!! ghehehe
oeh handig, ga ik ook doen!quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb 1 gb en ik gebruik echt een fractie![]()
En je kunt apps downloaden die voor je bijhouden wat je verbruikt
Haha ja zo dus!quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:10 schreef rival het volgende:
[..]
ik zie jullie al zitten....
ja maar hij zegt nu bij opties, 2e tabblad.. waarom heb ik die niet?
Ja maar friet, come on...quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:12 schreef dawg het volgende:
[..]
pff, ik kijk ook voorbij de vis, het roet en de kots.
Succes!quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja... wat dacht jij dan.. bij de bejaardjes... IK wil , nee MOET die sapcentrifuge!! ghehehe
Dat is echt een dooddoener inderdaad!quote:
Is het Amsterdams?quote:
wordt mijn eerste keer.... mijn quiz-ontmaagdingquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Succes!
Heb het al een tijdje niet meer gedaan. Misschien binnenkort weer eens meedoen.
joehoe! Bij merz?quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wordt mijn eerste keer.... mijn quiz-ontmaagdingzoooooo spannend!!
Snarf ontmaagd, nieuwe TT.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wordt mijn eerste keer.... mijn quiz-ontmaagdingzoooooo spannend!!
Eerste keer dat ik Joysa meette, bleef ze zeuren over mijn accent.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik FOK!kers had "gemeet" vonden ze mij als Britt Dekker klinken.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik FOK!kers had "gemeet" vonden ze mij als Britt Dekker klinken.
mijn team is eh... vrij karigquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snarf ontmaagd, nieuwe TT.![]()
Hoeveel mensen zijn jullie?
Wat voor accent zou je moeten hebben dan?quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik Joysa meette, bleef ze zeuren over mijn accent.![]()
Ik heb heul geen accent.
lulligquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je mag kiezen!quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
vertel!quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een heel nieuwe vorm van sexting ofzo
altijd...? is ze goed...??quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok leuk
Ook nog nooit gedaanMaar Maartje gaat er altijd heen
Das bahquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:19 schreef dawg het volgende:
[..]![]()
nee, brabants. en als ik niet oplet beetje rauw helmonds.
al kan het nog erger dan brabants, lees ik nu.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
brabands accentquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:19 schreef dawg het volgende:
[..]![]()
nee, brabants. en als ik niet oplet beetje rauw helmonds.
Geen idee of ze goed is, maar het staat regelmatig op facebook dat ze weer naar de quiz gaatquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
altijd...? is ze goed...??
wij gaan iig proberen 2 punten pp te halen
Hahaha, waar kom jij vandaan dan?quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik Joysa meette, bleef ze zeuren over mijn accent.![]()
Ik heb heul geen accent.
Ergens was het te verwachten.quote:
Erg lastige keuze dit, hupsjequote:Op woensdag 30 mei 2012 17:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je mag kiezen!
1) Hups smoel houden!!
2) Hups, zeg het maar.
Ja nou uhm geen idee het gaat heel erg over seks maar echt ook totaal helemaal niet. Tis raar om uit te leggenquote:
En bedankt he.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:20 schreef dawg het volgende:
[..]
al kan het nog erger dan brabants, lees ik nu.
Ja, een rotterdams accentquote:
Dat weet ik schatquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha, waar kom jij vandaan dan?
[..]
Ergens was het te verwachten.
[..]
Erg lastige keuze dit, hupsje
nee joh. tenminste tot nu toe vond niemand het irritant, alleen wennen. als ze niet uit brabant kwamen dan heh.quote:
Bij mij blijven ze er altijd maar over doorzeiken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:21 schreef dawg het volgende:
[..]
nee joh. tenminste tot nu toe vond niemand het irritant, alleen wennen. als ze niet uit brabant kwamen dan heh.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:22 schreef rival het volgende:
[..]
nee.. let op dawg...
het is Miauw!sorry
Leids.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat voor accent zou je moeten hebben dan?
Leiden, jwz.quote:
Jij klinkt ook Brabants?quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Bij mij blijven ze er altijd maar over doorzeiken.
No way!quote:
Drommeldaris en de drilboor.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:22 schreef marbasnarf het volgende:
weet alleen niet of we ook een teamnaam moeten hebben... wat dachten jullie van "niet zo intellectuele einzelgangers" of "piet piraat in gewaat" of "dappere dodo's doen domme dingen" "knppe kappers knippen veel knapper dan de knappe kapper kappen kan " laat ze dat maar omroepen
Doe ik ook nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:23 schreef dawg het volgende:
[..]
oh nee! jij mag niks meer zeggen over mijn accent.
Prrrquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leids.
Mijn rrrrr en mijn ggggg waren de boosdoeners.
[..]
Leiden, jwz.
quote:
Ja sorryquote:
Weet ik welquote:
ohhhhhhquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leids.
Mijn rrrrr en mijn ggggg waren de boosdoeners.
[..]
Leiden, jwz.
Ik wil juist naar Noord-Holland!quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Ja sorry
Ik zou eigenlijk naar Zuid-Holland moeten verhuizen
Als dat zou kunnenquote:
oprotten, het is mooi en rustig hierquote:
Wel thuis lief.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:26 schreef rival het volgende:
mensen van de versierslowchat jullie waren gezellig!
ik ga lekker naar huis
Die is leuk! of Sluwe Sjakie sloeg de slome slagerquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:26 schreef marbasnarf het volgende:
teamnaam: kat krabt de krullen van de trap....
hylarisch als ze ons vaak moeten omroepen
team kat krabt de krullen van de trap... niet met schoenen gooien!!
Tjuusquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:26 schreef rival het volgende:
ik ga lekker naar huis
Doeiquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:26 schreef rival het volgende:
ik ga lekker naar huis
Ja, Amsterdam is wel heel gezelligquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen![]()
Ik ben een halve rotterdamse en ik heb echt niks met die stad. Ik vind het daar lelijk, saai en noem maar op.
Als ik me kut voel ga ik ook direct naar Amsterdam![]()
Die stad straalt zoveel uit
quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, Amsterdam is wel heel gezellig![]()
Maar ik zou me ook in Den Haag heel goed kunnen redden
Strandquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:29 schreef dawg het volgende:
dan haag wel want strand. alleen zou ik dan wel weer liever in een warm land aan het strand wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |